Paladins r.

Paladins: Battlegrounds wycofane z patcha – stanie się oddzielną grą

Ostatnio pisaliśmy na temat wycofania się Hi-Rezu z Cards Unbound - wraz z wiadomością od twórców pojawiły się również dosyć istotne informacje o trybie battle royale, który aktualnie ma stać się oddzielną grą. Jaka przyszłość czeka Paladins: Battlegrounds i jak będzie wyglądała w nim rozgrywka? Mamy informacje o nadchodzących zmianach i nowym trybie.

Przypomnijmy, co zapowiedziano parę dni temu odnośnie Battlegrounds:

Po obejrzeniu wyników naszych ostatnich zewnętrznych testów i ekscytujących testów wewnętrznych dodatkowych zmian w trybie zdecydowaliśmy się wprowadzić kilka dużych zmian w odniesieniu do Battlegrounds:

  • Zamierzamy usunąć wersję alpha Battlegrounds z podstawowej gry Paladins.
  • W ciągu kilku najbliższych tygodni wprowadzimy szereg agresywnych zmian w trybie, o których myślimy, w oparciu o nasze wewnętrzne testy, że będą one znacznie bardziej wciągające i zabawne. Naszym kryptonimem dla tych zmian wewnątrz Studia było YOLO – jeśli daje Wam to jakiekolwiek wskazanie na to, co nas czeka. Mamy nadzieję, że będą się one Wam podobać tak bardzo jak nam w naszych testach.
  • Kiedy ponownie udostępnimy tryb, będzie on w oddzielnym kliencie gry pod inną nazwą. Tryb będzie posiadać aktualną mapę, jak i niektóre elementy z Paladins, a także kilka istotnych zmian – zostanie jednak ponownie uruchomiony jako NOWA GRA. Spodziewamy się, że będzie ona free to play, z elementami monetyzacji związanymi ze skinami oraz efektami wizualnymi.
  • Mamy nadzieję rozpocząć publiczne testowanie wczesnego trybu alpha tej nowej gry tak szybko, jak to możliwe (w ciągu kilku tygodni).

Więcej informacji na ten temat (m.in. wyjaśnienie, dlaczego zdecydowano się odseparować tryb PABG) znajdziecie tutaj.

Jakie zmiany czekają Battlegrounds?

Twórcy ujawnili nieco informacji na temat zmian w PABG podczas wczorajszego streamu deweloperskiego. Wcześniej jednak na Reddicie pojawił się także screen chatu pochodzącego z innego streamu Paladins – wiadomości od HiRezEreza, które widzicie poniżej, wskazują na to, na czym polegał “projekt YOLO” i wewnętrzne testy w Hi-Rezie, o których mogliście przeczytać powyżej.

paladins battlegrounds

 Źródło: klik.
  • Nie ma różnych bohaterów, każdy zaczyna tak samo i zbiera rzeczy, tworząc swój build.
  • Gra się jedną postacią i zbiera na mapie różne elementy (takie jak bronie i zdolności).
  • Można posiadać 2 lub 3 bronie, np. broń Kinessy i broń Pipa w tym samym czasie.
  • Nie dotyczy to wszystkich broni i umiejętności, ale sporej ich ilości.
  • Erez pisze, że grając, posiadał niewidzialność Skye, broń Viktora i regen Bucka.
  • Gra będzie mieć prosty balans.

Na streamie deweloperskim wspomniano również o opcji zbierania broni i zdolności od zabitych przez nas graczy. Niektóre z umiejętności będą jednak zmodyfikowane tak, aby działały odpowiednio na mapie PABG – może np. się zdarzyć, że bronie będą posiadać inne statystyki, będą zadawać inną ilość obrażeń i posiadać inny attack speed (za przykład podano broń Drogoza, która aby działać skutecznie na tak dużej mapie, powinna posiadać przyspieszoną prędkość ataku).

Tego typu aktualizacje nazwano YOLO Modemożliwe więc, że nie są to ostateczne zmiany, które całkowicie odmienią kształt tego, czym ma być Battlegrounds, a jedynie będzie to jeden z trybów w grze.

Deweloperzy planują poświęcić kolejny tydzień (lub więcej czasu) na doszlifowanie ostatecznej wizji Battlegrounds, by ponownie udostępnić go do testów – najprawdopodobniej już z nowym trybem opisanym powyżej.

Dajcie znać, co uważacie o takich zmianach.