Jako że Riot zapowiedział, że wraz ze skórkami PROJECT pojawi się pełny event, niektórzy gracze mieli nadzieję na powrót trybu związanego z tą serią. Niestety - nie ma planów na jego ponowne udostępnienie.
Zobacz też:
- Event PROJECT 2019: będzie przepustka, misje i skórka prestiżowa
- Będzie piąta skórka: PROJECT: Warwick! PROJECT: Akali, Jinx, Irelia i legendarny Pyke potwierdzeni przez Riot
- Filmowy zwiastun Project 2019: ujawniono wygląd czterech skórek
- Mamy zwiastun Project 2019!
- Wiemy, kto dostanie skórki Project! Kolejny wyciek z League Partner Program
- Co z Punktami Prestiżu? Spokojnie – pojawi się dostępna za nie zawartość (trzy skórki!)
PROJECT: Overcharge 2019?
Event PROJECT 2019 pojawi się w patchu 9.15. Choć niektórzy liczyli na to, że wraz z nim powróci tryb gry PROJECT: Overcharge, który był dostępny w 2017 roku, to niestety – nie ma takich planów. Poinformował o tym rioter EarthSlug:
Z przykrością muszę powiedzieć, że [tryb] nie powróci.
PROJECT: Overcharge – co to za tryb?
Tryb ten pojawił się w 2017 roku przy okazji wydania PROJECT: Jhina, Vayne i Vi.
- Tryb/liczba graczy: 3 na 3.
- Mapa: Substructure 43.
- Ograniczenia trybu: wybrani ADC, limitowane summonerki, brak nowych run.
- Cel: zdobądź 50 punktów, aby wygrać; zniszcz Charge Bots i ukradnij ich Augmentation Fragments, aby przeładować/overcharge swój zespół i zniszczyć przeciwników.
Szczegółowe informacje
Jak zdobyć punkty?
- Zabijanie postaci daje 1 punkt.
- Kiedy jesteś w Overcharged, zabójstwo daje 5 punktów.
Cele na mapie
- Boty z ładunkami / Charge Bots posiadają Augmentation Fragments.
- Charge Boty spawnują się okresowo, kiedy transportują Augmentation Fragments.
- Zabij boty, aby zebrać fragmenty dla Twojego zespołu.
Przeładowanie/Overcharging
- Przejęcie 5x Augmentation Fragments pozwala na przeładowanie/overcharge Twojego zespołu na 25 sekund.
- Natychmiastowo resetuje wszystkie CD na start. Podczas przeładowania/overcharging zabójstwa bohaterów także resetują wszystkie CD.
- +60% MS, +30% CDR, +30% do maksymalnego poziomu CDR (tzn. maksymalne CDR zwiększa się z 40% do 70%), +1000 regeneracji many +25% rozmiaru.
- Nadchodzące czary oraz obrażenia spowalniają Cię, ale nie mogą zadać Ci obrażeń.
Strefy Nadzoru / Surveillance Zones
- Strefy mapy są stale widoczne przez oba zespoły.
- Wejście w taką strefę ujawnia Cię przeciwnikom.
- Kiedy Twój zespół jest przeładowany/overcharged, każdy żyjący przeciwnik będzie mieć ma sobie jednostkę powietrzną, która będzie go ścigać – a dzięki temu będziemy wiedzieli, gdzie się znajduje.
Blast Nodes – odpowiednik Blast Cones
- To samo, co Blast Cones, tylko ze zmianami zasięgu odepchnięcia.
Aktywna Wentylacja / Active Ventilation
- Bardzo silne wiatraki, które wydmuchują powietrze przez Bazę/Substructure.
- Kiedy postać wejdzie na taki wentylator, zostanie wystrzelona w powietrze w wybranym kierunku.
Teleporty / Teleportation Pads
- Urządzenia do molekularnej transportacji używane są do przemieszczania się bardzo szybko na dużą odległość na Substructure.
- Wejście w jedno takie urządzenie przeteleportuje Cię do jednej lokacji.
- Mają one indywidualne CD-ki dla każdego gracza.
Itemy do zbierania / Pickups
- Moduły naprawcze i moduły do naładowania mogą być znalezione w całej Substructure.
- Uzdrawiają one i odnawiają CD-ki.
Odradzanie się
- Gracze zostają przywróceni do gry szybko po zniszczeniu.
- Gracze nie zostaną przywróceni do gry, kiedy przeciwnicy są overcharged.
XP, złoto, poziomy i przedmioty
- Zaczynamy na poziomie 6. z 5500 złota.
- Zdobywasz złoto i doświadczenie przez przejmowanie Augmentation Fragments i za zabijanie przeciwników.
- Zyskujesz doświadczenie oraz złoto w trakcie rozgrywki.
- Nie możesz się recallować, by coś kupić lub by odnowić zdrowie.
- Możemy kupować tylko ofensywne przedmioty – żadnych defensywnych.
Modyfikacje statystyk
- -400 zasięgu wizji, +50% obrażeń od czarów, +200 HP, +15 pancerza, +15 MR.
Dostępne postacie
- Ashe, Caitlyn, Corki, Draven, Ezreal, Graves, Jhin, Jinx, Kalista, Kog’Maw, Lucian, Miss Fortune, Sivir, Tristana, Varus, Vayne, Xayah.
- F2P: Ashe, Ezreal, Graves, Jhin, Kog’Maw, Lucian, Tristana, Varus, Vayne, Xayah.