r.

Senna – przeliczniki

Znamy przeliczniki Senny!

Zobacz też:

Statystyki podstawowe

  • MR: 30
  • MR na poziom: 0,5
  • Bazowe AD: 63
  • AD na poziom (zobacz pasyw)
  • Bazowy pancerz: 28
  • Pancerz na poziom: 3,5
  • Bazowe HP: 520
  • HP na poziom: 85
  • Regeneracja HP: 0,7
  • Regeneracja HP na poziom: 0,11
  • Bazowa mana: 350
  • Mana na poziom: 45
  • Prędkość ataku na poziom: 2,5
  • Prędkość ruch: 330
  • Zasięg ataku: 600

Umiejętności

Pasyw: Absolution

Senna może atakować dusze, które pojawiają się po śmierci wrogów, by absorbować z nich Mgłę. Może też wyprowadzać Mgłę z bohaterów, których uderzy dwukrotnie, co zadaje im bonusowe obrażenia fizyczne o wartości 1-16% ich aktualnego zdrowia (cooldown: 4 sekundy na cel).

Stwory zawsze pojawiają się z bohaterów, dużych minionów i potworów.

  • Każdy stack Mgły daje 1 AD.
  • Każde 20 stacków Mgły daje 25 zasięgu ataku i 15% szans na trafienie krytyczne.
  • 35% nadmiernej szansy na trafienie krytyczne jest zmienione w lifesteal.

Ataki za pomocą Relic Cannon wymagają więcej czasu do wystrzelenia, jednak zadają bonusowe obrażenia fizyczne przy trafieniu (20% AD) i daję Sennie 10-20% prędkości ruchu celu.

Senna nie otrzymuje AD przy zdobyciu nowego poziomu. Jej trafienia krytyczne zadają 35% obrażeń mniej.

  • Procentowe skalowanie obrażeń: 1/2/3/4/5/6/8/10/12/14/16 (limit 16% na poziomie 12).
  • Prędkość Relic Cannon: 10% na poziomie 1, 15% na poziomie 6, 20% na poziomie 10.

Przez jeden patch Senna będzie konwertować AP z przedmiotów ze Spellthief’s Edge w adaptive force. Została zaprojektowana do nowych przedmiotów AD dla supportów, jednak nie będą one wydane do przedsezonu. Potem konwertowanie obrażeń nie będzie już działać.

Q: Piercing Darkness

Mana: 70/80/90/100/110.
Cooldown: 15 sekund.

Senna wystrzeliwuje pocisk, który uzdrawia sojuszników o 40/60/80/100/120 (+25% AP) (+40% bonusowego AD) HP i zadaje obrażenia fizyczne wrogom o wartości 50/80/110/140/170 (+50% bonusowego AD).

Ataki podstawowe zmniejszają cooldown Q o 1 sekundę.

Zasięg ataku Q odpowiada zasięgowi ataku Senny. Na jego czas rzucania wpływa prędkość ataku Senny. Za cel Q można przyjąć cokolwiek, na wrogich bohaterów są nakładane efekty on-hit.

W: Last Embrace

Mana: 50/55/60/65/70.
Cooldown: 11 sekund.

Senna wysyła Mgłę, zadając 70/115/160/205/250 (+70% bonusowego AD) obrażeń fizycznych pierwszego trafionemu wrogowie. Po 1 sekundzie cel i jego pobliscy sojusznicy zostają zrootowani na 1,45/1,65/1,85/2,05/2,25 sekundy.

E: Curse of the Black Mist

Mana: 70.
Cooldown: 26/24,5/23/21,5/20 sekund.

Senna przemienia się w obłok Mgły na 6/6,5/7/7,5/8 sekund i staje się zjawą. Sojusznicy, którzy wejdą w Mgłę, otrzymują kamuflaż i stają się zjawami, gdy wyjdą z obłoku.

Zjawy otrzymują 20% prędkości ruchu. Nie można ich kliknąć, ich tożsamość jest ukryta, dopóki w pobliżu nie ma wrogich bohaterów.

Zjawy nadal mogą być trafione za pomocą skillshotów i umiejętności obszarowych.

R: Dawning Shadow

Mana: 100.
Cooldown: 160/140/120 sekund.

Senna wystrzeliwuje wiązkę o globalnym zasięgu. Wrodzy bohaterowie, którzy znajdują się w jej centrum, otrzymują 250/375/500 (+ 40% AP) (+100% bonusowego AD) obrażeń fizycznych. Sojuszniczy bohaterowie trafieni przez wiązkę (nie tylko w jej centrum) otrzymują tarczę na 3 sekundy. Tarcza pochłania 120/160/200 (+40% AP) (+ 1,5 na duszę) obrażeń. Siła tarczy skaluje się z liczbą zebranych przez Sennę dusz.