r.

Podsumowanie zmian w cyklu 9.15

Czas na podsumowanie zmian z cyklu 9.15: nowa zawartość PROJECT i zmiany balansu (Evelynn, Galio, Graves, Karma, Kha’Zix, LeBlanc, Lee Sin, Lissandra, Lucian, Malphite, Poppy, Qiyana, Rumble, Soraka, Swain, Syndra, Vayne, Xerath).

Zobacz planowane zmiany Teamfight Tactics w patchu 9.15

Zobacz poprzednie aktualizacje w cyklu 9.15:

PROJECT 2019

Skórki

Chromy

 

Ikony

Emotki

PROJECT: Reckoning Ward

Ekran logowania

Trzeci split 2019

Ikona

Emotki

Nowe ikony

Prawdopodobnie są powiązane z komiksem Lux.

 

Dragonslayer Pantheon – nowe tekstury chrom

Rework Pantheona – co o nim wiemy? (Nadal będzie leworęczny!)

Zobacz, które skórki Pantheona zostaną zmienione z jego reworkiem

Wygląda na to, że tekstury pochodzą z nowego modelu z aktualizacji Pantheona, co potwierdza wypowiedź riotera Aether:

Ups, nie powinniście jeszcze widzieć nic z aktualizacji Pantheona. Ale jako że już tu jest i pytacie, porozmawiajmy szybko o jego twarzy! Są tylko dwa momenty, w których zobaczycie ją w grze: podczas recallu i animacji śmierci. Poza tym nadal będzie nosił zasłaniający twarz hełm, oczywiście zaktualizowany wizualnie. Powód, dla którego pokazujemy twarz Pantheona, jest powiązany z jego nowym lore, jednak szczegóły na razie zachowamy w sekrecie na nieco dłużej.

Tekstury nie wejdą na serwery live w patchu 9.15.

 

 

Zmiany balansu

Evelynn 

  • Hate Spike (Q)
    • Zwrot cooldownu przeciwko stworom: 60% ⇒ 50%.

Galio

  • Colossal Smash  (pasyw)
    • Cooldown: 5 (czyste) ⇒ 5 (CDR ma na niego wpływ).
    • Obrażenia: 15-180 ⇒ 15-200.
  • Justice Punch (E)
    • Obrażenia: 0/120/160/200/240 ⇒ 90/130/170/210/250.

Graves

  • Quickdraw (E)
    • Pancerz: 5/7,5/10/12,5/15 ⇒ 8/11/14/17/20.

Karma 

  • Mantra (R) + Inspire (E)
    • Bonusowa tarcza: 30/90/150/210 (+60% AP) ⇒ 25/80/135/190 (+50% AP).

Kha’Zix

  • Taste Their Fear (Q)
    • Obrażenia: 50/75/100/125/150 ⇒ 60/85/110/135/160.

LeBlanc

  • Ethereal Chains (E)
    • Obrażenia po unieruchomieniu: 60/90/120/150/180 ⇒ 70/110/150/190/230.

Lee Sin

  • Sonic Wave (Q)
    • Obrażenia pierwszego użycia Q: 50/75/100/125/150 ⇒ 55/80/105/130/155.
    • Obrażenia drugiego użycia Q: 50/75/100/125/150 ⇒ 55/80/105/130/155.
    • Maksymalne obrażenia drugiego użycia Q: 100/150/200/250/300 ⇒ 110/160/210/260/310.

Lissandra

  • Bazowe zdrowie: 518 ⇒ 550.
  • Przyrost zdrowia na poziom: 87 ⇒ 90.
  • Frozen Tomb (R)
    • Obrażenia AP: 60% ⇒ 75%.

Lucian

  • The Culling (R)
    • Obrażenia: 20/35/50 (+0,25 AD) (+0,1 AP) na strzał ⇒ 20/40/60 (+0,25 AD) (+0,1 AP)  na strzał.

Malphite

  • Seismic Shard (Q)
    • Spowolnienie: 15/20/25/30/35% ⇒ 20/25/30/35/40%.
  • Thunderclap (W)
    • Bonusowe obrażenia pierwszego trafienia: 20/35/50/65/80 ⇒ 30/45/60/75/90.

Poppy

  • Steadfast Presence (W)
    • Prędkość ruchu: 35% ⇒ 40%.

Qiyana 

  • Audacity (E)
    • Można teraz użyć Flasha, by uciec z zasięgu E.
  • Supreme Display of Talent (R)
    • Cooldown: 100 sekund ⇒ 120/100/80 sekund.

Rumble 

  • Scrap Shield  (W)
    • Tarcza: 100/130/160/190/220 ⇒ 80/110/140/170/200.

Soraka

  • Starcall (Q)
    • Obrażenia: 60/95/130/165/200 ⇒ 75/110/145/180/215.

Swain

  • Death’s Hand (Q)
    • Zasięg: 625 ⇒ 675.

Syndra

  • Unleashed Power (R)
    • Obrażenia za jedną kulę: 90/135/180 ⇒ 90/140/190.
    • Minimalne obrażenia: 270/405/540 ⇒ 270/420/570.

Vayne

  • Condemn (E)
    • Obrażenia po wbiciu w ścianę: zwiększone o 100% ⇒ zwiększone o 150%.

Xerath

  • Rite of the Arcane (R)
    • Zasięg: 3200-5600 ⇒ 5000 na wszystkich poziomach.