League of Legends r.

Podsumowanie zmian w cyklu 9.20

Jakich zmian możemy się spodziewać w patchu 9.20? Czas podsumować cykl PBE i informacja od rioterów.

Zobacz poprzednie aktualizacje w cyklu 9.20:

Patch 9.20 – kiedy?

Patch 9.20 jest planowany na środę, 9 października.

Nowe skórki

Chromy

High Noon Ashe – chromy

High Noon Darius – chromy

High Noon Hecarim – chromy

 

Ashe – aktualizacja voiceover

Teamfight Tactics

Nowa mapa areny

Zmiany balansu

Teamfight Tactics: zmiany planowane na patch 9.20

Nowe ikony

High Noon 2019 Icon

Nowe wardy

 

Nowe emotki

I Won!

Worlds 2019 – loot

Event Worlds 2019: skórki, loot, zawartość sklepu

Zmiany balansu

Blitzcrank

  • Bazowy pancerz: 44 ⇒ 40.
  • Przyrost pancerza na poziom: 4 ⇒ 3,5.

Garen

[Zobacz historię zmian Garena].

  • Statystyki podstawowe
    • Przyrost prędkości ataku na poziom: 2,9% ⇒ 3,65%.
    • Zdrowie: 616,28 + 84,25 / poziom ⇒ 620 + 84 / poziom.
  • Perseverance (pasyw)
    • [Usunięto] Nie może zostać zatrzymany przez obrażenia nieepickich stworów i nie podwaja się poniżej 25/50% zdrowia.
    • Wartość uzdrowienia: 2/8% maksymalnego zdrowia na 5 sekund na poziomach 1/11 ⇒ 1,5-10,1% maksymalnego zdrowia na 5 sekund na poziomach 1-18.
    • Cooldown walki: aktywuje się po 9/4 sekundach ⇒ przerwany po 7 sekundach.
  • Decisive Strike (Q)
    • Skaluje się z prędkością ataku i zachowuje się bardziej podobnie do ataku podstawowego.
  • Courage (W)
    • Odporność za trafienie: 0,33 (max. 50) ⇒ 0,25 (max. 30).
    • Zmieniono: otrzymuje 60% redukcji obrażeń i tenacity na pierwsze 0,75 sekundy ⇒ otrzymuje tarczę o wartości 10% maksymalnego zdrowia i 60% tenacity na pierwsze 0,75 sekundy.
  • Judgment (E)
    • Liczba obrotów: 5-10 (zależnie od poziomu) ⇒ 7 (+1 na 20% prędkości ataku z przedmiotów i poziomów).
      • Garen zdobywa 51% prędkości ataku do poziomu 18.
    • Bazowe obrażenia przy obrocie: 14/18/22/26/30 (+36 – 40% całkowitego AD)  ⇒ 8/12/16/20/24 (+0-8 zależnie od poziomu bohatera) (+32 – 40% całkowitego AD).
    • Uderzenia konieczne do rozerwania pancerza: 4 ⇒ 6.
    • Bonusowe obrażenia: +33% dla odizolowanego wroga ⇒ +25% dla najbliższego wroga.
    • Zapewnia stacki Conquerora.
  • Demacian Justice (R)
    • Usunięto pasyw Villain (“Wróg, który ostatnio zabije sojuszniczego bohatera, staje się Czarnym Charakterem. Garen zadaje dodatkowe obrażenia nieuchronne Czarnym Charakterom równe 1% maksymalnego zdrowia celu”).
    • Zadaje obrażenia magiczne ⇒ zawsze zadaje nieuchronne obrażenia.
    • Zapewnia wizję celu na 1 sekundę.
    • Obrażenia: 175/350/525 (+28,6%/33,3%/40% brakującego zdrowia) obrażeń magicznych ⇒ 150/300/450 (+20/25/30% brakującego zdrowia) nieuchronnych obrażeń.

Ivern

  • Zasięg autoataku: 125 (melee) ⇒ 475 (zasięgowy).

Lissandra

  • Pancerz: 20,216 ⇒ 22.
  • Iceborn Subjugation (pasyw)
    • Przelicznik AP: 30% ⇒ 50%.
  • Ring of Frost (W)
    • Przelicznik AP: 50% ⇒ 70%.

Pantheon

  • Comet Spear  (Q)
    • Obrażenia bazowe: 75/115/155/195/235 ⇒ 75/110/145/180/215.

Qiyana

  • Edge of Ixtal (Q)
    • Bazowe obrażenia: 80/100/120/140/160 ⇒ 60/85/110/135/160.

Shaco

[Zobacz historię zmian Shaco].

  • Statystyki podstawowe
    • Bazowe AD: 66 ⇒ 63.
    • Przyrost AD na poziom: 3,5 ⇒ 3.
  • Backstab (pasyw)
    • [Cel: pasyw powinien być tematycznie spójnym efektem wzmocnienia, który informuje, jak Shaco się pozycjonuje i używa umiejętności bez dyktowania całego tła i buildu].
    • Atak bazowy Shaco, Deceive (Q) i Two-Shiv Poison (E) mają dodatkowe efekty, kiedy Shaco uderza od tyłu.
      • Atak bazowy: zadaje dodatkowe obrażenia w wysokości 10-25 (zależnie od poziomu) (+0,15 bonusowego AD). Obrażenia mogą być krytyczne.
      • Two-Shiv Poison (E): zadaje dodatkowe obrażenia w wysokości 15-50 (zależnie od poziomu) (+0,1 AP) od tyłu.
  • Deceive (Q)
    • [Cel: Q powinno być funkcjonalnym narzędziem walki już przy pierwszym poziomie umiejętności, ale jego rozwój nadal powinien być opłacalny].
    • Czas trwania niewidzialności: 1,5/2,25/3/3,75/4,5 sekundy ⇒ 2,5/2,75/3/3,25/3,5 sekundy.
    • Cooldown: 16/15,5/15/14,5/14 sekund ⇒ 12/11,5/11/10,5/10 sekund.
    • [Usunięto] Cooldown nie jest już redukowany o 2,5 sekundy po aktywowaniu bonusowych obrażeń Deceive (Q).
    • Obrażenia: 10/20/30/40/50 (+0,4 bonusowego AD) ⇒ 25/35/45/55/65 (+0,25 bonusowego AD).
      • Te obrażenia mogą być krytyczne.
      • Kiedy Q jest rzucane od tyłu, gwarantowane jest trafienie krytyczne o 130% obrażeń.
    • Usunięto przelicznik AP.
  • Jack in the Box (W)
    • [Cel: poprawa czyszczenia jungli za pomocą efektów obszarowych, żeby Shaco wydawał się bardziej zżyty z junglą].
    • Teraz strzela we wszystkie pobliskie cele.
    • Obrażenia dla jednego celu: 35/50/65/80/95 (+0,2 AP) [bez zmian].
    • Obrażenia obszarowe: 15/20/25/30/35 (+0,1 AP).
    • Czas trwania efektu fear na stworach: 3 sekundy ⇒ 2 sekundy.
      • Miniony i potwory mogą się poruszać z maksymalną prędkością ruchu 60.
      • Bohaterowie mogą się poruszać z maksymalną prędkością ruchu 100.
    • Nadal zadaje 50% obrażeń wieżom.
  • Two-Shiv Poison (E)
    • [Cel: E powinien być funkcjonalną umiejętnością na wszystkich etapach gry (zwiększone obrażenia w early). Zmiany mają otworzyć buildy oparte na innych statystykach niż lethality i pozwolić się Shaco skalować].
    • Rodzaj obrażeń: fizyczne ⇒ magiczne.
    • Obrażenia: 55/80/105/130/155 (+0,6/0,75/0,9/1,05/1,2 bonusowego AD) ⇒ 70/95/120/145/170 (+0,8 bonusowego AD).
    • Przelicznik AP: 0,75 ⇒ 0,6.
    • Egzekucja: obrażenia zwiększone o 0-50% oparte na brakującym zdrowiu ⇒ obrażenia zwiększone o 50% na celach poniżej 30% zdrowia.
  • Hallucinate (R)
    • [Cel: ult ma być silnym narzędziem dla obu buildów, szczególnie przy mądrym użyciu eksplozji klona].
    • Zabawki aktywują się natychmiastowo, strasząc wrogów w lokacji śmierci klona i strzelając do pobliskich wrogów.
    • Obrażenia: 200/300/400 (+1,0 AP) ⇒ 150/225/300 (+0,7 AP).
    • Obrażenia dla pojedynczego celu od zabawki: 25/50/75 (+0,15 AP) [bez zmian].
    • Obrażenia obszarowe zabawki: 10/20/30 (+0,1 AP).
    • Czas trwania efektu przestraszenia: 0,75/1/1,25 sekundy ⇒ 1 sekunda.

Varus

  • AD: 59 ⇒ 61.
  • Regeneracja many: 7,34 ⇒ 8.
  • Bazowe HP: 499 ⇒ 500.
  • Mana: 360,48 ⇒ 360.

Viktor

[Zobacz historię zmian Viktora].

  • Bugfixy
    • Statystyki Hex Core aktualizują się po zakupieniu przedmiotu, a nie po zdobyciu nowego poziomu po zakupieniu przedmiotu.
    • Pociski Death Ray z Aftershock mają teraz tę samą szerokość, co zwykłe pociski (80 ⇒ 90).
    • Chaos Storm będzie teraz kontynuować podążanie za bohaterami, jeśli Viktor umrze.
  • Siphon Power (Q)
    • Skalowanie tarczy: 8% maksymalnej many (+0,15 AP) ⇒ 30-115 zależnie od poziomu (+0,15 AP).
  • Gravity Field (W)
    • Augment: przeciwnicy ogłuszeni przez Pole Grawitacyjne zostają wciągnięci do środka ⇒ umiejętności Viktora nakładają spowolnienie o wartości 20% spowolnienia W na 1 sekundę.
  • Chaos Storm (R)
    • Burza może się teraz przemieszczać nad terenem.
    • Zadawanie obrażeń: co 2 sekundy ⇒ co 1 sekundę.
    • Liczba razy, kiedy obrażenia zostaną zadane: 3 ⇒ 6.
    • Jednorazowe obrażenia: 130/210/290 (+85% AP) ⇒ 65/105/145 (+45% AP).
    • Bonusowa prędkość ruchu z wzmocnienia: 20% ⇒ 25%.
      • Minimalna prędkość ruchu: 200 ⇒ 250.
      • Maksymalna prędkość ruchu: 300 ⇒ 375.

Przedmioty

Locket of the Iron Solari

  • Tarcza: 45-300 (zależnie od poziomu bohatera) ⇒ 130-300.