Potyczki Taktyczne r.

Teamfight Tactics – patch 10.9: opis zmian

Oficjalny opis zmian w patchu 10.9.

Nowe areny TFT

 

Zmiany systemowe

Szansa na wypadnięcie bohaterów poszczególnych kategorii w sklepie

  • Poziom 3.: 70/30/0/0/0% ⇒ 75/25/0/0/0%
  • Poziom 4.: 50/35/15/0/0% ⇒ 60/30/10/0/0%
  • Poziom 5.: 35/40/20/5/0% ⇒ 40/35/20/5/0%
  • Poziom 6.: 20/35/35/10/0% ⇒ 25/35/30/10/0%
  • Poziom 7.: 14/30/40/15/1% ⇒ 19/30/35/15/1%

Zmiany dotyczące przedmiotów i ich wypadania

  • Gracze nie mogą już sprzedawać jednostek, jeśli oznaczałoby to usunięcie przedmiotu.
  • Gracze nie mogą już otwierać kul z łupami, gdy ich ławka na przedmioty jest pełna.
  • Teraz każdemu graczowi wypadnie co najmniej 1 mała kula podczas 3 pierwszych rund PvE.

Szansa na wystąpienie danej galaktyki

  • Skarbiec: 12,5% gier
  • Gromada gwiazd: 12,5% gier
  • Neekowersum: 7,5% gier
  • Liliowa mgławica: 7,5% gier
  • Średnie Legendy: 7,5% gier
  • Superzagęszczona galaktyka: 7,5% gier
  • Sektor wymiany: 10% gier
  • Zwykła galaktyka: 35% gier

Nowe galaktyki

Treasure Trove

  • Z każdego stwora i potwora w grze wypada kula z łupami.

Star Cluster

  • Wszyscy bohaterowie 1./2./3. kategorii znajdujący się na karuzeli są dwugwiazdkowi.

Klasy i pochodzenia

TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie klasy i pochodzenia

Blademaster

  • 6 jednostek: szansa na aktywację zmniejszona z 60% do 55%.

Blaster

  • 4 jednostki: dodatkowe ataki  zmniejszone z 6 do 5.

Brawler

  • 2 jednostki: dodatkowe zdrowie zwiększone z 300 do 350,
  • 4 jednostki: dodatkowe zdrowie zmniejszone z 700 do 650.

Celestial

  • 4 jednostki: uzdrowienie zmniejszone z 40% do 35%.
  • 6 jednostek: uzdrowienie zmniejszone z 65% do 60%.

Chrono

  • Zmieniono efekt: sojusznicy otrzymają 15% prędkości ataku co kilka sekund.
    • 2 jednostki: co 8 sekund,
    • 4 jednostki: co 4 sekundy,
    • 6 jednostek: co 2 sekundy.
  • Pierwsza aktywacja efektu cechy ma miejsce w momencie rozpoczęcia walki.

Cybernetic

  • 3 jednostki: bonus zwiększony z 300 HP i 30 AD do 350 HP i 35 AD.
  • 6 jednostek: bonus zmniejszony z 750 HP i 75 AD do 700 HP i 70 AD.

Dark Star

  • 3 jednostki: bonus zmniejszony z 25 AD i mocy zaklęć do 20 AD i mocy zaklęć.
  • 6 jednostek: bonus zmniejszony z 30 AD i mocy zaklęć do 25 AD i mocy zaklęć.

Infiltrator

  • 4 jednostki: bonusowa prędkość ataku zmniejszona z 80% do 75%.
  • 6 jednostek: bonusowa prędkość ataku zmniejszona ze 125% do 120%.
  • Dodatkowa prędkość ataku odświeża się po wzięciu udziału w zabójstwie, niezależnie od poziomu cechy.

Mech-Pilot

  • Mana przyznawana pilotom mecha po śmierci supermecha: 25 ⇒ 0.
  • Podstawowe zdrowie supermecha: 1800 ⇒ 1500.
  • Dodatkowe zdrowie supermecha: 50% łącznego zdrowia pilotów mecha ⇒ 45% łącznego zdrowia pilotów mecha.

Protector

  • 2 jednostki: tarcza zwiększona z 20% do 25% maksymalnego HP,
  • 6 jednostek: tarcza zmniejszona z 45% do 40% maksymalnego HP.

Rebel

  • 6 jednostek: tarcza zmniejszona z 225 do 210.
  • 9 jednostek: tarcza zmniejszona z 350 do 330.

Sorcerer

  • 4 jednostki: efektywność mocy zaklęć zmniejszona z 45 do 40.
  • 6 jednostek: efektywność mocy zaklęć zmniejszona z 80 do 75.
  • 8 jednostek: efektywność mocy zaklęć zmniejszona  ze 125 do 120.

Star Guardian

  • 6 jednostek: mana zmniejszona z 60 do 50.

Starship

  • Mana na sekundę zwiększona z 20 do 40.

Valkyrie

  • Poziom zdrowia wroga do aktywacji trafienia krytycznego zmniejszony z 50% do 40%.

Vanguard

  • 2 jednostki: bonusowy pancerz zwiększony z 60 do 125.

Postacie

TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie postacie

Annie

  • Zdrowie zwiększone z 600 do 700.

Aurelion Sol

  • Początkowa/całkowita mana zwiększona z 30/80 do 40/120.

Fiora

  • Czas trwania ogłuszenia zmieniony z 1,5 sekundy na 1,5/1,5/3 sekundy.

Gangplank

  • Początkowa mana zwiększona z 75 do 100.
  • Ulepszenie umiejętności Gangplanka — Szybsze działanie — sprawia, że zaczyna ona działać po: 1 sek. ⇒ 0,3 sek.

Graves

  • Czas trwania efektu umiejętności zmieniony z 4 sekund na 3/4/5 sekund.

Jinx

  • Obrażenia umiejętności zwiększone ze 100/175/750 do 125/200/750.

Kha’Zix

  • Obrażenia umiejętności zwiększone ze 175/250/400 do 200/275/500.

Leona

  • Redukcja obrażeń dzięki umiejętności zwiększona z 40/80/120 do 40/80/200.

Lucian

  • Po doskoku zawsze obiera za cel najbliższego wroga, jeśli bieżący cel ataków podstawowych Luciana zginął.

Malphite

  • Tarcza z umiejętności zwiększona z 40/45/50% do 40/45/60%.

Master Yi

  • Uzdrowienie na sekundę z umiejętności zmienione z 8/10/15% na 12%.

Rakan

  • Cel Wielkiego Wejścia Rakana: najdalsza jednostka w odległości 3 pól ⇒ najdalsza jednostka w zasięgu jego ataku powiększonego o 1 pole.

Rumble

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 250/400/800 do 350/500/1000.

Sona

  • Aria Wytrwałości Sony oczyszcza sojuszników: ze wszystkich osłabień ⇒ tylko z ogłuszeń.
  • Uzdrowienie z umiejętności zwiększone z 100/150/200 do 150/200/300.

Twisted Fate

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 200/300/500 do 200/300/550.

Xerath

  • Obrażenia umiejętności: 350/450/2500 ⇒ 300/400/2500.
  • Obrażenia rozpryskowe umiejętności: 50% obrażeń podstawowych ⇒ 25% obrażeń podstawowych.

Yasuo

  • Cel Ostatniego Tchnienia Yasuo: jednostka z największą liczbą przedmiotów ⇒ najdalsza jednostka w zasięgu jego ataku powiększonego o 2 pola.

Ziggs

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 250/325/550 do 300/400/700.

Przedmioty

TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie przedmioty

Quicksilver

  • Czas działania niewrażliwości na efekty kontroli tłumu zmniejszony z 15 sekund do 10 sekund.

Naprawione błędy

  • Cecha Czarodziejki Gwiazd (3) jest teraz cechą brązową.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Xerath mógł dalej wystrzeliwać meteory, gdy odradzał się dzięki Aniołowi Stróżowi, jeśli użył swojej umiejętności tuż przed tym, jak zginął.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Xerath tracił stan po transformacji, gdy aktywował się efekt Anioła Stróża.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Xerath przez cały czas pozostawał w animacji bezczynności, jeśli został ogłuszony po transformacji.
  • Ahri teraz czeka, aż wróci jej pierwsza kula, zanim rzuci kolejną.

Mobilna wersja TFT

  • Wybieranie przedmiotów na ekranach ekwipunku poza grą będzie odbywało się dużo szybciej.
  • Wyciągnęliśmy kamerton i dopilnowaliśmy, żeby efekt dźwiękowy towarzyszący udanemu zalogowaniu się był odtwarzany poprawnie.
  • Po wylogowaniu się z aplikacji nie będzie już bałaganu w waszym ekwipunku.
  • Ikony skórek areny nie są już potężnie przybliżone i teraz widać (całą) skórkę.
  • Teraz możecie już usunąć znajomego z listy znajomych.
  • Jeśli nie zaznaczycie opcji „nie wylogowuj mnie”, będziecie wylogowywani.
  • Panel wskaźnika etapu nie będzie już wyglądać dziwacznie (to oficjalna terminologia), jeśli poddaliście się w poprzednich grach.
  • Rzadkość Małych Legend jest teraz wyświetlana w panelu ekwipunku.
  • Wskaźnik gotowości i panel społeczności zostały trochę poprawione pod względem graficznym. Ogólnie powinny wyglądać schludniej.
  • Przepadnijcie, złe błędy! Wygasłe misje nie pojawiają się już w panelu misji.
  • Gracze logujący się przez portale społecznościowe mają teraz dostęp do ekwipunku, gdy logują się i włączają grę po raz pierwszy.
  • Gra nie zawiesza się już, gdy gracz otwiera panel cech w konfiguratorze drużyny.