Paladins r.

Yyria – fanowski koncept bohaterki do Paladins

Mamy dla Was kolejny pomysł na nową postać w Paladins - tym razem jest to bardzo ciekawy i dopracowany koncept bohaterki wspierającej, która jest łuczniczką. Czy spodoba Wam się Yyria?

Autorką konceptu jest Alexis Pflaum. Rysunki w większej rozdzielczości dotyczące Yyrii możecie obejrzeć tutaj: klik. Na jej profilu na artstation znajdziecie również m.in. szkice bohaterki, którą będziemy omawiać, ikonki jej umiejętności w większym rozmiarze czy wstępny koncept kolejnej postaci wymyślonej przez Alexis.

Zachęcamy do przejrzenia poprzednich wpisów o pomysłach na nowych championów w Paladins:

Yyria, the Wispweaver

Umiejętności

Yyria należy do klasy wsparcia. Zdrowie: 2400.

  • [LPM] Bow of Destinies
    • Wysłannik przeznaczenia pochodzący z czasów starożytnych. Naciąga cięciwę i strzela nią w górę, zadając 750 obrażeń co każde 1,4 sekundy.
  • [PPM] Vengeance Arrow
    • Zastępuje Twoją strzałę strzałą zemsty, która eksploduje po trafieniu. Zadaje do 500 obrażeń podczas odpychania wrogów oraz leczy sojuszników o 750 zdrowia.
  • [F] Ethereal Leap
    • Wykonuje podskok w kierunku, w którym się poruszasz, zyskując 50% redukcji obrażeń przez 1,5 sekundy.
  • [Q] Wisps of Equilibrium
    • Wysyła Tranquil Wisp do sojusznika lub Malevolent Wisp do wroga. Tranquil Wisp leczy sojusznika o 300 zdrowia przez 10 sekund. Malevolent Wisp zadaje 80 obrażeń na sekundę i spowalnia cel o 20% przez 6 sekund. Jeśli cele zostaną trafione jeszcze przez [PPM], moc efektów podwaja się przez 2 sekundy.
  • [E] Spirit Shroud
    • Tworzy magiczną barierę dookoła siebie, która przez 4 sekundy blokuje ataki wrogów pochodzące z zewnątrz. Wrogowie zamknięci w barierze zostają przygwożdżeni i przyjmują 200 obrażeń na sekundę, a sojusznicy w środku bariery leczą się za 30% obrażeń, które zadadzą.
    • Okrzyk: “I will weave our destiny!”

Dodatkowe informacje o umiejętnościach

  • [Q] Wisps of Equilibrium
    • Zasięg tej umiejętności jest przybliżony do skilla leczącego Jenosa.
    • Wiązki podróżują do celu albo z Twojego łuku, albo z poprzedniego celu. Ich prędkość podróży jest podobna do strzałów z Twojego łuku.
    • Każda wiązka ma swój oddzielny coldown (Tranquil – 1 s; Malevolent – 8 s).
    • Na czas trwania Malevolent Wisp wpływa item Resilience, a jego minimalny czas trwania wynosi 3 s.
  • [F] Ethereal Leap
    • Zasięg podskoku jest podobny do Slither [F] Mal’Damby.
    • Lekko unosi się w powietrzu, nie porusza się w stałej linii prostej.
  • [PPM] Vengeance Arrow
    • Obszar obrażeń, leczenia i odepchnięcia są mniejsze, jeśli strzała nie była w pełni naładowana. Minimalny efekt to 50%.
  • [E] Spirit Shroud
    • Bariera podąża za Tobą i ma rozmiar mniej więcej o 50% większy niż tarcza Makoy.
    • Leczenie, które otrzymują Twoi sojusznicy z tej umiejętności, w statystykach liczy się jako Twoje leczenie, nie ich.
    • Czas castowania umiejętności wynosi 0,8 sekundy.

Karty

Karty Legendarne

  • Absolution
    • Vengeance Arrow daje sojusznikom odporność na CC przez 2 sekundy i ma cooldown krótszy o 2 sekundy.
  • Benefaction
    • Tranquil Wisp leczy w obszarze dookoła celu.
  • Fateful Hunters
    • Malevolent Wisp ujawnia cel, ma 3-sekundowy cooldown, a cel przyjmuje o 30% większe obrażenia z Twoich strzałów.

Karty

  • Broń/pancerz
    • [Solemnity] Leczy za 15/30/45/60 zdrowia na sekundę za każdego bohatera, który aktualnie jest martwy.
    • [Force of Will] Zwiększa Twoje zdrowie o 50/100/150/200.
    • [Pathfinder] Zyskuje 5/10/15/20% prędkości poruszania się.
    • [Fate’s Herald] Nie możesz być spowolniony poniżej 50/60/70/80% swojej bazowej prędkości poruszania się.
  • Vengeance Arrow
    • [Winnower] Zwiększa odepchnięcie ze strzały o 15/30/45/60%.
    • [Sanctuary] Zwiększa leczenie ze strzały o 100/200/300/400.
    • [Spirit Shard] Zabójstwa i eliminacje redukują cooldown umiejętności o 0,5/1/1,5/2 s.
    • [Dire Omen] Wrogowie trafieni strzałą otrzymują 15/30/45/60% redukcji leczenia przez 2 sekundy.
  • Ethereal Leap
    • [Mistrunner] Zyskuje 10/20/30/40% prędkości poruszania się przez 2 sekundy po zakończeniu trwania podskoku.
    • [Outlandish] Umiejętność leczy Cię o 150/300/450/600 zdrowia.
    • [Epoch] Redukuje cooldown umiejętności o 1/2/3/4 s.
    • [Farseer] Zwiększa dystans podskoku o 16/32/48/64%.
  • Wisps of Equilibrium
    • [Eternal Duty] Zwiększa czas trwania efektów z wystrzałów o 1/2/3/4 s.
    • [Shepherd the Lost] Zabójstwa i eliminacje leczą cel Tranquil Wisp o 140/280/420/560.
    • [Destiny Bond] Zwiększa zasięg wystrzałów o 10/20/30/40%.
    • [Damnation] Cel Malevolent Wisp zadaje o 8/16/24/32% mniej obrażeń.

Fabuła

W dalekich zakątkach Królestwa znajdują się miejsca, które już dawno straciły swoją historię. Regiony te skrywają wiele mitów i sekretów, które lepiej, aby pozostały nieznane. Ale jedno miejsce, daleko odsunięte od cywilizacji, zwiastuje przedświt przeznaczenia.

Przez więcej niż wieczność Wispwood służył jako most pomiędzy śmiertelnością a światem pozaziemskim. Znajduje się tam świątynia ze starożytnej przeszłości, gdzie rasa znana jako Aurivar zajmowała się wiązkami (wisps) – pierwotnymi bytami, które są stare jak czas. Nikt nie wie, kiedy Aurivar zyskali kontakt z wiązkami i z jakiego powodu się to stało. Jedyną rzeczą, którą wiedzą osoby z zewnątrz, jest to, że gdziekolwiek pojawi się wielka dobroć lub mściwy łotr, pojawią się tam wiązki.

Wszystkie znaki miłości lub zła będą sądzone przez wiązki, cnotliwi zostaną błogosławieni, brutalni złoczyńcy będą zabici, a bezprawne działania będą wybaczone zgodnie z wolą tych enigmatycznych bytów. Ci, którzy zdobędą ich pomyślność, zostaną ułaskawieni przez Tranquil Wisp Ryalis, aby uzyskać wieczny spokój ducha, podczas gdy ci, którzy wybrali drogę zła, zostaną nawiedzeni przez Malevolent Wisp Zyrett, aby spotkać swój koniec. Bez względu na rozwiązanie wszyscy są odwiedzani przez te wiązki wraz z przybyciem tajemniczej, okapturzonej postaci. The Arrow of Destiny, the Harbringer of Fates, the Weaver of the Wisps – gdziekolwiek się ona pojawi, tyrani upadają, nacje są wyzwalane, a proroctwa się spełniają. Prawdziwe motywy owej postaci i boskich bytów, którym ona służy, na zawsze pozostały tajemnicą, ale mimo tego ci, którzy byli świadkami jej obecności, zmienili się na zawsze.

Gdy walka w Królestwie wzmogła się za sprawą jego największych championów, wiązki wezwały strzały jeszcze jeden raz – aby zrównać strony konfliktu i pozostawić po sobie harmonię. W zewie zemsty Yyria odpowiedziała.

“Wiązki widziały przeznaczenie Królestwa. Przeznaczenie, w którym każdy z nas brał udział w tworzeniu. Zapewnię, że się to spełni, a wszyscy ujrzą prawdę”.


Co uważacie o pomyśle na taką bohaterkę wsparcia? Przypadł Wam do gustu jej wygląd i umiejętności? Co sądzicie o jej fabule? Napiszcie w komentarzach, czy chcielibyście zagrać taką postacią.