Paladins r.

Genusflamma – fanowski koncept bohatera do Paladins

Społeczność graczy Paladins jest bardzo kreatywna. Pojawia się w niej coraz więcej pomysłów na nowe skiny czy koncepty bohaterów. Dzisiaj zaprezentujemy Wam fanowski pomysł na nową postać - poznajcie championa, jakim jest Genusflamma.

To nie pierwszy raz, gdy piszemy o koncepcie nowego bohatera. Jakiś czas temu mogliście przeczytać inny artykuł o fanowskim pomyśle:

Ryker i Vex – fanowski koncept bohatera do Paladins!

Autor dzisiejszej pracy nie jest nam do końca nieznany – pisaliśmy już o nim przy okazji jednej z części pomysłów na nowe skiny, w których pokazaliśmy Wam jego skórkę Young Jenos. Autora znaleźć możecie na jego kontach na DeviantArt lub na Twitterze. Zobaczcie, jak prezentuje on swój koncept na nowego bohatera.

Genusflamma

Jego prawdziwie imię jest zapomniane w historii.

  • Klasa: Damage.
  • Zdrowie: 3000 HP.
  • Tytuł: Demon Krwi lub Upadły lub Heretyk.

Umiejętności

  • [LPM] Blood Scar – Strzela pociskami krwi ze swojej dłoni, które zadają 700 obrażeń. Ilość amunicji: 6.
    • Obrażenia wzmocnione efektem z [Q]: 1500.
  • [PPM] Blood Whip – Wydobywa ze swojej dłoni “bat” z krwi, który zadaje 850 obrażeń w średnim melee zasięgu. Efekt trwa przez 3 sekundy. Cooldown: 5 s.
    • Obrażenia wzmocnione efektem z [Q]: 1700.
  • [F] Scarlet Soar – Przykrywa się płynącą krwią i szybuje w dowolnym kierunku, zadając 500 obrażeń każdemu, kto przetnie jego ścieżkę. Czas trwania: 4 sekundy. Cooldown: 7 s.
    • Obrażenia wzmocnione efektem z [Q]: 700.
    • Umiejętność wizualnie przypomina Soar [F] Evie, ale z mniejszą “pionowością”.
  • [Q] Red Rage – Uruchamia czerwony kryształ umiejscowiony w jego sercu, sprawiając, że jego krew jest palna. Sprawia, że wszystkie jego ataki/umiejętności mają wzmocnienie obrażeń, ale jego HP spada o 250 z każdym użyciem ataku lub umiejętności. Cooldown: 10 s.
  • [E] Bloody Carnage – Wchodzi w Final Bloody Rage. Używa swoich krwawych pocisków z [LPM] i [PPM], zadając o 300% więcej obrażeń. W tym samym czasie poziom jego zdrowia obniża się szybko o 500 HP na każdy atak. Czas trwania: 6 sekund. Po tym czasie umiera, jeśli nie otrzyma leczenia.
    • W trakcie używania umiejętności ekran robi się czerwony na obrzeżach/rogach.

Przeładowanie pokazuje bohatera, który próbuje odzyskać swoją straconą krew. W momencie reloadu wydobywa z siebie agonalny jęk, zaciskając swoją dłoń.

Jego ult jest ostateczną realizacją jego poświęcenia, umierając za każdym razem po jego użyciu w grze.

Fabuła

Genusflamma pochodzi z gatunku, który jest nieśmiertelny (gatunek ten żyje jak królewskie rodziny), a ich siła pochodzi z krwi (szybka regeneracja krwi; ich krew jest palna). Ale jest tutaj pewna tajemnica – mogą oni wydobyć niesamowitą moc, jeśli “podpalą” (rytualnie) swoją krew.

Bohater ten jest kimś, kto dokonał tego rytuału, używając czerwonego kryształu, po czym osadził go w swoim sercu. Zrobił to w celu uratowania swojego gatunku, ale tylko gdy nieszczęście minęło, jego szlachetne imię zostało mu odebrane i został wyrzucony (tak jak każdy inny bohater wojenny). Jego imię zostało oznaczone jako zhańbione.

Karty Legendarne

  • Fireflight – Sprawia, że Scarlet Soar [F] ma więcej pionowej mobilności i trwa przez 5,5 s.
  • Merciful – Po użyciu swojego ulta nie umiera i zostaje z 200 HP.
  • Eternal Rage – Jego Red Rage [Q] daje mu bonusowe obrażenia na pierwszy strzał w wysokości 2000, a jego zdrowie spada o 1000 HP przez ten atak.

Pochodzenie imienia

Z łaciny:

  • genus – rodzaj, narodziny, rasa, klasa, potomstwo;
  • flamma – płomień, ciepło, ogień, pasja, miłość.


Jak Wam się podoba pomysł na takiego championa? Spróbowalibyście nim zagrać? Napiszcie, czy chcielibyście poznać więcej konceptów na nowych bohaterów w Paladins.