League of Legends r.

Patch 10.11 – opis zmian

Oficjalny opis zmian w patchu 10.11.

Patch 10.11 – kiedy?

Patch 10.11 jest planowany na czwartek, 28 maja 2020 r. Zobacz dlaczego.

Rework Volibeara

Nowe skórki

The Thousand-Pierced Bear

Skórka jest darmowa dla tych osób, które kupią Volibeara przed zakończeniem patcha 10.11. Po tym czasie skórka będzie kosztować 975 RP.

Astronaut Bard

1350 RP

Skórki Astronaut będą dostępne 28 maja 2020 roku.

Astronaut Gnar

1350 RP

Astronaut Poppy

1350 RP

Nowe chromy

Astronaut Bard

Astronaut Gnar

Astronaut Poppy

Astronautilus

Astronaut Teemo

Chromy za 5. poziom honoru

Grey Warwick (Rose Quartz)

Medieval Twitch (Amethyst)

Cassiopeia – VFX

Cassiopeia dostanie aktualizację efektów wizualnych

 

Zmiany balansu

Fiddlesticks

  • Czas do zamiany w kukłę zwiększony z 1 sekundy do 2 sekund.
  • Terrify (Q)
    • Gdy Fiddlesticks udaje Kukłę, jego umiejętności powodują Przerażenie u wrogów.
  • Bountiful Harvest (W)
    • Redukcja obrażeń przeciwko stworom zmniejszona z 6o% do 40%.

Gangplank

  • Przelicznik prędkości ataku zwiększony z 0,658 do 0,69.
  • Powder Keg (E)
    • Beczki Gangplanka wybuchające w łańcuchu nie zapewniają już wielokrotnie dodatkowych obrażeń Blasku.

Graves

  • End of the Line (Q)
    • Przelicznik bonusowego AD zmniejszony ze 100% do 80%.

Hecarim

  • Rampage (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 55/95/135/175/215 do 60/102/144/186/228.
    • Redukcja obrażeń przeciwko stworom zwiększona z 33,3% do 40%.

Janna

  • Zephyr (W)
    • Obrażenia zmniejszone z 55/90/125/160/195 do 55/85/115/145/175.

Kai’Sa

  • Icathian Rain (Q)
    • Przelicznik bonusowego AD zwiększony z 35% do 40%.
  • Killer Instinct (R)
    • Zasięg zmieniony z 1500/2000/2500 na 1500/2250/3000.

Lux

  • Lucent Singularity (E)
    • Dodatkowe 0,25 sekundy po otrzymaniu obrażeń od E2 ⇒ dodatkowa 1 sekunda po otrzymaniu obrażeń od E2.

Syndra

  • Scatter the Weak (E)
    • Cooldown zwiększony z 16/15/14/13/12 sekund do 18/17/16/15/14 sekund.

Talon

  • Noxian Diplomacy (Q)
    • Uzdrowienie zmniejszone z 20-71 do 10-70.
    • Koszt many zwiększony z 30 do 40.

Zmiany bot lanerów

Przedmioty

Zeal

  • Prędkość ruchu zwiększona z 5% do 7%.

Phantom Dancer

  • Prędkość ruchu zwiększona z 7% do 9%.

Runaan’s Hurricane

  • Prędkość ruchu zwiększona z 5% do 9%.

Rapid Firecannon

  • Prędkość ruchu zwiększona z 5% do 7%.

Statikk Shiv

  • Prędkość ruchu zwiększona z 5% do 7%.

Postacie

+30 bazowego HP, +2 HP na poziom:

  • Aphelios,
  • Ashe,
  • Caitlyn,
  • Draven,
  • Ezreal,
  • Jhin,
  • Jinx,
  • Kai’Sa,
  • Kog’Maw,
  • Miss Fortune,
  • Sivir,
  • Twitch,
  • Varus,
  • Xayah.

Kalista

  • Sentinel (W)
    • Koszt many zmniejszony z 20 do 0.
    • Bonusowe obrażenia magiczne zmienione z 10/12/14/16/18% na 14/15/16/17/18% maksymalnego HP.

Lucian

  • Lightslinger (pasyw)
    • Obrażenia trafienia krytycznego drugiego strzału zwiększone z 75% AD do 100% AD.
    • Naprawiono błąd powodujący, że ataki podstawowe Miotacza Światła nie były wyprowadzane, gdy cel znalazł się poza zasięgiem.

Tristana

  • Przelicznik prędkości ataku zwiększony z 0,656 do 0,679.

Vayne

  • Tumble (Q)
    • Bonusowe obrażenia zwiększone z 50/55/60/65/70% do 60/65/70/75/80%.

ARAM

Buffy

  • Jarvan IV: naprawiono błąd powodujący, że otrzymywane obrażenia nie były redukowane o 5%.
  • Riven: +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń.
  • Yorick: -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń.

Nerfy

  • Galio: +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń.
  • Lissandra: brak zmian ⇒ -5% zadawanych obrażeń.
  • Teemo: -10% zadawanych obrażeń, +7% otrzymywanych obrażeń ⇒ -10% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń.
  • Varus: brak zmian ⇒ -5% zadawanych obrażeń.
  • Ziggs: -15% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń ⇒ -15% zadawanych obrażeń, +15% otrzymywanych obrażeń.

URF

Buffy

  • Fiddlesticks: +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń, +10% leczenia ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń, +10% leczenia.
  • Fiora: -10% zadawanych obrażeń, -5% leczenia ⇒ -5% zadawanych obrażeń, -5% leczenia.
  • Heimerdinger: -10% zadawanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń.
  • Janna: czas odnowienia Q zwiększony o 100% ⇒ brak zmian.
  • Pantheon: +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń.
  • Quinn: +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń.
  • Rumble: -10% zadawanych obrażeń, -10% siły tarcz ⇒ -10% zadawanych obrażeń.
  • Sona: -5% leczenia, -5% siły tarcz ⇒ brak zmian.
  • Tahm Kench: +25% zadawanych obrażeń, -25% otrzymywanych obrażeń, +10% leczenia, +10% siły tarcz ⇒ +30% zadawanych obrażeń, -30% otrzymywanych obrażeń, +10% leczenia, +10% siły tarcz.
  • Thresh: +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń ⇒ +15% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń.
  • Vayne: brak zmian ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń.
  • Xayah: -10% zadawanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń.

Nerfy

  • Akali: +15% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń.
  • Camille: +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń.
  • Ivern: -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ brak zmian.
  • Kassadin: +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń.
  • Lucian: +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń.
  • Maokai: -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia ⇒ -10% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia.
  • Ornn: +15% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń.
  • Qiyana: +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń.
  • Sett: +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń.
  • Shaco: -12% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń ⇒ -15% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń.
  • Taliyah: +15% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń.
  • Udyr: +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń.
  • Volibear: -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ brak zmian.
  • Yuumi: -20% zadawanych obrażeń, -30% leczenia, o 25% dłuższy czas odnowienia E ⇒ -20% zadawanych obrażeń, -30% leczenia, o 100% dłuższy czas odnowienia E.
  • Zac: -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ brak zmian.

Naprawione błędy

  • Czwarty strzał umiejętności biernej — Szeptu Jhina nie może już zostać przerwany przeciwko stworom i potworom.
  • Bezczynny Jhin swoim czwartym strzałem nie będzie już automatycznie namierzać wrogów i potworów.
  • Gracze spadający z dywizji Mistrza zawsze będą trafiać do dywizji Diamentu I z 75 PL.
  • Naprawiono błąd powodujący, że nowo zdobyte ramki banerów Clash nie były widoczne w grze ani w zakładce profilu.
  • Sylas teraz poprawnie otrzymuje dodatkową prędkość ataku z umiejętności biernej — Petrucytowej Eksplozji, gdy przejmie Potęgę Mistrza Jaxa za pomocą superumiejętności R — Przejęcie.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Sylas nie zadawał obrażeń wszystkim wrogom przejętą superumiejętnością Karthusa (R — Rekwiem).
  • Singed nie może już używać E — Rzutu, gdy jest przygwożdżony R — Bezkresną Niewolą Warwicka.
  • Osłabienie z E — Złowieszczych Wizji Malzahara teraz poprawnie przechodzi na najbliższy cel nawet po zabiciu zombie Siona podczas działania umiejętności.
  • Aatrox będzie teraz poprawnie leczył się za pomocą umiejętności biernej — Stylu Siewcy Śmierci lub E — Doskoku Umbry podczas atakowania Malphite’a korzystającego z umiejętności biernej — Granitowej Tarczy.
  • Gragas nie może już ogłuszać wrogów, którzy znajdują się dość daleko od siebie, trafiając E — Natarciem jeden cel przez ścianę, a potem, po użyciu Błysku, drugi.
  • Zamarznięci Niewolnicy Lissandry nie liczą się już jako sojusznicy i nie zabierają części złota za skruszone opancerzenie wieży, gdy znajdują się w pobliżu.
  • Gdy gracz zostanie wykończony przez neutralne źródło obrażeń (stwory, potwory, wieże itp.), nie otrzyma już efektu Obrony Terytorialnej we wczesnej fazie gry.