Rioter Mortdog przedstawił zmiany systemowe w drugim zestawie TFT.
Zobacz też:
- Teamfight Tactics: Rise of the Elements (drugi zestaw): dostępne klasy i pochodzenia
- Teamfight Tactics: Rise of the Elements (drugi zestaw): dostępni bohaterowie
- Teamfight Tactics: Rise of the Elements (drugi zestaw): dostępne przedmioty
Rozmiar planszy
- 3 rzędy po 7 pól (dla gracza) ⇒ 4 rzędy po 7 pól.
Pola Żywiołów
Inferno Hex
- Postać na tym polu zaczyna walkę z dodatkowym 30% prędkości ataku.
Cloud Hex
- Postać na tym polu posiada dodatkowe 20% szans na uniknięcie ataków przeciwnika.
Ocean Hex
- Postać na tym polu zaczyna walkę z dodatkowymi 30 punktami many.
Mountain Hex
- Pod koniec fazy planowania postać na tym polu permanentnie otrzymuje +30 maksymalnego zdrowia.
Zmiany liczby postaci
- Tier 1: 39 ⇒ 29.
- Tier 2: 26⇒ 22.
- Tier 3: 18 ⇒ 16.
- Tier 4: 13 ⇒ 12.
- Tier 5: 10.
Zasady generowania many
Mana generowana podczas atakowania:
- Bohaterowie jednogwiazdkowi: 6-10 many za atak ⇒ 8 many za atak.
- Bohaterowie dwugwiazdkowi: 10 many za atak.
- Bohaterowie trzygwiazdkowi: 10 many za atak ⇒ 12 many za atak.
Mana generowana podczas przyjmowania obrażeń: zmniejszona o ok. 15%.
Obrażenia bohaterów
Bazowe obrażenia gracza
- Obrażenia gracza: 2/3/4/5/6/7.
Wypadanie postaci na poszczególnych poziomach
Zmiany przedmiotów
Zmiany przepisów:
- Cursed Blade usunięte,
- Negatron Cloak + Recurve Bow = Runaan’s Hurricane,
- Spatula + Needlessly Large Rod = Inferno’s Cinder,
- Spatula + Tear of the Goddess = Mage’s Cap,
- Spatula + Chain Vest = Warden’s Mail,
- Spatula + Negatron Cloak = Talisman of Light,
- Spatula + Sparring Gloves = Berserker’s Axe.
Zmiany statystyk:
- wszystkie przedmioty ze Spatuli: nie podwajają już statystyk przedmiotu, z którym się łączą,
- Chain Vest: 20 pancerza ⇒ 25 pancerza,
- Rabadon’s Deathcap: +50% AP ⇒ +75% AP,
- Dragon’s Claw: 75% redukcji obrażeń magicznych ⇒ 50% redukcji obrażeń magicznych,
- Giant’s Slayer: 5% maksymalnego HP (obrażenia nieuchronne) ⇒ 8% obecnego HP (obrażenia fizyczne),
- Guardian’s Angel: 500 HP przy wskrzeszeniu ⇒ 400 HP przy wskrzeszeniu,
- Ionic Spark: 125 nieuchronnych obrażeń ⇒ 100 nieuchronnych obrażeń,
- Luden’s Echo: 180 obrażeń ⇒ 150 obrażeń,
- Negatron Cloak: 20 odporności na magię ⇒ 25 odporności na magię,
- Recurve Bow: 20% prędkości ataku ⇒ 15% prędkości ataku,
- Red Buff: zadaje obrażenia nieuchronne w wysokości 2% maksymalnego zdrowia celu przy trafieniu (dodatkowo do podpalenia),
- Zeke’s Herald: 15% prędkości ataku ⇒ 20% prędkości ataku.
Inne
- Niezwykłe skrzynki będą dawały nieco mniej złota (średnio).
- Olśniewająco Rzadkie skrzynki będą dawały nieco mniej złota (średnio).
- Zredukowano szansę na otrzymanie gotowych przedmiotów ze skrzynki.
- Smoki będą teraz dropiły dwie Zwykłe skrzynki oraz przedmiot.
- Starszy Smok i Rift Herald będą dropić Zwykłą i Niezwykłą skrzynkę oraz przedmiot.
- Gdy wybierzesz postać z karuzeli, Twoja Mała Legenda nie będzie już ulegać kolizji.
Aktualizacja UI
- Bohaterowie, którzy należą do danej klasy, będą mieli we wskazówce wyświetlony portret informację o poziomie.
- Aktywni na planszy bohaterowie będą mieli podświetlone portrety.
Naprawy błędów
- Red Buff, Morellonomicon: wskazówka poprawnie określa wartość uniemożliwianego uzdrowienia.
- Naprawiono błąd, przez który gracz otrzymywał więcej obrażeń przez trzy jednostki za 3 sztuki złota.