Oficjalny opis zmian w patchu 10.9.
Nowe areny TFT
Zmiany systemowe
Szansa na wypadnięcie bohaterów poszczególnych kategorii w sklepie
- Poziom 3.: 70/30/0/0/0% ⇒ 75/25/0/0/0%
- Poziom 4.: 50/35/15/0/0% ⇒ 60/30/10/0/0%
- Poziom 5.: 35/40/20/5/0% ⇒ 40/35/20/5/0%
- Poziom 6.: 20/35/35/10/0% ⇒ 25/35/30/10/0%
- Poziom 7.: 14/30/40/15/1% ⇒ 19/30/35/15/1%
Zmiany dotyczące przedmiotów i ich wypadania
- Gracze nie mogą już sprzedawać jednostek, jeśli oznaczałoby to usunięcie przedmiotu.
- Gracze nie mogą już otwierać kul z łupami, gdy ich ławka na przedmioty jest pełna.
- Teraz każdemu graczowi wypadnie co najmniej 1 mała kula podczas 3 pierwszych rund PvE.
Szansa na wystąpienie danej galaktyki
- Skarbiec: 12,5% gier
- Gromada gwiazd: 12,5% gier
- Neekowersum: 7,5% gier
- Liliowa mgławica: 7,5% gier
- Średnie Legendy: 7,5% gier
- Superzagęszczona galaktyka: 7,5% gier
- Sektor wymiany: 10% gier
- Zwykła galaktyka: 35% gier
Nowe galaktyki
Treasure Trove
- Z każdego stwora i potwora w grze wypada kula z łupami.
Star Cluster
- Wszyscy bohaterowie 1./2./3. kategorii znajdujący się na karuzeli są dwugwiazdkowi.
Klasy i pochodzenia
TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie klasy i pochodzenia
Blademaster
- 6 jednostek: szansa na aktywację zmniejszona z 60% do 55%.
Blaster
- 4 jednostki: dodatkowe ataki zmniejszone z 6 do 5.
Brawler
- 2 jednostki: dodatkowe zdrowie zwiększone z 300 do 350,
- 4 jednostki: dodatkowe zdrowie zmniejszone z 700 do 650.
Celestial
- 4 jednostki: uzdrowienie zmniejszone z 40% do 35%.
- 6 jednostek: uzdrowienie zmniejszone z 65% do 60%.
Chrono
- Zmieniono efekt: sojusznicy otrzymają 15% prędkości ataku co kilka sekund.
- 2 jednostki: co 8 sekund,
- 4 jednostki: co 4 sekundy,
- 6 jednostek: co 2 sekundy.
- Pierwsza aktywacja efektu cechy ma miejsce w momencie rozpoczęcia walki.
Cybernetic
- 3 jednostki: bonus zwiększony z 300 HP i 30 AD do 350 HP i 35 AD.
- 6 jednostek: bonus zmniejszony z 750 HP i 75 AD do 700 HP i 70 AD.
Dark Star
- 3 jednostki: bonus zmniejszony z 25 AD i mocy zaklęć do 20 AD i mocy zaklęć.
- 6 jednostek: bonus zmniejszony z 30 AD i mocy zaklęć do 25 AD i mocy zaklęć.
Infiltrator
- 4 jednostki: bonusowa prędkość ataku zmniejszona z 80% do 75%.
- 6 jednostek: bonusowa prędkość ataku zmniejszona ze 125% do 120%.
- Dodatkowa prędkość ataku odświeża się po wzięciu udziału w zabójstwie, niezależnie od poziomu cechy.
Mech-Pilot
- Mana przyznawana pilotom mecha po śmierci supermecha: 25 ⇒ 0.
- Podstawowe zdrowie supermecha: 1800 ⇒ 1500.
- Dodatkowe zdrowie supermecha: 50% łącznego zdrowia pilotów mecha ⇒ 45% łącznego zdrowia pilotów mecha.
Protector
- 2 jednostki: tarcza zwiększona z 20% do 25% maksymalnego HP,
- 6 jednostek: tarcza zmniejszona z 45% do 40% maksymalnego HP.
Rebel
- 6 jednostek: tarcza zmniejszona z 225 do 210.
- 9 jednostek: tarcza zmniejszona z 350 do 330.
Sorcerer
- 4 jednostki: efektywność mocy zaklęć zmniejszona z 45 do 40.
- 6 jednostek: efektywność mocy zaklęć zmniejszona z 80 do 75.
- 8 jednostek: efektywność mocy zaklęć zmniejszona ze 125 do 120.
Star Guardian
- 6 jednostek: mana zmniejszona z 60 do 50.
Starship
- Mana na sekundę zwiększona z 20 do 40.
Valkyrie
- Poziom zdrowia wroga do aktywacji trafienia krytycznego zmniejszony z 50% do 40%.
Vanguard
- 2 jednostki: bonusowy pancerz zwiększony z 60 do 125.
Postacie
TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie postacie
Annie
- Zdrowie zwiększone z 600 do 700.
Aurelion Sol
- Początkowa/całkowita mana zwiększona z 30/80 do 40/120.
Fiora
- Czas trwania ogłuszenia zmieniony z 1,5 sekundy na 1,5/1,5/3 sekundy.
Gangplank
- Początkowa mana zwiększona z 75 do 100.
- Ulepszenie umiejętności Gangplanka — Szybsze działanie — sprawia, że zaczyna ona działać po: 1 sek. ⇒ 0,3 sek.
Graves
- Czas trwania efektu umiejętności zmieniony z 4 sekund na 3/4/5 sekund.
Jinx
- Obrażenia umiejętności zwiększone ze 100/175/750 do 125/200/750.
Kha’Zix
- Obrażenia umiejętności zwiększone ze 175/250/400 do 200/275/500.
Leona
- Redukcja obrażeń dzięki umiejętności zwiększona z 40/80/120 do 40/80/200.
Lucian
- Po doskoku zawsze obiera za cel najbliższego wroga, jeśli bieżący cel ataków podstawowych Luciana zginął.
Malphite
- Tarcza z umiejętności zwiększona z 40/45/50% do 40/45/60%.
Master Yi
- Uzdrowienie na sekundę z umiejętności zmienione z 8/10/15% na 12%.
Rakan
- Cel Wielkiego Wejścia Rakana: najdalsza jednostka w odległości 3 pól ⇒ najdalsza jednostka w zasięgu jego ataku powiększonego o 1 pole.
Rumble
- Obrażenia umiejętności zwiększone z 250/400/800 do 350/500/1000.
Sona
- Aria Wytrwałości Sony oczyszcza sojuszników: ze wszystkich osłabień ⇒ tylko z ogłuszeń.
- Uzdrowienie z umiejętności zwiększone z 100/150/200 do 150/200/300.
Twisted Fate
- Obrażenia umiejętności zwiększone z 200/300/500 do 200/300/550.
Xerath
- Obrażenia umiejętności: 350/450/2500 ⇒ 300/400/2500.
- Obrażenia rozpryskowe umiejętności: 50% obrażeń podstawowych ⇒ 25% obrażeń podstawowych.
Yasuo
- Cel Ostatniego Tchnienia Yasuo: jednostka z największą liczbą przedmiotów ⇒ najdalsza jednostka w zasięgu jego ataku powiększonego o 2 pola.
Ziggs
- Obrażenia umiejętności zwiększone z 250/325/550 do 300/400/700.
Przedmioty
TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie przedmioty
Quicksilver
- Czas działania niewrażliwości na efekty kontroli tłumu zmniejszony z 15 sekund do 10 sekund.
Naprawione błędy
- Cecha Czarodziejki Gwiazd (3) jest teraz cechą brązową.
- Naprawiono błąd sprawiający, że Xerath mógł dalej wystrzeliwać meteory, gdy odradzał się dzięki Aniołowi Stróżowi, jeśli użył swojej umiejętności tuż przed tym, jak zginął.
- Naprawiono błąd sprawiający, że Xerath tracił stan po transformacji, gdy aktywował się efekt Anioła Stróża.
- Naprawiono błąd powodujący, że Xerath przez cały czas pozostawał w animacji bezczynności, jeśli został ogłuszony po transformacji.
- Ahri teraz czeka, aż wróci jej pierwsza kula, zanim rzuci kolejną.
Mobilna wersja TFT
- Wybieranie przedmiotów na ekranach ekwipunku poza grą będzie odbywało się dużo szybciej.
- Wyciągnęliśmy kamerton i dopilnowaliśmy, żeby efekt dźwiękowy towarzyszący udanemu zalogowaniu się był odtwarzany poprawnie.
- Po wylogowaniu się z aplikacji nie będzie już bałaganu w waszym ekwipunku.
- Ikony skórek areny nie są już potężnie przybliżone i teraz widać (całą) skórkę.
- Teraz możecie już usunąć znajomego z listy znajomych.
- Jeśli nie zaznaczycie opcji „nie wylogowuj mnie”, będziecie wylogowywani.
- Panel wskaźnika etapu nie będzie już wyglądać dziwacznie (to oficjalna terminologia), jeśli poddaliście się w poprzednich grach.
- Rzadkość Małych Legend jest teraz wyświetlana w panelu ekwipunku.
- Wskaźnik gotowości i panel społeczności zostały trochę poprawione pod względem graficznym. Ogólnie powinny wyglądać schludniej.
- Przepadnijcie, złe błędy! Wygasłe misje nie pojawiają się już w panelu misji.
- Gracze logujący się przez portale społecznościowe mają teraz dostęp do ekwipunku, gdy logują się i włączają grę po raz pierwszy.
- Gra nie zawiesza się już, gdy gracz otwiera panel cech w konfiguratorze drużyny.