League of Legends r.

Rework Pantheona – co o nim wiemy? (Nadal będzie leworęczny!)

Rework Pantheona ujrzymy zapewne dopiero w okolicach końca lata lub nawet na jesień, ale już teraz pojawiło się na jego temat nieco informacji. Podsumujmy je.

Przypomnijmy kolejność nadchodzących postaci i reworków:

Dziś zajmiemy się reworkiem Pantheona.

Co wiemy z roadmap 2019?

  • Nie będzie to tak duży rework, jak w przypadku Urgota, Nunu, Swaina czy Mordekaisera.

Wraz z aktualizacją VGU Mordekaisera w tym roku odhaczyliśmy ostatnich bohaterów, którzy potrzebowali przeróbki na takim poziomie (myślę o aktualizacjach w skali Urgota, Nunu i Swaina). Zatem przez resztę 2019 roku i w przewidywalnej przyszłości zamierzamy położyć większy nacisk na tworzeniu nowych bohaterów, a mniejszy na wielkoskalowych aktualizacjach rozgrywki i grafiki.

  • Riot od nowa stworzy wygląd Mordekaisera, aby go unowocześnić i aby nadal był unikalny w grze.

Po aktualizacji Mordekaisera Pantheon jest ostatnim bohaterem ze stopami jak kawałki pizzy. Jego wygląd mocno się zestarzał z upływem czasu. Przebudujemy jego wizerunek od zera, dbając jednocześnie, by pozostał unikalny w świecie Runeterry.

  • Zaktualizowana zostanie również historia Pantheona.

Ponadto rozwiniemy jego aktualną historię, opowiadając o bogach i ludziach i o tym, jak jeden człowiek walczył przeciwko bogom.

  • Umiejętności nie będą całkowicie stworzone od początku, a jedynie zmodernizowane. Pantheon nadal będzie agresywnym bohaterem. Wzmocniona zostanie relacja między jego tarczą i umiejętnościami.

Jeśli chodzi o rozgrywkę Pantheona, zamierzamy zmodernizować aktualny zestaw, zamiast wymyślać go na nowo. Chcemy zachować agresywną, solidną naturę rozgrywki, jednocześnie pogłębiając zestaw możliwości i decyzji związanych z grą tym bohaterem. Ponadto chcemy podkreślić jego podobieństwo do starożytnego piechura, mocniej integrując tarczę Pantheona z zestawem umiejętności.

Co wiemy od rioterów?

  • Reworkiem Pantheona zajmują się:
    • Design – Bryan “Axes” Salvatore
      Wcześniej pracował nad systemami w grze: Duskblade of Draktharr, Bloodrazor, przedmioty juggernautów, smoki, zmiany many na midzie, przedmioty AD dla strzelców. Obecnie zajmuje się projektowaniem postaci.
    • Concept artist – Justin “Earp” Albers
      Pracował nad postaciami: Swain, Yuumi, Nunu & Willump oraz skórkami: Academy Ahri, Silverfang Akali, PROJECT: Ekko, Explorer Ezreal, Jayce Brighthammer, Elementalist Lux, Cosmic Dawn Rakan, Sejuani Dawnchaser, Bilgewater Swain, Freljord Taliyah, Radiant Wukong.
    • Narrative writer – David “Interlocutioner” Slagle
      Pracował nad historiami Warwicka, Urgota, Nunu i Swaina, voiceover Lux i Maokaia oraz biografiami Gnara i LeBlanc.
    • Podstawowy splash art – Alex Flores
      Pracował nad wieloma splash artami w grze, m.in. Blood Moon Aatroxa, Cosmic Queen Ashe, God-King Dariusa, Captain Gangplankiem… Jednymi z jego ostatnich prac są nowy splash art Mordekaisera i Aether Wing Kayle oraz grafika koncepcyjna skórki Dragon Knight Mordekaisera.
    • VFX – RiotLankyTree
  • Pantheon jest testowany i balansowany, tak aby nadawać się na topa i junglę [źródło].
  • Pantheon nadal będzie leworęczny [źródło].
  • Jego nowa historia będzie ekscytująca i silnie związana z przeszłością [źródło].

Co wiemy z innych źródeł?

Pojawiły się informacje od OTP Mordekaisera o nicku Malicious Metal, który został zaproszony do Riotu, by przetestować nową wersję jego ulubionej postaci [źródło]. Wtedy też miał okazję zobaczyć postępy prac nad aktualizacją Pantheona. Zdradził, że już wtedy wygląd Pantheona był w dużej mierze przygotowany, testowano również nowe umiejętności. Stwierdził, że Riot nie był jednak do końca zadowolony z proponowanego W i pasywu [źródło].