League of Legends r.

Senna – umiejętności (oficjalnie)

Znamy oficjalne umiejętności Senny!

Zobacz też:

Pasyw: Absolution

Relic Cannon Senny wolno strzela, jednak zadaje bonusowe obrażenia.

Może zwiększyć zasięg, AD lub szansę na trafienie krytyczne przez absorbowanie Mgły z atakowanych wrogich bohaterów lub ze zjaw, które pojawiają się po śmierci wrogów.

Q: Piercing Darkness

Senna wystrzeliwuje pocisk, który uzdrawia sojuszników i zadaje obrażenia wrogom.

Senna może atakować dalej, by zmniejszyć cooldown Q.

W: Last Embrace

Senna wysyła Mgłę na pierwszy cel, który otrzymuje obrażenia, a następnie po pewnym opóźnieniu ten cel i otaczający go sojusznicy zostają zrootowani.

E: Curse of the Black Mist

Senna przemienia się w chmurę mgły. Otrzymuje dodatkową prędkość ruchu i kamuflaż dla siebie i pobliskich sojuszników.

Sojusznicy, którzy wyłonią się z mgły, pojawią się jako niemożliwe do kliknięcia (dla wrogów) zjawy, dopóki nie zaatakują lub nie zbliżą się do wrogów. Postacie z mgły nadal mogą być trafione za pomocą skillshotów i umiejętności obszarowych.

R: Dawning Shadow

Senna wystrzeliwuje wiązkę o globalnym zasięgu. Sojusznicy, przez których przejdzie wiązka, otrzymują tarczę, a wrogowie znajdujący się w jej centrum dostają obrażenia.