Kolejna aktualizacja pojawi się w grze już w okolicach środy. Do tego czasu zapraszamy Was do zapoznania się ze zmianami, które nam oferuje.
Harmonogram zmian
- 13 czerwca – Skórki SKT T1, zapowiedź Star Guardians i zmiany balansu
- 15 czerwca – Cofnięcie zmian Trundle’a i zmiany Bami’s Cinder
- 16 czerwca – Buffy Gnara, Kindred, Kennena
- 19 czerwca – Splash art skórek SKT T1
- 20 czerwca – Portrety nowych skórek, nerf Kennena i zmiany Singeda
- 21 czerwca – Ekran logowania systemu honoru i zmiany obramowania skórki Yasuo
- 22 czerwca – Ikony przedmiotu Zeke’s Convergence
Nowy tryb
Legenda o Królu Poro
Aktualizacja systemu honoru
- Informacje dot. aktualizacji systemu honoru znajdziecie tutaj – klik!
Nowe skórki
SKT T1
SKT T1 Ekko
1350 RP
SKT T1 Olaf
1350 RP
SKT T1 Zac
1350 RP
SKT T1 Syndra
1350 RP
SKT T1 Jhin
1350 RP
SKT T1 Nami
1350 RP
SKT T1 kkOma Ward
640 RP
Nowy ekran logowania
Aktualizacja systemu honoru
Nowe ikony
Rift Rivals
Liga LPL i EU
- JD Gaming
- Mysterious Monkeys
- Ninjas in Pyjamas
Nowe wskazówki
- Dodano nowe wskazówki, które ukazują się podczas wczytywania meczu.
Lista dodanych wskazówek: klik!
Zmiany balansu
Bohaterowie
Kha’Zix
- Taste Their Fear [Q]
- Bazowe obrażenia zmniejszono z [70/95/120/145/170] do [60/85/110/135/160]
- Bonusowy przelicznik AD zmniejszono z 120% do 110%
- Zwiększono obrażenia przeciwko odizolowanym jednostkom z 50% do 65%
- Void Assault [R]
- Czas trwania aktywu zwiększono z 1,25 do 1,5 sekundy
- Czas trwania aktywu ulepszonego kamuflażu zwiększono z 2,5 do 3 sekund
Galio
- Bazowy pancerz zmniejszono z 27 do 24.
- Winds of War [Q]
- Obrażenia połączonego Q zmniejszono z [45/60/75/90/105] do [30/40/50/60/70]
- Hero’s Entrance [R]
- Skalowanie AP zwiększono z 70% do 80%
Maokai
- Bazowe zdrowie zwiększone z 540 do 565
- Nature’s Grasp [R]
- Czas odnowienia zmniejszono z [120/110/100] do [120/100/80]
- Zasięg zwiększono z 2500 do 3000 jednostek
Shaco
- Two-Shiv Poison [E]
- Bazowe obrażenia zwiększono z [5/35/65/95/125] do [50/75/100/125/150]
- Obrażenia – skalowanie AD zmieniono z 75% całkowitego AD na [60/75/90/105/120%] bonusowego AD
- E zadaje teraz obrażenia fizyczne, a nie magiczne
- [Nowość!] E zadaje teraz dodatkowe 50% obrażeń, zależnych od brakującego zdrowia celu
- [Usunięto] Nie zadaje już 3 ~ 8 obrażeń zależnych od poziomu atakowanego celu
Trundle
- Chomp [Q]
- Może zostać użyte przeciwko wieżom
Poppy
- Hammer Shock [Q]
- Obrażenia zależne od maksymalnego zdrowia przeciwników zwiększono z 7% do 8%
Gnar
- Boomerang Throw [Q mini Gnara]
- Obrażenia zwiększono z [5/35/65/95/125] do [5/45/85/125/165]
- Crunch [E Mega Gnara]
- Zasięg zwiększono z 475 do 600
Kindred
- Mark of Kindred [Bierna]
- Liczbę udanych polowań wymaganych do zwiększenia zasięgu podstawowych ataków po pierwszych czterech zdobytych znakach zmniejszono z 4 do 3. Pierwsze 4 udane polowania zwiększają zasięg o 75 jednostek, a co każde 3 kolejne udane polowania zasięg zwiększa się o 25 jednostek
- Wolf’s Frenzy [W]
- Obrażenia procentowe zależne od aktualnego zdrowia celu zwiększono z 0,5% do 1% za zdobyty znak
- Mounting Dread [E]
- Bazowe obrażenia zwiększone z [40/60/80/100/120] do [60/80/100/120/140]
Kennen
- Electrical Surge [W]
- Obrażenia zmieniono z [% całkowitego AD] na [obrażenia bazowe + % dodatkowego AD + % AP]
- Przelicznik AD zmieniono z [40/50/60/70/80% całkowitego AD] na [60% dodatkowego AD]
- [Nowość!] Dodano przelicznik 30% AP
- [Nowość!] Dodano [15/20/25/30/35] bazowych obrażeń
- Lightning Rush [E]
- Skalowanie AP przeciwko bohaterom zwiększono z 60% do 80%
Rek’Sai
- Void Rush [R]
- Bonusowe skalowanie AD zwiększono z 160% do 185%
Przedmioty
Abyssal Mask
- [Usunięto] Nie oferuje już 100% bazowej regeneracji zdrowia
- Koszt zwiększono z 2800 do 2900
- Odporność na magię zmniejszono z 65 do 55
- [Nowość!] Przedmiot ten oferuje teraz 350 punktów many
- [Nowość!] Unikalna umiejętność bierna – Eternity:
- 15% obrażeń otrzymanych od wrogich bohaterów zamieniane są na manę. Wydanie punktów many przywraca 20% jej wartości w postaci zdrowia, zwiększając ją do 25 za każde kolejne użyte zaklęcie
- Zmiana przepisu:
Skirmisher’s Sabre, Stalker’s Blade, Tracker’s Knife
- Bazową regenerację many (podczas przebywania w lesie) zwiększono z 180% do 225%
Bami’s Cinder
- Koszt zmniejszono z 1100 do 900 sztuk złota
- Zyskiwane zdrowie zmniejszono z 700 do 500
- Unikalna umiejętność bierna – Immolate:
- Bonusowe obrażenia zadawane stworom i potworom zwiększono z 50% do 100%
Enchantment Runic Echos
- Regenerację many zmniejszono z 18% do 15%
Enchantment Cinderhulk
- Koszt zmniejszono z 2625 do 2425 sztuk złota
- Zyskiwane zdrowie zmniejszono z 400 do 325
- Bonusowe zdrowie zwiększono z 15% do 20%
Adaptive Helm
- Zdrowie zwiększone z 300 do 350
Sunfire Cape
- Zmiana przepisu:
Ancient Coin
- Unikalna umiejętność bierna: Favor – Moneta Many:
- Przywracaną manę zwiększono z 8% do 15%
- Unikalna umiejętność bierna: Favor – Złota Moneta:
- Zyskiwane złoto zwiększono z 20 do 25
Nomads Medallion, Eye of the Oasis, Talisman of Ascension
- Unikalna umiejętność bierna: Favor – Moneta Many:
- Przywracaną manę zwiększono z 8% do 15%
- Unikalna umiejętność bierna: Favor – Złota Moneta:
- Zyskiwane złoto zwiększono z 30 do 40
Zeke’s Convergence
- Zaktualizowano ikonę przedmiotu
Summoner’s Rift
Rift Herald
- Nagrodę za zabicie zwiększono z 25 do 100 sztuk złota
Inne
Dawnbringer Riven
Nightbringer Yasuo
- Zmieniono położenie ozdoby portretu: