Paladins r.

Patch OB64 znów przełożony. Dlaczego?

Hi-Rez postanowiło przedłużyć testowanie nowego systemu kart na serwerze PTS. Co planują twórcy odnośnie tych wzbudzających kontrowersje zmian?

Początkowo OB64 miał wejść na serwery 5 grudnia, potem 6 grudnia… ostatecznie, na ten moment, data jego wejścia do gry to 13 grudnia (środa za tydzień).

Wygląda więc na to, że na samo ujawnienie kolejnego – OB65 – jeszcze trochę poczekamy (początkowo 13 grudnia miał być datą wejścia właśnie tej aktualizacji).

Dlaczego ponownie go przełożono?

Czas testowania OB64 na PTS-ie zostaje przedłużony o tydzień, dzięki czemu będziemy mogli wprowadzać kolejne poprawki do nowego systemu kart.

Wciąż pozostajemy przy pomyśle na nowy system i jego podstawowych mechanikach. Będziemy jednak nadal wprowadzać do niego zmiany, które doprowadzą do wydania OB64 później, żeby polepszyć doświadczenia graczy.

Dziś PTS będzie nieaktywny. Serwer powróci w ten piątek 8 grudnia do dalszego testowania. OB64 zostanie wydany w następną środę 13 grudnia.

Źródło: klik.

Czy pozostanie przy nowym systemie to dobry pomysł?

Społeczność Paladins od czasu jego ujawnienia, można powiedzieć… wrze. Praktycznie w prawie każdym miejscu skupiającym graczy Paladins pojawiły się wyraźne głosy sprzeciwu odnośnie zmian w kartach (Reddit, Twitter, Facebook, YouTube, nawet chaty przy transmisjach z gry na żywo). Na ich temat napisało też kilka większych portali o grach. Niestety niekoniecznie przychylnie.

Wszystkie szczegóły na temat nowego systemu opisaliśmy również na H2P.

ZobaczWszystko o nowym systemie kart w Paladins

Wiele osób było także zdania, że tydzień to zdecydowanie za krótko na przetestowanie tak ogromnej aktualizacji, jaką jest kompletna zmiana systemu kart. Najwyraźniej deweloperzy doszli do takiego samego wniosku, dlatego też postanowili przedłużyć jego czas na PTS-ie.

Co się zmieni?

W ciągu ostatnich dni wprowadzono już kilka aktualizacji na serwer PTS. 1 grudnia twórcy napisali, że następujące zmiany są w trakcie pracy i wejdą na PTS w przyszłym tygodniu (czyli obecnym), kiedy będą gotowe:

  • Cena Champion Chests na PTS-ie będzie wynosić teraz 1 kryształ . Służy to tylko do testów, aby gracze mogli przetestować ich otwieranie. Można je też odblokować za darmo przez nabijanie maestrii i pierwszej wygranej dnia danym bohaterem.
  • Usunięte zostaną złote karty z Radiant Chests.
  • Każdy bohater dostanie domyślną talię składającą się z 5 kart na poziomie 3 i jedną Kartę Legendarną na poziomie 3.
  • Nowa ilość duplikatów potrzebna do ulepszania kart:
 Level 1 -> 2Level 2 -> 3Level 3 -> 4Level 4 -> 5
Common371418
Rare25813
Epic1345
Legendary1234
Porównaj z poprzednią tabelą.

 

  • Zwiększy się ilość możliwości na zdobycie darmowych Champion Chests:
    • będzie można je otrzymać za pierwszą wygraną dnia i na PvP, i na botach, w zależności od upodobania gracza,
    • wcześniejsze poziomy zdobywania maestrii niezapewniające nagród teraz pozwolą na zdobycie Champion Chest.
  • Ilość kart wypadających z Radiant Chest zwiększona z 3 do 4.
  • Kiedy karta dostanie poziom 5, gracz już nie będzie dostawać jej duplikatów.
  • Jeśli gracz posiada WSZYSTKIE karty na poziomie 5, zacznie otrzymywać gold zamiast duplikatów.

Wprowadzono także dużo poprawek błędów. Pełną listę naprawionych bugów możecie znaleźć pod tymi linkami (po angielsku):


Jakie jest Wasze zdanie na temat decyzji twórców? Sądzicie, że nowy system ma szansę się sprawdzić? A może uważacie, że jest lepszy od poprzedniego? Dajcie znać w komentarzach.