Przypomnijmy kolejność nadchodzących postaci i reworków:
- Yuumi (obecnie testowana na PBE: umiejętności, przeliczniki),
- rework Mordekaisera (co o nim wiemy?),
- zabójca AD (co o nim wiemy?),
- rework Pantheona,
- “niestandardowy strzelec” (pod koniec roku).
Dziś zajmiemy się reworkiem Pantheona.
Co wiemy z roadmap 2019?
- Nie będzie to tak duży rework, jak w przypadku Urgota, Nunu, Swaina czy Mordekaisera.
Wraz z aktualizacją VGU Mordekaisera w tym roku odhaczyliśmy ostatnich bohaterów, którzy potrzebowali przeróbki na takim poziomie (myślę o aktualizacjach w skali Urgota, Nunu i Swaina). Zatem przez resztę 2019 roku i w przewidywalnej przyszłości zamierzamy położyć większy nacisk na tworzeniu nowych bohaterów, a mniejszy na wielkoskalowych aktualizacjach rozgrywki i grafiki.
- Riot od nowa stworzy wygląd Mordekaisera, aby go unowocześnić i aby nadal był unikalny w grze.
Po aktualizacji Mordekaisera Pantheon jest ostatnim bohaterem ze stopami jak kawałki pizzy. Jego wygląd mocno się zestarzał z upływem czasu. Przebudujemy jego wizerunek od zera, dbając jednocześnie, by pozostał unikalny w świecie Runeterry.
- Zaktualizowana zostanie również historia Pantheona.
Ponadto rozwiniemy jego aktualną historię, opowiadając o bogach i ludziach i o tym, jak jeden człowiek walczył przeciwko bogom.
- Umiejętności nie będą całkowicie stworzone od początku, a jedynie zmodernizowane. Pantheon nadal będzie agresywnym bohaterem. Wzmocniona zostanie relacja między jego tarczą i umiejętnościami.
Jeśli chodzi o rozgrywkę Pantheona, zamierzamy zmodernizować aktualny zestaw, zamiast wymyślać go na nowo. Chcemy zachować agresywną, solidną naturę rozgrywki, jednocześnie pogłębiając zestaw możliwości i decyzji związanych z grą tym bohaterem. Ponadto chcemy podkreślić jego podobieństwo do starożytnego piechura, mocniej integrując tarczę Pantheona z zestawem umiejętności.
Co wiemy od rioterów?
- Reworkiem Pantheona zajmują się:
- Design – Bryan “Axes” Salvatore
Wcześniej pracował nad systemami w grze: Duskblade of Draktharr, Bloodrazor, przedmioty juggernautów, smoki, zmiany many na midzie, przedmioty AD dla strzelców. Obecnie zajmuje się projektowaniem postaci. - Concept artist – Justin “Earp” Albers
Pracował nad postaciami: Swain, Yuumi, Nunu & Willump oraz skórkami: Academy Ahri, Silverfang Akali, PROJECT: Ekko, Explorer Ezreal, Jayce Brighthammer, Elementalist Lux, Cosmic Dawn Rakan, Sejuani Dawnchaser, Bilgewater Swain, Freljord Taliyah, Radiant Wukong. - Narrative writer – David “Interlocutioner” Slagle
Pracował nad historiami Warwicka, Urgota, Nunu i Swaina, voiceover Lux i Maokaia oraz biografiami Gnara i LeBlanc. - Podstawowy splash art – Alex Flores
Pracował nad wieloma splash artami w grze, m.in. Blood Moon Aatroxa, Cosmic Queen Ashe, God-King Dariusa, Captain Gangplankiem… Jednymi z jego ostatnich prac są nowy splash art Mordekaisera i Aether Wing Kayle oraz grafika koncepcyjna skórki Dragon Knight Mordekaisera. - VFX – RiotLankyTree
- Design – Bryan “Axes” Salvatore
- Pantheon jest testowany i balansowany, tak aby nadawać się na topa i junglę [źródło].
- Pantheon nadal będzie leworęczny [źródło].
- Jego nowa historia będzie ekscytująca i silnie związana z przeszłością [źródło].
Co wiemy z innych źródeł?
Pojawiły się informacje od OTP Mordekaisera o nicku Malicious Metal, który został zaproszony do Riotu, by przetestować nową wersję jego ulubionej postaci [źródło]. Wtedy też miał okazję zobaczyć postępy prac nad aktualizacją Pantheona. Zdradził, że już wtedy wygląd Pantheona był w dużej mierze przygotowany, testowano również nowe umiejętności. Stwierdził, że Riot nie był jednak do końca zadowolony z proponowanego W i pasywu [źródło].