League of Legends r.

Opis patcha 9.14 – Teamfight Tactics

Czas poznać ostateczne zmiany, jakie pojawią się w Teamfight Tactics w patchu 9.14.

Zobacz też:

Nowa postać: Twisted Fate

Teamfight Tactics (TFT) 9.13: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych

  • Bohater numer 51.
  • Kosztuje dwie sztuki złota.
  • Pochodzenie: Pirate.
  • Klasa: Sorcerer.
  • Umiejętność: losowo wybiera kartę:
    • czerwona – zadaje rozpryskujące się obrażenia dookoła celu,
    • żółta – stunuje,
    • niebieska – zwraca manę Twisted Fate’owi i pobliskim sojuszniczym jednostkom.

Zmiany balansu

Teamfight Tactics (TFT) 9.13: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych

Postacie tieru 1

Darius

  • Nie castuje już umiejętności wtedy, gdy w jego pobliżu nie ma wrogów.

Elise

  • Kosztuje 1 sztukę złota.
  • Efekt Demon wpływa teraz na pająki.
  • Koszt many: 75 ⇒ 100.
  • Liczba pająków: 2/3/4 ⇒ 1/2/4.
  • Zdrowie: 500 ⇒ 450.
  • Pancerz: 25 ⇒ 20.

Fiora

  • Prędkość ataku: 0,7 ⇒ 1.
  • Obrażenia: 100-250 ⇒ 100-400.

Graves

  • Zdrowie: 500 ⇒ 450.

Vayne

  • Prędkość ataku: 0,6 ⇒ 0,65.

Warwick

  • Umiejętność nakłada teraz efekty on-hit.

Postacie tieru 2

Ahri

  • Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętności Ahri nie zadawały obrażeń, gdy umarła.
  • Ahri zmienia teraz cel umiejętności, jeśli jej pierwotny cel umrze w trakcie rzucania umiejętności.
  • Cel umiejętności: losowy wróg ⇒ wróg, którego aktualnie atakuje Ahri.

Blitzcrank

  • Naprawiono błąd sprawiający, że Blitzcrank mógł ściągnąć jednostkę z planszy, jeśli zginął podczas używania swojej umiejętności.
  • Pobliscy sojusznicy będą teraz chętniej obierać za cel jednostkę przyciągniętą przez Blitzcranka.

Braum

  • Naprawiono opis umiejętności Brauma – teraz mówi już o tym, że jego tarcza zmniejsza wszystkie nadchodzące obrażenia o pewien procent.
  • Redukcja obrażeń: 60-90% ⇒ 70-90%.
  • Koszt many: 75 ⇒ 50.
  • Celowanie umiejętności: najbliższy wróg ⇒ najdalszy wróg.

Lucian

  • Obrażenia drugiego trafienia po użyciu Relentless Pursuit: 65/150/235 ⇒ 150/250/350.

Pyke

  • Koszt many: 100 ⇒ 125.
  • Mana startowa: 50 ⇒ 75.

Rek’Sai

  • Czas trwania zanurzenia: 1,5 ⇒ 1 sekunda.
  • Czas trwania podrzucenia: 1,25 ⇒ 1,75 sekundy.
  • Obrażenia: 150-250 ⇒ 150-350.

Shen

  • Mana startowa: 50 ⇒ 100.

Postacie tieru 3

Aatrox

  • Koszt many: 100 ⇒ 75.
  • Obrażenia: 350-850 ⇒ 400-1000.

Evelynn

  • Zdrowie: 550 ⇒ 600.
  • Próg egzekucji: 50% HP ⇒ 65% HP.
  • Mnożnik obrażeń egzekucji: 300/400/500% ⇒ 300/500/700%.
  • Umiejętność Evelynn teraz rootuje cele w trakcie, gdy castuje ona umiejętność (0,35 sekundy), by zapobiec ich ucieczce z obszaru działania efektu.

Gangplank

  • Umiejętność nakłada teraz efekty on-hit.
  • Naprawiono parę błędów związanych z animacjami i reakcjami łańcuchowymi beczek.
  • Prędkość ataku: 0,6 ⇒ 0,65.
  • Zdrowie: 650 ⇒ 700

Katarina

  • Naprawiono błąd sprawiający, że jej umiejętność nie uniemożliwiała wrogom leczenia.

Kennen

  • Obrażenia: 300-660 ⇒ 400-900.
  • Obrażenia ataku: 60 ⇒ 70.

Morgana

  • Kiedy żaden wróg nie znajduje się w zasięgu umiejętności Morgany, ta jej nie użyje.
  • Obrażenia: 250-450 ⇒ 300-450.

Poppy

  • Pancerz: 30 ⇒ 40.
  • Czas trwania stuna: 1,5/2,5/3,5 ⇒ 2/3/4 sekundy.
  • Liczba uderzonych celów: 1 ⇒ 1/2/3/.

Rengar

  • Buff prędkości ataku Savagery jest teraz multiplikatywny (zwiększa współczynnik prędkości ataku Rengara)..

Shyvana

  • Prędkość ataku: 0,65 ⇒ 0,7.
  • Zdrowie: 550 ⇒ 650.
  • Bonusowe obrażenia ataku w formie smoka: 60-160 ⇒ 100-200.

Veigar

  • Obrażenia dla bohaterów niższego poziomu: 9999 ⇒ 19 999.
  • Koszt many: 85 ⇒ 75.

Volibear

  • Zdrowie: 650 ⇒ 700.
  • Prędkość ataku: 0,55 ⇒ 0,65.
  • Koszt many: 100 ⇒ 75.
  • Przelicznik AD Lightning: 60-100% ⇒ 80-100%.

Postacie tieru 4

Akali

  • Naprawiono różne błędy powodujące, że umiejętność Akali czasami nie zadawała obrażeń.
  • Kiedy żaden wróg nie znajduje się w zasięgu umiejętności Akali, ta jej nie użyje.

Brand

  • Koszt many: 100 ⇒ 125.

Cho’Gath

  • Zdrowie: 1100 ⇒ 1000.
  • Czas trwania podrzucenia: 2/2,25/2,5 ⇒ 1,5/2/2,5.

Draven

  • Prędkość ataku: 0,85 ⇒ 0,75.

Gnar

  • Zdrowie: 850 ⇒ 750.
  • Pancerz: 35 ⇒ 30.

Leona

  • Koszt many: 150 ⇒ 100.

Sejuani

  • Czas trwania stuna: 3/4/5 ⇒ 2/3,5/5 sekund.

Postacie tieru 5

Anivia

  • Umiejętność Anivii nie zostaje już przerwana w chwili jej śmierci.

Miss Fortune

  • Cel umiejętności: losowy wróg ⇒ wróg, którego aktualnie atakuje Miss Fortune.
  • Miss Fortune zmienia teraz cel swojej umiejętności, jeśli jej pierwotny cel zginie w trakcie przygotowywania umiejętności.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Miss Fortune czasami przemieszczała się i zmieniała trajektorię swojej superumiejętności podczas używania jej.
  • Koszt many: 75 ⇒ 100.

Yasuo

  • Umiejętność nakłada teraz efekty on-hit.
  • Czas trwania podrzucenia: 1,25 ⇒ 1,5 sekundy.
  • Obrażenia: 150/250/350 ⇒ 150/350/550.

Pochodzenia i klasy

Teamfight Tactics (TFT) 9.13: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
(zaktualizowane o zmiany z 9.14)

Demon

  • Procentowa szansa na wypalenie całej posiadanej many celu; zadaje nieuchronne obrażenia równe wypalonej manie w zależności od liczby demonów na mapie…
    • 2: 40 ⇒ 25% szans,
    • 4: 60 ⇒ 50% szans,
    • 6: 80% ⇒ 85% szans.

Elementalist

  • Zdrowie golema: 3000 ⇒ 2500.
  • Obrażenia ataku golema: 200 ⇒ 100.

Guardian

  • Buff pancerza: stackuje się do 2 razy ⇒ stackuje się dowolną liczbę razy.

Gunslinger

  • Poprawiono wizualizację obszarowych ataków Gunslingerów.
  • Naprawiono parę błędów, które sprawiały, że dodatkowe ataki Gunslingerów nie aktywowały się przy wysokich wartościach prędkości ataku.
  • Liczba dodatkowo uderzonych jednostek: 1/wszystkie ⇒ 1/2.

Pirate

  • Średnie złoto za skrzynkę: 2 ⇒ 1,6.

Shapeshifter

  • Naprawiony błąd: Shapeshifterzy będą teraz zyskiwać odpowiednią ilość maksymalnego zdrowia w momencie zmiany postaci. Wcześniej tego nie robili, ponieważ zdrowie zapewniane przez poziom gwiazdek nie było brane pod uwagę.
  • Dodatkowe zdrowie przy transformacji: 100% ⇒ 60%.

Wild

  • Prędkość ataku za stack: 7% ⇒ 8%.

Przedmioty

[Zaktualizowane] Teamfight Tactics (Potyczki Taktyczne): dostępne przedmioty
(zaktualizowane o zmiany z 9.14)

Ogólne

  • Przedmioty nie skalują się już z mocą umiejętności.
  • Spatula teraz podwaja statystyki przedmiotu, z którym się łączy.

Cursed Blade

  • Ataki mają szansę na skurczenie (zmniejszenie tieru wrogiego bohatera o 1). Możliwe jest skurczenie bohatera na 1. poziomie do poziomu 0.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Cursed Blade czasami resetowało liczbę gwiazdek wrogiego bohatera, jeśli zostało aktywowane po raz drugi.

Frozen Heart

  • Efekty Frozen Heart są teraz skuteczniej nakładane na jednostki w pobliżu jego posiadacza.

Guardian Angel

  • Opóźnienie wskrzeszenia: 4 ⇒ 2 sekundy.
  • Przechowane zdrowie: 500 ⇒ 1000.
  • Teraz poprawnie pozbywa się Grievous Wounds.

Guinsoo’s Rageblade

  • Prędkość ataku za stack zwiększona z 3% do 4%.

Hextech Gunblade

  • Hextech Gunblade nie korzysta już z efektów innych przedmiotów (np. Thornmail).
  • Naprawiono błąd powodujący, że wampiryzm zaklęć nie zawsze był przyznawany.

Ionic Spark

  • Teraz zadaje nieuchronne obrażenia zamiast obrażeń magicznych.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Ionic Spark nakładał 75 obrażeń zamiast 200.

Locket of the Iron Solari

  • Teraz na początku rundy daje tarczę posiadaczowi Locket of the Iron Solari oraz bohaterom w odległości dwóch pól na lewo i prawo od niego.
  • Wartość tarczy: 200 ⇒ 300.

Luden’s Echo

  • Naprawiono błąd powodujący, że cele nie otrzymywały odpowiedniej ilości obrażeń.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Echo aktywowało się przy trafieniu atakami podstawowymi, ale nie przy trafieniu umiejętnościami.
  • Obrażenia pierwszego celu: 100 ⇒ 200.
  • Obrażenia AoE: 0 + 1,0 AP ⇒ 200.

Morellonomicon

  • Obrażenia zależne od maksymalnego HP na sekundę: 2,5% ⇒ 3%.

Rapidfire Cannon

  • Teraz dostosowuje się do zmian zasięgu ataku bohaterów (koniec RFC Nidalee).

Recurve Bow

  • Prędkość ataku: 15% ⇒ 20%.

Redemption

  • Aktywuje się przy 25% zdrowia.
  • Nie zadaje obrażeń wrogom.

Runaan’s Hurricane

  • Pociski: 2 ⇒ 1.
  • Obrażenia pocisku: 50% ⇒ 25%.
  • Teraz nakłada efekty on-hit.

Przedmioty tworzone ze Spatuli

  • Podwaja statystyki przedmiotu, z którym jest połączona.

Seraph’s Embrace

  • Naprawiono błąd powodujący, że efekt Seraph’s Embrace się nie kumulował.

Statikk Shiv

  • Teraz zawsze trafia trzy dodatkowe cele, a nie wszystkich bohaterów w stożku przed posiadaczem tego przedmiotu.
  • Teraz aktywuje się maksymalnie raz na każdy atak.

Thornmail

  • Odbite obrażenia: 35% otrzymywanych obrażeń fizycznych ⇒ 100% zredukowanych obrażeń fizycznych.
  • Rodzaj obrażeń: magiczne ⇒ nieuchronne.

Warmog’s Armor

  • Regeneracja zwiększona z 3% maksymalnego zdrowia do 6% brakującego zdrowia na sekundę.

Zeke’s Herald

  • Prędkość ataku zwiększona z 10% do 15%.
  • Teraz przyznaje prędkość ataku tylko bohaterom w odległości dwóch pól na lewo i prawo od posiadacza tego przedmiotu.

Systemy

Zmiany prędkości ataku

  • Zmieniono sposób przeliczania bonusów prędkości ataku. Teraz postacie z mniejszą bazową prędkością ataku będą otrzymywały mniej korzyści z przedmiotów na prędkość ataku.
  • Przelicznik prędkości ataku bohatera: 1,0 ⇒ bazowa prędkość ataku bohatera.

Rundy PvE

  • Jeśli nie otrzymasz przedmiotu w trakcie rundy PvE, jeden ze stworów da teraz złoto.
  • Smok i Starszy Smok nie będą już miały benefitu pochodzenia Dragon.

Breakpointy poziomów

  • Doświadczenie potrzebne do poziomu 9: 70 ⇒ 64.

Celowanie umiejętności

  • Umiejętności, które są celowane w bohaterów z niskim poziomem zdrowia, teraz określają poziom zdrowia procentowo.

Sklep

  • Kiedy odświeżasz sklep po zdobyciu nowego poziomu z doświadczenia z runy, postacie w sklepie są dostosowywane do Twojego nowego poziomu (zamiast do starego poziomu).

Rankedy

Teamfight Tactics: jak będzie wyglądał system rankingowy?

Podstawowe informacje:

  • W TFT będą obowiązywać takie same kręgi i dywizje jak w innych trybach rankingowych
  •  Pod koniec każdej gry będziemy tracić (miejsca 5-8) lub otrzymywać (miejsca 1-4) LP. Liczba LP będzie zależna od miejsca – na pierwszym miejscu otrzymamy więcej LP niż na kolejnych.
  •  Nie będzie serii o awans. Kiedy osiągniemy 100 LP, po prostu awansujemy. Jednocześnie jednak nie będzie tak dużej ochrony przed degradacją – co oznacza, że nasza ranga może się zmieniać szybciej.

Możemy być premade w łącznie trzy osoby (niezależnie od kręgu).

Poniższy obrazek przedstawia, z kim możemy być w premade’owanej grupie:

tft rankedy

Zmiany interfejsu

  • Dodano statystyki bohaterów (AD, pancerz, MR etc.) w panelu postaci (po kliknięciu prawym przyciskiem myszy).
  • Dodano podsumowanie walki, w której można zobaczyć, ile obrażeń zadali poszczególni bohaterowie w danej rundzie.
  • Dodano wskaźnik streak (win/loss).

Naprawione błędy

  • Zaktualizowano efekty wizualne pocisku Enchanted Crystal Arrow.
  • Enchanted Crystal Arrow wydaje teraz dźwięki.
  • Naprawiono błąd powodujący, że zwiększenie liczby gwiazdek bohatera podczas wspólnego dobierania czasami duplikowało tego bohatera.
  • Ponowne połączenie się z grą w trybie TFT nie sprawia już, że statystyki po zakończeniu gry nie są wyświetlane.
  • Naprawiono wiele błędów sprawiających, że bohaterowie walczący wręcz przestawali się ruszać i atakować.
  • Miliard innych naprawionych błędów wymienionych w sekcjach powyżej.