Na PBE nowe splasharty i wiele zmian balansu. Zobaczcie!
Nowe splasharty
- Iron Inquisitor Kayle, Cursed Revenant Nocturne i Black Scourge Singed
- UFO Corki
- PAX Sivir
Ekran logowania MSI 2016
Zmiana oznaczeń smoków
Zmiany balansu
Starszy Smok
Wskazówka mówi, że efekty smoków są zwiększone o 50%.
Bohaterowie
Cassiopeia
- Miasma [W]
- maksymalny zasięg zwiększony do 800 z 750
- minimalny zasięg zmniejszony do 550 z 750
- spowolnienie zwiększone do 40/50/60/70/80% z 35%
- spowolnienie wygasa z czasem
Malzahar
- Call of the Void [Q]
- podstawowe obrażenia zmniejszone do 70/110/150/190/230 z 70/115/160/205/250
- AP ratio zwiększone do .7 z .6
- Void Swarm [W]
- podstawowe obrażenia magiczne zwiększone do 10/15/20/25/30 z 8/11/14/17/20
- całkowite AD ratio zmniejszone do .3/.325/.35/.375/4 z .38/.41/.44/.47/.5
- bonus prędkości ataku zmniejszony do 50% z 100%
- Cooldown zmieniony na 20/19/18/17/16 z 18
- AP ratio zwiększone do .1 z .05
- Malefic Visions [E]
- podstawowe obrażenia zmniejszone do 80/115/150/185/220 z 80/120/160/200/240
- AP ratio zwiększone do .7 z .6
Nidalee
- Zwierzęce [Q]
- egzekucja skaluje się teraz [1/1.25/1.5/1.75% per 1% missing HP] z [1.5% per 1% missing HP]
- wszystkie poprzednie zmiany przywrócone
Soraka
- Starcall [Q]
- spowolnienie zmniejszone do 30% na wszystkich poziomach z 30/35/40/45/50%
- Rejuvenation – zwrot zdrowia na sekundę przywrócony do 14/16/18/20/22 z 12/13/14/15/16
- Rejuvenation – AP ratio przywrócone do .1 z .15
- Rejuvenation – nie powinno już odnawiać Windspeaker’s Blessing
Taric
- Bastion [W] – aktywna tarcza zmniejszona do 6/7/8/9/10% maksymalnego zdrowia z 8/9/10/11/12%
Vel’Koz
- Organic Deconstruction (pasyw) – wzrost obrażeń na poziom zmniejszony do 8 z 10
Viktor
- Siphon Power [Q]
- obrażenia pocisku zmniejszone do 60/80/100/120/140 z 60/85/110/135/160
- obrażenia kolejnego autoataku zwiększone do 20/40/60/80/100 z 20/35/50/65/80
- Death Ray [E]
- prędkość pocisku zwiększona do 1200 z 780
- AUGMENT obrażenia zmienione na 20/60/100/140/180 z 40/70/100/130/160
- AUGMENT AP ratio zwiększone do .7 z .6
- AUGMENT opóźnienie zmniejszone do 1 z 1.25
Zac
- prędkość ruchu zwiększona do 340 z 335
- Cell Division (pasyw)
- czas odrodzenia skaluje się z poziomem:
Podstawowy: 8 sekund
Level 6 = 7 sekund
Level 10 = 6 sekund
Level 13 = 5 sekund
Level 17 = 4 sekundy
- czas odrodzenia skaluje się z poziomem:
Przedmioty
Guardian Angel
- Pasyw – cooldown przywrócony do 300 sekund z 240
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]