League of Legends r.

Seraphine – przeliczniki

Znamy przeliczniki umiejętności Seraphine.

Zobacz także:

Statystyki podstawowe

  • Bazowe MR: 30
  • MR na poziom: 0,5
  • Bazowe AD: 55
  • AD na poziom: 3
  • Bazowy pancerz: 19
  • Pancerz na poziom: 3
  • Bazowe HP: 500
  • HP na poziom: 80
  • Regeneracja HP: 6,5
  • Regeneracja HP na poziom: 0,12
  • Mana na poziom: 40
  • Prędkość ataku na poziom: 1
  • Bazowa prędkość ruchu: 325
  • Zasięg ataku: 525

Umiejętności

Stage Presence (pasyw)

Co trzecia umiejętność podstawowa Seraphine odbija się echem, automatycznie aktywując się po raz drugi.

Dodatkowo za każdym razem, gdy użyje umiejętności w pobliżu sojusznika, stworzy Nutę. Każda Nuta daje jej atakom podstawowym dodatkowy zasięg i zadaje 5-20 (+7,5% AP) dodatkowych obrażeń magicznych, zużywając Nutę.

Zadaje 95% obrażeń poprzedniemu celowi niebędącego minionem.

Zadaje 300% obrażeń minionom.

High Note (Q)

Cooldown: 10/8,75/7,5/6,25/5 sekund.
Mana: 65/70/75/80/85.

Seraphine tworzy czystą nutę, zadając 55/65/75/85/95 (+55% AP) obrażeń magicznych, które są powiększane o procent brakującego zdrowia celu. Maksymalnie: 150% obrażeń dla celu poniżej 25% zdrowia.

Surround Sound (W)

Cooldown: 26/25/24/23/22 sekund.
Mana: 50/70/90/110/130.

Seraphine otacza pobliskich sojuszników pieśnią. Tym samym zapewnia sobie 20 (+0,04% na 100 AP)% wygasającej prędkości ruchu, a sojusznikom – 8 (+0,02% na 100 AP)% prędkości ruchu. Wszyscy otrzymują także tarczę o wartości 60-120 (+30% AP) na 2,5 sekundy.

Jeśli Seraphine ma już tarczę, może leczyć pobliskich sojuszników. Ilość przywracanego zdrowia zależy od liczby otaczających ją sojuszników – za jednego sojusznika wartość uzdrowienia wynosi 8 (+1,125% na 100 AP)% brakującego zdrowia. Uzdrowienie następuje po 2,5-sekundowym opóźnieniu.

Beat Drop (E)

Cooldown: 13/12/11/10/9 sekund.
Mana: 60/70/80/90/100.

Seraphine wyzwala falę niskiego dźwięku, zadając 60/85/110/135/160 (+35% AP) obrażeń magicznych wrogom w linii i spowalniając ich o 99% na 1 sekundę. Wrogowie, którzy byli wcześniej spowolnieni, zostają unieruchomieni, a unieruchomieni zostają ogłuszeni.

Zadaje 60/70/80/90/100% obrażeń minionom.

Encore (R)

Cooldown: 160/140/120 sekund.
Mana: 100.

Seraphine przejmuje scenę, wyzwalając przykuwającą uwagę siłę, która oczarowuje wrogów na 1,25/1,5/1,75 sekundy i zadaje 150/200/250 (+60% AP) obrażeń magicznych. Każdy bohater (w tym sojusznicy), który dostanie się w jej władanie, staje się częścią przedstawienia, poszerzając zasięg umiejętności i zapewniając sojusznikom maksimum Nut.