Zobacz także:
- Seraphine – umiejętności
- Seraphine – biografia
- Jak będzie działać skórka Ultimate do Seraphine?
- Seraphine to Sona 2.0? Rioter broni zestawu umiejętności nowej bohaterki
- Seraphine – mid laner czy support? Do jakiej roli jest przeznaczona nowa bohaterka?
Statystyki podstawowe
- Bazowe MR: 30
- MR na poziom: 0,5
- Bazowe AD: 55
- AD na poziom: 3
- Bazowy pancerz: 19
- Pancerz na poziom: 3
- Bazowe HP: 500
- HP na poziom: 80
- Regeneracja HP: 6,5
- Regeneracja HP na poziom: 0,12
- Mana na poziom: 40
- Prędkość ataku na poziom: 1
- Bazowa prędkość ruchu: 325
- Zasięg ataku: 525
Umiejętności
Stage Presence (pasyw)
Co trzecia umiejętność podstawowa Seraphine odbija się echem, automatycznie aktywując się po raz drugi.
Dodatkowo za każdym razem, gdy użyje umiejętności w pobliżu sojusznika, stworzy Nutę. Każda Nuta daje jej atakom podstawowym dodatkowy zasięg i zadaje 5-20 (+7,5% AP) dodatkowych obrażeń magicznych, zużywając Nutę.
Zadaje 95% obrażeń poprzedniemu celowi niebędącego minionem.
Zadaje 300% obrażeń minionom.
High Note (Q)
Cooldown: 10/8,75/7,5/6,25/5 sekund.
Mana: 65/70/75/80/85.
Seraphine tworzy czystą nutę, zadając 55/65/75/85/95 (+55% AP) obrażeń magicznych, które są powiększane o procent brakującego zdrowia celu. Maksymalnie: 150% obrażeń dla celu poniżej 25% zdrowia.
Surround Sound (W)
Cooldown: 26/25/24/23/22 sekund.
Mana: 50/70/90/110/130.
Seraphine otacza pobliskich sojuszników pieśnią. Tym samym zapewnia sobie 20 (+0,04% na 100 AP)% wygasającej prędkości ruchu, a sojusznikom – 8 (+0,02% na 100 AP)% prędkości ruchu. Wszyscy otrzymują także tarczę o wartości 60-120 (+30% AP) na 2,5 sekundy.
Jeśli Seraphine ma już tarczę, może leczyć pobliskich sojuszników. Ilość przywracanego zdrowia zależy od liczby otaczających ją sojuszników – za jednego sojusznika wartość uzdrowienia wynosi 8 (+1,125% na 100 AP)% brakującego zdrowia. Uzdrowienie następuje po 2,5-sekundowym opóźnieniu.
Beat Drop (E)
Cooldown: 13/12/11/10/9 sekund.
Mana: 60/70/80/90/100.
Seraphine wyzwala falę niskiego dźwięku, zadając 60/85/110/135/160 (+35% AP) obrażeń magicznych wrogom w linii i spowalniając ich o 99% na 1 sekundę. Wrogowie, którzy byli wcześniej spowolnieni, zostają unieruchomieni, a unieruchomieni zostają ogłuszeni.
Zadaje 60/70/80/90/100% obrażeń minionom.
Encore (R)
Cooldown: 160/140/120 sekund.
Mana: 100.
Seraphine przejmuje scenę, wyzwalając przykuwającą uwagę siłę, która oczarowuje wrogów na 1,25/1,5/1,75 sekundy i zadaje 150/200/250 (+60% AP) obrażeń magicznych. Każdy bohater (w tym sojusznicy), który dostanie się w jej władanie, staje się częścią przedstawienia, poszerzając zasięg umiejętności i zapewniając sojusznikom maksimum Nut.