League of Legends r.

PBE 9.19 – 17 września – zmiany TFT (m.in. Yordle, Ranger, Shapeshifter, Glacial)

Na PBE dodano zmiany TFT: klas i pochodzeń (Yordle, Ninja, Ranger, Shapeshifter, Noble, Glacial) oraz postaci (Anivia, Blitzcrank, Kassadin, Katarina, Kindred, Miss Fortune, Mordekaiser, Sejuani, Shyvana, Tristana, Veigar, Vi).

Zobacz poprzednie aktualizacje PBE w cyklu 9.19:

Championship Ryze – chroma

Zaktualizowano plik chromy Championship Ryze’a.

Loot

Dodano kolejne pliki lootu.

Emotki

Zaktualizowano emotki. Dodano wokół nich poświatę.

Zmiany balansu

Szczegółowe zmiany planowane w patchu 9.19 – nowa wersja

Annie

  • Molten Shield (E)
    • Cooldown zmniejszony z 15 sekund do 14/13/12/11/10 sekund.
    • Prędkość ruchu zwiększona z 20/30/40/50/60% do 30-60% zależnie od poziomu.

Pantheon

  • Bazowe MR zmniejszone z 32,1 do 28.
  • Shield Vault (W)
    • Wzmocniona: dodatkowe obrażenia fizyczne zmniejszone ze 150% AD do 135-165% AD zależnie od poziomu.

Rek’Sai

  • Bazowy pancerz zwiększony z 33 do 36.
  • Queen’s Wrath (Q)
    • Działa na wieże (Q, gdy Rek’Sai nie jest zagrzebana).

Sylas

  • Bazowy pancerz zmniejszony z 32 do 25.
  • [niezgodne z listą zmian] Petricite Burst (pasyw)
    • Zasięg zmniejszony z 400 do 350.
    • Obrażenia zwiększone z [9-60 (+100% AD)(+20% AP) dla wszystkich celów poza minionami / 50% obrażeń dla minionów] do [110% AD (+20% AP) dla celów / 40% AD (+20% AP) dla pozostałych wrogów].

Zac

  • Cell Division (pasyw)
    • Cooldown jest teraz możliwy do spingowania.

Teamfight Tactics

Klasy i pochodzenia

Teamfight Tactics (TFT) 9.18: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych

Yordle

  • Zmieniono wartości bonusu.
    • Aktualne z serwerów live:
      3 yordli: 35% szans na unik,
      6 yordli: 60% szans na unik.
    • Nowe z PBE:
      3 yordli: 30% szans na unik,
      6 yordli: 60% szans na unik,
      9 yordli: 90% szans na unik.

Ninja

  • Bonus 4 ninja zmieniony:
    • Aktualny z serwerów live: wszyscy ninja otrzymują +70 obrażeń od ataku i mocy umiejętności.
    • Nowy z PBE: wszyscy ninja otrzymują +80 obrażeń od ataku i mocy umiejętności.

Ranger

  • Bonus 2 rangerów zmieniony:
    • Aktualny z serwerów live: 30% szans na podwojenie prędkości ataku na 3 sekundy.
    • Nowy z PBE: 25% szans na podwojenie prędkości ataku na 3 sekundy.

Shapeshifter

  • Bonus 6 shapeshifterów zmieniony:
    • Aktualny z serwerów live: +120% maksymalnego zdrowia po transformacji.
    • Nowy z PBE: +100% maksymalnego zdrowia po transformacji.

Noble

  • Zwrot zdrowia zwiększony z 25 do 30.

Glacial

  • Stun zmniejszony z 2 sekund do 1,5 sekundy.
  • Zmienione wartości bonusu:
    • Aktualne z serwerów live:
      2 glaciali: 20% szans na zestunowanie,
      4 glaciali: 30% szans na zestunowanie,
      6 glaciali: 45% szans na zestunowanie.
    • Nowe z PBE:
      2 glaciali: 20% szans na zestunowanie,
      4 glaciali: 33% szans na zestunowanie,
      6 glaciali: 50% szans na zestunowanie.

Postacie

Teamfight Tactics (TFT) 9.18: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych

Anivia

  • Całkowite obrażenia umiejętności zmniejszone z 800/1100/1400 do 600/900/1200.
  • Spowolnienie z umiejętności zwiększone z 50/70/90 do 60/75/90.

Blitzcrank

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 100/450/800 do 250/550/850.

Kassadin

  • Redukcja many z umiejętności zwiększona z 20/40/60 do 25/50/75.

Katarina

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 40/60/80 do 50/75/100.

Kindred

  • Czas trwania umiejętności zmniejszony z 4/5/6 sekund do 3/4/5 sekund.

Miss Fortune

  • Obrażenia zwiększone z 900/1300/1700 do 1400/2100/2800.

Mordekaiser

  • Obrażenia umiejętności zmniejszone z 250/550/850 do 250/500/750.
    • W porównaniu z live: z 200/325/450 do 250/500/750.

Sejuani

  • Czas trwania stuna z umiejętności zwiększony z 2,5/3,5/4,5 sekundy do 2/3,5/5 sekund.
    • W porównaniu z live: z 2/4/6 sekund do 2/3,5/5 sekund.

Shyvana

  • Obrażenia podpalenia zmniejszone z 250/375/500 do 200/300/400.

Tristana

  • Obrażenia detonacji z umiejętności zwiększone z 60/90/120 do 70/110/150.
  • Obrażenia ataków bazowych zwiększone z 150/225/300 do 175/275/375.

Veigar

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 300/550/800 do 350/650/950.

Vi

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 250/450/650 do 300/500/700.