League of Legends r.

Tryb gry PROJECT: Overcharge nie wróci w tegorocznym evencie

Jako że Riot zapowiedział, że wraz ze skórkami PROJECT pojawi się pełny event, niektórzy gracze mieli nadzieję na powrót trybu związanego z tą serią. Niestety - nie ma planów na jego ponowne udostępnienie.

Zobacz też:

PROJECT: Overcharge 2019?

Event PROJECT 2019 pojawi się w patchu 9.15. Choć niektórzy liczyli na to, że wraz z nim powróci tryb gry PROJECT: Overcharge, który był dostępny w 2017 roku, to niestety – nie ma takich planów. Poinformował o tym rioter EarthSlug:

Z przykrością muszę powiedzieć, że [tryb] nie powróci.

PROJECT: Overcharge – co to za tryb?

Tryb ten pojawił się w 2017 roku przy okazji wydania PROJECT: Jhina, Vayne i Vi.

  • Tryb/liczba graczy: 3 na 3.
  • Mapa: Substructure 43.
  • Ograniczenia trybu: wybrani ADC, limitowane summonerki, brak nowych run.
  • Cel: zdobądź 50 punktów, aby wygrać; zniszcz Charge Bots i ukradnij ich Augmentation Fragments, aby przeładować/overcharge swój zespół i zniszczyć przeciwników.

Szczegółowe informacje

Jak zdobyć punkty?

  • Zabijanie postaci daje 1 punkt.
  • Kiedy jesteś w Overcharged, zabójstwo daje 5 punktów.

Cele na mapie

  • Boty z ładunkami / Charge Bots posiadają Augmentation Fragments.
  • Charge Boty spawnują się okresowo, kiedy transportują Augmentation Fragments.
  • Zabij boty, aby zebrać fragmenty dla Twojego zespołu.

Przeładowanie/Overcharging

  • Przejęcie 5x Augmentation Fragments pozwala na przeładowanie/overcharge Twojego zespołu na 25 sekund.
  • Natychmiastowo resetuje wszystkie CD na start. Podczas przeładowania/overcharging zabójstwa bohaterów także resetują wszystkie CD.
  • +60% MS, +30% CDR, +30% do maksymalnego poziomu CDR (tzn. maksymalne CDR zwiększa się z 40% do 70%), +1000 regeneracji many +25% rozmiaru.
  • Nadchodzące czary oraz obrażenia spowalniają Cię, ale nie mogą zadać Ci obrażeń.

Strefy Nadzoru / Surveillance Zones

  • Strefy mapy są stale widoczne przez oba zespoły.
  • Wejście w taką strefę ujawnia Cię przeciwnikom.
  • Kiedy Twój zespół jest przeładowany/overcharged, każdy żyjący przeciwnik będzie mieć ma sobie jednostkę powietrzną, która będzie go ścigać – a dzięki temu będziemy wiedzieli, gdzie się znajduje.

Blast Nodes – odpowiednik Blast Cones

  •  To samo, co Blast Cones, tylko ze zmianami zasięgu odepchnięcia.

Aktywna Wentylacja / Active Ventilation

  • Bardzo silne wiatraki, które wydmuchują powietrze przez Bazę/Substructure.
  • Kiedy postać wejdzie na taki wentylator, zostanie wystrzelona w powietrze w wybranym kierunku.

Teleporty / Teleportation Pads 

  • Urządzenia do molekularnej transportacji używane są do przemieszczania się bardzo szybko na dużą odległość na Substructure.
  • Wejście w jedno takie urządzenie przeteleportuje Cię do jednej lokacji.
  • Mają one indywidualne CD-ki dla każdego gracza.

Itemy do zbierania / Pickups

  • Moduły naprawcze i moduły do naładowania mogą być znalezione w całej Substructure.
  • Uzdrawiają one i odnawiają CD-ki.

Odradzanie się

  • Gracze zostają przywróceni do gry szybko po zniszczeniu.
  • Gracze nie zostaną przywróceni do gry, kiedy przeciwnicy są overcharged.

XP, złoto, poziomy i przedmioty

  • Zaczynamy na poziomie 6. z 5500 złota.
  • Zdobywasz złoto i doświadczenie przez przejmowanie Augmentation Fragments i za zabijanie przeciwników.
  • Zyskujesz doświadczenie oraz złoto w trakcie rozgrywki.
  • Nie możesz się recallować, by coś kupić lub by odnowić zdrowie.
  • Możemy kupować tylko ofensywne przedmioty – żadnych defensywnych.

Modyfikacje statystyk

  • -400 zasięgu wizji, +50% obrażeń od czarów, +200 HP, +15 pancerza, +15 MR.

Dostępne postacie

  • Ashe, Caitlyn, Corki, Draven, Ezreal, Graves, Jhin, Jinx, Kalista, Kog’Maw, Lucian, Miss Fortune, Sivir, Tristana, Varus, Vayne, Xayah.
  • F2P: Ashe, Ezreal, Graves, Jhin, Kog’Maw, Lucian, Tristana, Varus, Vayne, Xayah.