Potyczki Taktyczne r.

Teamfight Tactics: Rise of the Elements (drugi zestaw): dostępni bohaterowie

Rise of the Elements to nazwa drugiego zestawu bohaterów Teamfight Tactics. Jakie postacie będą w nim dostępne?

Zobacz też:

Kiedy Rise of the Elements (drugi zestaw) wchodzi na serwery live?

Rise of the Elements trafi na serwery live w patchu 9.22. Jest on planowany na środę, 6 listopada. Nowy zestaw może zostać udostępniony w dniu patcha lub w kolejnych dniach w jego trakcie.

Dostępne postacie

Nazwa postaciKoszt (skala 1-5)Żywioł 1Żywioł 2Klasa 1Klasa 2
Kog'Maw1PoisonPredator
Ivern1WoodlandDruid
Warwick1GlacialPredator
Diana1InfernoAssassin
Maokai1WoodlandDruid
Ornn1ElectricWarden
Vladimir1OceanMage
Taliyah1MountainMage
Nasus1LightWarden
Zyra1InfernoSummoner
Vayne1LightRanger
Renekton1DesertBerserker
Malzahar2ShadowSummoner
Neeko2WoodlandDruid
Skarner2CrystalPredator
Thresh2OceanWarden
Syndra2OceanMage
Volibear2GlacialElectricBerserker
LeBlanc2WoodlandAssassinMage
Varus2InfernoRanger
Yasuo2CloudBlademaster
Braum2GlacialWarden
Jax2LightBerserker
Rek'Sai2SteelPredator
Ezreal3GlacialRanger
Veigar3ShadowMage
Sivir3DesertBlademaster
Sion3ShadowBerserker
Nocturne3SteelAssassin
Kindred3ShadowInfernoRanger
Nautilus3OceanWarden
Dr Mundo3PoisonBerserker
Soraka3LightMystic
Aatrox3LightBlademaster
Azir3DesertSummoner
Ashe4CrystalRanger
Brand4InfernoMage
Kha'Zix4DesertAssassin
Malphite4MountainWarden
Annie4InfernoSummoner
Twitch4PoisonRanger
Janna4CloudMystic
Yorick4LightSummoner
Olaf4GlacialBerserker
Nami5OceanMystic
Taric5CrystalWarden
Zed5ElectricAssassinSummoner
Singed5PoisonAlchemist
Master Yi5ShadowBlademasterMystic
Qiyana (1)3MountainAssassin
Qiyana (2)3CloudAssassin
Qiyana (3)3OceanAssassin
Qiyana (4)3InfernoAssassin
Elementalist Lux (1)7GlacialAvatar
Elementalist Lux (2)7CloudAvatar
Elementalist Lux (3)7ElectricAvatar
Elementalist Lux (4)7WoodlandAvatar
Elementalist Lux (5)7OceanAvatar
Elementalist Lux (6)7CrystalAvatar
Elementalist Lux (7)7SteelAvatar
Elementalist Lux (8)7InfernoAvatar
Elementalist Lux (9)7ShadowAvatar
Elementalist Lux (10)7LightAvatar

Szansa na wypadnięcie bohaterów poszczególnych tierów na danym poziomie

PoziomTier 1 (39)Tier 2 (26)Tier 3 (18)Tier 4 (13)Tier 5 (10)
1100%0%0%0%0%
2100%0%0%0%0%
370%25%5%0%0%
450%35%15%0%0%
535%35%25%5%0%
625%35%30%10%0%
720%30%33%15%2%
815%20%35%24%6%
910%15%33%30%12%

Postacie za 1 sztukę złota

Diana

  • Inferno, Assassin
  • Ognista Kaskada: Diana na kilka sekund osłania się tarczą i tworzy trzy kule płomieni, które krążą wokół niej. Kule wybuchają, gdy zetkną się z wrogiem, zadając obrażenia.

Ivern

  • Woodland, Druid
  • Wybuchowe Nasiono: Ivern na kilka sekund osłania sojusznika o najsłabszym zdrowiu.

Kog’Maw

  • Poison, Predator
  • Żywy Pocisk: Kog′Maw wystrzeliwuje kwas, który zadaje obrażenia losowemu wrogowi.
  • Koszt umiejętności: 40 many.
  • Prędkość ataku: 0,7.
  • Czas rzucania umiejętności: 0,25 sekundy.

Maokai

  • Woodland, Druid
  • Wyssanie Magii (umiejętność bierna): gdy Maokai odniesie obrażenia od wrogich zaklęć, jego następny atak uleczy go.

Nasus

  • Light, Warden
  • Furia Poranka: Nasus tymczasowo wpada w szał, dzięki czemu zyskuje premię do zdrowia i co sekundę zadaje obrażenia pobliskim wrogom.

Ornn

  • Electric, Warden
  • Rażenie Pioruna: Ornn uderza piorunem na obszarze stożka przed sobą, zadając obrażenia wrogom i zwiększając ich szanse odniesienia obrażeń krytycznych przez następne kilka sekund.

Renekton

  • Desert, Berserker
  • Rzeź Niewiniątek: Renekton zadaje obrażenia pobliskim wrogom i leczy się wraz z każdym trafieniem wroga.
  • AD: 60.

Taliyah

  • Mountain, Mage
  • Sejsmiczny Wstrząs: Taliyah wstrząsa ziemią pod losowym wrogiem, podrzucając go w swoją stronę, jeżeli walczy z dystansu, lub w przeciwną, jeśli walczy wręcz.
  • Obrażenia umiejętności: 150/350/550.

Vayne

  • Light, Ranger
  • Srebrne Bełty (umiejętność bierna): Vayne każdym co trzecim atakiem swojej umiejętności biernej zadaje dodatkowe nieuchronne obrażenia, zależne od maksymalnego zdrowia wroga.

Vladimir

  • Ocean, Mage
  • Czerpanie: Vladimir zadaje obrażenia wybranemu wrogowi i leczy się proporcjonalnie do zadanych obrażeń.
  • Obrażenia umiejętności: 200/350/500.

Warwick

  • Glacial, Predator
  • Bezkresna Niewola: Warwick rzuca się na wroga o najniższym poziomie zdrowia, ogłuszając go i zadając mu obrażenia. Nakłada efekty przy trafieniu.

Zyra

  • Inferno, Summoner
  • Szybki Wzrost: na losowych polach przy granicy areny Zyra rozmieszcza 2/3/4 ogniopluje, które atakują najbliższego wroga, zadając obrażenia w wysokości 70/80/90. Ogniopluje nie mogą zostać obrane za cel.

Postacie za 2 sztuki złota

Braum

  • Glacial, Warden
  • Niezłomność: Braum unosi swoją tarczę w kierunku najdalszego wroga, zmniejszając otrzymywane obrażenia z tego kierunku (70/80/90) i blokując pociski.

Jax

  • Light, Berserker
  • Kontratak: Jax zyskuje na kilka kolejnych sekund 100% szansy na unik, następnie na krótko ogłusza pobliskich wrogów i zadaje im obrażenia.
  • AD: 50.

LeBlanc

  • Woodland, Assassin, Mage
  • Eteryczny Łańcuch: LeBlanc wysyła łańcuch w kierunku najbliższego wroga, by po chwili ogłuszyć go i zadać mu obrażenia.

Malzahar

  • Shadow, Summoner
  • Rój Cienia: Malzahar tworzy portal, który generuje stwory. Im wyższy ma poziom gwiazdek, tym więcej stworów powstaje.
    • Zdrowie: 300.
    • Pancerz stworów: 20.
    • Odporność na magię stworów: 20.
    • Obrażenia stworów: 30/60/90.

Neeko

  • Woodland, Druid
  • Kwitnący Wybuch: Neeko rzuca w losowego wroga nasionem, które trzykrotnie wybucha, za każdym razem zwiększając promień swojej eksplozji.

Rek′Sai

  • Steel, Predator
  • Ukąszenie Furii: Rek′Sai gryzie cel, zadając mu nieuchronne obrażenia.
  • AD: 65.

Skarner

  • Crystal, Predator
  • Kryształowy Egzoszkielet: Skarner na kilka sekund osłania się tarczą, zyskując dodatkową prędkość ataku, dopóki tarcza się utrzymuje.
  • Koszt umiejętności: 75 many.
  • AD: 60.

Syndra

  • Ocean, Mage
  • Wodna Kula: Syndra tworzy w wybranym miejscu Wodną Kulę, który zadaje obrażenia wrogom.
  • Obrażenia umiejętności: 175/350/525.

Thresh

  • Ocean, Warden
  • Głębinowe Przejście: Thresh rzuca swoją latarnię do sojusznika o najniższym poziomie zdrowa i na kilka sekund osłania jego oraz pobliskich sojuszników.
  • Zasięg ataków podstawowych: 2 pola.
  • Czas rzucania umiejętności: 0,25 sekundy.

Varus

  • Inferno, Ranger
  • Przebijająca Strzała: Varus ładuje i wystrzeliwuje strzałę, która zadaje obrażenia wszystkim wrogom w linii.

Volibear

  • Electric, Glacial, Berserker
  • Ukąszenie Gromu: Volibear gryzie cel, zadając mu obrażenia. Ukąszenie Gromu natychmiast zabija wrogów, których zdrowie spadło poniżej określonego poziomu, i w pełni odnawia manę Volibeara.
  • AD: 60.

Yasuo

  • Cloud, Blademaster
  • Ostatnie Tchnienie: Yasuo natychmiast pojawia się obok wroga, który ma najwięcej przedmiotów, i atakuje wielokrotnie w błyskawicznych nawrotach, podrzucając go na czas trwania umiejętności.

Postacie za 3 sztuki złota

Aatrox

  • Light, Blademaster
  • Ostrze Łukowe: Aatrox zatacza przed sobą koła mieczem, zadając obrażenia trafionym wrogom.

Azir

  • Desert, Summoner
  • Powstańcie!: Azir przywołuje w pobliże losowego wroga Piaskowego Żołnierza, który atakuje, gdy Azir atakuje. Piaskowego Żołnierza nie można obrać za cel.

Dr Mundo

  • Poison, Berserker
  • Zastrzyk Adrenaliny: Dr Mundo tworzy wokół siebie toksyczną chmurę, która przez kilka sekund zadaje obrażenia pobliskim wrogom i leczy go o zadawane obrażenia.
  • AD: 60.
  • Obrażenia umiejętności: 50/100/150.
  • Przelicznik uzdrowienia: 1/1,25/1,5.

Ezreal

  • Glacial, Ranger
  • Lodowy Strzał: Ezreal wystrzeliwuje odłamek lodu w stronę wroga o najniższym poziomie zdrowia, zadając obrażenia pierwszemu trafionemu wrogowi i nakładając efekty przy trafieniu.

Kindred

  • Shadow, Inferno, Ranger
  • Wilczy Szał: Owca oddala się od celu, gdy Wilk go gryzie, zadając obrażenia.
  • Prędkość ataku: 0,75.

Nautilus

  • Ocean, Warden
  • Bomba Głębinowa: Nautilus wysyła głębinowy pocisk, który wyszukuje najdalszego wrogiego bohatera, podrzuca go i ogłusza na bardzo długi czas.

Nocturne

  • Steel, Assassin
  • Stalowe Ostrza (umiejętność bierna): co trzy trafienia następny atak Nocturne′a zostaje wzmocniony i zadaje obrażenia wszystkim wrogom oraz leczy go o 40/60/80% zadanych obrażeń.

Qiyana

  • Inferno / Ocean / Mountain / Cloud, Assassin
  • Ostrze Ixtal: Qiyana doskakuje do boku swojego celu i rzuca przez niego podmuch wiatru zadający obrażenia i ogłuszający wrogów, przez których przeniknie.

Sion

  • Shadow, Berserker
  • Dziesiątkujące Uderzenie: z krótkim opóźnieniem Sion uderza w obszar przed sobą, podrzucając wrogów i zadając im obrażenia.
  • Pancerz: 35.
  • Koszt umiejętności: 125 many.
  • HP: 850.
  • AD: 65.

Sivir

  • Desert, Blademaster
  • Rykoszet: ataki Sivir tymczasowo odbijają się w stronę pobliskich jednostek.

Soraka

  • Light, Mystic
  • Równonoc: Soraka tymczasowo przejmuje obszar wokół losowego wroga, zadając obrażenia i uniemożliwiając odzyskiwanie many tym, którzy znaleźli się wewnątrz.

Veigar

  • Shadow, Mage
  • Przedwieczny Wybuch: Veigar ciska we wroga magiczną energią, zadając obrażenia. Natychmiast zabija wrogów, którzy mają niższy poziom gwiazdek od Veigara.

Postacie za 4 sztuki złota

Annie

  • Inferno, Summoner
  • Tibbers!: Annie przywołuje na pobliskie pole Tibbersa. Gdy jest aktywny, Tibbers atakuje znajdujących się w pobliżu wrogów.
    • HP Tibbersa: 2200.
    • Pancerz Tibbersa: 40.

Ashe

  • Crystal, Ranger
  • Skupienie Tropicielki: przez następne kilka sekund Ashe zyskuje prędkość ataku (50/75/250%), a jej ataki zmieniają się w grad strzał, który zadaje dodatkowe obrażenia.
  • HP: 550.
  • Skalowanie AD: 0,25/0,3/0,35.

Brand

  • Inferno, Mage
  • Piroklazm: Brand wyzwala odbijającą się kulę ognia, która zadaje obrażenia trafionym wrogom.

Janna

  • Cloud, Mystic
  • Monsun: Janna odrzuca wrogów na dużym obszarze i przez kilka sekund utrzymuje zaklęcie, lecząc pobliskich sojuszników o 20/30/100%.
  • HP: 600.
  • Mana: 50/125.

Kha’Zix

  • Desert, Assassin
  • Atak Wyjałowienia: Kha’Zix na chwilę staje się niewidzialny (i nie można obrać go za cel), dzięki czemu przy następnym ataku zadaje trafienie krytyczne.
  • Prędkość ataku: 0,8.
  • Bonusowe obrażenia z umiejętności: 100/200/500.

Malphite

  • Mountain, Warden
  • Niepowstrzymana Siła: Malphite rzuca się w kierunku losowego wroga, zadając obrażenia i podrzucając pobliskich wrogów, gdy znajdzie się na miejscu.
  • Czas trwania ogłuszenia: 2/2,5/5 sekund.

Olaf

  • Glacial, Berserker
  • Gniew Berserkera: Przez pozostałą część walki Olaf zyskuje na kilka sekund znaczną premię do prędkości ataku (100%/150%/300%) i kradzieży życia (50%/50%/50%) oraz staje się niewrażliwy na efekty kontroli tłumu.
  • Prędkość ataku: 0,85.
  • Koszt umiejętności: 75 many.
  • Pancerz: 35.

Twitch

  • Poison, Ranger
  • Walę na Oślep: Twitch tymczasowo zyskuje nieskończony zasięg, a jego ataki zmieniają się w przebijające pociski przelatujące przez swoje cele aż do końca planszy, zadając obrażenia (25%/50%/200%) wszystkim wrogom, których przebiją.
  • Prędkość ataku: 0,75.

Yorick

  • Light, Summoner
  • Pasterz Dusz: Yorick błogosławi kilku sojuszników o najniższym poziomie zdrowia, wskrzeszając ich jako Sługi Światła, gdy zginą. Im wyższy ma poziom gwiazdek, tym więcej sojuszników możne pobłogosławić (2/3/4).
    • AD ghouli: 100/200/300.
    • HP ghouli: 750/1250/1750.
    • Pancerz ghouli: 20.
    • Odporność na magię ghouli: 20.

Postacie za 5 sztuk złota

Master Yi

  • Shadow, Mystic, Blademaster
  • Medytacja: Master Yi staje się niemożliwy do obrania za cel i przez 1 sekundę leczy się o 30%. Po naładowaniu jego ataki tymczasowo zadają dodatkowe obrażenia magiczne przy trafieniu (50/75/500), a Master wtedy otrzymuje 100% prędkości ataku. (Medytacja kończy się, gdy Master ma pełną ilość HP).
  • Mana: 100/150.
  • Zdrowie: 850.
  • Pancerz: 30.

Nami

  • Ocean, Mystic
  • Fala Przypływu: Nami wysyła ogromną falę w kierunku losowego wroga. Fala zadaje obrażenia i na 1,5/2/2,5 sekundy podrzuca wrogów, przez których przeniknie, a sojusznikom, których spotka na swej drodze, zapewnia dodatkowe obrażenia magiczne przy trafieniu (25/50/300).
  • Zdrowie: 800 ⇒ 750.

Singed

  • Poison, Alchemist
  • Ślad Trucizny (umiejętność bierna): Singed biernie pozostawia za sobą chmurę trucizny zadającą 250/500/2000 obrażeń w ciągu 6 sekund wrogom, którzy się w niej znajdą.
  • Odporność na magię: 20.
  • HP: 1050.
  • Prędkość ruchu: 75%/75%/75%.

Taric

  • Crystal, Warden
  • Kosmiczna Poświata: Po krótkiej chwili Taric i wszyscy pobliscy sojusznicy stają się na 3/3/5 sekund niewrażliwi.
  • HP: 950 ⇒ 850.
  • Pancerz: 75 ⇒ 60.

Zed

  • Electric, Summoner, Assassin
  • Żywa Błyskawica: Zed tworzy za aktualnym celem swój klon, kopiując wraz z sobą swoje przedmioty. Klon również może rzucić Żywą Błyskawicę. Klon posiada o 50/25/0 wyższy koszt many niż jego rodzic.
  • Mana: 50/150.
  • Prędkość ataku: 1,0.

Postacie za 7 sztuk złota

Lux

  • Electric / Inferno / Glacial / Crystal / Cloud / Woodland / Steel / Ocean / Shadow / Light, Avatar
  • W każdej grze mamy dziesięć kopii Lux, jedną dla każdego z powyższych żywiołów.
  • Gdy kupicie jedną Lux, wszystkie pozostałe Lux w sklepie staną się Lux tego jednego żywiołu.
  • Ostatnia Iskra: Lux wystrzeliwuje wielki laser, który zadaje ogromne obrażenia trafionym wrogom (500/800/9999) i przywraca 50 many proporcjonalnie do zabitych wrogów.
  • Mana: 0/85.