r.

Teamfight Tactics: Rise of the Elements (drugi zestaw) – zmiany systemowe

Rioter Mortdog przedstawił zmiany systemowe w drugim zestawie TFT.

Zobacz też:

Rozmiar planszy

  • 3 rzędy po 7 pól (dla gracza) ⇒ 4 rzędy po 7 pól.

Pola Żywiołów

Inferno Hex

  • Postać na tym polu zaczyna walkę z dodatkowym 30% prędkości ataku.

Cloud Hex

  • Postać na tym polu posiada dodatkowe 20% szans na uniknięcie ataków przeciwnika.

Ocean Hex

  • Postać na tym polu zaczyna walkę z dodatkowymi 30 punktami many.

Mountain Hex

  • Pod koniec fazy planowania postać na tym polu permanentnie otrzymuje +30 maksymalnego zdrowia.

Zmiany liczby postaci

  • Tier 1: 39 ⇒ 29.
  • Tier 2: 26⇒ 22.
  • Tier 3: 18 ⇒ 16.
  • Tier 4: 13 ⇒ 12.
  • Tier 5: 10.

Zasady generowania many

Mana generowana podczas atakowania:

  • Bohaterowie jednogwiazdkowi: 6-10 many za atak ⇒ 8 many za atak.
  • Bohaterowie dwugwiazdkowi: 10 many za atak.
  • Bohaterowie trzygwiazdkowi: 10 many za atak ⇒ 12 many za atak.

Mana generowana podczas przyjmowania obrażeń: zmniejszona o ok. 15%.

Obrażenia bohaterów

Bazowe obrażenia gracza

  • Obrażenia gracza: 2/3/4/5/6/7.

Wypadanie postaci na poszczególnych poziomach

Zmiany przedmiotów

Zmiany przepisów:

  • Cursed Blade usunięte,
  • Negatron Cloak + Recurve Bow = Runaan’s Hurricane,
  • Spatula + Needlessly Large Rod = Inferno’s Cinder,
  • Spatula + Tear of the Goddess = Mage’s Cap,
  • Spatula + Chain Vest = Warden’s Mail,
  • Spatula + Negatron Cloak = Talisman of Light,
  • Spatula + Sparring Gloves = Berserker’s Axe.

Zmiany statystyk:

  • wszystkie przedmioty ze Spatuli: nie podwajają już statystyk przedmiotu, z którym się łączą,
  • Chain Vest: 20 pancerza ⇒ 25 pancerza,
  • Rabadon’s Deathcap: +50% AP ⇒ +75% AP,
  • Dragon’s Claw: 75% redukcji obrażeń magicznych ⇒ 50% redukcji obrażeń magicznych,
  • Giant’s Slayer: 5% maksymalnego HP (obrażenia nieuchronne) ⇒ 8% obecnego HP (obrażenia fizyczne),
  • Guardian’s Angel: 500 HP przy wskrzeszeniu ⇒ 400 HP przy wskrzeszeniu,
  • Ionic Spark: 125 nieuchronnych obrażeń ⇒ 100 nieuchronnych obrażeń,
  • Luden’s Echo: 180 obrażeń ⇒ 150 obrażeń,
  • Negatron Cloak: 20 odporności na magię ⇒ 25 odporności na magię,
  • Recurve Bow: 20% prędkości ataku ⇒ 15% prędkości ataku,
  • Red Buff: zadaje obrażenia nieuchronne w wysokości 2% maksymalnego zdrowia celu przy trafieniu (dodatkowo do podpalenia),
  • Zeke’s Herald: 15% prędkości ataku ⇒ 20% prędkości ataku.

Inne

  • Niezwykłe skrzynki będą dawały nieco mniej złota (średnio).
  • Olśniewająco Rzadkie skrzynki będą dawały nieco mniej złota (średnio).
  • Zredukowano szansę na otrzymanie gotowych przedmiotów ze skrzynki.
  • Smoki będą teraz dropiły dwie Zwykłe skrzynki oraz przedmiot.
  • Starszy Smok i Rift Herald będą dropić Zwykłą i Niezwykłą skrzynkę oraz przedmiot.
  • Gdy wybierzesz postać z karuzeli, Twoja Mała Legenda nie będzie już ulegać kolizji.

Aktualizacja UI

  • Bohaterowie, którzy należą do danej klasy, będą mieli we wskazówce wyświetlony portret informację o poziomie.
  • Aktywni na planszy bohaterowie będą mieli podświetlone portrety.

Naprawy błędów

  • Red Buff, Morellonomicon: wskazówka poprawnie określa wartość uniemożliwianego uzdrowienia.
  • Naprawiono błąd, przez który gracz otrzymywał więcej obrażeń przez trzy jednostki za 3 sztuki złota.