League of Legends r.

Przejrzystość rozgrywki – Riot wprowadza duże zmiany!

Zdenerwowało Was kiedyś, że nie mogliście się połapać w tym, co się działo w walce? Riot chce to poprawić i udoskonalić przejrzystość rozgrywki!

Jakie dokładnie zmiany przejrzystości rozgrywki zostały wprowadzone w śródsezonie na PBE? Jest tego sporo!

Zobacz też:

Zmiany pokazywania, czy jest się pod wpływem CC

Teraz jeżeli będzie się pod wpływem CC lub nasz przeciwnik będzie pod jego wpływem, to będzie to widoczne nad paskiem zdrowia. Pozwala to na bardziej czytelne odczytanie, czy nasz przeciwnik dostał tego stuna/roota/charma/etc. czy nie.


Nowe statystyki na ekranie końcowym!

Kolejna nowość, dzięki której osoby, które grają tankami/postaciami nastawionymi na CC/supportami, powinny zostać wynagrodzone:

  • Wynik CC – wynik, który sumuje wszystkie CC, które nałożyliśmy podczas gry; “hard cc” ma wyższą rangę niż “słabsze cc”.
  • Wynik Wizji – wynik, który pokazuje, ile udało się naszej drużynie zyskać, dzięki naszym wardom. Więcej detali zostanie opublikowanych w najbliższym czasie.
  • Obrażenia zadane strukturom – obrażenia, które zadaliśmy strukturom/wieżom/inhibom.
  • Złagodzone obrażenia – ilość obrażeń, które zablokowaliśmy/zmniejszyliśmy poprzez umiejętności czy tarcze.

Lepsza przejrzystość itemów

Proste, acz diabelsko przydatne – teraz klikając na item, będziemy mogli się dowiedzieć np. ile obrażeń zablokuje, ile zadamy łącznie obrażeń. Naprawdę przydatna pierdoła, która ułatwi życie wielu graczy.

Ulepszenie dźwięków summonerek

Kolejna prosta, ale możliwie bardzo przydatna rzecz. Teraz summonerki będą miały wyraźnie poprawione efekty/dźwięki, dzięki którym będziemy mogli usłyszeć, czy przeciwnik użył heala, czy podpalił nas za pomocą Ignite.


Nowe dźwięki śmierci (ciekawie to brzmi)

Powtarzając się – kolejna subtelna pierdoła, która pomoże nam ogarnąć, czy nasz sojusznik żyje czy umarł. Stare dźwięki były subtelne, a teraz Riot chce pozwolić na bardziej klarowne dźwięki.


Nowe wygląd aktywnych itemów

I kolejna rzecz, która jest warta poklasku – teraz itemy, które możemy używać (tzn. aktywne itemy) będą bardziej widoczne dla gracza: