r.

Grommashu?

Ostatnio pisałem o pomyśle na postać Grommasha Hellscream. Tym razem daję Wam pełny opis umiejętności i talentów!

maxresdefault

Cecha bohatera:

Szaleństwo: Każdy kolejny atak poza pierwszym zadaje 5% więcej obrażeń do max 25%. Efekt zanika po zaprzestaniu ataków.

 

Zdolności podstawowe

Zdolność Q: Gorehowl – wykonuje obrót toporem, zadając wszystkim w zasięgu 100 + 21 na poziom obrażeń. 12 sek CD. Mana: 70

Zdolność W: Wypatroszenie – Po aktywowaniu przez 4 sekundy wszystkie podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia 45+5 na poziom (działa tylko na bohaterów) CD 20 sekund. Mana: 60

Zdolność E: Bitewny okrzyk – wydaje z siebie bojowe ryk zapewniający mu zmniejszenie obrażeń o 25% na 4 sekundy. Sojusznicy otrzymują 15%. Mana: 40

 

Zdolności bohaterskie

Hellscream – Wydaje z siebie okrzyk napełniający serca wrogów przerażeniem. Zadaje 50+30 na poziom obrażeń i unieruchamia w miejscu wszystkich w zasięgu. CD: 80 sekund, mana: 100

Dekapitacja – Zadaje dotkliwe rany przeciwnikowi .200 +55 na poziom. Trafienie przywraca Gromowi zdrowie równe 15% jego maksymalnych punktów życia. CD: 70 sek, mana: 100

Grommash_Hellscream_WoD

Talenty

poziom 1

Mistrz regeneracji: (za każdą kulę zdrowia zwiększa regenerację HP o 1,5)
Rozjuszenie: za każde 6 zabitych minionów dodaje +1 dmg, bohaterowie liczą się jak 3 miniony (de facto jest to talent seasoned marksman z własną nazwą)
Koncentracja: każdy cel trafiony przez Gorehowl refunduje 5 many (max. 6 celów)
Blok: redukuje obrażenia dwóch pierwszych ataków podstawowych o 50%, możliwe są 2

poziom 4

Totalne Wyniszczenie: Wypatroszenie działa również na struktury.
Demoniczna krew: Zwiększa maksymalną ilość życia o 25%, ale zmniejsza szybkość ataku o 20%
Mistrz broni: Zmniejsza czas odnowienia Gorehowl o 4 sekundy.

poziom 7

Wzmocnione leczenie: zwiększa skuteczność leczenia ze wszystkich źródeł o 30%
Pragnienie krwi: podstawowe ataki leczą Cię (15% zadanych obrażeń, czyli standard)
Bitewny trans: Szaleństwo (cecha bohatera) zapewnia również premię do szybkości ataku, max. 25% (po 5% za cios – tak jak obrażenia)
Pościg za wrogiem: Bitewny okrzyk zapewnia również premię do szybkości ruchu 15%

grommash_hellscream_study_by_silferath-d7sk1qo

poziom 10

Hellscream: opis wyżej
Dekapitacja: opis wyżej

poziom 13

Ciało jest słabe: Grehowl powoduje u celu wrażliwość (+25% do dmg) na 3 sekundy
Walka do upadłego: poniżej 25% życia czas odnowienia bitewnego okrzyku zmniejsza się do 8 sekund
Nienawiść magii: Zmniejsza obrażenia otrzymywane od zdolności o 50% na 3 sekundy. Aktywacja możliwa raz na 30 sekund
Pierwotny szał: Szaleństwo zapewnia dodatkowa regeneracje życia +5 hp/sek za każde uderzenie w ten sam cel do max. 25 hp/sek

poziom 16

Dominacja: Bitewny okrzyk zmusza przeciwników do atakowania Groma atakami podstawowymi przez 4 sekundy
Rozprucie: atak Gorehowl powoduje krwawiace rany spowalniające przeciwnika o 40% na 3 sekundy
Plemienny zaśpiew: Wydłuża działanie Bitewnego Okrzyku do 6 sekund
Wieczne szaleństwo: Zwiększenie obrażeń trwa 3 sekundy po zaprzestaniu atakowania celu.

poziom 20
Klątwa Hellscreama – Po ustąpieniu unieruchomienia przeciwnicy są spowolnieni przez 3 sekundy.
Coup de Grace (cios łaski) – jeśli zdolność zbije przeciwnika, Grom odzyskuje pełne zdrowie, a czas odnowienia skraca się o połowę.

Jak Wam się podoba? Bo według mnie pomysł całkiem całkiem!