Ostatnio pisałem o pomyśle na postać Grommasha Hellscream. Tym razem daję Wam pełny opis umiejętności i talentów!
Cecha bohatera:
Szaleństwo: Każdy kolejny atak poza pierwszym zadaje 5% więcej obrażeń do max 25%. Efekt zanika po zaprzestaniu ataków.
Zdolności podstawowe
Zdolność Q: Gorehowl – wykonuje obrót toporem, zadając wszystkim w zasięgu 100 + 21 na poziom obrażeń. 12 sek CD. Mana: 70
Zdolność W: Wypatroszenie – Po aktywowaniu przez 4 sekundy wszystkie podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia 45+5 na poziom (działa tylko na bohaterów) CD 20 sekund. Mana: 60
Zdolność E: Bitewny okrzyk – wydaje z siebie bojowe ryk zapewniający mu zmniejszenie obrażeń o 25% na 4 sekundy. Sojusznicy otrzymują 15%. Mana: 40
Zdolności bohaterskie
Hellscream – Wydaje z siebie okrzyk napełniający serca wrogów przerażeniem. Zadaje 50+30 na poziom obrażeń i unieruchamia w miejscu wszystkich w zasięgu. CD: 80 sekund, mana: 100
Dekapitacja – Zadaje dotkliwe rany przeciwnikowi .200 +55 na poziom. Trafienie przywraca Gromowi zdrowie równe 15% jego maksymalnych punktów życia. CD: 70 sek, mana: 100
Talenty
poziom 1
–Mistrz regeneracji: (za każdą kulę zdrowia zwiększa regenerację HP o 1,5)
–Rozjuszenie: za każde 6 zabitych minionów dodaje +1 dmg, bohaterowie liczą się jak 3 miniony (de facto jest to talent seasoned marksman z własną nazwą)
– Koncentracja: każdy cel trafiony przez Gorehowl refunduje 5 many (max. 6 celów)
– Blok: redukuje obrażenia dwóch pierwszych ataków podstawowych o 50%, możliwe są 2
poziom 4
– Totalne Wyniszczenie: Wypatroszenie działa również na struktury.
– Demoniczna krew: Zwiększa maksymalną ilość życia o 25%, ale zmniejsza szybkość ataku o 20%
– Mistrz broni: Zmniejsza czas odnowienia Gorehowl o 4 sekundy.
poziom 7
– Wzmocnione leczenie: zwiększa skuteczność leczenia ze wszystkich źródeł o 30%
– Pragnienie krwi: podstawowe ataki leczą Cię (15% zadanych obrażeń, czyli standard)
– Bitewny trans: Szaleństwo (cecha bohatera) zapewnia również premię do szybkości ataku, max. 25% (po 5% za cios – tak jak obrażenia)
– Pościg za wrogiem: Bitewny okrzyk zapewnia również premię do szybkości ruchu 15%
poziom 10
– Hellscream: opis wyżej
– Dekapitacja: opis wyżej
poziom 13
– Ciało jest słabe: Grehowl powoduje u celu wrażliwość (+25% do dmg) na 3 sekundy
– Walka do upadłego: poniżej 25% życia czas odnowienia bitewnego okrzyku zmniejsza się do 8 sekund
– Nienawiść magii: Zmniejsza obrażenia otrzymywane od zdolności o 50% na 3 sekundy. Aktywacja możliwa raz na 30 sekund
– Pierwotny szał: Szaleństwo zapewnia dodatkowa regeneracje życia +5 hp/sek za każde uderzenie w ten sam cel do max. 25 hp/sek
poziom 16
– Dominacja: Bitewny okrzyk zmusza przeciwników do atakowania Groma atakami podstawowymi przez 4 sekundy
– Rozprucie: atak Gorehowl powoduje krwawiace rany spowalniające przeciwnika o 40% na 3 sekundy
– Plemienny zaśpiew: Wydłuża działanie Bitewnego Okrzyku do 6 sekund
– Wieczne szaleństwo: Zwiększenie obrażeń trwa 3 sekundy po zaprzestaniu atakowania celu.
poziom 20
– Klątwa Hellscreama – Po ustąpieniu unieruchomienia przeciwnicy są spowolnieni przez 3 sekundy.
– Coup de Grace (cios łaski) – jeśli zdolność zbije przeciwnika, Grom odzyskuje pełne zdrowie, a czas odnowienia skraca się o połowę.
Jak Wam się podoba? Bo według mnie pomysł całkiem całkiem!