League of Legends r.

Seraphine – opis umiejętności

Wiemy, jak będą działać umiejętności Seraphine!

Zobacz też:

Seraphine – splash art

Seraphine – umiejętności

Pasyw: Stage Presence

Co trzecia umiejętność podstawowa Seraphine odbija się echem, automatycznie aktywując się po raz drugi. Dodatkowo za każdym razem, gdy użyje umiejętności w pobliżu sojusznika, stworzy Nutę. Każda Nuta daje jej atakom podstawowym dodatkowy zasięg i zadaje dodatkowe obrażenia magiczne zużywające Nutę.

Q: High Note

Seraphine tworzy czystą nutę, zadając obrażenia magiczne, które są powiększane o procent brakującego zdrowia celu.

W: Surround Sound

Seraphine otacza pobliskich sojuszników pieśnią, zapewniając im i sobie prędkość ruchu i tarczę. Jeśli Seraphine ma już tarczę, może leczyć pobliskich sojuszników; ilość przywracanego zdrowia zależy od liczby otaczających ją sojuszników.

E: Beat Drop

Seraphine wyzwala falę niskiego dźwięku, zadając obrażenia magiczne wrogom w linii i spowalniając ich. Wrogowie, którzy byli wcześniej spowolnieni, zostają unieruchomieni, a unieruchomieni zostają ogłuszeni.

R: Encore

Seraphine przejmuje scenę, wyzwalając przykuwającą uwagę siłę, która oczarowuje wrogów i zadaje obrażenia magiczne. Każdy bohater (w tym sojusznicy), który dostanie się w jej władanie, staje się częścią przedstawienia, poszerzając zasięg umiejętności i zapewniając sojusznikom maksimum Nut.

Umiejętności według SkinSpotlights

Seraphine – skórka Ultimate

K/DA ALL OUT Seraphine Indie

K/DA ALL OUT Seraphine Rising Star

K/DA ALL OUT Seraphine Superstar