Paladins r.

Opis patcha Open Beta 64 – Do You Wanna Build a Bomb King?

W tym patchu znajdziecie ogromne zmiany kart wszystkich bohaterów - każda z postaci otrzymuje czwartą Kartę Legendarną. Poza tym czeka nas nowy wygląd lobby przed meczem, zostaną też dodane świąteczne skórki. 

Do You Wanna Build a Bomb King?

opis patcha Open Beta 64 | 6 grudnia

Zobacz też: Świąteczne dodatki w Paladins ujawnione + rework systemu kart

Ogólne

Kamienie milowe w systemie VIP

  • Artykuł ze wszystkimi szczegółami na ten temat (a także z prezentacją Divine Seris) znajdziecie tutaj: klik.

Nowy system kart

  • Artykuł ze wszystkimi szczegółami na ten temat możecie znaleźć tutaj.

Nowy poziom rzadkości: Limited

  • W przeszłości posiadaliśmy przedmioty określone jako „Limited” – takie jak np. Invitational 2017 Fernando. Te przedmioty dostępne są tylko przez ograniczony czas, a ich status będzie od teraz odzwierciedlany jako nowy poziom rzadkości przedmiotów.

Nowy wygląd lobby przed meczem

Domyślny celownik

Zmieniony dla tych bohaterów:

  • Jenos
  • Kinessa
  • Lex
  • Strix
  • Lian
  • Ruckus
  • Skye

Ogólne poprawki błędów

  • Daily Quests – wciąż naprawiamy problemy związane z dziennymi zadaniami i mamy nadzieję, że w patchu OB64 już wszystkie zostały naprawione.
  • Naprawiono problem z poziomami głośności audio Inary i Bomb Kinga.
  • Naprawiono problem z automatycznym zakupem u Vivian.
  • Naprawiono wizualny problem związany z Sentinels Vivian.
  • Naprawiono problem, w którym Blossom Grovera nie leczyło wielu sojuszników.


Modyfikacje

VIP

Ekskluzywny kontent:

Androxus

  • Imperator
    • Skin bohatera + skin broni

Seris

  • Divine
    • Skin bohatera + skin broni + pakiet mowy + spray

Aktualna rotacja:

  • Ice Walker Inara

Bohaterowie

Bomb King

  • A-bomb-inable
    • Skin bohatera + pakiet mowy + spray
    • Skin broni: A-bomb-inable Helpers

Evie

  • Emotka: Double Axel

Fernando

  • Akcesorium: Tough Cookie

Jenos

  • Skin broni: Polaris

Makoa

  • Akcesorium: Barrier Wreath

Mal’Damba

  • Skin broni: Spitzen

Willo

  • Akcesorium: Jolly Holly

Nowe spraye

  • Bomb King
  • Evie
  • Grover
  • Kinessa
  • Makoa

Wierzchowce

  • Snowflake

Skrzynie

Festive Chest

  • Wierzchowce
    • Snowflake
  • Skiny bohaterów
    • A-bomb-idable (Bomb King)
    • Merrymaker (Evie)
  • Akcesoria
    • Jolly Holly (Willo)
    • Tough Cookie (Fernando)
    • Chill Weave Beanie (Kinessa)
    • Dasher’s Antlers (Androxus)
    • Frosty Foliage (Grover)
  • Skiny broni
    • A-bomb-idable Helpers (Bomb King)
    • Spitzen (Mal’Damba)
    • Polaris (Jenos)
    • Barrier Wreath (Makoa)
    • Merrymaker Cane (Evie)
    • Festive Blunderbuss (Barik)
    • Snow Cannon (Makoa)
    • Festive Launcher (Pip)
    • Jolly Long Bow (Sha Lin)
  • Emotki
    • Double Axel (Evie)

Mapy

  • Nowa mapa do trybu Szturm (Onslaught): Magistrate’s Archives
    • Naprawdę się cieszymy, że możemy wydać naszą drugą mapę związaną ze Stone Keep w Paladins. Ta mapa, przystosowana do trybu Onslaught, dała nam możliwość głębszego dotarcia do Magistratu, zapewniając świetną lokację do rozgrywki i możliwość wprowadzenia do gry nowego elementu związanego z konfliktem, jaki ma miejsce w Królestwie, a który dotyczy historii niektórych naszych bohaterów.
  • Wycofano wersje map Jaguar Falls i Brightmarsh z trybu Szturm (Onslaught).
  • Rotacja map testowych
    • Dodano
      • Triumph
      • Waterway
      • Arid V2
      • Eastwatch
      • Salt

Bohaterowie

Ogólne

  • Prędkość poruszania się pochodząca z umiejętności będzie teraz prawidłowo się zmniejszać, zgodnie z efektami wpływającymi na prędkość poruszania pochodzącymi z innych źródeł.

Przedmioty

  • Resilience
    • Resilience i inne efekty redukcji kontroli tłumu zostały zmodyfikowane. Będą one teraz zmniejszać czas trwania efektów CC o wskazany procent i nie będą już osiągać poziomu 0,5 s.
    • Polimorfizm jest wyjątkiem i jego minimalny czas trwania to wciąż 2 s.

Buck

  • Shotgun [LPM]
    • Obrażenia zmniejszone z 800 do 700.
    • Koszt amunicji zwiększony z 4 do 5.

Cassie

  • Crossbow [LPM]
    • Naprawiono problem, przez który dźwięk pocisku Cassie mógł się zaciąć.

Drogoz

  • Fire Spit [PPM]
    • Prędkość pocisku zwiększona z 40 do 60.

Pip

  • Potion Launcher [LPM]
    • Obrażenia zadawane samemu sobie zmniejszone z 400 do 200.

Vivian

  • Light Machine Gun [LPM]
    • Obrażenia zmniejszone z 200 do 170.
  • Sentinels [E]
    • Naprawiono błąd, który powodował, że promień eksplozji z Sentineli był większy, niż się pokazywał.


Karty i Karty Legendarne

Ogólne

  • Do wszystkich kart dodano poziom (rangę) 5.
  • Karty Legendarne są teraz skalowane z poziomem, z poprzednią wartością na poziomie trzecim nowych Kart Legendarnych.
  • Karty zostały poprawione tak, aby współpracowały z tymi zmianami.

Androxus

  • Karty
    • Abyssal Touch
      • [Defiance] Defiance redukuje cooldown Nether Step o 1,5/3/4,5/6/7,5 s, jeśli trafi w bohatera.
      • Redukcja cooldownu zwiększona z 1 do 1,5 na rangę (karty).
    • Buying Time
      • [Reversal] Reversal generuje 1/2/3/4/5 amunicji.
      • Ranga 1 karty dotycząca generowania amunicji zmniejszona z 3 do 1.
    • Elusive
      • [Nether Step] Zyskuje 10/20/30/40/50% prędkości poruszania się na 3 s po użyciu Nether Step.
      • Czas trwania zwiększony z 2 s do 3 s.
    • Featherweight
      • [Armor] Zwiększa Twoją kontrolę w powietrzu podczas używania Drift o 30/60/90/120/150%.
      • Kontrola w powietrzu zwiększona z 25% do 30% na rangę.
    • Power of the Abyss
      • [Reversal] Trafienie celu z Reversal redukuje cooldown Nether Step o 20/40/60/80/100%.
      • Redukcja cooldownu zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
    • Sleight of Hand
      • [Nether Step] Użycie Nether Step generuje 1/2/3/4/5 amunicji.
      • Ranga 1 karty dotycząca generowania amunicji zmniejszona z 3 do 1.
    • Watchful
      • [Weapon] Trafienie wroga ujawnia go dla Ciebie na 1/2/3/4/5 s, nawet jeśli jest on niewidzialny.
      • Już nie wymaga headshotów.
  • Karty Legendarne
    • Defiant Fist
      • Nowa
      • [Defiance] Pomyślne strzały z umiejętności Revolver zwiększają obrażenia Twojego następnego Defiance o 5/7,5/10/12,5/15%, aż do 100%.

Ash

  • Karty
    • Indomitable
      • [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
      • Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 8% do 10% na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Battering Ram
      • [Shoulder Bash] Zyskuje 30/45/60/75/90% redukcji obrażeń podczas używania Shoulder Bash.
      • Wartość na randze 3 zmniejszona z 90% do 60%.
    • Slug Shot
      • Nowa
      • [Weapon] Strzały z Twojej broni podróżują 50% szybciej i dalej, zadając 12,5/18,75/25/31,25/37,5% więcej obrażeń, ale już nie eksplodują.

Barik

  • Karty
    • Accelerator Field
      • [Barricade] Ty i Twoi sojusznicy zyskujecie 10/20/30/40/50% prędkości poruszania się na 3 s podczas przechodzenia przez Barricade.
      • Prędkość poruszania się zmniejszona 25% do 10% na rangę.
      • Teraz prawidłowo wskazuje na to, że czas trwania wynosi 3 s.
    • Bowling Ball
      • [Rocket Boots] Zyskuje tarczę z 300/600/900/1200/1500 zdrowia podczas używania Rocket Boots i przez 4 s po użyciu.
    • Failsafe
      • [Armor] Mając mniej niż 50% Twojego maksymalnego zdrowia, redukuje cooldown Rocket Boots o 20/40/60/80/100%.
      • Redukcja cooldownów zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
    • Field Deploy
      • [Turret] Zmniejsza czas rozmieszczania turreta o 0,6/1,2/1,8/2,4/3 s.
      • Redukcja czasu rozmieszczania zmniejszona z 0,7 s do 0,6 s na rangę.
    • Foundation
      • [Barricade] Zwiększa czas trwania Barricade o 1/2/3/4/5 s.
      • Naprawiono błąd w opisie, gdzie ranga 4 nie określała ilości sekund.
    • One man’s Treasure
      • [Armor] Eliminacje redukują aktywne cooldowny o 10/20/30/40/50%.
      • Redukcja cooldownów zwiększona z 7% do 10% na rangę.
    • Brave and Bold
      • [Armor] Podczas znajdowania się blisko turreta zyskujesz 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
  • Karty Legendarne
    • Hair Trigger
      • Nowa
      • [Weapon] Blunderbuss strzela o 15/22,5/30/37,5/45% szybciej.

Bomb King

  • Karty
    • Ablative Coating
      • [Poppy Bomb] Zwiększa zdrowie Poppy Bomb o 100/200/300/400/500.
      • Zdrowie instalacji zwiększone z 50 do 100 na rangę.
    • Air Blast
      • [Poppy Bomb] Poppy Bomb zwiększa Twoją kontrolę w powietrzu o 10/20/30/40/50%, zanim wylądujesz.
      • Kontrola w powietrzu zmniejszona z 15% do 10% na rangę.
    • Bomb Shelter
      • [Weapon] Sticky Bombs zadają Ci o 20/40/60/80/100% mniej obrażeń.
      • Redukcja obrażeń zadawanych sobie zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
    • Fallout
      • [Grumpy Bomb] Trafienie wroga Grumpy Bomb redukuje cooldown Poppy Bomb o 1/2/3/4/5 s.
      • Naprawiono błąd w opisie, gdzie cooldown nie był podany w sekundach.
    • Reinforced Casing
      • [Weapon] Zwiększa zdrowie Sticky Bomb o 50/100/150/200/250.
      • Zdrowie instalacji zwiększone z 25 do 50 na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Royal Subjects
      • Nowa
      • [Weapon] Zwiększa wielkość eksplozji Sticky Bombs o 50/75/100/125/150%.

Buck

  • Karty
    • Momentum
      • [Heroic Leap] Heroic Leap daje 8/16/24/32/40% prędkości poruszania się na 2 s po wylądowaniu.
      • Prędkość poruszania się zwiększona z 5% do 8% na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Bucking Madness
      • Nowa
      • Eliminacje wykonane podczas Buck Wild resetują jego licznik czasu. Ładuje się 7,5/11,25/15/18,75/22,5% szybciej.

Cassie

  • Karty
    • Kinetics
      • [Blast Shot] Blast Shot redukuje leczenie o 8/16/24/32/40% więcej.
      • Redukcja leczenia zwiększona z 5% do 8% na rangę.
    • Lunge
      • [Dodge Roll] Zwiększa dystans Dodge Roll o 10/20/30/40/50%.
      • Dystans zmniejszony z 20% do 10% na rangę.
    • Sky Warden
      • [Disengage] Cooldown Disengage jest zmniejszony o 1,5/3/4,5/6/7,5 s, kiedy trafi w cel znajdujący się w powietrzu.
      • Redukcja cooldownu zwiększona z 1 s do 1,5 s na rangę.
    • Tumble
      • [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
      • Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 7% do 10% na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Just Breathe
      • Nowa
      • [Scout] Strzały z Crossbow zadają o 25/37,5/50/62,5/75% więcej obrażeń w odległości 100 jednostek.

Drogoz

  • Karty
    • Apex Predator
      • [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
      • Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 7% do 10% na rangę.
    • Bask
      • [Salvo] Leczy za 25/50/75/100/125 za każdym razem, gdy Salvo trafi w cel.
      • Leczenie zwiększone z 10 do 25 na rangę.
    • Follow the Scent
      • [Fire Spit] Używanie Fire Spit zwiększa Twoją prędkość poruszania się o 8/16/24/32/40% na 2 s.
      • Zaktualizowano opis, aby prawidłowo wskazywał na czas trwania.
    • Lung Capacity
      • Rework
      • [Fire Spit] Leczy za 50/100/150/200/250 zdrowia za każdego wroga trafionego Fire Spit.
    • Survival
      • [Thrust] Mając mniej niż 10/20/30/40/50% Twojego maksymalnego poziomu zdrowia, redukuje cooldown Thrust o 100%.
      • Próg zdrowia zmniejszony z 15% do 10% na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Reign of Terror
      • Nowa
      • [Salvo] Salvo teraz aktywuje się natychmiast, zawsze strzela 6 pociskami i zadaje o 5/7,5/10/12,5/15% więcej obrażeń.

Evie

  • Karty
    • Cold Acclimation
      • [Weapon] Twoja broń zadaje Ci o 20/40/60/80/100% mniej obrażeń i już Cię nie odpycha.
      • Redukcja obrażeń zadawanych sobie zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
    • Killing Frost
      • [Soar] Zabójstwa redukują cooldown Soar o 20/40/60/80/100%.
      • Cooldown zmniejszony z 25% do 20% na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Snow Globe
      • Nowa
      • [Ice Storm] Ice Storm teraz zadaje 50/75/100/125/150% więcej obrażeń i kosztuje 60% energii, ale trwa tylko przez 2 s.
    • Wormhole
      • [Blink] Blink może być użyte drugi raz przez 4 s, aby powrócić do poprzedniej lokacji i cooldown Blink jest zmniejszony o 0,5/0,75/1/1,25/1,5 s.
      • Teraz także redukuje cooldown Blink.

Fernando

  • Karty
    • Brand
      • [Fireball] Fireball redukuje leczenie o 15/30/45/60/75% przez 3 s.
      • Redukcja leczenia zmniejszona z 20% do 15% na rangę.
    • Immovable Object
      • [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
      • Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 7% do 10% na rangę.
    • Launch
      • [Charge] Zwiększa dystans Charge o 10/20/30/40/50%.
      • Dystans zmniejszony z 25% do 10% na rangę.
    • Unstoppable Force
      • [Charge] Charge daje 300/600/900/1200/1500 odepchnięcia.
      • Odepchnięcie zwiększone z 200 do 300 na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Dragonfire Lance
      • Nowa
      • [Weapon] Flame Lance teraz strzela małymi kulami ognia, które zadają 50/75/100/125/150 obrażeń co każde 0,2 s.

Grohk

  • Karty
    • Electrostatic
      • [Weapon] Regeneruje przegrzanie 8/16/24/32/40% szybciej.
      • Przegrzanie zwiększone z 6% do 8% na rangę.
    • Lightning Rod
      • [Shock Pulse] Trafienie wroga Shock Pulse leczy za 25/50/75/100/125.
      • Leczenie zwiększone z 20 do 25 na rangę.
    • Thunderlord
      • [Weapon] Twoja broń może strzelać 8/16/24/32/40% dłużej przed przegrzaniem.
      • Zwiększanie przegrzania zwiększone z 5% do 8% na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Spirit’s Domain
      • Nowa
      • [Healing Totem] Totem może być teraz postawiony na odległość, a leczenie graczy z pełnym poziomem zdrowia generuje dla nich tarczę z 500/750/1000/1250/1500 zdrowia.

Grover

  • Karty
    • Heavenly Agility
      • [Vine] Po użyciu Vine zyskuje 20/40/60/80/100% zwiększonej kontroli w powietrzu na 4 s.
      • Kontrola w powietrzu zwiększona z 10% do 20% na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Deep Roots
      • [Crippling Throw] Crippling Throw teraz także przygważdża i zadaje 5/7,5/10/12,5/15% więcej obrażeń.
      • Teraz także zwiększa obrażenia z Crippling Throw.
    • Efflorescence
      • Nowa
      • [Blossom] Zwiększa pasywne leczenie i zasięg Blossom o 50/75/100/125/150%.

Inara

  • Karty
    • Crag
      • [Impasse] Impasse zyskuje 12/24/36/48/60% większej redukcji obrażeń od Earthen Guard.
      • Redukcja obrażeń zwiększona z 10% do 12% na rangę.
    • Insurmountable
      • [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
      • Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 8% do 10% na rangę.
    • Summit
      • [Impasse] Aktywowanie Impasse pod sojusznikami daje 300/600/900/1200/1500 odepchnięcie.
      • Odepchnięcie w randze 1 teraz wynosi 300.
      • Odepchnięcie zwiększane o 300 na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Wrath of the Stagalla
      • Nowa
      • [Weapon] Trafienie wszystkich 3 strzałów na tym samym celu teraz zadaje dodatkowe 100/150/200/250/300 obrażeń.

Jenos

  • Karty
    • Eclipse
      • [Void Grip] Wrogowie będący pod wpływem Void Grip otrzymują o 15/30/45/60/75% mniej leczenia.
      • Redukcja leczenia zmniejszona z 20% do 15% na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Binary Star
      • Nowa
      • [Weapon] Star Splitter teraz zadaje 200/300/400/500/600 obrażeń co każde 0,4 s.

Kinessa

  • Karty
    • Bob and Weave
      • [Transporter] Zwiększa Twoją prędkość poruszania się o 27/54/81/108/135% na 2 s po postawieniu lub przeteleportowaniu się przez transporter.
      • Prędkość poruszania się zmniejszona z 35% do 27% na rangę.
    • Quick Scope
      • [Sniper Mode] Zmniejsza czas potrzebny do spojrzenia przez celownik i „odłożenie” go o 20/40/60/80/100%.
      • Czas zmniejszony z 25% do 20% na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Reposition
      • Nowa
      • [Transporter] Transporter działa teraz natychmiastowo, a jego cooldown jest zmniejszony o 2/3/4/5/6 s.

Lex

  • Karty
    • Commencement
      • [Combat Slide] Zwiększa dystans Combat Slide o 10/20/30/40/50%.
      • Dystans zmniejszony z 20% do 10% na rangę.
    • Wicked Don’t Rest
      • [Combat Slide] Wycelowanie headshota obniża aktualny cooldown Combat Slide o 20/40/60/80/100%.
      • Redukcja cooldownu zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Fought The Law
      • Nowa
      • [In Pursuit] In Pursuit teraz zadaje obrażenia w wysokości 48/54/60/66/72% maksymalnego zdrowia celu podczas trwania tej umiejętności.

Lian

  • Karty Legendarne
    • Precision
      • [Weapon] Grace generuje 8 amunicji, a Twoja broń zadaje 2,5/3,75/5/6,25/7,5% więcej obrażeń.
      • Teraz zwiększa obrażenia z broni.
    • Death and Taxes
      • Nowa
      • [Weapon] Strzały z Twojej broni redukują leczenie celu o 30/45/60/75/90% przez 1,5 s.

Maeve

  • Karty
    • Featherlight
      • [Prowl] Zmniejsza Twoją prędkość spadania w Prowl o 5/10/15/20/25%.
      • Redukcja prędkości spadania zmniejszona z 10% do 5% na rangę.
    • Predation
      • [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% zwiększonej prędkości poruszania się podczas przebywania poza walką.
      • Zaktualizowano opis, aby zawierał odpowiednie sformułowania na każdej randze karty.
    • Scamper
      • [Pounce] Zyskuje 10/20/30/40/50% prędkości poruszania się na 3 s po aktywowaniu Pounce.
      • Zaktualizowano opis, aby zawierał odpowiednie sformułowania na każdej randze karty.
  • Karty Legendarne
    • Rogue’s Gambit
      • [Armor] Eliminacje resetują cooldown Pounce i dodatkowo zadaje wtedy 5/7,5/10/12,5/15% więcej obrażeń.
      • Teraz zwiększa obrażenia z Pounce.
    • Street Justice
      • Nowa
      • [Pounce] Pounce zadaje bonusowe obrażenia w wysokości 15/22,5/30/37,5/45% brakującego zdrowia celu.

Makoa

  • Karty
    • Determination
      • [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
      • Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 7% do 10% na rangę.
    • Ebb and Flow
      • [Armor] Po osiągnięciu 40% poziomu zdrowia cooldown Shell Spin jest zmniejszony o 20/40/60/80/100%.
      • Redukcja cooldownu zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
    • Salvage
      • Rework
      • [Dredge Anchor] Aktywowanie Dredge Anchor powoduje, że strzały z broni nie zużywają amunicji przez  1/2/3/4/5 s.
  • Karty Legendarne
    • Half Shell
      • [Shell Shield] Shell Shield jest teraz umiejscowione na ziemi, nie jest channelowane i trwa 1/1,5/2/2,5/3 s dłużej.
      • Teraz zwiększa czas trwania Shell Shield.
    • Davey Jones Locker
      • Nowa
      • [Dredge Anchor] Jeśli Twoja ofiara umrze w przeciągu 2/3/4/5/6 s przez trafienie z Dredge Anchor, cooldown tej umiejętności się resetuje.

Mal’Damba

  • Karty
    • Eerie Presence
      • [Mending Spirits] Redukuje cooldown Mending Spirits o 0,5/1/1,5/2/2,5 s, jeśli nie trafisz.
      • Zaktualizowano opis, aby zawierał odpowiednie sformułowania na każdej randze karty.
    • Venomous Gourd
      • Rework
      • [Gourd] Wrogowie trafieni Gourd otrzymują o 15/30/45/60/75% mniej leczenia przez 1 s.
  • Karty Legendarne
    • Wekono’s Curse
      • Nowa
      • [Mending Spirits] Może być teraz castowane na wrogów, aby zadać obrażenia w czasie (damage over time) w wysokości 25/37,5/50/62,5/75% wartości leczenia.

Pip

  • Karty
    • Sturdy
      • [Weapon] Twoja broń już Cię nie odrzuca i zadaje Ci o 20/40/60/80/100% mniej obrażeń.
      • Redukcja obrażeń zadawanych sobie zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
    • Reload
      • [Healing Potion] Natychmiast redukuje cooldown Healing Potion o 0,5/1/1,5/2/2,5 s za każdego celnie trafionego sojusznika.
      • Zaktualizowano opis, aby zawierał odpowiednie sformułowania na każdej randze karty.
  • Karty Legendarne
    • Mischief
      • Nowa
      • [Weapon] Trafienia z Twojego Potion Launcher redukują cooldown pozostałych umiejętności o 0,5/0,75/1/1,25/1,5 s.

Ruckus

  • Karty
    • Extended Magazines
      • [Advance] Advance generuje 10/20/30/40/50 amunicji.
      • Generacja amunicji zwiększona z 5 do 10 na rangę.
    • Proximity
      • Rework
      • [Advance] Aktywacja Advance daje 4/8/12/16/20% redukcji obrażeń przez 3 s.
  • Karty Legendarne
    • Aerial Assault
      • [Advance] Advance zyskuje trzeci ładunek, stanie w miejscu powoduje, że Ruckus odrzuca się w górę, a Advance jest zmniejszony o 0,5/0,75/1/1,25/1,5 s.
      • Teraz redukuje cooldown Advance.
    • Overdrive
      • [Weapon] Zadaje do 32/36/40/44/48% więcej obrażeń w zależności od Twojego brakującego zdrowia.
      • Obrażenia na randze 3 zwiększone z 30% do 40%.
    • Rocket Barrage
      • Nowa
      • [Missile Launcher] Możesz trzymać do 3 ładunków na Missile Launcher, a Missile Launcher zadaje o 7,5/11,25/15/18,75/22,5% więcej obrażeń.

Seris

  • Karty Legendarne
    • The Void Abides
      • Nowa
      • [Restore Soul] Leczy wszystkich sojuszników znajdujących się w odległości 50 jednostek od sojusznika uzdrawianego przez Twoje Restore Soul o 25/37,5/50/62,5/75% wartości leczenia.

Sha Lin

  • Karty
    • Poise
      • [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
      • Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 5% do 10% na rangę.
    • Run Them Down
      • [Impaler Arrow] Zyskuje 10/20/30/40/50% prędkości poruszania się na 4 s po trafieniu Impaler Arrow.
      • Zaktualizowano opis, aby zawierał odpowiednie sformułowania na każdej randze karty.
    • Windwall
      • [Planted] Zyskuje 5/10/15/20/25% redukcji obrażeń podczas Planted.
      • Redukcja obrażeń zwiększona z 3% do 5% na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Explosive Arrows
      • Nowa
      • [Impaler Arrow] Impaler Arrow teraz eksploduje w kontakcie z przeciwnikiem, zadając dodatkowe 150/225/300/375/450 obrażeń i odrzuca wszystkich wrogów w zasięgu, ale już nie stunuje.
    • Shifting Sands
      • [Planted] Zabicie wroga resetuje cooldown Planted i Planted zadaje 5/7,5/10/12,5/15% więcej obrażeń.
      • Teraz także zwiększa obrażenia Planted.

Skye

  • Karty
    • Decrepify
      • [Poison Bolts] Poison Bolts redukują leczenie o 15/30/45/60/75% na 3 s.
      • Redukcja leczenia zmniejszona z 20% do 15% na rangę.
    • Emergency Exit
      • [Hidden] Automatycznie wchodzisz w niewidzialność, kiedy masz mniej niż 30% zdrowia. Ten efekt może zdarzyć się raz na każde 25/20/15/10/5 s.
      • Wewnętrzny cooldown zmniejszony z 10 s do 5 s na rangę.
    • Twilight Armor
      • [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
      • Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 7% do 10% na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Preparation
      • [Armor] Redukuje wszystkie cooldowny o 100% podczas zdobycia zabójstwa i leczy za 250/375/500/625/750 zdrowia.
      • Teraz także leczy przez zdobycie zabójstwa.
    • Smoke and Dagger
      • Nowa
      • [Smoke Screen] Smoke Screen teraz zadaje 300/450/600/750/900 obrażeń w momencie rzucenia.

Strix

  • Karty
    • Relentless
      • [Scope] Redukuje karę na prędkość poruszania się podczas używania Scope o 20/40/60/80/100%.
      • Prędkość poruszania się zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Unauthorized Use
      • Nowa
      • [Flare] Zwiększa prędkość pocisku Flare o 100, zwiększa obrażenia z tej umiejętności o 150/225/300/375/450% i redukuje jej cooldown o 10 s.

Talus

  • Karty
    • Antediluvian
      • [Overcharge] Wrogowie trafieni Overcharge otrzymują 15/30/45/60/75% mniej leczenia przez 2 s.
      • Redukcja leczenia zmniejszona z 20% do 15% na rangę.
    • Reclamation
      • Rework
      • [Overcharge] Redukuje cooldown Overcharge o 0,5/1/1,5/2/2,5 s.
    • Transient
      • [Rune of Travel] Czas trwania Rune of Travel jest zmniejszony o 0,5/1/1,5/2/2,5 s.
      • Redukcja czasu trwania zmniejszona z 1 s do 0,5 s na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Inner Strength
      • [Rune of Travel] Rune of Travel teraz resetuje cooldown Overcharge i Blitz Upper podczas aktywowania i daje Ci 10/15/20/25/30% redukcji obrażeń przez 4 s.
      • Teraz zapewnia redukcję obrażeń.
    • Nothing Personal
      • Nowa
      • [True Power] Cele mające mniej niż 65% zdrowia są teraz ujawnione, a tempo ładowania Twojej arcyzdolności zwiększone o 7,5/11,25/15/18,75/22,5%.

Terminus

  • Karty
    • Abomination
      • [Calamity Blast] Strzały z Calamity Blast redukują leczenie przez 2 s o 4/8/12/16/20% na ładunek.
      • Redukcja obrażeń na ładunek zmniejszona z 5% do 4%.
    • Devastation
      • Rework
      • [Calamity Blast] Zabójstwa z Calamity Blast generują 4 nowe ładunki. Cooldown wynsi 25/20/15/10/5 s.
    • Forsaken
      • [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
      • Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 8% do 10% na rangę.
    • It Follows
      • [Armor] Nie możesz być spowolniony poniżej 50/60/70/80/90% Twojej bazowej prędkości poruszania się.
      • Poziom prędkości poruszania się na randze 1 zmniejszony z 60% do 50%.
    • It Waits
      • Rework
      • [Power Siphon] Na każdą 1 s channelowania Power Siphon, redukuje cooldown Shatterfall o 0,2/0,4/0,6/0,8/1 s.
  • Karty Legendarne
    • Seething Rage
      • Nowa
      • [Weapon] Atakuje 10/15/20/25/30% szybciej, kiedy nie masz zgromadzonych ładunków na Calamity Blas.
    • Undying
      • [Armor] Mając poniżej 40% poziomu zdrowia, zyskuje 10/15/20/25/30% redukcji obrażeń.
      • Redukcja obrażeń na randze 3 zmniejszona z 35% do 20%.

Torvald

  • Karty
    • Glyph of Freedom
      • [Armor] Zyskuje 10/20/30/40/50% redukcji kontroli tłumu.
      • Redukcja kontroli tłumu zwiększona z 6% do 10% na rangę.
      • Skorygowana tak, aby pasowała do innych kart związanych z redukcją kontroli tłumu.
  • Karty Legendarne
    • Thanks, Grandpa
      • Nowa
      • [Protection] Zwiększa czas trwania Protection o 1/1,5/2/2,5/3 s. Protection daje niewrażliwość na kontrolę tłumu.

Tyra

  • Karty
    • In The Fray
      • Rework
      • [Nade Launcher] Aktywowanie Nade Launcher daje 4/8/12/16/20% redukcji obrażeń na 3 s.
  • Karty Legendarne
    • Burn, Monster!
      • Nowa
      • [Fire Bomb] Fire Bomb teraz okalecza wrogów i zadaje 50/75/100/125/150% więcej obrażeń.

Viktor

  • Karty
    • Compensator
      • [Iron Sights] Zmniejsza odrzut o 20%.
      • Redukcja odrzutu zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
    • Guerrilla Warfare
      • [Hustle] Po użyciu Hustle zyskuje 10/20/30/40/50% prędkości przeładowania na 3 s.
      • Prędkość przeładowania zwiększona z 7% do 10% na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Shrapnel
      • Nowa
      • [Frag Grenade] Zwiększa AoE (obszar działania) Frag Grenade o 40% i zadaje 100/150/200/250/300 więcej obrażeń.

Vivian

  • Karty Legendarne
    • Booby Trap
      • Nowa
      • [Sensor Drone] Jeśli wróg znajduje się w odległości 20 jednostek od Twojego Sensor Drone, eksploduje on, zadając 250/375/500/625/750 obrażeń.

Willo

  • Karty
    • Pixie Dust
      • [Dead Zone] Leczy za 25/50/75/100 zdrowia na sekundę podczas stania w Dead Zone.
      • Leczenie na sekundę zwiększone z 20 do 25 na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Nightshade
      • Nowa
      • [Dead Zone] Dead Zone teraz zadaje 300/450/600/750/900 obrażeń, kiedy inicjalna eksplozja trafi we wroga.

Ying

  • Karty
    • Fracture
      • [Shatter] Aktywowanie Shatter leczy Twoje iluzje o 20/40/60/80/100% ich maksymalnego poziomu zdrowia.
      • Leczenie zmniejszone z 25% do 20% na rangę.
    • Rewind
      • [Dimensional Link] Zamiana miejscem z martwą iluzją powoduje powstanie iluzji mającej 20/40/60/80/100% zdrowia.
      • Zdrowie iluzji zmniejszone z 25% do 20% na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Life Exchange
      • Nowa
      • [Shatter] Shatter teraz natychmiastowo leczy Twój cel za 400/600/800/1000/1200 zdrowia na każdą aktywną iluzję, ale zużywa Twoje iluzje.

Zhin

  • Karty
    • Blade Dance
      • [Whirl] Zwiększa dystans Whirl o 10/20/30/40/50%.
      • Dystans zmniejszony z 15% do 10% na rangę.
    • Fan the Flames
      • [Billow] Zabójstwa redukują cooldown Billow o 20/40/60/80/100%.
      • Redukcja cooldownu zmniejszona z 25% do 20% na rangę.
  • Karty Legendarne
    • Yomi
      • Nowa
      • [Weapon] Twoje ciężkie uderzenie przechodzi przez wrogów, zadaje 75/112,5/150/187,5/225 więcej obrażeń i nie ma limitu zasięgu.