Paladins r.

Cedris – fanowski koncept bohatera do Paladins

Tym razem przedstawiamy Wam koncept napastnika, fabularnie będącego wielkim wynalazcą - Cedris pełni ważną funkcję w wojskach Magistratu. Oceńcie, czy chcielibyście zobaczyć takiego bohatera w grze.

Autorką konceptu jest Alexis Pflaum (zobacz). Jest to ta sama osoba, która zaprojektowała poprzednią postać, o której pisaliśmy – Yyrię.

Zachęcamy do przejrzenia poprzednich wpisów o pomysłach na nowych championów w Paladins:

Cedris, the Grand Overseer

Umiejętności

Cedris należy do klasy napastników. Zdrowie: 2400.

  • [LPM] Warpstone Pistol
    • 3-lufowy pistolet, który wystrzeliwuje 10 ładunków amunicji w wąskim stożku, zadając do 550 obrażeń na każde 0,65 s. Trafienie wrogów Odłamkami pochłania je, co powoduje, że strzał zadaje 50% dodatkowych obrażeń i przywraca 1 ładunek amunicji. Skuteczne w krótkim lub średnim zasięgu.
    • Odłamki – osłabienie, które trwa 10 s. Wielokrotne aplikowanie ich na ten sam cel nie stackuje się. Odłamki znikają, jeśli Cedris umrze.
  • [PPM] Forge Beam
    • Wyprowadza wiązkę światła z Warpforge Arm w kierunku przeciwnego wroga, która trwa do 3 s. Aplikuje odłamki co każde 0,3 s i powoli przyciąga cel w swoją stronę; siła przyciągania zależy od odległości, w jakiej znajduje się od Ciebie przeciwnik. Możesz atakować podczas używania tej umiejętności.
  • [F] Rematerialize
    • Dematerializuje się przez 2 s, stając się niewrażliwym i niezdolnym do poruszania się podczas aplikowania Odłamków pobliskim wrogom. Następnie, lub podczas ponownego castowania, rematerializuje się we wskazanej lokacji, zadając 400 obrażeń i nakładając Odłamki na wrogów, przez których przeszedł.
  • [Q] Conduit
    • Tworzy obiekt, który osadza się na ziemi i zadaje 80 obrażeń co sekundę, spowalniając o 20% wrogów wokół niego. Jeśli inny tego typu obiekt znajduje się w pobliżu, stworzą one połączenie. Jeśli dotknie go przeciwnik, otrzyma on 500 obrażeń, zostanie zestunowany na 1 s i otrzyma Odłamki. Wówczas połączenie zostaje zerwane na 2,5 s. W jednym czasie mogą być aktywne 3 obiekty. Każdy posiada 2 ładunki.
  • [E] Grand Calamity
    • Warpforge Arm uwalnia swoją destrukcyjną energię po 1,75-sekundowym opóźnieniu, wysyłając kule, które szukają każdego z przeciwników w zasięgu wzroku. Każda z kul detonuje się, zadając 900 obrażeń dookoła swojego celu, lub zadając 1400, jeśli cel ma na sobie Odłamki. Aplikuje Odłamki na trafionych wrogów.
    • Okrzyk: “Bow before the Magistrate’s might!” (“Ukłoń się przed potęgą Magistratu”).

Dodatkowe informacje o umiejętnościach

  • [LPM] Warpstone Pistol
    • Posiada 3 ładunki amunicji. Przeładowanie zajmuje 1,2 s. Może zadać headshoty. Posiada spadek obrażeń.
  • [PPM] Forge Beam
    • Ma zasięg 90 jednostek. Czas trwania kończy się, kiedy cel zniknie z pola widzenia.
  • [F] Rematerialize
    • Zasięg 80 jednostek. Sprawia, że kamera przyjmuje perspektywę trzeciej osoby. Wyznaczenie lokacji do teleportowania się działa tak jak Blink [Q] Evie.
  • [Q] Conduit
    • Promień zadawania obrażeń i spowolnienia wynosi 30 sekund. Maksymalna odległość potrzebna do stworzenia połączenia to 60 jednostek. Obrażenia na sekundę i spowolnienie z kilku obiektów się nie stackują. Obiekty tworzą połączenie tylko z tymi najbliżej położonymi.
  • [E] Grand Calamity
    • Kule podróżują przez przeszkody. Namierzają wszystkich wrogów, którzy są w zasięgu wzroku, kiedy ładowanie umiejętności się zakończy.

Karty

Karty Legendarne

  • Architect’s Legion
    • Możesz posiadać do 4 aktywnych obiektów w tym samym czasie, a cooldown umiejętności Conduit jest zmniejszony o 1 s.
  • Overseer’s Will
    • Forge Beam zyskuje niewrażliwość na efekty kontroli tłumu przeciwko celowi i kiedy cel umrze, będąc pod wpływem efektu z tej umiejętności, cooldown tej umiejętności zmniejsza się o 3 s.
  • Restabilization
    • Odłamki leczą Cię za 300 zdrowia; redukuje cooldown Rematerialize o 1 s, kiedy zostaną skonsumowane.
  • Vitality Annex
    • Połączenia obiektów zadają dodatkowe obrażenia wynoszące 20% maksymalnego zdrowia celu. Obiekty spowalniają o dodatkowe 10%.

Karty

  • Broń/pancerz
    • [Enfeeble] Odłamki redukują leczenie o {50|5%} przez 2 s, kiedy zostaną zaaplikowane.
    • [Overclocked] Zyskuje {30|3%} prędkości poruszania się, kiedy znajduje się poza walką.
    • [Capacitor] Zwiększa Twoje zdrowie o {250|25}.
    • [Strenght Dampeners] Zyskuje {30|3%} redukcji obrażeń przeciwko wrogom z Odłamkami.
  • Rematerialize
    • [Machinations] Teleportowanie się w obszar obiektu z umiejętności Conduit daje Ci tarczę, której zdrowie wynosi {700|70}, na 3 s.
    • [Tactician] Zwiększa dystans Rematerialize o {60|6%}.
    • [Accelator] Trafienie wroga z Rematerialize redukuje jego cooldown o {0,3|0,3 s}.
    • [Warp Matrix] Zwiększa czas trwania Rematerialize o {0,2|0,2 s}.
  • Forge Beam
    • [Amplified Lens] Zwiększa zasięg Forge Beam o {40|4%}.
    • [Velocity Crystal] Zyskuje {35|3,5%} prędkości poruszania się podczas ładowania Forge Beam.
    • [Bio-Recovery] Zyskuje {40|4%} kradzieży życia podczas ładowania Forge Beam.
    • [Apprehension] Zwiększa siłę przyciągania z Forge Beam o {50|5%}.
  • Conduit
    • [Arc Coils] Zwiększa obrażenia zadawane przez obiekt o {100|10}.
    • [Power Feedback] Leczy za {700|70} przez 3 s za każdym razem, gdy wróg będący pod wpływem obiektu umrze.
    • [Master Architect] Zwiększa promień efektu obiektu o {50|5%}.
    • [Reinforced Coating] Zwiększa zdrowie obiektu o {600|60}.

Fabuła

Stopień pomysłowości Cedrisa sięga czasom daleko zanim powstał Magistrat. Stworzywszy niezliczoną ilość cudów z metalu i mechanizmów zegarowych, Cedris przykuł uwagę wielu w dawnych czasach Paladynów. Ale kiedy odkrycie związane z kryształami wstrząsnęło fundamentami lojalności, zatrzymał się, żeby się upewnić, że może przetestować granice tej nowo wynalezionej siły.

Jako Grand Overseer, drugi rangą po Wielkim Magisterze, Cedris spędził niezliczone ilości godzin, przyglądając się postępom w kryształowych odkryciach głęboko w Deepwerks. O czym niewielu mogłoby się dowiedzieć, wynaleźli oni coś, co było o wiele bardziej władcze niż rzeczy, do których powszechnie wykorzystywano kryształy. Ta nietrwała masa odłamków stała się znana jako Warpstone. Cedris posiadał specjalne prawa do dostępu do tych kryształów, a kiedy trzymał je w rękach po raz pierwszy, odpowiedziały one na jego wolę. Wystarczyła jedna jego myśl, by warpstones mogły połączyć się w każdy kształt, którego zapragnął. Przez to Cedris nie znał żadnych granic, kiedy chodziło o jego nowe wynalazki. Posiadając warpstones, które teraz są częścią jego ciała, fachowo wydaje im rozkazy, tworząc szeroki wachlarz nigdy wcześniej niewidzianych broni wojennych.

Kiedy podbój Magistratu staje się coraz bardziej napięty przeciwko Ruchowi Oporu Valery, Cedris pragnie przetestować swoje nowe znaleziska. Jest on taktykiem wojskowym Magistratu; ci, którzy podążają za rozkazami Grand Overseera, są niezrównani w rozmyślnych działaniach wojennych. Teraz, będąc częścią konfliktu, Cedris i warpstones nienagannie przecinają siły nędznych wrogów, którzy odważyli się rzucić wyzwanie Magistratowi.

“Pod nieobecność Wielkiego Magistera Karne’a służycie mnie. Moje strategie udowodnią zasadnicze znaczenie dla naszego nieuniknionego zwycięstwa, zapewnię to”.


Dajcie znać, jak podoba się Wam pomysł na takiego bohatera. Uważacie, że mógłby być ciekawym dopełnieniem fabuły w Paladins?