League of Legends r.

Rework Sejuani – umiejętności i przeliczniki

Czas poznać rework Sejuani! Oto jej nowe umiejętności!

Zobacz też:


Fury of the North (pasyw)

Frost Armor: Jeśli Sejuani nie otrzymuje obrażeń przez 9 sekund, staje się odporna na spowolnienia i otrzymuje [100% całkowitego pancerza + 100] pancerza oraz [100% całkowitego MR + 100] odporności na magię. Frost Armor utrzymuje się przez 1/2/3 sekund (na poziomach 1/7/14) po otrzymaniu obrażeń.

Icebreaker: Wrogowie unieruchomieni przez Sejuani są zamrożeni, powodując, że pierwszy atak Sejuani lub umiejętność przeciwko nim zadaje obrażenia magiczne w wysokości 15/20/25% ich maksymalnego zdrowia (maks. 400 przeciwko stworom).

Arctic Assault [Q]

Mana: 70/75/80/85/90
Cooldown: 13/12.5/12/11.5/11

Sejuani szarżuje, zadając wrogom 60/90/120/150/180 (+40% AP) obrażeń magicznych i podrzucając ich na 0.5 sekundy. Szarża kończy się po uderzeniu wroga.

Winter’s Wrath [W]

Mana: 60
Cooldown: 7/6.5/6/5.5/5

Sejuani wykonuje młyniec korbaczem, zadając 12/19/26/33/40 (+x) obrażeń fizycznych i nakładając Frost na uderzonych wrogów.

Następnie atakuje ona korbaczem, zadając 48/76/104/132/160 (+x) obrażeń fizycznych i nakładając Frost. Drugie uderzenie nakłada spowolnienie na wrogów, których dosięgnie. Sejuani jest też nieco spowolniona w trakcie atakowania.

Winter’s Wrath zadaje 20% dodatkowych obrażeń stworom.

Permafrost [E]

Mana: 20
Cooldown: 1.5

Pasyw: Pobliscy sojusznicy walczący w zwarciu nakładają na przeciwników oraz większe stwory efekt Frost.

Aktywnie: Cel, który ma na sobie 4 stacki Frost, otrzymuje 40/60/80/100/120 (+30% AP) obrażeń magicznych i jest zestunowany na 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy. Przeciwnik, który został niedawno zestunowany przez Sejuani, nie może otrzymać efektu Frost przez kolejnych x sekund.

Castowanie E resetuje autoatak.

Glacial Prison [R]

Mana: 100
Cooldown: 120/100/80

Sejuani rzuca bolą z Prawdziwego Lodu, która zadaje 75/125/175 (+40% AP) obrażeń magicznych pierwszemu wrogowi, którego trafi, stunując go na 1 sekundę.

Bola staje się tym silniejsza, im dłuższy dystans przebędzie, podwajając obrażenia i czas trwania stuna, tworząc sztorm spowalniający przeciwników o 30%. Po 2 sekundach sztorm zadaje 150/250/350 (+80% AP) obrażeń magicznych, spowalniając o 80% na 3 sekundy.