Potyczki Taktyczne r.

Teamfight Tactics: Rise of the Elements (drugi zestaw): dostępne klasy i pochodzenia (żywioły)

Jakie klasy i pochodzenia zobaczymy w drugim zestawie Teamfight Tactics (Rise of the Elements)?

Zobacz też:

Kiedy Rise of the Elements (drugi zestaw) wchodzi na serwery live?

Rise of the Elements trafi na serwery live w patchu 9.22. Jest on planowany na środę, 6 listopada. Nowy zestaw może zostać udostępniony w dniu patcha lub w kolejnych dniach w jego trakcie.

Żywioły

Cloud

  • Wszyscy sojusznicy otrzymują szansę na unik.
    • 2 jednostki: 15% szans,
    • 3 jednostki: 20% szans,
    • 4 jednostki: 30% szans.

Postacie: Elementalist Lux (jeden z wariantów), Janna, Qiyana (jeden z wariantów), Yasuo.

Crystal

  • Bohaterowie Crystal mają maksymalną liczbę obrażeń, którą mogą otrzymać od pojedynczego ataku.
    • 2 jednostki: 100 maksymalnych obrażeń,
    • 4 jednostki: 60 maksymalnych obrażeń.

Postacie: Ashe, Elementalist Lux (jeden z wariantów), Skarner, Taric.

Desert

  • Redukuje pancerz wroga.
    • 2 jednostki: 50% redukcji pancerza,
    • 4 jednostki: 90% redukcji pancerza.

Postacie: Azir, Kha’Zix, Renekton, Sivir.

Electric

  • Elektryczni bohaterowie rażą prądem pobliskie jednostki, gdy zadają lub otrzymują trafienia krytyczne.
    • 2 jednostki: 70 obrażeń,
    • 3 jednostki: 250 obrażeń,
    • 4 jednostki: 500 obrażeń.

Postacie: Elementalist Lux (jeden z wariantów), Ornn, Volibear, Zed.

Glacial

  • Ataki podstawowe jednostek Glacial mają szansę na ogłuszenie celu na 1,5 sekundy.
    • 2 jednostki: 20% szans na ogłuszenie,
    • 4 jednostki: 40% szans na ogłuszenie,
    • 6 jednostek:  60% szans na ogłuszenie.

Postacie: Braum, Elementalist Lux (jeden z wariantów), Ezreal, Olaf, Warwick, Volibear.

Inferno

  • Podpala pole pod celem na 5 sekund i zadaje obrażenia magiczne celowi.
    • 3 jednostki: 80% obrażeń,
    • 6 jednostek: 175% obrażeń,
    • 9 jednostek: 275% obrażeń.

Postacie: Annie, Brand, Diana, Elementalist Lux (jeden z wariantów), Kindred, Qiyana (jeden z wariantów), Varus, Zyra.

Light

  • Kiedy jednostka Light umrze, pozostałe jednostki Light otrzymują dodatkową prędkość ataku i są uzdrowione o 25% maksymalnego zdrowia.
    • 3 jednostki: 10% prędkości ataku,
    • 6 jednostek: 20% prędkości ataku,
    • 9 jednostek: 35% prędkości ataku.

Postacie: Aatrox, Elementalist Lux (jeden z wariantów), Jax, Nasus, Soraka, Vayne, Yorick.

Mountain

  • Na początku walki losowy sojusznik otrzymuje tarczę z 1500 HP.
    • Wymagane dwie jednostki.

Postacie: Malphite, Taliyah, Qiyana (jeden z wariantów).

Ocean

  • Wszyscy sojusznicy otrzymują dodatkową manę co 4 sekundy.
    • 2 jednostki: 15 many,
    • 4 jednostki: 30 many,
    • 6 jednostek: 50 many.

Postacie: Elementalist Lux (jeden z wariantów), Nami, Nautilus, Qiyana (jeden z wariantów), Syndra, Thresh, Vladimir.

Poison

  • Bohaterowie Poison nakładają neurotoksynę, gdy zadają obrażenia. Zwiększa to koszt many umiejętności celu o 50%.
    • Wymagane 3 jednostki.

Postacie: Dr Mundo, Kog’Maw, Singed, Twitch.

Shadow

  • Jednostki Shadow zadają zwiększone obrażenia przez 5 sekund na początku walki. Odświeża się to przy zabójstwie lub asyście.
    • 2 jednostki: obrażenia zwiększone o 50%, własne zabójstwo lub asysta,
    • 4 jednostki: obrażenia zwiększone o 100%, zabójstwo lub asysta dowolnej jednostki Shadow.

Postacie: Elementalist Lux (jeden z wariantów), Kindred, Malzahar, Master Yi, Sion, Veigar.

Steel

  • Jeśli HP jednostki Steel spadnie poniżej 50%, otrzymuje ona niewrażliwość na obrażenia na kilka sekund.
    • 2 jednostki: 2 sekundy,
    • 3 jednostki: 3 sekundy,
    • 4 jednostki: 4 sekundy.

Postacie: Elementalist Lux (jeden z wariantów), Nocturne, Rek’Sai.

Woodland

  • Na początku walki losowa jednostka Woodland tworzy kopię siebie.
    • Wymagane 3 jednostki.

Postacie: Elementalist Lux (jeden z wariantów), Ivern, LeBlanc, Maokai, Neeko.

Klasy

Alchemist

  • Jednostki Alchemist ignorują kolizje i nigdy nie przestają się poruszać.
    • Wymagana 1 postać.

Postacie: Singed.

Assassin

  • Na początku walki jednostki Assassin doskakują do najbardziej oddalonego wroga. Jednostki te zdobywają bonusowe obrażenia z trafienia krytycznego i szansę na trafienie krytyczne.
    • 3 jednostki: +75% obrażeń z trafienia krytycznego, +10% szans na trafienie krytyczne,
    • 6 jednostek: +150% obrażeń z trafienia krytycznego, +20% szans na trafienie krytyczne.

Postacie: Diana, Kha’Zix, LeBlanc, Nocturne, Qiyana (wszystkie warianty), Zed.

Avatar

  • Element Avatara liczy się podwójnie dla bonusów cech.

Postacie: Elementalist Lux (wszystkie warianty).

Berserker

  • Na początku walki jednostki Berserker doskakują do najbliższego wroga. Jednostki te mają szansę na trafienie wszystkich jednostek w stożku przed sobą za pomocą ataków.
    • 3 jednostki: 45% szans,
    • 6 jednostek: 100% szans.

Postacie: Dr Mundo, Jax, Olaf, Renekton, Sion, Volibear.

Blademaster

  • Ataki podstawowe jednostek Blademaster mają 40% szans na aktywowanie dodatkowego ataku przeciwko swojemu celowi. Te dodatkowe ataki zadają obrażenia takie, jak ataki podstawowe, i aktywują efekty on-hit.
    • 2 jednostki: jeden dodatkowy atak,
    • 4 jednostki: dwa dodatkowe ataki,
    • 6 jednostek: trzy dodatkowe ataki.

Postacie: Aatrox, Master Yi, Sivir, Yasuo.

Druid

  • Jednostki Druid regenerują 40 HP co sekundę.
    • Wymagane 2 jednostki.

Postacie: Ivern, Maokai, Neeko.

Mage

  • Jednostki Mage mają procentową szansę na rzucenie dwóch umiejętności zamiast jednej.
    • 3 jednostki: 50% szans,
    • 6 jednostek: 100% szans.

Postacie: Brand, LeBlanc, Syndra, Taliyah, Veigar, Vladimir.

Mystic

  • Wszyscy sojusznicy otrzymują zwiększoną odporność na obrażenia magiczne.
    • 2 jednostki: 40 MR,
    • 4 jednostki: 120 MR.

Postacie: Janna, Master Yi, Nami, Soraka.

Predator

  • Natychmiastowo zabija cel, który ma poniżej 25% zdrowia.
    • Wymagane 3 jednostki.

Postacie: Kog’Maw, Rek’Sai, Skarner, Warwick.

Ranger

  • Co 3 sekundy jednostki Ranger mają procentową szansę na podwojenie swojej prędkości ataku na 3 sekundy.
    • 2 jednostki: 30% szans,
    • 4 jednostki: 60% szans,
    • 6 jednostek: 100% szans.

Postacie: Ashe, Ezreal, Kindred, Twitch, Vayne, Varus.

Summoner

  • Jednostki Summoner mają zwiększoną ilość HP i czas trwania.
    • 3 jednostki: zwiększenie o 40%,
    • 6 jednostek: zwiększenie o 100%.
  • Jeśli bohater Summoner jest martwy, wcześniej przywołane przez niego jednostki zadają teraz taką samą liczbę obrażeń, jaką zadawałaby postać, które je przywołała.

Postacie: Annie, Azir, Malzahar, Yorick, Zed, Zyra.

Warden

  • Jednostki Warden posiadają zwiększony pancerz.
    • 2 jednostki: +125% pancerza,
    • 4 jednostki: +275% pancerza,
    • 6 jednostek: +450% pancerza.

Postacie: Braum, Malphite, Nasus, Nautilus, Ornn, Taric, Thresh.