Riot kontynuuje testy zmian Malphite'a na PBE. Lutzburg przedstawił kolejną aktualizację jego poprawek.
Najnowsze zmiany
Cele zmian:
- Utrwalenie charakteru Malphite’a jako tanka anty-AD.
- Nerf potencjału AA w late game (szczególnie irytującego z buildem Triforce + Wit’s End).
Statystyki podstawowe
Przyrost prędkości ataku: 3,4 ⇒ 3.Podstawowy pancerz: 37 ⇒ 40.Przyrost pancerza: 3,75 ⇒ 4.Zdrowie: 574,2 ⇒ 575.
Pasyw – Granite Shield
- Skalowanie się wzrostu zostało zmienione, by uwzględnić olbrzymie ilości pancerza, jakie może zapewnić mu jego [W]. Jego maksymalny wzrost blokuje się przy ok. 700 pancerza.
Q – Seismic Shard
Czas castowania: 0,25 sekundy ⇒ 0,4 sekundy[przywrócone].Skalowanie AP: 0,6 ⇒ 0,4[przywrócone].- Q teraz sprawdza, czy “kradzież” prędkości ruchu poskutkuje zwiększeniem prędkości Malphite’a i używa tej wartości w rzadkich przypadkach, kiedy tak się stanie.
W – Thunderclap (zmiana nazwy z Brutal Strikes)
- Koszt many: 25 ⇒ 30.
Malphite nie zyskuje już potrójnego bonusowego pancerza, kiedy ma tarczę[przywrócone].
E – Ground Slam
- Koszt many zmniejszony o 10 na wszystkich poziomach.
Poprzednie informacje
na temat minireworku Malphite’a
Pierwsza wersja zmian (z aktualizacją efektów wizualnych):
Kolejna wersja zmian Malphite’a: