League of Legends r.

Podsumowanie zmian w cyklu 9.19

Cykl 9.19 na PBE zmierza ku końcowi - czas więc podsumować zmiany, które się pojawiły w jego trakcie.

Zobacz poprzednie aktualizacje PBE w cyklu 9.19:

Przypominamy: prezentowane zmiany nie są oficjalne, stanowią jedynie podsumowanie znanych nam już informacji z PBE i list rioterów.

Patch 9.19 – kiedy?

Patch 9.19 jest planowany na środę, 25 września.

Nowe skórki

Przypominamy: skórki nie muszą wyjść w dniu patcha, może to nastąpić kilka dni później.

Championship Ryze

1350 RP

Skórka z okazji Mistrzostw. Nie jest to nagroda za sezon 9 (nagrody sezonowe to skórki Victorious).

Chroma:

Hextech Amumu

10 Gemstone’ów

Majestic Empress Morgana

1350 RP

Chromy:

 

 

Splendid Staff Nami

1350 RP

Chromy:

 

Valiant Sword Riven

1350 RP

Valiant Sword Riven – edycja prestiżowa

2000 tokenów

Nowe i zaktualizowane emotki

Nowe ikony

Mistrzostwa Świata 2019 – wydarzenie

Event rozpocznie się w trakcie patcha 9.19. Nie musi rozpocząć się w dniu aktualizacji. Worldsy zaczynają się 2 października – możliwe, że wydarzenie wystartuje bliżej tej daty (może się zacząć chwilę wcześniej!).

Mapa Summoner’s Rift – banery

Loot

 

100 Punktów Prestiżu + ikona
Seria 1-3. Małych Legend – Rzadkie Jajo

 

Zmiany balansu

Szczegółowe zmiany planowane w patchu 9.19 – nowa wersja

Aatrox

  • The Darkin Blade (Q)
    • Obrażenia dla minionów zwiększone z 40% do 40-70% zależnie od poziomu.

Akali

  • Perfect Execution (R)
    • Minimalne obrażenia R2 zwiększone z 65/140/215 do 85/150/215.

Annie

  • Molten Shield (E)
    • Cooldown zmniejszony z 15 sekund do 14/13/12/11/10 sekund.
    • Prędkość ruchu zwiększona z 20/30/40/50/60% do 30-60% zależnie od poziomu.

Ashe

  • Frost Shot (pasyw)
    • Spowolnienie zwiększone z 15-30% do 20-30%.
  • Ranger’s Focus  (Q)
    • Resetuje autoatak.

Blitzcrank

  • Rocket Grab (Q)
    • Zasięg zwiększony z 1050 do 1150.
  • Static Field (R)
    • Maksymalna liczba stacków z pasywu zwiększona z 2 do 3.

Cassiopeia

  • Twin Fang (E)
    • Wzmocnione obrażenia zwiększone z 10-90 do 20-100.
      • [Na PBE zmianę wycofano, na listach rioterów jest podawana jako aktualna].

Fiora

  • Lunge (Q)
    • Może trafiać wieże i wardy (nie trafia roślin).
  • Bladework (E)
    • Drugie użycie E może trafiać krytycznie wieże.

Gragas

  • Drunken Rage (W)
    • Cooldown zwiększony z 5 sekund do 6 sekund.
    • Procentowe obrażenia zależne od maksymalnego zdrowia celu zmniejszone z 8% do 7%.

Graves

  • Bazowe AD zwiększone z 66 do 69.
  • [Zmiany nieuwzględnione na liście riotera, obecne na PBE]
    • Bazowe HP zwiększone z 551,12 do 555.
    • Mana zwiększona z 322,2 do 325.
    • Regeneracja many zwiększona z 7,9 do 8.

Heimerdinger

  • H-28 G Evolution Turret (Q)
    • Przelicznik AP wieżyczki zwiększony z 30% do 35%.
  • CH-2 Electron Storm Grenade (E)
    • Stun zwiększony z 1,25 sekundy do 1,5 sekundy.
  • UPGRADE!!! (R)
    • Przelicznik AP wieżyczki ze wzmocnionego Evolution Turret (Q) za pomocą UPGRADE!!! (R) H-28 G zwiększony z 30% do 35%.

Karma

  • Inner Flame (Q)
    • Przelicznik AP zmniejszony z 60% do 40%.

Mordekaiser

  • Indestructible (W)
    • Przechowywane zadane obrażenia zwiększone z 30% do 35%.
  • Obserwatorzy teraz widzą, kto znajduje się w ulcie Mordekaisera.

Orianna

  • Command: Shockwave (R)
    • Obrażenia zwiększone z 150/225/300 (+70% AP) do 200/275/350 (+80% AP).

Ornn

  • Living Forge (pasyw)
    • Poziom potrzebny do rozwinięcia przedmiotów zmniejszony z 13 do 12.

Pantheon

  • Bazowe MR zmniejszone z 32,1 do 28.
  • Shield Vault (W)
    • Wzmocniona: dodatkowe obrażenia fizyczne zmniejszone ze 150% AD do 135-165% AD zależnie od poziomu.

Rek’Sai

  • Bazowy pancerz zwiększony z 33 do 36.
  • Queen’s Wrath (Q)
    • Działa na wieże (Q, gdy Rek’Sai nie jest zagrzebana).

Riven

  • Broken Wings (Q)
    • Cooldown zwiększony z 12 do 13.
  • Valor (E)
    • Cooldown zmniejszony z 14/13/12/11/10 sekund do 12/11/10/9/8 sekund.

Sejuani

  • Fury of the North (pasyw)
    • Obrażenia zmniejszone z 10/15/20% do 10% maksymalnego zdrowia celu.

Sion

  • Soul Furnace (W)
    • Siła tarczy zwiększona z 30/55/80/105/130 do 50/75/100/125/150.

Sylas

Zobacz aktualną listę zmian Sylasa na patch 9.19.

  • Bazowy pancerz zmniejszony z 32 do 25 na poziom.
  • Przyrost pancerza na poziom zmniejszony z 3 do 2.
    • [Zmiana z PBE, niewymieniona przez riotera]
      Przyrost pancerza na poziom zmniejszony z 3 do 2,5.
  • Petricite Burst (pasyw)
    • Pasywne obrażenia zmienione:
      • Stara wersja: 9-60 + 100% całkowitego AD + 20% AP (50% obrażeń przeciwko minionom, które nie są pierwszym celem)
      • Nowa wersja: 110% całkowitego AD + 20% AP dla pierwszego celu oraz 40% całkowitego AD + 15% AP dla pozostałych celów.
    • Zasięg pasywu zmniejszony z 400 do 350, by lepiej odwzorować efekty wizualne.
      • [Na PBE zmianę wycofano, na listach rioterów jest podawana jako aktualna].

Tahm Kench

  • Thick Skin (E)
    • Regeneracja HP zmieniona z 75% na 30-100% zależnie od poziomu.
      • Pełne wartości: 30/34/38/42/46/51/ 55/59/63/67/71/75/ 79/84/88/92/96/100%.

Twisted Fate

  • Stacked Deck (E)
    • Prędkość ataku zwiększona z 0/15/20/25/30% do 20/25/30/35/40%.
    • Obrażenia zwiększone z 55/80/105/130/155 do 65/90/115/145/165.

Vayne

  • Final Hour (R)
    • Bonusowe AD zwiększone z 20/30/40 do 25/40/55.

Veigar

  • Event Horizon (E)
    • Cooldown zmniejszony z 18/17/16/15/14 sekund do 18/16,5/15/13,5/12 sekund.

Xin Zhao

  • Determination (pasyw)
    • Przywrócenie bazowego HP zwiększone z 8-59 zależnie od poziomu do 10-78 zależnie od poziomu.
      • Pełne wartości: 10/14/18/22/26/30/ 34/38/42/46/50/54/ 58/62/66/70/74/78.
  • Three Talon Strike (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 20/25/30/35/40 do 20/28/36/44/52.

Yuumi

  • Prowling Projectile (Q)
    • Spowolnienie zmienione z 20/32/44/56/68% na 20% na wszystkich poziomach.
    • Czas trwania spowolnienia zmniejszony z 1,5 sekundy do 1 sekundy.
    • Spowolnienie nie ma już opóźnienia.

Zac

  • Cell Division (pasyw)
    • Maksymalne przywrócenie zdrowia zwiększone z 4% do 4/5/6/7% zależnie od poziomu.
    • Cooldown jest teraz możliwy do spingowania.

Teamfight Tactics

Ekran ładowania TFT

W ekranie ładowania gry w TFT widoczne są teraz rangi TFT graczy.

Historia gier Teamfight Tactics

Historia gier Teamfight Tactics już w patchu 9.19 (prawdopodobnie)

Zmiany systemu dropienia

Teamfight Tactics: kolejne zmiany systemu dropu w patchu 9.19

 

Zmiany balansu

Teamfight Tactics: zmiany w patchu 9.19 (lista Mortdoga)

Sparring Gloves – nowa linia przedmiotów

PBE 9.18 – nowe przedmioty w TFT. Kradzież umiejętności, przedmioty z pochodzeniem Hextech i Yordle. Pierwszy usunięty przedmiot w TFT w historii trybu

Kai’Sa – nowa postać

  • Ranger, Assassin, Void
  • 5 sztuk złota
  • Umiejętność: Kai’Sa dashuje do najbardziej oddalonego wroga, a następnie otrzymuje tarczę i duży bonus prędkości ataku na kilka sekund.
    • Jej zdolność to odzwierciedlenie jej superumiejętności (R) z Summoner’s Rift.

Systemy

  • Obrażenia dla gracza
    • Brak szczegółów.

Postacie

Akali

  • Buff, brak szczegółów.

Anivia

  • Buff, brak szczegółów.

Blitzcrank

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 100/450/800 do 250/550/850.

Braum

  • Nerf, brak szczegółów.

Gnar

  • Zdrowie Mega Gnara zmniejszone z 300/600/900 do 250/450/650.

Kassadin

  • Redukcja many z umiejętności zwiększona z 20/40/60 do 25/50/75.

Jinx

  • Buff, brak szczegółów.

Katarina

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 40/60/80 do 45/75/95.

Kindred

[Zmiany z PBE, niewymienione na liście Mortdoga].

  • Czas trwania umiejętności zmniejszony z 4/5/6 sekund do 3/4/5 sekund.

Miss Fortune

  • Obrażenia zwiększone z 900/1300/1700 do 1300/2000/2700.

Mordekaiser

[Zmiany z PBE, niewymienione na liście Mortdoga].

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 200/325/450 do 250/500/750.

Sejuani

  • Stun z umiejętności skrócony z 2/4/6 sekund do 2/3,5/5 sekund.

Shyvana

  • Obrażenia podpalenia zmniejszone z 250/375/500 do 200/300/400.

Swain

[Zmiany z PBE, niewymienione na liście Mortdoga].

  • Obrażenia wyssania zwiększone z 50/100/150 do 80/120/160.
  • Uzdrowienie z umiejętności zmniejszone z 40/70/100 do 30/60/90.

Tristana

[Zmiany z PBE, niewymienione na liście Mortdoga].

  • Obrażenia detonacji z umiejętności zwiększone z 60/90/120 do 70/110/150.
  • Obrażenia ataków bazowych zwiększone z 150/225/300 do 175/275/375.

Veigar

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 300/550/800 do 350/650/950.

Vi

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 250/450/650 do 300/500/700.

Volibear

  • Brak szczegółów.

Klasy i pochodzenia

Assassin

  • Niewielki nerf, brak szczegółów.

Dragon

  • Odporność na magię zmniejszona z 83% do 75%.

Glacial

  • Stun zmniejszony z 2 sekund do 1,5 sekundy.
  • Zmienione wartości bonusu:
    • Aktualne z serwerów live:
      2 glaciali: 20% szans na zestunowanie,
      4 glaciali: 30% szans na zestunowanie,
      6 glaciali: 45% szans na zestunowanie.
    • Nowe z PBE:
      2 glaciali: 20% szans na zestunowanie,
      4 glaciali: 33% szans na zestunowanie,
      6 glaciali: 50% szans na zestunowanie.

Ninja

  • Bonus 4 ninja zmieniony:
    • Aktualny z serwerów live: wszyscy ninja otrzymują +70 obrażeń od ataku i mocy umiejętności.
    • Nowy z PBE: wszyscy ninja otrzymują +80 obrażeń od ataku i mocy umiejętności.

Noble

[Zmiany z PBE, niewymienione na liście Mortdoga].

  • Zwrot zdrowia zwiększony z 25 do 30.

Ranger

  • Bonus 2 rangerów zmieniony:
    • Aktualny z serwerów live: 30% szans na podwojenie prędkości ataku na 3 sekundy.
    • Nowy z PBE: 25% szans na podwojenie prędkości ataku na 3 sekundy.

Shapeshifter

  • Bonus 6 shapeshifterów zmieniony:
    • Aktualny z serwerów live: +120% maksymalnego zdrowia po transformacji.
    • Nowy z PBE: +100% maksymalnego zdrowia po transformacji.

Void

  • Nowy efekt: “ataki podstawowe i umiejętności wybranych bohaterów pochodzenia Void zadają nieuchronne obrażenia”:
    • dwie jednostki Void: jeden losowy bohater pochodzenia Void,
    • cztery jednostki Void: wszyscy bohaterowie pochodzenia Void.

Yordle

[Zmiany z PBE, niewymienione na liście Mortdoga].

  • Zmieniono wartości bonusu.
    • Aktualne z serwerów live:
      3 yordli: 35% szans na unik,
      6 yordli: 60% szans na unik.
    • Nowe z PBE:
      3 yordli: 30% szans na unik,
      6 yordli: 60% szans na unik,
      9 yordli: 90% szans na unik.

Przedmioty

Infinity Edge

  • Nerf, brak szczegółów.

Rapidfire Cannon

  • Nie będzie już gwarantował trafienia (atak będzie możliwy do uniknięcia).

Titanic Hydra

  • Buff, brak szczegółów.