League of Legends r.

Rework Zaca – umiejętności i przeliczniki

Rework Zaca - oto nowe umiejętności!

Zobacz też:


Cell Division (pasyw)

Za każdym razem, gdy Zac uderzy wroga umiejętnością, rozrzuca Fragmenty, które może zebrać, by przywrócić sobie x zdrowia [4% maksymalnego zdrowia].

Po otrzymaniu śmiertelnych ran, Zac rozpada się na 4 Fragmenty, które próbują połączyć się i wskrzesić Zaca.

Jeśli jakikolwiek Fragment pozostanie po 8/7/6/5/4 sekundach (na poziomach 1/6/10/14/17), Zac zostanie wskrzeszony z 10-50% zdrowia, zależnie od zdrowia przetrwałych Fragmentów. Każdy Fragment ma 12% maksymalnego zdrowia Zaca, 50% jego pancerza i odporności magicznej. Umiejętność ta ma 300 sekund cooldownu.

Stretching Strikes [Q]

Koszt: 4 % obecnego zdrowia
Cooldown: 12/11/10/9/8

Ramię Zaca rozciąga się i łapie pierwszego wroga, którego dotnie, zadając 50/70/90/110/130 (+30 % AP) obrażeń magicznych i spowalniając go. Kolejny atak podstawowy jest zastąpiony długim smagnięciem, które powtarza obrażenia magiczne i efekt spowolnienia.

Jeśli Zac złapie innych przeciwników przy każdym ataku, wyrzuci ich do siebie, zadając 50/70/90/110/130 (+30 % AP) obrażeń magicznych.

Unstable Matter [W]

Koszt: 4 % obecnego zdrowia
Cooldown: 5 sekund

Ciało Zaca wybucha, zadając 40/55/70/85/100 obrażeń magicznych + obrażenia magiczne w wysokości 4/5/6/7/8 (+2 AP)% maksymalnego zdrowia wroga wszystkim przeciwnikom w pobliżu.

Zbieranie Fragmentów zmniejsza cooldown 1 sekund.

Elastic Slingshot [E]

Koszt: 4 % obecnego zdrowia
Cooldown: 24/21/18/15/12

Pierwsze castowanie: Zac zatrzymuje się i ładuje skok przez 0.9/1/1.1/1.2/1.3 sekund.

Drugie castowanie: Zac wyskakuje w wyznaczonym kierunku, podrzucając pobliskich wrogów i zadając 80/120/160/200/240 (+70 % AP) obrażeń magicznych. Zac wyrzuca dodatkowe Fragmenty przy każdym uderzeniu wrogiego bohatera.

Umiejętność może być przerwana poruszaniem się. Zwraca wtedy połowę cooldownu i kosztu.

Lets Bounce [R]

Koszt: brak
Cooldown: 130/115/100

Pierwsze castowanie: Zac zgniata się i staje się odporny na kontrolę tłumu na 2.5 sekund. Wrogowie stojący na nim są spowolnieni o 30/40/50%.

Drugie castowanie: Ładowanie przez przynajmniej 1 sekundę przed castowaniem powoduje, że Zac zagarnia stojących na nim wrogów, przenosząc ich do wybranej lokacji. Podczas lotu w powietrzu Zac jest niemożliwy do spowolnienia. Po wylądowaniu pobliscy wrogowie otrzymują 150/200/250 (+40 %) obrażeń magicznych i są spowolnieni.

Reaktywacja, zanim Zac się załaduje, podrzuca pobliskich wrogów.