Zobacz też:
- Senna: kiedy zostanie wydana? czy jest opętana? dlaczego nie ma regionu?
- NOWA POSTAĆ: Senna dołącza do gry – pierwszy support-strzelec! Animowany trailer
- Nowa postać: Senna, Odkupicielka – znamy biografię! Nowe biografie Luciana i Thresha
- Tajemniczy teaser podczas Worldsów: zapowiedź z Lucianem, Threshem i Senną: Dark Passage
- Kolejny przeciek: skórki True Damage otrzymają Qiyana, Senna, Yasuo, Ekko i Kayn lub… Akali?
- Jak mogła wyglądać Senna? Koncepty postaci
- Senna – motyw muzyczny
- Co wiemy z najnowszej roadmapy? Pięć nowych postaci i dwa reworki
Pasyw: Absolution
Relic Cannon Senny wolno strzela, jednak zadaje bonusowe obrażenia.
Może zwiększyć zasięg, AD lub szansę na trafienie krytyczne przez absorbowanie Mgły z atakowanych wrogich bohaterów lub ze zjaw, które pojawiają się po śmierci wrogów.
Q: Piercing Darkness
Senna wystrzeliwuje pocisk, który uzdrawia sojuszników i zadaje obrażenia wrogom.
Senna może atakować dalej, by zmniejszyć cooldown Q.
W: Last Embrace
Senna wysyła Mgłę na pierwszy cel, który otrzymuje obrażenia, a następnie po pewnym opóźnieniu ten cel i otaczający go sojusznicy zostają zrootowani.
E: Curse of the Black Mist
Senna przemienia się w chmurę mgły. Otrzymuje dodatkową prędkość ruchu i kamuflaż dla siebie i pobliskich sojuszników.
Sojusznicy, którzy wyłonią się z mgły, pojawią się jako niemożliwe do kliknięcia (dla wrogów) zjawy, dopóki nie zaatakują lub nie zbliżą się do wrogów. Postacie z mgły nadal mogą być trafione za pomocą skillshotów i umiejętności obszarowych.
R: Dawning Shadow
Senna wystrzeliwuje wiązkę o globalnym zasięgu. Sojusznicy, przez których przejdzie wiązka, otrzymują tarczę, a wrogowie znajdujący się w jej centrum dostają obrażenia.