Jakie zmiany TFT pojawią się w kolejnym patchu?
Galaktyki
W patchu 10.7 zostaną dodane trzy galaktyki:
- Neekowersum: wszyscy dostają po dwie Pomoce Neeko.
- Liliowa mgławica: na pierwszej karuzeli są tylko jednostki 4. kategorii.
- Średnie Legendy: Małe Legendy są większe, a wasze początkowe zdrowie jest zwiększone o 25 pkt.
Zmiany karuzeli
Karuzela: częstotliwość pojawiania się poszczególnych rodzajów karuzeli (zmiany w 10.7 i 10.8!)
Zmiany systemowe
- Częstotliwość wypadania bohaterów 1./2./3./4./5. kategorii na 8. poziomie: 13/20/35/25/7% ⇒ 14/20/35/25/6%.
- Zasady decydujące o tym, które przedmioty zostają, a które spadają podczas łączenia bohaterów, teraz przedkładają przedmioty posiadane przez bohaterów na planszy nad przedmioty bohaterów uzyskiwanych z karuzeli.
- Zmniejszono szansę na wystąpienie „specjalnej” karuzeli.
- Usunięto dodatkowe 5 sek. na fazę planowania, które wprowadzamy na początek każdej nowej rotacji. Czasy rund wróciły do normalnego stanu.
Klasy i pochodzenia
TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie klasy i pochodzenia
Blademaster
- 6 jednostek: szansa na aktywację bonusu zwiększona z 55% do 60%.
Brawler
- 4 jednostki: bonusowe zdrowie zmniejszone z 750 do 700.
Chrono
- 6 jednostek: prędkość ataku zwiększona z 65% do 75%.
Dark Star
- Zmieniono bonus cechy:
- Stary bonus: kiedy jednostka pochodzenia Dark Star umiera, najbliższy sojusznik tego samego pochodzenia otrzymuje zwiększone obrażenia i poprzednie stacki tego efektu.
- 3 jednostki: obrażenia zwiększone o 50%.
- 6 jednostek: obrażenia zwiększone o 80%.
- Nowy bonus: kiedy jednostka pochodzenia Dark Star umiera, wszystkie pozostałe jednostki Dark Star otrzymują obrażenia ataku i moc umiejętności.
- 3 jednostki: +25 AD i mocy umiejętności.
- 6 jednostek: +35 AD i mocy umiejętności.
- Stary bonus: kiedy jednostka pochodzenia Dark Star umiera, najbliższy sojusznik tego samego pochodzenia otrzymuje zwiększone obrażenia i poprzednie stacki tego efektu.
Mana-Reaver
- Zmieniono bonus cechy:
- Stary bonus: ataki jednostek klasy Mana-Reaver zwiększają koszt kolejnego rzucenia umiejętności celu o 40%.
- 2 jednostki: pierwszy atak zwiększa koszt umiejętności celu.
- 4 jednostki: wszystkie ataki zwiększają koszt umiejętności celu.
- Nowy bonus: ataki jednostek klasy Mana-Reaver zwiększają koszt kolejnego rzucenia umiejętności celu o 40%. Wymagane 2 jednostki do aktywacji bonusu.
- Stary bonus: ataki jednostek klasy Mana-Reaver zwiększają koszt kolejnego rzucenia umiejętności celu o 40%.
Mystic
- 2 jednostki: MR zwiększone z 30 do 35.
- 4 jednostki: MR zmniejszone z 120 do 105.
Sniper
- Przelicznik obrażeń w zależności od pola odległości zwiększony z 12% do 15%.
Postacie
TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie postacie
Aurelion Sol
- Obrażenia umiejętności zmniejszone z 120/175/750 do 100/150/750.
- Wybieranie celów przez myśliwce Aureliona Sola jest teraz losowe (poprzednio też takie było, ale myśliwce częściej wybierały za cele pobliskie jednostki).
Caitlyn
- Czas rzucania umiejętności zmniejszony z 1,5 sekundy do 1,1 sekundy.
- Caitlyn teraz szybciej wznawia używanie ataków podstawowych po wystrzeleniu pocisku.
Darius
- Zdrowie zwiększone z 650 do 750.
Ekko
- Obrażenia umiejętności zmniejszone z 250/450/2000 do 225/400/2000.
Ezreal
- Początkowa mana / całkowita mana zmieniona z 60/120 na 50/125.
- Obrażenia umiejętności zmniejszone z 250/350/700 do 200/300/600.
Gangplank
- Początkowa mana / całkowita mana zwiększona z 50/150 do 75/175.
- Obrażenia umiejętności zmniejszone z 650/850/9001 do 450/600/9001.
Kassadin
- Całkowita mana zmniejszona ze 100 do 80.
Lulu
- Prędkość ataku zmniejszona z 0,85 do 0,8.
Miss Fortune
- Wartość obrażeń zależna od maksymalnego zdrowia celu zmniejszona z 70/90/999% do 60/80/999%.
- Prędkość ataku zmniejszona z 1,1 do 1,0.
- Mana zwiększona z 50/150 do 75/175.
Shaco
- Obrażenia umiejętności zmniejszone z 250/325/450% do 250/325/400%.
Soraka
- Całkowita mana zmniejszona ze 150 do 125.
- Uzdrowienie z umiejętności zwiększone z 300/450/2000 do 350/500/2000.
Vel’Koz
- Całkowita mana zmniejszona z 80 do 70.
Wukong
- Zdrowie zwiększone z 850 do 950.
Xayah
- Prędkość ataku zwiększona z 0,75 do 0,8.
Xin Zhao
- Całkowita mana zwiększona z 50 do 60.
- Obrażenia umiejętności zwiększone ze 150/225/350 do 200/275/375.
Ziggs
- Całkowita mana zwiększona z 40 do 45.
Zoe
- Początkowa mana / całkowita mana zmniejszona z 90/120 do 70/100.
- Obrażenia umiejętności zwiększone ze 150/225/300 do 150/225/400.
Przedmioty
TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie przedmioty
Morellonomicon
- Redukcja leczenia zmniejszona z 30% do 27%.
Red Buff
- Redukcja leczenia zmniejszona z 30% do 27%.
Statikk Shiv
- Obrażenia zwiększone z 75 do 80.
Warmog’s Armor
- Regeneracja zdrowia zwiększona z 4% do 5%.
Inne
- Ataki Ekko, Irelii, Luciana i Xin Zhao wykonane w ramach ich umiejętności mogą teraz aktywować efekty Statikk Shiv, Guinsoo’s Rageblade i Runaan’s Hurricane.
- Bohaterowie świętują teraz zwycięstwa w walce.
- Portret Gravesa został zaktualizowany, żeby lepiej odpowiadał jego modelowi w grze.
Naprawione błędy
- Leczenie Ręki Sprawiedliwości nie skaluje się już z mocą zaklęć.
- Tarcza buntowników nie skaluje się już z mocą zaklęć.
- Bezwzględny Pościg Luciana teraz liczy się jako atak na potrzeby efektu cechy laserowców.
- Naprawiono błąd sprawiający, że Miss Fortune czasami nie odwracała się podczas Czasu na Ostrzał, jeśli żaden wróg nie stał w stożku będącym obszarem działania tej umiejętności.
- Aurelion Sol teraz zachowuje się poprawnie po aktywacji Anioła Stróża.
- Poprawiono opis umiejętności Shaco: zapewnia trafienie krytyczne, a do tego zadaje dodatkowe obrażenia.
- Zaktualizowano opis umiejętności Zoe: teraz mówi o tym, że zadaje ona obrażenia magiczne.
- Zaktualizowano opis umiejętności Poppy: teraz mówi o tym, że zadaje ona obrażenia magiczne.
- Miecz-Pistolet Hextech teraz poprawnie leczy, jeśli jego posiadacz zadaje obrażenia celom osłoniętym tarczą.
- Kosmiczni piraci nie generują już złota podczas prób zadania śmiertelnych obrażeń Fiorze, gdy ta jest niewrażliwa na obrażenia.
Wersja mobilna
- Zmieniono nieco sposób działania klawiatur telefonów. Nie zauważycie żadnych zmian, chyba że będą to zmiany na lepsze.
- Naprawiono błędy związane z kontami podczas logowania.
- Kiedy ukończycie wszystkie dostępne misje, zobaczycie milutkiego, małego, przyjaznego Pingu.
- Usunięto pingi.