r.

Dalsze testy zmian Malphite’a

Riot kontynuuje testy zmian Malphite'a na PBE. Lutzburg przedstawił kolejną aktualizację jego poprawek.

Najnowsze zmiany

Cele zmian:

  • Utrwalenie charakteru Malphite’a jako tanka anty-AD.
  • Nerf potencjału AA w late game (szczególnie irytującego z buildem Triforce + Wit’s End).

Statystyki podstawowe

  • Przyrost prędkości ataku: 3,4 ⇒ 3.
  • Podstawowy pancerz: 37 ⇒ 40.
  • Przyrost pancerza: 3,75 ⇒ 4.
  • Zdrowie: 574,2 ⇒ 575.

Pasyw – Granite Shield

  • Skalowanie się wzrostu zostało zmienione, by uwzględnić olbrzymie ilości pancerza, jakie może zapewnić mu jego [W]. Jego maksymalny wzrost blokuje się przy ok. 700 pancerza.

Q – Seismic Shard

  • Czas castowania: 0,25 sekundy ⇒ 0,4 sekundy [przywrócone].
  • Skalowanie AP: 0,6 ⇒ 0,4 [przywrócone].
  • Q teraz sprawdza, czy “kradzież” prędkości ruchu poskutkuje zwiększeniem prędkości Malphite’a i używa tej wartości w rzadkich przypadkach, kiedy tak się stanie.

W – Thunderclap (zmiana nazwy z Brutal Strikes)

  • Koszt many: 25 ⇒ 30.
  • Malphite nie zyskuje już potrójnego bonusowego pancerza, kiedy ma tarczę [przywrócone].

E – Ground Slam

  • Koszt many zmniejszony o 10 na wszystkich poziomach.

Poprzednie informacje
na temat minireworku Malphite’a

Pierwsza wersja zmian (z aktualizacją efektów wizualnych):

Minirework Malphite’a: krater uderzeniowy na R

Kolejna wersja zmian Malphite’a:

Kolejna wersja zmian Malphite’a (w poniedziałek na PBE)