19 kwietnia – klik!
- rework magów
- zmiany smoka, Heralda, Reda i Blue
- zmiany wież
- usunięto ulepszenia butów
- zmiany przedmiotów
20 kwietnia – klik!
- ikony Anivii
- One For All
- aktualizacja skórek Zyry
- zmiany balansu
21 kwietnia – klik!
- zmiany smoków
- zmiany Grievous Wounds
- zmiany balansu
22 kwietnia – klik!
- zmiana nazwy buffa Heralda
- zmiany balansu
25 kwietnia – klik!
- nowe splash arty
- ekran logowania MSI 2016
- zmiana oznaczeń smoków
- zmiany balansu
26 kwietnia – klik!
- nowe splash arty
- zmiany balansu
27 kwietnia – klik!
- nowe ikony
- runy i portrety smoków
- zmiany balansu
28 kwietnia – klik!
- nowe splash arty Trundle’a
- zmiany balansu
Rework magów
Zobacz naszą encyklopedię reworku niemobilnych postaci AP: klik!
Aktualizujemy ją na bieżąco, aby wszystko zaprezentować Wam w możliwie najbardziej przystępny sposób! Znajdziecie w niej wszystkie szczegóły – umiejętności, przeliczniki, buildy itd.
Smok
Wskaźnik pokazuje, który smok jest w danym momencie na SR.
Tutaj znajdziecie omówienie zmian smoków: klik!
Dodano ikonę, pod którą możemy podejrzeć, jakie aktualnie buffy z elementarnych smoków posiadamy:
Dodano oznaczenia, jakie smoki pokonał nasz/przeciwny team:
Każdy ze smoków elementarnych posiada własną ikonę na minimapie:
Po kliknięciu na smoka w dolnym rogu pojawi się nam jego portret.
Zmiany Heralda
Tutaj znajdziecie szczegóły: klik!
Zmiana nazwy buffa na “Glimpse of the Void” z “Void Superbuff”.
Zmiany Reda i Blue
Nowe skórki
Iron Inquisitor Kayle – 750 RP
Cursed Revenant Nocturne – 750 RP
Black Scourge Singed – 750 RP
Nowe splash arty
- UFO Corki
- PAX Sivir
- Glacial Olaf
- Lil Slugger Trundle
- Junkyard Trundle
- Traditional Trundle
Ekran logowania MSI 2016
Aktualizacja skórek
Zyra
Nowe ikony
Anivia
Frozen Heart
Guinsoo’s Rageblade
Nowe ikony przywoływacza
Maska Singeda:
Miecz Kayle:
Nocturne:
Tarcza Singeda:
Doświadczenie w jungli oraz ulepszenia butów zostają usunięte!
Więcej informacji: klik!
Zmiany wież
Więcej informacji: klik!
Zmiany istniejących przedmiotów
Grievous Wounds
Grievous Wounds – działa na wszystkie efekty leczenia, nie tylko self-healing.
Zmiany balansu
Starszy Smok
Wskazówka mówi, że efekty smoków są zwiększone o 50%.
Cassiopeia
- Noxious Blast [Q]
- Prędkość poruszania się zwiększona do 30/35/40/45/50 z 20/22.5/25/27.5/30 %
- Czas przyspieszenia zwiększony do 3 z 2 sekund
- Prędkość ruchu opada podczas trwania
- Cast time obniżony do 0.25 z 0.45
- Czas detonacji zwiększony do 0.4 z 0
- Riot wyjaśnia kontekst zmian u Cassio na PBE – Click!
- Miasma [W]
- czas trwania chmury zwiększony do 5 sekund z 4
- maksymalny zasięg zwiększony do 800 z 750
- minimalny zasięg zmniejszony do 550 z 750
- spowolnienie zwiększone do 40/50/60/70/80% z 35%
- spowolnienie wygasa z czasem
Illaoi
- Test of Spirit [E]
- Trwa 12 sekund, a macki pojawiają się co 5/4/3 sekund
- Zabicie macek nie zdejmuje klątwy
- Macki respią się bliżej siebie
- Macki nie pojawiają się w mgle wojny
- Macki nie przestają się respić, jeśli cel zacznie się recallować
Kindred
- Dance of Arrows [Q]
- Castowanie [W] lub używanie [Q], gdy jesteśmy w obszarze [W], redukuje cooldown do 4/3.5/3/2.5/2 zamiast 2 sekund
- Wolf’s Frenzy [W]
- Czas trwania zwiększony do 8.5 z 8 sekund
- Ładunki zdobywamy również podczas atakowania, podczas poruszania nadal je zdobywamy, jednak wolniej
- Wilk posiada 50 % większe obrażenia w potwory
Malzahar
- Call of the Void [Q]
- podstawowe obrażenia zmniejszone do 70/110/150/190/230 z 70/115/160/205/250
- AP ratio zwiększone do .7 z .6
- Void Swarm [W]
- nowe Pusklęcia nie są przyzywane już po ataku w duże potwory (Malzahar jungle R.I.P)
- nowe Pusklęcia są teraz generowane od momentu, kiedy pierwszy raz poprzednie zaatakują potwory
- Pusklęcia zadają teraz 75% obrażeń stworom
- Zasięg umiejętności zwiększony do 450 z 300
- podstawowe obrażenia magiczne zwiększone do 10/15/20/25/30 z 8/11/14/17/20
- całkowite AD ratio zmniejszone do .3/.325/.35/.375/4 z .38/.41/.44/.47/.5
- bonus prędkości ataku zmniejszony do 50% z 100%
- cooldown zmieniony na 20/19/18/17/16 z 18
- AP ratio zwiększone do .1 z .05
- Wyjaśnienie kontekstu zmian Malzahara na PBE – Click!
- Malefic Visions [E]
- podstawowe obrażenia zmniejszone do 80/115/150/185/220 z 80/120/160/200/240
- AP ratio zwiększone do .7 z .6
Nidalee
- Takedown [Q]
podstawowe obrażenia zmienione na 5/30/55/80 z 4/20/50/90całkowite AD ratio zwiększone do 1 z .75AP ratio zwiększone do .45 z .36- egzekucja skaluje się teraz [1/1.25/1.5/1.75% na 1% brakującego HP] z [1.5% na 1% brakującego HP]
Soraka
- Starcall [Q]
- HP na sekundę
zmniejszone do 12/13/14/15/16 z 14/16/18/20/22 - spowolnienie zmniejszone do 30% na wszystkich poziomach z 30/35/40/45/50%
- AP ratio wpływające na leczenie HP/sekunda
zwiększone do 0.15 z 0.1 - Bonus do prędkości ruchu zmniejszony do 10 z 15 %
- Rejuvenation – nie powinno już odnawiać Windspeaker’s Blessing
- HP na sekundę
Swain
- Decrepify [Q]
- przelicznik AP obniżony do 0.3 z 0.4
- obrażenia podwajają się teraz tylko przeciwko minionom
- Nevermove [W] – koszt many zmniejszony do 80/85/90/95/100 z 80/90/100/110/120
Syndra
- Dark Sphere [Q] – przelicznik AP zwiększony do 0.75 z 0.7
Taric
- wzrost many zmniejszony do 60 z 75
- podstawowa mana zwiększona do 300 z 250
- Starlight’s Touch [Q] – redukcja czasu odnowienia ataków wzmocnionych przez Bravado
zmniejszona do (4.00 – x) z (5.00 – x)
- Bastion [W]
- zasięg zmieniony o około 200 jednostek
- aktywna tarcza zmniejszona do
6/7/8/9/10% maksymalnego zdrowia z 8/9/10/11/12%
- Dazzle [E] – zasięg zmniejszony do 575
610z 650
Teemo
- Blinding Dart [Q] – koszt many zmniejszony do 70/75/80/85/90 z 70/80/90/100/110
- Noxious Trap [R] – czas trwania przywrócony do 5 minut z 7
Veigar
- Primordial Burst [R] – obrażenia zmniejszone do [od 175/250/325 do 350/500/650] z [od 175/275/375 do 350/550/750]
Vel’Koz
- Organic Deconstruction (pasyw) – wzrost obrażeń na poziom zmniejszony do 8 z 10
- Life Form Disintegration Ray [R]
- cooldown zmniejszony do 120/100/80
- obrażenia zmniejszone do 500/725/950 z 550/800/1050
Viktor
- Siphon Power [Q]:
- cooldown zmniejszony do 8/7/6/5/4 z 10/8.5/7/5.5/4
- obrażenia pocisku zwiększone do
60/85/110/135/16060/80/100/120/140 z 40/60/80/100/120 - AP ratio zwiększone do .4 z .2
- obrażenia ataku zmienione na
20/35/50/65/8020/40/60/80/100 z 20-210 - tarcza zmieniona na [8% maksymalnej many + (.15 AP)] z [30/50/70/90/110 + (.20 AP)]
- Death Ray [E]:
- AP ratio obrażeń lasera zmniejszone do .5 z .7
- prędkość pocisku zwiększona do
12001050 z 780 - [Augment] Obrażenia eksplozji zmienione na
40/70/100/130/16020/60/100/140/180 (+ .6 AP) z 100% obrażeń lasera - [Augment] USUNIĘTE: nie redukuje już obrażeń eksplozji o 60% przeciwko celom, które otrzymały obrażenia z Death Ray
- [Augment] Opóźnienie eksplozji zwiększone do
1.251 sekundy z .6 sekundy - [Augment] AP ratio zwiększone do .7 z .6
- Chaos Storm [R]:
- zamierzone obrażenia zmniejszone do 100/175/250 (+.5 AP) z 150/250/350 (+.55 AP)
- czas pomiędzy kolejnymi uderzeniami zwiększony do 2 sekund z .5 sekundy
- obrażenia kolejnych uderzeń zmienione na 150/250/350 (.6 AP) z 15/30/45 (.10 AP)
- czas trwania zmniejszony do 6.6 sekundy z 7
Vladimir
- Tides of Blood [E]
- miniony blokują teraz maksymalnie 5 pocisków zamiast 7
- pociski teraz zadają dodatkowe obrażenia sąsiadującym minionom
Xerath
- Rite of the Arcane [R] – teraz oddala się podczas ulta
Zac
- prędkość ruchu zwiększona do 340 z 335
- Cell Division (pasyw)
- czas odrodzenia skaluje się z poziomem:
Podstawowy: 8 sekund
Level 6 = 7 sekund
Level 10 = 6 sekund
Level 13 = 5 sekund
Level 17 = 4 sekundy
- czas odrodzenia skaluje się z poziomem:
Zyra
- Garden of Thorns (pasyw) – sadzonki nie pojawiają się, gdy Zyra ukrywa się w krzakach
- Rampant Growth [W]
- sadzonki trwają teraz 60 sekund zamiast 45
- sadzonki z [W] zapewniają teraz wizję na niewielkim obszarze i wtedy, gdy wróg stanie na nich na 2 sekundy
- [Q] i [E] mają teraz nowe wskaźniki zwiększonego zasięgu
Przedmioty
Catalyst of Aeons
- Zmniejszono koszt do 1100 z 1200
Guardian Angel
- Zmniejszono koszt do 2400 z 2700
- Zredukowano odporność na magię do 45 z 60
- Zmniejszono cooldown
do 240 z 300 sekund
Hextech GLP-800
- Zwiększono przelicznik aktywu do 0.35 z 0.2
Hextech Gunblade
- Zredukowano obrażenia aktywu do 250 z 300
Hextech Probelt-01
- Zredukowano koszt do 2500 z 2550
Lost Chapter
- Zwiększono manę do 300 z 250
Morellonomicon
- Zwiększono cenę do 2900 z 2750
Righteous Glory
- Zmniejszono koszt do 2500 z 2600
The Black Cleaver
- całkowity koszt zmniejszony do 3100 z 3500
- obrażenia ataku zmniejszone do 50 z 55
Zhonya’s Hourglass
- Zredukowano koszt do 2900 z 3500
Wieże
- Zwiększono blokowanie obrażeń do 35 z 30 %
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]