Riot zapowiada zmiany dla supportów przy okazji aktualizacji tanków!
Cel zmian
- Większa interaktywność i znaczenie supportów na linii.
- Poprawa gry supportami dla gracza.
- Wprowadzenie zadań dla supportów związanych z przedmiotami startowymi, które pozwolą określić swoją efektywność w fazie laningu.
- Większa nagroda, ale większe ryzyko gry.
- Brak znaczącej statystyki do porównywania – w końcu nie mogą porównywać się pod względem farmy, a postawione wardy to raczej słaby wyznacznik – dlatego postanowiono to zmienić, aby urozmaicić grę supportem.
Misje dla supportów
- Kiedy zdobędziecie określoną ilość złota dla swojego przedmiotu startowego, dopiero wtedy zadanie to zostanie zastąpione unikalnym pasywem.
- Zadania nie mogą być dokończone, dopóki nie zdobędziesz przedmiotu przynajmniej drugiego poziomu (Nomad’s Medallion, Targon’s Brace, Frostfang).
Ancient Coin
- Wpływ poprzedniego pasywu nie zmieniał się, niezależnie od tego, czy wygrywałeś linię, czy przegrywałeś. Postanowiono to zmienić.
- Zdobądź eliksir, który natychmiastowo po spożyciu dodaje Ci punkt umiejętności. Nadal będziesz posiadać 18 punktów umiejętności w ciągu gry, ale skończysz maksować wszystkie skille nie na 18, a na 17 poziomie. Gdy nie masz miejsca na eliksir, zostanie on automatycznie skonsumowany i otrzymasz możliwość wyboru, w co chcesz zainwestować swój punkt.
- Kiedy w pobliżu gracza umiera minion, czasami wyrzuca on monetę złota lub many, którą gracz może podnieść. Duży stwór zawsze wyrzuca monety.
- Monety many zwracają procent brakującej many.
Relic Shield
- Zdobądź tarczę, która pojawia się, kiedy znajdujesz się poza walką. Zabijanie minionów przyspiesza regenerację tarczy.
Spellthief’s Edge
- Cooldown zużywania ładunków po zabiciu stwora został zmniejszony do 8 sekund (z 12), ale teraz dotyczy to każdego miniona z osobna. Oznacza to, że jeżeli np. grasz Soną i za pomocą Q przypadkowo zabijesz miniona, kara będzie mniejsza, ale jeśli wyczyścisz całą falę, nie spodziewaj się, żebyś szybko mógł wykorzystać ładunki.
- Tribute daje krótkie przyśpieszenie ruchu.
- Po zużyciu ładunku Tribute występuje teraz krótkie opóźnienie, zanim ten sam skill będzie mógł zużyć kolejny ładunek.