Zobacz też:
- Senna – umiejętności (oficjalnie)
- Senna: kiedy zostanie wydana? czy jest opętana? dlaczego nie ma regionu?
- NOWA POSTAĆ: Senna dołącza do gry – pierwszy support-strzelec! Animowany trailer
- Nowa postać: Senna, Odkupicielka – znamy biografię! Nowe biografie Luciana i Thresha
- Tajemniczy teaser podczas Worldsów: zapowiedź z Lucianem, Threshem i Senną: Dark Passage
- Jak mogła wyglądać Senna? Koncepty postaci
- Senna – motyw muzyczny
- Co wiemy z najnowszej roadmapy? Pięć nowych postaci i dwa reworki
Statystyki podstawowe
- MR: 30
- MR na poziom: 0,5
- Bazowe AD: 63
- AD na poziom (zobacz pasyw)
- Bazowy pancerz: 28
- Pancerz na poziom: 3,5
- Bazowe HP: 520
- HP na poziom: 85
- Regeneracja HP: 0,7
- Regeneracja HP na poziom: 0,11
- Bazowa mana: 350
- Mana na poziom: 45
- Prędkość ataku na poziom: 2,5
- Prędkość ruch: 330
- Zasięg ataku: 600
Umiejętności
Pasyw: Absolution
Senna może atakować dusze, które pojawiają się po śmierci wrogów, by absorbować z nich Mgłę. Może też wyprowadzać Mgłę z bohaterów, których uderzy dwukrotnie, co zadaje im bonusowe obrażenia fizyczne o wartości 1-16% ich aktualnego zdrowia (cooldown: 4 sekundy na cel).
Stwory zawsze pojawiają się z bohaterów, dużych minionów i potworów.
- Każdy stack Mgły daje 1 AD.
- Każde 20 stacków Mgły daje 25 zasięgu ataku i 15% szans na trafienie krytyczne.
- 35% nadmiernej szansy na trafienie krytyczne jest zmienione w lifesteal.
Ataki za pomocą Relic Cannon wymagają więcej czasu do wystrzelenia, jednak zadają bonusowe obrażenia fizyczne przy trafieniu (20% AD) i daję Sennie 10-20% prędkości ruchu celu.
Senna nie otrzymuje AD przy zdobyciu nowego poziomu. Jej trafienia krytyczne zadają 35% obrażeń mniej.
- Procentowe skalowanie obrażeń: 1/2/3/4/5/6/8/10/12/14/16 (limit 16% na poziomie 12).
- Prędkość Relic Cannon: 10% na poziomie 1, 15% na poziomie 6, 20% na poziomie 10.
Przez jeden patch Senna będzie konwertować AP z przedmiotów ze Spellthief’s Edge w adaptive force. Została zaprojektowana do nowych przedmiotów AD dla supportów, jednak nie będą one wydane do przedsezonu. Potem konwertowanie obrażeń nie będzie już działać.
Q: Piercing Darkness
Mana: 70/80/90/100/110.
Cooldown: 15 sekund.
Senna wystrzeliwuje pocisk, który uzdrawia sojuszników o 40/60/80/100/120 (+25% AP) (+40% bonusowego AD) HP i zadaje obrażenia fizyczne wrogom o wartości 50/80/110/140/170 (+50% bonusowego AD).
Ataki podstawowe zmniejszają cooldown Q o 1 sekundę.
Zasięg ataku Q odpowiada zasięgowi ataku Senny. Na jego czas rzucania wpływa prędkość ataku Senny. Za cel Q można przyjąć cokolwiek, na wrogich bohaterów są nakładane efekty on-hit.
W: Last Embrace
Mana: 50/55/60/65/70.
Cooldown: 11 sekund.
Senna wysyła Mgłę, zadając 70/115/160/205/250 (+70% bonusowego AD) obrażeń fizycznych pierwszego trafionemu wrogowie. Po 1 sekundzie cel i jego pobliscy sojusznicy zostają zrootowani na 1,45/1,65/1,85/2,05/2,25 sekundy.
E: Curse of the Black Mist
Mana: 70.
Cooldown: 26/24,5/23/21,5/20 sekund.
Senna przemienia się w obłok Mgły na 6/6,5/7/7,5/8 sekund i staje się zjawą. Sojusznicy, którzy wejdą w Mgłę, otrzymują kamuflaż i stają się zjawami, gdy wyjdą z obłoku.
Zjawy otrzymują 20% prędkości ruchu. Nie można ich kliknąć, ich tożsamość jest ukryta, dopóki w pobliżu nie ma wrogich bohaterów.
Zjawy nadal mogą być trafione za pomocą skillshotów i umiejętności obszarowych.
R: Dawning Shadow
Mana: 100.
Cooldown: 160/140/120 sekund.
Senna wystrzeliwuje wiązkę o globalnym zasięgu. Wrodzy bohaterowie, którzy znajdują się w jej centrum, otrzymują 250/375/500 (+ 40% AP) (+100% bonusowego AD) obrażeń fizycznych. Sojuszniczy bohaterowie trafieni przez wiązkę (nie tylko w jej centrum) otrzymują tarczę na 3 sekundy. Tarcza pochłania 120/160/200 (+40% AP) (+ 1,5 na duszę) obrażeń. Siła tarczy skaluje się z liczbą zebranych przez Sennę dusz.