r.

Kolejna wersja zmian Malphite’a (w poniedziałek na PBE)

Riote przedstawił kolejne zmiany Malphite'a, które powinniśmy zobaczyć na PBE w najbliższy poniedziałek wieczorem.

Zobacz pierwszą propozycję zmian, obecnie testowaną na PBE:

Minirework Malphite’a: krater uderzeniowy na R

Nowa wersja zmian:

Pasyw – Granite Shield

  • Malphite teraz delikatnie się mieni, gdy regeneruje swoją tarczę, aby jej dostępność była bardziej przejrzysta dla graczy.
  • Rozmiar Malphite’a teraz skaluje się z jego pancerzem.

Q – Seismic Shard

  • Zasięg: 625 ⇒ 700.
  • Prędkość pocisku: 1200 ⇒ 1400 (przy rzuceniu spawnuje się bliżej celu).
  • Czas castowania: 0,25 sekundy ⇒ 0,4 sekundy.
  • Skalowanie AP: 0,6 ⇒ 0,4 [przywrócone].
  • Malphite nie “kradnie” już prędkości ruchu celu. Zamiast tego spowalnia cel o 20/25/30/35/40% i zwiększa własną prędkość ruchu o 20/25/30/35/40%.
  • Czas trwania przyśpieszenia: 4 sekundy ⇒ 3 sekundy.
  • Malphite nie przyzywa już Sejsmicznego Odłamka zza siebie, ale castuje go ze swojej prawej ręki. Zwiększa to także prędkość lotu pocisku do celu.
  • Cele, w które trafiło Q, mają nałożony efekt roztopionej skały na czas trwania spowolnienia.
  • Dodano drobne poprawki. Skała powinna być bardziej przerażająca i być bardziej satysfakcjonująca dla Malphite’a.

W – Thunderclap (zmiana nazwy z Brutal Strikes)

  • Przy castowaniu Malphite resetuje swój autoatak i zadaje 40/55/70/85/100 bonusowych obrażeń fizycznych, które skalują się z 0,2 0,15 pancerza i 0,4 0,3 AP.
  • Autoataki tworzą “wstrząsy” przez kolejne 6 sekund (wliczając reset autoataku). Jest to rozpłatanie (jak w Titanic Hydrze), które zadaje 10/20/30/40/50 obrażeń fizycznych wszystkim wrogom w zasięgu stożka; skaluje się z 0,1 pancerz i 0,2 AP.
  • Malphite nie zyskuje już potrójnego bonusowego pancerza, kiedy ma tarczę [przywrócone].
  • Nadal otrzymuje na stałe +10/15/20/25/30% pancerza.

R – Unstoppable Force

  • Podstawowa skórka Malphite’a ma teraz krater uderzeniowy. Nie może zostać zatrzymany!

W przyszłym tygodniu twórcy chcą także sprawdzić, jak działałoby wykorzystywanie na Q ilości prędkości ruchu skradzionej od przeciwnika jako dodatek do podstawowej wartości prędkości ruchu.

Riot będzie również analizować ogólną moc Malphite’a.