Rise of the Elements to nazwa drugiego zestawu bohaterów Teamfight Tactics. Jakie postacie będą w nim dostępne?
Zobacz też:
- Teamfight Tactics: Rise of the Elements (drugi zestaw) – zmiany systemowe
- Teamfight Tactics: Rise of the Elements (drugi zestaw): dostępne klasy i pochodzenia
- Teamfight Tactics: Rise of the Elements (drugi zestaw): dostępne przedmioty
Kiedy Rise of the Elements (drugi zestaw) wchodzi na serwery live?
Rise of the Elements trafi na serwery live w patchu 9.22. Jest on planowany na środę, 6 listopada. Nowy zestaw może zostać udostępniony w dniu patcha lub w kolejnych dniach w jego trakcie.
Dostępne postacie
Nazwa postaci | Koszt (skala 1-5) | Żywioł 1 | Żywioł 2 | Klasa 1 | Klasa 2 |
---|---|---|---|---|---|
Kog'Maw | 1 | Poison | Predator | ||
Ivern | 1 | Woodland | Druid | ||
Warwick | 1 | Glacial | Predator | ||
Diana | 1 | Inferno | Assassin | ||
Maokai | 1 | Woodland | Druid | ||
Ornn | 1 | Electric | Warden | ||
Vladimir | 1 | Ocean | Mage | ||
Taliyah | 1 | Mountain | Mage | ||
Nasus | 1 | Light | Warden | ||
Zyra | 1 | Inferno | Summoner | ||
Vayne | 1 | Light | Ranger | ||
Renekton | 1 | Desert | Berserker | ||
Malzahar | 2 | Shadow | Summoner | ||
Neeko | 2 | Woodland | Druid | ||
Skarner | 2 | Crystal | Predator | ||
Thresh | 2 | Ocean | Warden | ||
Syndra | 2 | Ocean | Mage | ||
Volibear | 2 | Glacial | Electric | Berserker | |
LeBlanc | 2 | Woodland | Assassin | Mage | |
Varus | 2 | Inferno | Ranger | ||
Yasuo | 2 | Cloud | Blademaster | ||
Braum | 2 | Glacial | Warden | ||
Jax | 2 | Light | Berserker | ||
Rek'Sai | 2 | Steel | Predator | ||
Ezreal | 3 | Glacial | Ranger | ||
Veigar | 3 | Shadow | Mage | ||
Sivir | 3 | Desert | Blademaster | ||
Sion | 3 | Shadow | Berserker | ||
Nocturne | 3 | Steel | Assassin | ||
Kindred | 3 | Shadow | Inferno | Ranger | |
Nautilus | 3 | Ocean | Warden | ||
Dr Mundo | 3 | Poison | Berserker | ||
Soraka | 3 | Light | Mystic | ||
Aatrox | 3 | Light | Blademaster | ||
Azir | 3 | Desert | Summoner | ||
Ashe | 4 | Crystal | Ranger | ||
Brand | 4 | Inferno | Mage | ||
Kha'Zix | 4 | Desert | Assassin | ||
Malphite | 4 | Mountain | Warden | ||
Annie | 4 | Inferno | Summoner | ||
Twitch | 4 | Poison | Ranger | ||
Janna | 4 | Cloud | Mystic | ||
Yorick | 4 | Light | Summoner | ||
Olaf | 4 | Glacial | Berserker | ||
Nami | 5 | Ocean | Mystic | ||
Taric | 5 | Crystal | Warden | ||
Zed | 5 | Electric | Assassin | Summoner | |
Singed | 5 | Poison | Alchemist | ||
Master Yi | 5 | Shadow | Blademaster | Mystic | |
Qiyana (1) | 3 | Mountain | Assassin | ||
Qiyana (2) | 3 | Cloud | Assassin | ||
Qiyana (3) | 3 | Ocean | Assassin | ||
Qiyana (4) | 3 | Inferno | Assassin | ||
Elementalist Lux (1) | 7 | Glacial | Avatar | ||
Elementalist Lux (2) | 7 | Cloud | Avatar | ||
Elementalist Lux (3) | 7 | Electric | Avatar | ||
Elementalist Lux (4) | 7 | Woodland | Avatar | ||
Elementalist Lux (5) | 7 | Ocean | Avatar | ||
Elementalist Lux (6) | 7 | Crystal | Avatar | ||
Elementalist Lux (7) | 7 | Steel | Avatar | ||
Elementalist Lux (8) | 7 | Inferno | Avatar | ||
Elementalist Lux (9) | 7 | Shadow | Avatar | ||
Elementalist Lux (10) | 7 | Light | Avatar |
Szansa na wypadnięcie bohaterów poszczególnych tierów na danym poziomie
Poziom | Tier 1 (39) | Tier 2 (26) | Tier 3 (18) | Tier 4 (13) | Tier 5 (10) |
---|---|---|---|---|---|
1 | 100% | 0% | 0% | 0% | 0% |
2 | 100% | 0% | 0% | 0% | 0% |
3 | 70% | 25% | 5% | 0% | 0% |
4 | 50% | 35% | 15% | 0% | 0% |
5 | 35% | 35% | 25% | 5% | 0% |
6 | 25% | 35% | 30% | 10% | 0% |
7 | 20% | 30% | 33% | 15% | 2% |
8 | 15% | 20% | 35% | 24% | 6% |
9 | 10% | 15% | 33% | 30% | 12% |
Postacie za 1 sztukę złota
Diana
- Inferno, Assassin
- Ognista Kaskada: Diana na kilka sekund osłania się tarczą i tworzy trzy kule płomieni, które krążą wokół niej. Kule wybuchają, gdy zetkną się z wrogiem, zadając obrażenia.
Ivern
- Woodland, Druid
- Wybuchowe Nasiono: Ivern na kilka sekund osłania sojusznika o najsłabszym zdrowiu.
Kog’Maw
- Poison, Predator
- Żywy Pocisk: Kog′Maw wystrzeliwuje kwas, który zadaje obrażenia losowemu wrogowi.
- Koszt umiejętności: 40 many.
- Prędkość ataku: 0,7.
- Czas rzucania umiejętności: 0,25 sekundy.
Maokai
- Woodland, Druid
- Wyssanie Magii (umiejętność bierna): gdy Maokai odniesie obrażenia od wrogich zaklęć, jego następny atak uleczy go.
Nasus
- Light, Warden
- Furia Poranka: Nasus tymczasowo wpada w szał, dzięki czemu zyskuje premię do zdrowia i co sekundę zadaje obrażenia pobliskim wrogom.
Ornn
- Electric, Warden
- Rażenie Pioruna: Ornn uderza piorunem na obszarze stożka przed sobą, zadając obrażenia wrogom i zwiększając ich szanse odniesienia obrażeń krytycznych przez następne kilka sekund.
Renekton
- Desert, Berserker
- Rzeź Niewiniątek: Renekton zadaje obrażenia pobliskim wrogom i leczy się wraz z każdym trafieniem wroga.
- AD: 60.
Taliyah
- Mountain, Mage
- Sejsmiczny Wstrząs: Taliyah wstrząsa ziemią pod losowym wrogiem, podrzucając go w swoją stronę, jeżeli walczy z dystansu, lub w przeciwną, jeśli walczy wręcz.
- Obrażenia umiejętności: 150/350/550.
Vayne
- Light, Ranger
- Srebrne Bełty (umiejętność bierna): Vayne każdym co trzecim atakiem swojej umiejętności biernej zadaje dodatkowe nieuchronne obrażenia, zależne od maksymalnego zdrowia wroga.
Vladimir
- Ocean, Mage
- Czerpanie: Vladimir zadaje obrażenia wybranemu wrogowi i leczy się proporcjonalnie do zadanych obrażeń.
- Obrażenia umiejętności: 200/350/500.
Warwick
- Glacial, Predator
- Bezkresna Niewola: Warwick rzuca się na wroga o najniższym poziomie zdrowia, ogłuszając go i zadając mu obrażenia. Nakłada efekty przy trafieniu.
Zyra
- Inferno, Summoner
- Szybki Wzrost: na losowych polach przy granicy areny Zyra rozmieszcza 2/3/4 ogniopluje, które atakują najbliższego wroga, zadając obrażenia w wysokości 70/80/90. Ogniopluje nie mogą zostać obrane za cel.
Postacie za 2 sztuki złota
Braum
- Glacial, Warden
- Niezłomność: Braum unosi swoją tarczę w kierunku najdalszego wroga, zmniejszając otrzymywane obrażenia z tego kierunku (70/80/90) i blokując pociski.
Jax
- Light, Berserker
- Kontratak: Jax zyskuje na kilka kolejnych sekund 100% szansy na unik, następnie na krótko ogłusza pobliskich wrogów i zadaje im obrażenia.
- AD: 50.
LeBlanc
- Woodland, Assassin, Mage
- Eteryczny Łańcuch: LeBlanc wysyła łańcuch w kierunku najbliższego wroga, by po chwili ogłuszyć go i zadać mu obrażenia.
Malzahar
- Shadow, Summoner
- Rój Cienia: Malzahar tworzy portal, który generuje stwory. Im wyższy ma poziom gwiazdek, tym więcej stworów powstaje.
- Zdrowie: 300.
- Pancerz stworów: 20.
- Odporność na magię stworów: 20.
- Obrażenia stworów: 30/60/90.
Neeko
- Woodland, Druid
- Kwitnący Wybuch: Neeko rzuca w losowego wroga nasionem, które trzykrotnie wybucha, za każdym razem zwiększając promień swojej eksplozji.
Rek′Sai
- Steel, Predator
- Ukąszenie Furii: Rek′Sai gryzie cel, zadając mu nieuchronne obrażenia.
- AD: 65.
Skarner
- Crystal, Predator
- Kryształowy Egzoszkielet: Skarner na kilka sekund osłania się tarczą, zyskując dodatkową prędkość ataku, dopóki tarcza się utrzymuje.
- Koszt umiejętności: 75 many.
- AD: 60.
Syndra
- Ocean, Mage
- Wodna Kula: Syndra tworzy w wybranym miejscu Wodną Kulę, który zadaje obrażenia wrogom.
- Obrażenia umiejętności: 175/350/525.
Thresh
- Ocean, Warden
- Głębinowe Przejście: Thresh rzuca swoją latarnię do sojusznika o najniższym poziomie zdrowa i na kilka sekund osłania jego oraz pobliskich sojuszników.
- Zasięg ataków podstawowych: 2 pola.
- Czas rzucania umiejętności: 0,25 sekundy.
Varus
- Inferno, Ranger
- Przebijająca Strzała: Varus ładuje i wystrzeliwuje strzałę, która zadaje obrażenia wszystkim wrogom w linii.
Volibear
- Electric, Glacial, Berserker
- Ukąszenie Gromu: Volibear gryzie cel, zadając mu obrażenia. Ukąszenie Gromu natychmiast zabija wrogów, których zdrowie spadło poniżej określonego poziomu, i w pełni odnawia manę Volibeara.
- AD: 60.
Yasuo
- Cloud, Blademaster
- Ostatnie Tchnienie: Yasuo natychmiast pojawia się obok wroga, który ma najwięcej przedmiotów, i atakuje wielokrotnie w błyskawicznych nawrotach, podrzucając go na czas trwania umiejętności.
Postacie za 3 sztuki złota
Aatrox
- Light, Blademaster
- Ostrze Łukowe: Aatrox zatacza przed sobą koła mieczem, zadając obrażenia trafionym wrogom.
Azir
- Desert, Summoner
- Powstańcie!: Azir przywołuje w pobliże losowego wroga Piaskowego Żołnierza, który atakuje, gdy Azir atakuje. Piaskowego Żołnierza nie można obrać za cel.
Dr Mundo
- Poison, Berserker
- Zastrzyk Adrenaliny: Dr Mundo tworzy wokół siebie toksyczną chmurę, która przez kilka sekund zadaje obrażenia pobliskim wrogom i leczy go o zadawane obrażenia.
- AD: 60.
- Obrażenia umiejętności: 50/100/150.
- Przelicznik uzdrowienia: 1/1,25/1,5.
Ezreal
- Glacial, Ranger
- Lodowy Strzał: Ezreal wystrzeliwuje odłamek lodu w stronę wroga o najniższym poziomie zdrowia, zadając obrażenia pierwszemu trafionemu wrogowi i nakładając efekty przy trafieniu.
Kindred
- Shadow, Inferno, Ranger
- Wilczy Szał: Owca oddala się od celu, gdy Wilk go gryzie, zadając obrażenia.
- Prędkość ataku: 0,75.
Nautilus
- Ocean, Warden
- Bomba Głębinowa: Nautilus wysyła głębinowy pocisk, który wyszukuje najdalszego wrogiego bohatera, podrzuca go i ogłusza na bardzo długi czas.
Nocturne
- Steel, Assassin
- Stalowe Ostrza (umiejętność bierna): co trzy trafienia następny atak Nocturne′a zostaje wzmocniony i zadaje obrażenia wszystkim wrogom oraz leczy go o 40/60/80% zadanych obrażeń.
Qiyana
- Inferno / Ocean / Mountain / Cloud, Assassin
- Ostrze Ixtal: Qiyana doskakuje do boku swojego celu i rzuca przez niego podmuch wiatru zadający obrażenia i ogłuszający wrogów, przez których przeniknie.
Sion
- Shadow, Berserker
- Dziesiątkujące Uderzenie: z krótkim opóźnieniem Sion uderza w obszar przed sobą, podrzucając wrogów i zadając im obrażenia.
- Pancerz: 35.
- Koszt umiejętności: 125 many.
- HP: 850.
- AD: 65.
Sivir
- Desert, Blademaster
- Rykoszet: ataki Sivir tymczasowo odbijają się w stronę pobliskich jednostek.
Soraka
- Light, Mystic
- Równonoc: Soraka tymczasowo przejmuje obszar wokół losowego wroga, zadając obrażenia i uniemożliwiając odzyskiwanie many tym, którzy znaleźli się wewnątrz.
Veigar
- Shadow, Mage
- Przedwieczny Wybuch: Veigar ciska we wroga magiczną energią, zadając obrażenia. Natychmiast zabija wrogów, którzy mają niższy poziom gwiazdek od Veigara.
Postacie za 4 sztuki złota
Annie
- Inferno, Summoner
- Tibbers!: Annie przywołuje na pobliskie pole Tibbersa. Gdy jest aktywny, Tibbers atakuje znajdujących się w pobliżu wrogów.
- HP Tibbersa: 2200.
- Pancerz Tibbersa: 40.
Ashe
- Crystal, Ranger
- Skupienie Tropicielki: przez następne kilka sekund Ashe zyskuje prędkość ataku (50/75/250%), a jej ataki zmieniają się w grad strzał, który zadaje dodatkowe obrażenia.
- HP: 550.
- Skalowanie AD: 0,25/0,3/0,35.
Brand
- Inferno, Mage
- Piroklazm: Brand wyzwala odbijającą się kulę ognia, która zadaje obrażenia trafionym wrogom.
Janna
- Cloud, Mystic
- Monsun: Janna odrzuca wrogów na dużym obszarze i przez kilka sekund utrzymuje zaklęcie, lecząc pobliskich sojuszników o 20/30/100%.
- HP: 600.
- Mana: 50/125.
Kha’Zix
- Desert, Assassin
- Atak Wyjałowienia: Kha’Zix na chwilę staje się niewidzialny (i nie można obrać go za cel), dzięki czemu przy następnym ataku zadaje trafienie krytyczne.
- Prędkość ataku: 0,8.
- Bonusowe obrażenia z umiejętności: 100/200/500.
Malphite
- Mountain, Warden
- Niepowstrzymana Siła: Malphite rzuca się w kierunku losowego wroga, zadając obrażenia i podrzucając pobliskich wrogów, gdy znajdzie się na miejscu.
- Czas trwania ogłuszenia: 2/2,5/5 sekund.
Olaf
- Glacial, Berserker
- Gniew Berserkera: Przez pozostałą część walki Olaf zyskuje na kilka sekund znaczną premię do prędkości ataku (100%/150%/300%) i kradzieży życia (50%/50%/50%) oraz staje się niewrażliwy na efekty kontroli tłumu.
- Prędkość ataku: 0,85.
- Koszt umiejętności: 75 many.
- Pancerz: 35.
Twitch
- Poison, Ranger
- Walę na Oślep: Twitch tymczasowo zyskuje nieskończony zasięg, a jego ataki zmieniają się w przebijające pociski przelatujące przez swoje cele aż do końca planszy, zadając obrażenia (25%/50%/200%) wszystkim wrogom, których przebiją.
- Prędkość ataku: 0,75.
Yorick
- Light, Summoner
- Pasterz Dusz: Yorick błogosławi kilku sojuszników o najniższym poziomie zdrowia, wskrzeszając ich jako Sługi Światła, gdy zginą. Im wyższy ma poziom gwiazdek, tym więcej sojuszników możne pobłogosławić (2/3/4).
- AD ghouli: 100/200/300.
- HP ghouli: 750/1250/1750.
- Pancerz ghouli: 20.
- Odporność na magię ghouli: 20.
Postacie za 5 sztuk złota
Master Yi
- Shadow, Mystic, Blademaster
- Medytacja: Master Yi staje się niemożliwy do obrania za cel i przez 1 sekundę leczy się o 30%. Po naładowaniu jego ataki tymczasowo zadają dodatkowe obrażenia magiczne przy trafieniu (50/75/500), a Master wtedy otrzymuje 100% prędkości ataku. (Medytacja kończy się, gdy Master ma pełną ilość HP).
- Mana: 100/150.
- Zdrowie: 850.
- Pancerz: 30.
Nami
- Ocean, Mystic
- Fala Przypływu: Nami wysyła ogromną falę w kierunku losowego wroga. Fala zadaje obrażenia i na 1,5/2/2,5 sekundy podrzuca wrogów, przez których przeniknie, a sojusznikom, których spotka na swej drodze, zapewnia dodatkowe obrażenia magiczne przy trafieniu (25/50/300).
- Zdrowie: 800 ⇒ 750.
Singed
- Poison, Alchemist
- Ślad Trucizny (umiejętność bierna): Singed biernie pozostawia za sobą chmurę trucizny zadającą 250/500/2000 obrażeń w ciągu 6 sekund wrogom, którzy się w niej znajdą.
- Odporność na magię: 20.
- HP: 1050.
- Prędkość ruchu: 75%/75%/75%.
Taric
- Crystal, Warden
- Kosmiczna Poświata: Po krótkiej chwili Taric i wszyscy pobliscy sojusznicy stają się na 3/3/5 sekund niewrażliwi.
- HP: 950 ⇒ 850.
- Pancerz: 75 ⇒ 60.
Zed
- Electric, Summoner, Assassin
- Żywa Błyskawica: Zed tworzy za aktualnym celem swój klon, kopiując wraz z sobą swoje przedmioty. Klon również może rzucić Żywą Błyskawicę. Klon posiada o 50/25/0 wyższy koszt many niż jego rodzic.
- Mana: 50/150.
- Prędkość ataku: 1,0.
Postacie za 7 sztuk złota
Lux
- Electric / Inferno / Glacial / Crystal / Cloud / Woodland / Steel / Ocean / Shadow / Light, Avatar
- W każdej grze mamy dziesięć kopii Lux, jedną dla każdego z powyższych żywiołów.
- Gdy kupicie jedną Lux, wszystkie pozostałe Lux w sklepie staną się Lux tego jednego żywiołu.
- Ostatnia Iskra: Lux wystrzeliwuje wielki laser, który zadaje ogromne obrażenia trafionym wrogom (500/800/9999) i przywraca 50 many proporcjonalnie do zabitych wrogów.
- Mana: 0/85.