Potyczki Taktyczne r.

Teamfight Tactics: zmiany balansu z 9 marca (PBE)

Mortdog podzielił się kolejną długą listą zmian TFT. Zmiany trafiły już na PBE.

Systemy

Złoto za serie

  • Złoto za serie zwycięstw/przegranych: 2-3 (1 g), 4-5 (2 g), 6+ (3 g) ⇒ 2 (1 g), 3 (2 g), 4 (3 g), 5+ (4 g).

Spatula

  • Nieco zmniejszony drop rate Szpatułki na wszystkich karuzelach.

Klasy i pochodzenia

TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie klasy i pochodzenia

Blademaster

  • Szansa podwójnego trafienia: 25%/50% ⇒ 30%/55%.

Brawler

  • Bonus HP: 250/750 ⇒ 300/750.

Celestial

  • Leczenie: 12%/25%/50% ⇒ 15%/25%/50%.

Cybernetic

  • HP: 300/750 ⇒ 300/800.
  • AD: 30/75 ⇒ 35/80.

Dark Star

  • Bonus obrażeń: 30%/60% ⇒ 50%/80%.

Protector

  • Skalowanie się tarczy: 20%/40% ⇒ 20%/35%.

Sorcerer

  • Bonus AP: 15%/40%/100% ⇒ 20%/40%/80%.

Star Guardian

  • Bonus many: 30/50 ⇒ 30/60.

Przedmioty

TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie przedmioty

Ionic Spark

  • Obrażenia: 225% ⇒ 200%.

Quicksilver

  • Czas trwania: 10 sekund ⇒ 15 sekund.

Postacie

TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie postacie

1 sztuka złota

Graves

  • Obrażenia umiejętności: 100/150/300 ⇒ 150/200/400.

Twisted Fate

  • HP: 500 ⇒ 550.
  • AD: 40 ⇒ 45.
  • Obrażenia umiejętności: 175/250/400 ⇒ 200/300/500.

Xayah

  • Umiejętność: prędkość ataku skaluje się z czasem trwania ⇒ AP.
  • Bonus prędkości ataku: 100% ⇒ 75%/100%/150%.
  • Czas trwania: 5/7/12 sekund ⇒ 8 sekund.

Zoe

  • Czas trwania stuna: 2,5/3/4 ⇒ 2/2,5/3.

2 sztuki złota

Annie

  • Mana: 50/150 ⇒ 75/150.
  • Wartość tarczy z umiejętności: 300/400/700 ⇒ 225/300/525.

Xin Zhao

  • Obrażenia umiejętności: 125/200/350 ⇒ 175/250/400.

3 sztuki złota

Ezreal

  • Mana: 50/100 ⇒ 60/120.

Kassadin

  • HP: 750 ⇒ 800.

Master Yi

  • Leczenie na sekundę: 8/10/20% ⇒ 8/10/15%.

Neeko

  • Obrażenia umiejętności: 100/150/250 ⇒ 175/250/500.

Syndra

  • Mana: 0/60 ⇒ 0/50.

4 sztuki złota

Fizz

  • Obrażenia umiejętności: 275/350/2000 ⇒ 350/500/2000.

Irelia

  • Przelicznik AD umiejętności: 150/200/500% ⇒ 175/250/500%.

Kayle

  • Mana: 0/70 ⇒ 0/60.
  • Obrażenia umiejętności: 100/175/750 ⇒ 125/200/750.

Vel’Koz

  • HP: 600 ⇒ 650.
  • Mana: 0/90 ⇒ 0/80.
  • Zasięg: 660 ⇒ 890.

5 sztuki złota

Aurelion Sol

  • HP: 950 ⇒ 900.
  • Mana: 30/60 ⇒ 30/80.

Ekko

  • Obrażenia umiejętności: 200/400/1200 ⇒ 200/450/2000.

Gangplank

  • Mana: 50/175 ⇒ 50/160.
  • Obrażenia umiejętności: 500/700/9001 ⇒ 550/750/9001.

Miss Fortune

  • Mana: 50/175 ⇒ 50/160.

Thresh

  • Mana: 0/75 ⇒ 50/85.
  • Mana dla sojusznika (umiejętność): 10/50/200 ⇒ 25/50/200.

Naprawione błędy

  • Jednostki, które Thresh wciągnie na pole bitwy, poprawnie uzyskują korzyści z cechy Chrono.
  • Zgodnie ze standardem wyglądu jednostek trzeciego poziomu Ezreal jest złoty.
  • Ionic Spark założony przez Demolitionistę nie stunuje.
  • Dwóch Wukongów trafiających ten sam cel nie nakłada już ciągłego efektu podrzucenia.
  • Naprawiono tarczę z umiejętności Poppy. Prawidłowo działa z mocą umiejętności.
  • Guardian Angel nie wpływa już na zmianę atakowanego celu.
  • Trzecia i czwarta karuzela działają prawidłowo. Koniec z ośmioma Szpatułkami.
  • Naprawiono karuzelę Purple Haze pod kątem zbyt małej liczby jednostek.
  • Naprawiono błąd, w którym Rozbrojenie uniemożliwiało chodzenie.
  • Poprawiono i zwiększono przejrzystość wielu wskazówek w grze.