Red buffie, red buffie, jak wiele żeś się zmienił?
Link do zmian blue buffa
Red buff
Zabicie Red Buffa przyznaje niezmieniony efekt Herbu Żaru:
Ta jednostka atakując aplikuje osłabienie spowalniając prędkość ruchu celu o 8/16/24% (5/10/15% dla zasięgowych) na 3 sekundy i zadając 5–56 pkt. nieuchronnych obrażeń. Dodatkowo wzmocnienie przywraca 1% maksymalnego zdrowia w ciągu 5 sekund. Jeśli zginie, efekt przechodzi na zabójcę.
Rework magów:
- Podpalenie od teraz nakłada obrażenia bezpośrednio po de- lub aktywowaniu. W ramach rekompensaty zredukowano ich siłę. Oznacza to lepsze skalowanie z AS.
- Regeneracja zdrowia skaluje się teraz bardzo “stromo” z poziomem bohatera, lecz wyłącza się w trakcie walki z przeciwnikami bądź stworami epickimi – potrójny efekt na poziomie 6 i kolejny na 11.
- Czas trwania buffa: zredukowany do 90s ze 120s. Pierwszy buff trwa jednak 120s.
Wszystkie szczegóły nt. reworku w poniższym linku:
Zobacz naszą encyklopedię reworku niemobilnych postaci AP: klik!
Aktualizujemy ją na bieżąco, aby wszystko zaprezentować Wam w możliwie najbardziej przystępny sposób!
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]