W tym patchu znajdziecie ogromne zmiany kart wszystkich bohaterów - każda z postaci otrzymuje czwartą Kartę Legendarną. Poza tym czeka nas nowy wygląd lobby przed meczem, zostaną też dodane świąteczne skórki.
Do You Wanna Build a Bomb King?
opis patcha Open Beta 64 | 6 grudnia
Zobacz też: Świąteczne dodatki w Paladins ujawnione + rework systemu kart
Ogólne
Kamienie milowe w systemie VIP
- Artykuł ze wszystkimi szczegółami na ten temat (a także z prezentacją Divine Seris) znajdziecie tutaj: klik.
Nowy system kart
- Artykuł ze wszystkimi szczegółami na ten temat możecie znaleźć tutaj.
Nowy poziom rzadkości: Limited
- W przeszłości posiadaliśmy przedmioty określone jako „Limited” – takie jak np. Invitational 2017 Fernando. Te przedmioty dostępne są tylko przez ograniczony czas, a ich status będzie od teraz odzwierciedlany jako nowy poziom rzadkości przedmiotów.
Nowy wygląd lobby przed meczem
Domyślny celownik
Zmieniony dla tych bohaterów:
- Jenos
- Kinessa
- Lex
- Strix
- Lian
- Ruckus
- Skye
Ogólne poprawki błędów
- Daily Quests – wciąż naprawiamy problemy związane z dziennymi zadaniami i mamy nadzieję, że w patchu OB64 już wszystkie zostały naprawione.
- Naprawiono problem z poziomami głośności audio Inary i Bomb Kinga.
- Naprawiono problem z automatycznym zakupem u Vivian.
- Naprawiono wizualny problem związany z Sentinels Vivian.
- Naprawiono problem, w którym Blossom Grovera nie leczyło wielu sojuszników.
Modyfikacje
VIP
Ekskluzywny kontent:
Androxus
- Imperator
- Skin bohatera + skin broni
Seris
- Divine
- Skin bohatera + skin broni + pakiet mowy + spray
Aktualna rotacja:
- Ice Walker Inara
Bohaterowie
Bomb King
- A-bomb-inable
- Skin bohatera + pakiet mowy + spray
- Skin broni: A-bomb-inable Helpers
Evie
- Emotka: Double Axel
Fernando
- Akcesorium: Tough Cookie
Jenos
- Skin broni: Polaris
Makoa
- Akcesorium: Barrier Wreath
Mal’Damba
- Skin broni: Spitzen
Willo
- Akcesorium: Jolly Holly
Nowe spraye
- Bomb King
- Evie
- Grover
- Kinessa
- Makoa
Wierzchowce
- Snowflake
Skrzynie
Festive Chest
- Wierzchowce
- Snowflake
- Skiny bohaterów
- A-bomb-idable (Bomb King)
- Merrymaker (Evie)
- Akcesoria
- Jolly Holly (Willo)
- Tough Cookie (Fernando)
- Chill Weave Beanie (Kinessa)
- Dasher’s Antlers (Androxus)
- Frosty Foliage (Grover)
- Skiny broni
- A-bomb-idable Helpers (Bomb King)
- Spitzen (Mal’Damba)
- Polaris (Jenos)
- Barrier Wreath (Makoa)
- Merrymaker Cane (Evie)
- Festive Blunderbuss (Barik)
- Snow Cannon (Makoa)
- Festive Launcher (Pip)
- Jolly Long Bow (Sha Lin)
- Emotki
- Double Axel (Evie)
Mapy
- Nowa mapa do trybu Szturm (Onslaught): Magistrate’s Archives
- Naprawdę się cieszymy, że możemy wydać naszą drugą mapę związaną ze Stone Keep w Paladins. Ta mapa, przystosowana do trybu Onslaught, dała nam możliwość głębszego dotarcia do Magistratu, zapewniając świetną lokację do rozgrywki i możliwość wprowadzenia do gry nowego elementu związanego z konfliktem, jaki ma miejsce w Królestwie, a który dotyczy historii niektórych naszych bohaterów.
- Wycofano wersje map Jaguar Falls i Brightmarsh z trybu Szturm (Onslaught).
- Rotacja map testowych
- Dodano
- Triumph
- Waterway
- Arid V2
- Eastwatch
- Salt
- Dodano
Bohaterowie
Ogólne
- Prędkość poruszania się pochodząca z umiejętności będzie teraz prawidłowo się zmniejszać, zgodnie z efektami wpływającymi na prędkość poruszania pochodzącymi z innych źródeł.
Przedmioty
- Resilience
- Resilience i inne efekty redukcji kontroli tłumu zostały zmodyfikowane. Będą one teraz zmniejszać czas trwania efektów CC o wskazany procent i nie będą już osiągać poziomu 0,5 s.
- Polimorfizm jest wyjątkiem i jego minimalny czas trwania to wciąż 2 s.
- Shotgun [LPM]
- Obrażenia zmniejszone z 800 do 700.
- Koszt amunicji zwiększony z 4 do 5.
- Crossbow [LPM]
- Naprawiono problem, przez który dźwięk pocisku Cassie mógł się zaciąć.
- Fire Spit [PPM]
- Prędkość pocisku zwiększona z 40 do 60.
- Potion Launcher [LPM]
- Obrażenia zadawane samemu sobie zmniejszone z 400 do 200.
- Light Machine Gun [LPM]
- Obrażenia zmniejszone z 200 do 170.
- Sentinels [E]
- Naprawiono błąd, który powodował, że promień eksplozji z Sentineli był większy, niż się pokazywał.
Karty i Karty Legendarne
Ogólne
- Do wszystkich kart dodano poziom (rangę) 5.
- Karty Legendarne są teraz skalowane z poziomem, z poprzednią wartością na poziomie trzecim nowych Kart Legendarnych.
- Karty zostały poprawione tak, aby współpracowały z tymi zmianami.
- Karty
- Abyssal Touch
- [Defiance] Defiance redukuje cooldown Nether Step o 1,5/3/4,5/6/7,5 s, jeśli trafi w bohatera.
- Redukcja cooldownu zwiększona z 1 do 1,5 na rangę (karty).
- Buying Time
- [Reversal] Reversal generuje 1/2/3/4/5 amunicji.
- Ranga 1 karty dotycząca generowania amunicji zmniejszona z 3 do 1.
- Elusive
- [Nether Step] Zyskuje 10/20/30/40/50% prędkości poruszania się na 3 s po użyciu Nether Step.
- Czas trwania zwiększony z 2 s do 3 s.
- Featherweight
- [Armor] Zwiększa Twoją kontrolę w powietrzu podczas używania Drift o 30/60/90/120/150%.
- Kontrola w powietrzu zwiększona z 25% do 30% na rangę.
- Power of the Abyss
- [Reversal] Trafienie celu z Reversal redukuje cooldown Nether Step o 20/40/60/80/100%.
- Redukcja cooldownu zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
- Sleight of Hand
- [Nether Step] Użycie Nether Step generuje 1/2/3/4/5 amunicji.
- Ranga 1 karty dotycząca generowania amunicji zmniejszona z 3 do 1.
- Watchful
- [Weapon] Trafienie wroga ujawnia go dla Ciebie na 1/2/3/4/5 s, nawet jeśli jest on niewidzialny.
- Już nie wymaga headshotów.
- Abyssal Touch
- Karty Legendarne
- Defiant Fist
- Nowa
- [Defiance] Pomyślne strzały z umiejętności Revolver zwiększają obrażenia Twojego następnego Defiance o 5/7,5/10/12,5/15%, aż do 100%.
- Defiant Fist
- Karty
- Indomitable
- [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
- Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 8% do 10% na rangę.
- Indomitable
- Karty Legendarne
- Battering Ram
- [Shoulder Bash] Zyskuje 30/45/60/75/90% redukcji obrażeń podczas używania Shoulder Bash.
- Wartość na randze 3 zmniejszona z 90% do 60%.
- Slug Shot
- Nowa
- [Weapon] Strzały z Twojej broni podróżują 50% szybciej i dalej, zadając 12,5/18,75/25/31,25/37,5% więcej obrażeń, ale już nie eksplodują.
- Battering Ram
- Karty
- Accelerator Field
- [Barricade] Ty i Twoi sojusznicy zyskujecie 10/20/30/40/50% prędkości poruszania się na 3 s podczas przechodzenia przez Barricade.
- Prędkość poruszania się zmniejszona 25% do 10% na rangę.
- Teraz prawidłowo wskazuje na to, że czas trwania wynosi 3 s.
- Bowling Ball
- [Rocket Boots] Zyskuje tarczę z 300/600/900/1200/1500 zdrowia podczas używania Rocket Boots i przez 4 s po użyciu.
- Failsafe
- [Armor] Mając mniej niż 50% Twojego maksymalnego zdrowia, redukuje cooldown Rocket Boots o 20/40/60/80/100%.
- Redukcja cooldownów zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
- Field Deploy
- [Turret] Zmniejsza czas rozmieszczania turreta o 0,6/1,2/1,8/2,4/3 s.
- Redukcja czasu rozmieszczania zmniejszona z 0,7 s do 0,6 s na rangę.
- Foundation
- [Barricade] Zwiększa czas trwania Barricade o 1/2/3/4/5 s.
- Naprawiono błąd w opisie, gdzie ranga 4 nie określała ilości sekund.
- One man’s Treasure
- [Armor] Eliminacje redukują aktywne cooldowny o 10/20/30/40/50%.
- Redukcja cooldownów zwiększona z 7% do 10% na rangę.
- Brave and Bold
- [Armor] Podczas znajdowania się blisko turreta zyskujesz 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
- Accelerator Field
- Karty Legendarne
- Hair Trigger
- Nowa
- [Weapon] Blunderbuss strzela o 15/22,5/30/37,5/45% szybciej.
- Hair Trigger
- Karty
- Ablative Coating
- [Poppy Bomb] Zwiększa zdrowie Poppy Bomb o 100/200/300/400/500.
- Zdrowie instalacji zwiększone z 50 do 100 na rangę.
- Air Blast
- [Poppy Bomb] Poppy Bomb zwiększa Twoją kontrolę w powietrzu o 10/20/30/40/50%, zanim wylądujesz.
- Kontrola w powietrzu zmniejszona z 15% do 10% na rangę.
- Bomb Shelter
- [Weapon] Sticky Bombs zadają Ci o 20/40/60/80/100% mniej obrażeń.
- Redukcja obrażeń zadawanych sobie zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
- Fallout
- [Grumpy Bomb] Trafienie wroga Grumpy Bomb redukuje cooldown Poppy Bomb o 1/2/3/4/5 s.
- Naprawiono błąd w opisie, gdzie cooldown nie był podany w sekundach.
- Reinforced Casing
- [Weapon] Zwiększa zdrowie Sticky Bomb o 50/100/150/200/250.
- Zdrowie instalacji zwiększone z 25 do 50 na rangę.
- Ablative Coating
- Karty Legendarne
- Royal Subjects
- Nowa
- [Weapon] Zwiększa wielkość eksplozji Sticky Bombs o 50/75/100/125/150%.
- Royal Subjects
- Karty
- Momentum
- [Heroic Leap] Heroic Leap daje 8/16/24/32/40% prędkości poruszania się na 2 s po wylądowaniu.
- Prędkość poruszania się zwiększona z 5% do 8% na rangę.
- Momentum
- Karty Legendarne
- Bucking Madness
- Nowa
- Eliminacje wykonane podczas Buck Wild resetują jego licznik czasu. Ładuje się 7,5/11,25/15/18,75/22,5% szybciej.
- Bucking Madness
- Karty
- Kinetics
- [Blast Shot] Blast Shot redukuje leczenie o 8/16/24/32/40% więcej.
- Redukcja leczenia zwiększona z 5% do 8% na rangę.
- Lunge
- [Dodge Roll] Zwiększa dystans Dodge Roll o 10/20/30/40/50%.
- Dystans zmniejszony z 20% do 10% na rangę.
- Sky Warden
- [Disengage] Cooldown Disengage jest zmniejszony o 1,5/3/4,5/6/7,5 s, kiedy trafi w cel znajdujący się w powietrzu.
- Redukcja cooldownu zwiększona z 1 s do 1,5 s na rangę.
- Tumble
- [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
- Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 7% do 10% na rangę.
- Kinetics
- Karty Legendarne
- Just Breathe
- Nowa
- [Scout] Strzały z Crossbow zadają o 25/37,5/50/62,5/75% więcej obrażeń w odległości 100 jednostek.
- Just Breathe
- Karty
- Apex Predator
- [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
- Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 7% do 10% na rangę.
- Bask
- [Salvo] Leczy za 25/50/75/100/125 za każdym razem, gdy Salvo trafi w cel.
- Leczenie zwiększone z 10 do 25 na rangę.
- Follow the Scent
- [Fire Spit] Używanie Fire Spit zwiększa Twoją prędkość poruszania się o 8/16/24/32/40% na 2 s.
- Zaktualizowano opis, aby prawidłowo wskazywał na czas trwania.
- Lung Capacity
- Rework
- [Fire Spit] Leczy za 50/100/150/200/250 zdrowia za każdego wroga trafionego Fire Spit.
- Survival
- [Thrust] Mając mniej niż 10/20/30/40/50% Twojego maksymalnego poziomu zdrowia, redukuje cooldown Thrust o 100%.
- Próg zdrowia zmniejszony z 15% do 10% na rangę.
- Apex Predator
- Karty Legendarne
- Reign of Terror
- Nowa
- [Salvo] Salvo teraz aktywuje się natychmiast, zawsze strzela 6 pociskami i zadaje o 5/7,5/10/12,5/15% więcej obrażeń.
- Reign of Terror
- Karty
- Cold Acclimation
- [Weapon] Twoja broń zadaje Ci o 20/40/60/80/100% mniej obrażeń i już Cię nie odpycha.
- Redukcja obrażeń zadawanych sobie zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
- Killing Frost
- [Soar] Zabójstwa redukują cooldown Soar o 20/40/60/80/100%.
- Cooldown zmniejszony z 25% do 20% na rangę.
- Cold Acclimation
- Karty Legendarne
- Snow Globe
- Nowa
- [Ice Storm] Ice Storm teraz zadaje 50/75/100/125/150% więcej obrażeń i kosztuje 60% energii, ale trwa tylko przez 2 s.
- Wormhole
- [Blink] Blink może być użyte drugi raz przez 4 s, aby powrócić do poprzedniej lokacji i cooldown Blink jest zmniejszony o 0,5/0,75/1/1,25/1,5 s.
- Teraz także redukuje cooldown Blink.
- Snow Globe
- Karty
- Brand
- [Fireball] Fireball redukuje leczenie o 15/30/45/60/75% przez 3 s.
- Redukcja leczenia zmniejszona z 20% do 15% na rangę.
- Immovable Object
- [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
- Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 7% do 10% na rangę.
- Launch
- [Charge] Zwiększa dystans Charge o 10/20/30/40/50%.
- Dystans zmniejszony z 25% do 10% na rangę.
- Unstoppable Force
- [Charge] Charge daje 300/600/900/1200/1500 odepchnięcia.
- Odepchnięcie zwiększone z 200 do 300 na rangę.
- Brand
- Karty Legendarne
- Dragonfire Lance
- Nowa
- [Weapon] Flame Lance teraz strzela małymi kulami ognia, które zadają 50/75/100/125/150 obrażeń co każde 0,2 s.
- Dragonfire Lance
- Karty
- Electrostatic
- [Weapon] Regeneruje przegrzanie 8/16/24/32/40% szybciej.
- Przegrzanie zwiększone z 6% do 8% na rangę.
- Lightning Rod
- [Shock Pulse] Trafienie wroga Shock Pulse leczy za 25/50/75/100/125.
- Leczenie zwiększone z 20 do 25 na rangę.
- Thunderlord
- [Weapon] Twoja broń może strzelać 8/16/24/32/40% dłużej przed przegrzaniem.
- Zwiększanie przegrzania zwiększone z 5% do 8% na rangę.
- Electrostatic
- Karty Legendarne
- Spirit’s Domain
- Nowa
- [Healing Totem] Totem może być teraz postawiony na odległość, a leczenie graczy z pełnym poziomem zdrowia generuje dla nich tarczę z 500/750/1000/1250/1500 zdrowia.
- Spirit’s Domain
- Karty
- Heavenly Agility
- [Vine] Po użyciu Vine zyskuje 20/40/60/80/100% zwiększonej kontroli w powietrzu na 4 s.
- Kontrola w powietrzu zwiększona z 10% do 20% na rangę.
- Heavenly Agility
- Karty Legendarne
- Deep Roots
- [Crippling Throw] Crippling Throw teraz także przygważdża i zadaje 5/7,5/10/12,5/15% więcej obrażeń.
- Teraz także zwiększa obrażenia z Crippling Throw.
- Efflorescence
- Nowa
- [Blossom] Zwiększa pasywne leczenie i zasięg Blossom o 50/75/100/125/150%.
- Deep Roots
- Karty
- Crag
- [Impasse] Impasse zyskuje 12/24/36/48/60% większej redukcji obrażeń od Earthen Guard.
- Redukcja obrażeń zwiększona z 10% do 12% na rangę.
- Insurmountable
- [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
- Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 8% do 10% na rangę.
- Summit
- [Impasse] Aktywowanie Impasse pod sojusznikami daje 300/600/900/1200/1500 odepchnięcie.
- Odepchnięcie w randze 1 teraz wynosi 300.
- Odepchnięcie zwiększane o 300 na rangę.
- Crag
- Karty Legendarne
- Wrath of the Stagalla
- Nowa
- [Weapon] Trafienie wszystkich 3 strzałów na tym samym celu teraz zadaje dodatkowe 100/150/200/250/300 obrażeń.
- Wrath of the Stagalla
- Karty
- Eclipse
- [Void Grip] Wrogowie będący pod wpływem Void Grip otrzymują o 15/30/45/60/75% mniej leczenia.
- Redukcja leczenia zmniejszona z 20% do 15% na rangę.
- Eclipse
- Karty Legendarne
- Binary Star
- Nowa
- [Weapon] Star Splitter teraz zadaje 200/300/400/500/600 obrażeń co każde 0,4 s.
- Binary Star
- Karty
- Bob and Weave
- [Transporter] Zwiększa Twoją prędkość poruszania się o 27/54/81/108/135% na 2 s po postawieniu lub przeteleportowaniu się przez transporter.
- Prędkość poruszania się zmniejszona z 35% do 27% na rangę.
- Quick Scope
- [Sniper Mode] Zmniejsza czas potrzebny do spojrzenia przez celownik i „odłożenie” go o 20/40/60/80/100%.
- Czas zmniejszony z 25% do 20% na rangę.
- Bob and Weave
- Karty Legendarne
- Reposition
- Nowa
- [Transporter] Transporter działa teraz natychmiastowo, a jego cooldown jest zmniejszony o 2/3/4/5/6 s.
- Reposition
- Karty
- Commencement
- [Combat Slide] Zwiększa dystans Combat Slide o 10/20/30/40/50%.
- Dystans zmniejszony z 20% do 10% na rangę.
- Wicked Don’t Rest
- [Combat Slide] Wycelowanie headshota obniża aktualny cooldown Combat Slide o 20/40/60/80/100%.
- Redukcja cooldownu zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
- Commencement
- Karty Legendarne
- Fought The Law
- Nowa
- [In Pursuit] In Pursuit teraz zadaje obrażenia w wysokości 48/54/60/66/72% maksymalnego zdrowia celu podczas trwania tej umiejętności.
- Fought The Law
- Karty Legendarne
- Precision
- [Weapon] Grace generuje 8 amunicji, a Twoja broń zadaje 2,5/3,75/5/6,25/7,5% więcej obrażeń.
- Teraz zwiększa obrażenia z broni.
- Death and Taxes
- Nowa
- [Weapon] Strzały z Twojej broni redukują leczenie celu o 30/45/60/75/90% przez 1,5 s.
- Precision
- Karty
- Featherlight
- [Prowl] Zmniejsza Twoją prędkość spadania w Prowl o 5/10/15/20/25%.
- Redukcja prędkości spadania zmniejszona z 10% do 5% na rangę.
- Predation
- [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% zwiększonej prędkości poruszania się podczas przebywania poza walką.
- Zaktualizowano opis, aby zawierał odpowiednie sformułowania na każdej randze karty.
- Scamper
- [Pounce] Zyskuje 10/20/30/40/50% prędkości poruszania się na 3 s po aktywowaniu Pounce.
- Zaktualizowano opis, aby zawierał odpowiednie sformułowania na każdej randze karty.
- Featherlight
- Karty Legendarne
- Rogue’s Gambit
- [Armor] Eliminacje resetują cooldown Pounce i dodatkowo zadaje wtedy 5/7,5/10/12,5/15% więcej obrażeń.
- Teraz zwiększa obrażenia z Pounce.
- Street Justice
- Nowa
- [Pounce] Pounce zadaje bonusowe obrażenia w wysokości 15/22,5/30/37,5/45% brakującego zdrowia celu.
- Rogue’s Gambit
- Karty
- Determination
- [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
- Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 7% do 10% na rangę.
- Ebb and Flow
- [Armor] Po osiągnięciu 40% poziomu zdrowia cooldown Shell Spin jest zmniejszony o 20/40/60/80/100%.
- Redukcja cooldownu zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
- Salvage
- Rework
- [Dredge Anchor] Aktywowanie Dredge Anchor powoduje, że strzały z broni nie zużywają amunicji przez 1/2/3/4/5 s.
- Determination
- Karty Legendarne
- Half Shell
- [Shell Shield] Shell Shield jest teraz umiejscowione na ziemi, nie jest channelowane i trwa 1/1,5/2/2,5/3 s dłużej.
- Teraz zwiększa czas trwania Shell Shield.
- Davey Jones Locker
- Nowa
- [Dredge Anchor] Jeśli Twoja ofiara umrze w przeciągu 2/3/4/5/6 s przez trafienie z Dredge Anchor, cooldown tej umiejętności się resetuje.
- Half Shell
- Karty
- Eerie Presence
- [Mending Spirits] Redukuje cooldown Mending Spirits o 0,5/1/1,5/2/2,5 s, jeśli nie trafisz.
- Zaktualizowano opis, aby zawierał odpowiednie sformułowania na każdej randze karty.
- Venomous Gourd
- Rework
- [Gourd] Wrogowie trafieni Gourd otrzymują o 15/30/45/60/75% mniej leczenia przez 1 s.
- Eerie Presence
- Karty Legendarne
- Wekono’s Curse
- Nowa
- [Mending Spirits] Może być teraz castowane na wrogów, aby zadać obrażenia w czasie (damage over time) w wysokości 25/37,5/50/62,5/75% wartości leczenia.
- Wekono’s Curse
- Karty
- Sturdy
- [Weapon] Twoja broń już Cię nie odrzuca i zadaje Ci o 20/40/60/80/100% mniej obrażeń.
- Redukcja obrażeń zadawanych sobie zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
- Reload
- [Healing Potion] Natychmiast redukuje cooldown Healing Potion o 0,5/1/1,5/2/2,5 s za każdego celnie trafionego sojusznika.
- Zaktualizowano opis, aby zawierał odpowiednie sformułowania na każdej randze karty.
- Sturdy
- Karty Legendarne
- Mischief
- Nowa
- [Weapon] Trafienia z Twojego Potion Launcher redukują cooldown pozostałych umiejętności o 0,5/0,75/1/1,25/1,5 s.
- Mischief
- Karty
- Extended Magazines
- [Advance] Advance generuje 10/20/30/40/50 amunicji.
- Generacja amunicji zwiększona z 5 do 10 na rangę.
- Proximity
- Rework
- [Advance] Aktywacja Advance daje 4/8/12/16/20% redukcji obrażeń przez 3 s.
- Extended Magazines
- Karty Legendarne
- Aerial Assault
- [Advance] Advance zyskuje trzeci ładunek, stanie w miejscu powoduje, że Ruckus odrzuca się w górę, a Advance jest zmniejszony o 0,5/0,75/1/1,25/1,5 s.
- Teraz redukuje cooldown Advance.
- Overdrive
- [Weapon] Zadaje do 32/36/40/44/48% więcej obrażeń w zależności od Twojego brakującego zdrowia.
- Obrażenia na randze 3 zwiększone z 30% do 40%.
- Rocket Barrage
- Nowa
- [Missile Launcher] Możesz trzymać do 3 ładunków na Missile Launcher, a Missile Launcher zadaje o 7,5/11,25/15/18,75/22,5% więcej obrażeń.
- Aerial Assault
- Karty Legendarne
- The Void Abides
- Nowa
- [Restore Soul] Leczy wszystkich sojuszników znajdujących się w odległości 50 jednostek od sojusznika uzdrawianego przez Twoje Restore Soul o 25/37,5/50/62,5/75% wartości leczenia.
- The Void Abides
- Karty
- Poise
- [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
- Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 5% do 10% na rangę.
- Run Them Down
- [Impaler Arrow] Zyskuje 10/20/30/40/50% prędkości poruszania się na 4 s po trafieniu Impaler Arrow.
- Zaktualizowano opis, aby zawierał odpowiednie sformułowania na każdej randze karty.
- Windwall
- [Planted] Zyskuje 5/10/15/20/25% redukcji obrażeń podczas Planted.
- Redukcja obrażeń zwiększona z 3% do 5% na rangę.
- Poise
- Karty Legendarne
- Explosive Arrows
- Nowa
- [Impaler Arrow] Impaler Arrow teraz eksploduje w kontakcie z przeciwnikiem, zadając dodatkowe 150/225/300/375/450 obrażeń i odrzuca wszystkich wrogów w zasięgu, ale już nie stunuje.
- Shifting Sands
- [Planted] Zabicie wroga resetuje cooldown Planted i Planted zadaje 5/7,5/10/12,5/15% więcej obrażeń.
- Teraz także zwiększa obrażenia Planted.
- Explosive Arrows
- Karty
- Decrepify
- [Poison Bolts] Poison Bolts redukują leczenie o 15/30/45/60/75% na 3 s.
- Redukcja leczenia zmniejszona z 20% do 15% na rangę.
- Emergency Exit
- [Hidden] Automatycznie wchodzisz w niewidzialność, kiedy masz mniej niż 30% zdrowia. Ten efekt może zdarzyć się raz na każde 25/20/15/10/5 s.
- Wewnętrzny cooldown zmniejszony z 10 s do 5 s na rangę.
- Twilight Armor
- [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
- Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 7% do 10% na rangę.
- Decrepify
- Karty Legendarne
- Preparation
- [Armor] Redukuje wszystkie cooldowny o 100% podczas zdobycia zabójstwa i leczy za 250/375/500/625/750 zdrowia.
- Teraz także leczy przez zdobycie zabójstwa.
- Smoke and Dagger
- Nowa
- [Smoke Screen] Smoke Screen teraz zadaje 300/450/600/750/900 obrażeń w momencie rzucenia.
- Preparation
- Karty
- Relentless
- [Scope] Redukuje karę na prędkość poruszania się podczas używania Scope o 20/40/60/80/100%.
- Prędkość poruszania się zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
- Relentless
- Karty Legendarne
- Unauthorized Use
- Nowa
- [Flare] Zwiększa prędkość pocisku Flare o 100, zwiększa obrażenia z tej umiejętności o 150/225/300/375/450% i redukuje jej cooldown o 10 s.
- Unauthorized Use
- Karty
- Antediluvian
- [Overcharge] Wrogowie trafieni Overcharge otrzymują 15/30/45/60/75% mniej leczenia przez 2 s.
- Redukcja leczenia zmniejszona z 20% do 15% na rangę.
- Reclamation
- Rework
- [Overcharge] Redukuje cooldown Overcharge o 0,5/1/1,5/2/2,5 s.
- Transient
- [Rune of Travel] Czas trwania Rune of Travel jest zmniejszony o 0,5/1/1,5/2/2,5 s.
- Redukcja czasu trwania zmniejszona z 1 s do 0,5 s na rangę.
- Antediluvian
- Karty Legendarne
- Inner Strength
- [Rune of Travel] Rune of Travel teraz resetuje cooldown Overcharge i Blitz Upper podczas aktywowania i daje Ci 10/15/20/25/30% redukcji obrażeń przez 4 s.
- Teraz zapewnia redukcję obrażeń.
- Nothing Personal
- Nowa
- [True Power] Cele mające mniej niż 65% zdrowia są teraz ujawnione, a tempo ładowania Twojej arcyzdolności zwiększone o 7,5/11,25/15/18,75/22,5%.
- Inner Strength
- Karty
- Abomination
- [Calamity Blast] Strzały z Calamity Blast redukują leczenie przez 2 s o 4/8/12/16/20% na ładunek.
- Redukcja obrażeń na ładunek zmniejszona z 5% do 4%.
- Devastation
- Rework
- [Calamity Blast] Zabójstwa z Calamity Blast generują 4 nowe ładunki. Cooldown wynsi 25/20/15/10/5 s.
- Forsaken
- [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
- Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 8% do 10% na rangę.
- It Follows
- [Armor] Nie możesz być spowolniony poniżej 50/60/70/80/90% Twojej bazowej prędkości poruszania się.
- Poziom prędkości poruszania się na randze 1 zmniejszony z 60% do 50%.
- It Waits
- Rework
- [Power Siphon] Na każdą 1 s channelowania Power Siphon, redukuje cooldown Shatterfall o 0,2/0,4/0,6/0,8/1 s.
- Abomination
- Karty Legendarne
- Seething Rage
- Nowa
- [Weapon] Atakuje 10/15/20/25/30% szybciej, kiedy nie masz zgromadzonych ładunków na Calamity Blas.
- Undying
- [Armor] Mając poniżej 40% poziomu zdrowia, zyskuje 10/15/20/25/30% redukcji obrażeń.
- Redukcja obrażeń na randze 3 zmniejszona z 35% do 20%.
- Seething Rage
- Karty
- Glyph of Freedom
- [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
- Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 6% do 10% na rangę.
- Skorygowana tak, aby pasowała do innych kart związanych z redukcją kontroli tłumu.
- Glyph of Freedom
- Karty Legendarne
- Thanks, Grandpa
- Nowa
- [Protection] Zwiększa czas trwania Protection o 1/1,5/2/2,5/3 s. Protection daje niewrażliwość na kontrolę tłumu.
- Thanks, Grandpa
- Karty
- In The Fray
- Rework
- [Nade Launcher] Aktywowanie Nade Launcher daje 4/8/12/16/20% redukcji obrażeń na 3 s.
- In The Fray
- Karty Legendarne
- Burn, Monster!
- Nowa
- [Fire Bomb] Fire Bomb teraz okalecza wrogów i zadaje 50/75/100/125/150% więcej obrażeń.
- Burn, Monster!
- Karty
- Compensator
- [Iron Sights] Zmniejsza odrzut o 20%.
- Redukcja odrzutu zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
- Guerrilla Warfare
- [Hustle] Po użyciu Hustle zyskuje 10/20/30/40/50% prędkości przeładowania na 3 s.
- Prędkość przeładowania zwiększona z 7% do 10% na rangę.
- Compensator
- Karty Legendarne
- Shrapnel
- Nowa
- [Frag Grenade] Zwiększa AoE (obszar działania) Frag Grenade o 40% i zadaje 100/150/200/250/300 więcej obrażeń.
- Shrapnel
- Karty Legendarne
- Booby Trap
- Nowa
- [Sensor Drone] Jeśli wróg znajduje się w odległości 20 jednostek od Twojego Sensor Drone, eksploduje on, zadając 250/375/500/625/750 obrażeń.
- Booby Trap
- Karty
- Pixie Dust
- [Dead Zone] Leczy za 25/50/75/100 zdrowia na sekundę podczas stania w Dead Zone.
- Leczenie na sekundę zwiększone z 20 do 25 na rangę.
- Pixie Dust
- Karty Legendarne
- Nightshade
- Nowa
- [Dead Zone] Dead Zone teraz zadaje 300/450/600/750/900 obrażeń, kiedy inicjalna eksplozja trafi we wroga.
- Nightshade
- Karty
- Fracture
- [Shatter] Aktywowanie Shatter leczy Twoje iluzje o 20/40/60/80/100% ich maksymalnego poziomu zdrowia.
- Leczenie zmniejszone z 25% do 20% na rangę.
- Rewind
- [Dimensional Link] Zamiana miejscem z martwą iluzją powoduje powstanie iluzji mającej 20/40/60/80/100% zdrowia.
- Zdrowie iluzji zmniejszone z 25% do 20% na rangę.
- Fracture
- Karty Legendarne
- Life Exchange
- Nowa
- [Shatter] Shatter teraz natychmiastowo leczy Twój cel za 400/600/800/1000/1200 zdrowia na każdą aktywną iluzję, ale zużywa Twoje iluzje.
- Life Exchange
- Karty
- Blade Dance
- [Whirl] Zwiększa dystans Whirl o 10/20/30/40/50%.
- Dystans zmniejszony z 15% do 10% na rangę.
- Fan the Flames
- [Billow] Zabójstwa redukują cooldown Billow o 20/40/60/80/100%.
- Redukcja cooldownu zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
- Blade Dance
- Karty Legendarne
- Yomi
- Nowa
- [Weapon] Twoje ciężkie uderzenie przechodzi przez wrogów, zadaje 75/112,5/150/187,5/225 więcej obrażeń i nie ma limitu zasięgu.
- Yomi