League of Legends r.

Opis zmian aktualizacji 7.13

Kolejna aktualizacja pojawi się w grze już w okolicach środy. Do tego czasu zapraszamy Was do zapoznania się ze zmianami, które nam oferuje.

Harmonogram zmian

 


Nowy tryb

Legenda o Królu Poro

 


Aktualizacja systemu honoru

  • Informacje dot. aktualizacji systemu honoru znajdziecie tutaj – klik!


Nowe skórki

SKT T1

SKT T1 Ekko

1350 RP


SKT T1 Olaf

1350 RP


SKT T1 Zac

1350 RP


SKT T1 Syndra

1350 RP


SKT T1 Jhin

1350 RP


SKT T1 Nami

1350 RP


SKT T1 kkOma Ward

640 RP


Nowy ekran logowania

Aktualizacja systemu honoru

 


Nowe ikony

Rift Rivals

Liga LPL i EU

  • JD Gaming
  • Mysterious Monkeys
  • Ninjas in Pyjamas


Nowe wskazówki

  • Dodano nowe wskazówki, które ukazują się podczas wczytywania meczu.

Lista dodanych wskazówek: klik!


Zmiany balansu

Bohaterowie

Kha’Zix

  • Taste Their Fear [Q]
    • Bazowe obrażenia zmniejszono z [70/95/120/145/170] do [60/85/110/135/160]
    • Bonusowy przelicznik AD zmniejszono z 120% do 110%
    • Zwiększono obrażenia przeciwko odizolowanym jednostkom z 50% do 65%
  • Void Assault [R]
    • Czas trwania aktywu zwiększono z 1,25 do 1,5 sekundy
    • Czas trwania aktywu ulepszonego kamuflażu zwiększono z 2,5 do 3 sekund

Galio

  • Bazowy pancerz zmniejszono z 27 do 24.
  • Winds of War [Q]
    • Obrażenia połączonego Q zmniejszono z [45/60/75/90/105] do [30/40/50/60/70]
  • Hero’s Entrance [R]
    • Skalowanie AP zwiększono z 70% do 80%

Maokai

  • Bazowe zdrowie zwiększone z 540 do 565
  • Nature’s Grasp [R]
    • Czas odnowienia zmniejszono z [120/110/100] do [120/100/80]
    • Zasięg zwiększono z 2500 do 3000 jednostek

Shaco

  • Two-Shiv Poison [E]
    • Bazowe obrażenia zwiększono z [5/35/65/95/125] do [50/75/100/125/150]
    • Obrażenia – skalowanie AD zmieniono z 75% całkowitego AD na [60/75/90/105/120%] bonusowego AD
    • E zadaje teraz obrażenia fizyczne, a nie magiczne
    • [Nowość!] E zadaje teraz dodatkowe 50% obrażeń, zależnych od brakującego zdrowia celu
    • [Usunięto] Nie zadaje już 3 ~ 8 obrażeń zależnych od poziomu atakowanego celu

Trundle

  • Chomp [Q]
  • Może zostać użyte przeciwko wieżom

Poppy

  • Hammer Shock [Q]
    • Obrażenia zależne od maksymalnego zdrowia przeciwników zwiększono z 7% do 8%

Gnar

  • Boomerang Throw [Q mini Gnara]
    • Obrażenia zwiększono z [5/35/65/95/125] do [5/45/85/125/165]
  • Crunch [E Mega Gnara]
    • Zasięg zwiększono z 475 do 600

Kindred

  • Mark of Kindred [Bierna]
    • Liczbę udanych polowań wymaganych do zwiększenia zasięgu podstawowych ataków po pierwszych czterech zdobytych znakach zmniejszono z 4 do 3. Pierwsze 4 udane polowania zwiększają zasięg o 75 jednostek, a co każde 3 kolejne udane polowania zasięg zwiększa się o 25 jednostek
  • Wolf’s Frenzy [W]
    • Obrażenia procentowe zależne od aktualnego zdrowia celu zwiększono z 0,5% do 1% za zdobyty znak
  • Mounting Dread [E]
    • Bazowe obrażenia zwiększone z [40/60/80/100/120] do [60/80/100/120/140]

Kennen

  • Electrical Surge [W]
    • Obrażenia zmieniono z [% całkowitego AD] na [obrażenia bazowe + % dodatkowego AD + % AP]
    • Przelicznik AD zmieniono z [40/50/60/70/80% całkowitego AD] na [60% dodatkowego AD]
    • [Nowość!] Dodano przelicznik 30% AP
    • [Nowość!] Dodano [15/20/25/30/35] bazowych obrażeń
  • Lightning Rush [E]
    • Skalowanie AP przeciwko bohaterom zwiększono z 60% do 80%

Rek’Sai

  • Void Rush [R]
    • Bonusowe skalowanie AD zwiększono z 160% do 185%

Przedmioty

Abyssal Mask

  • [Usunięto] Nie oferuje już 100% bazowej regeneracji zdrowia
  • Koszt zwiększono z 2800 do 2900
  • Odporność na magię zmniejszono z 65 do 55
  • [Nowość!] Przedmiot ten oferuje teraz 350 punktów many
  • [Nowość!] Unikalna umiejętność bierna – Eternity:
    • 15% obrażeń otrzymanych od wrogich bohaterów zamieniane są na manę. Wydanie punktów many przywraca 20% jej wartości w postaci zdrowia, zwiększając ją do 25 za każde kolejne użyte zaklęcie
  • Zmiana przepisu:

  

Skirmisher’s Sabre, Stalker’s Blade, Tracker’s Knife

  • Bazową regenerację many (podczas przebywania w lesie) zwiększono z 180% do 225%

Bami’s Cinder

  • Koszt zmniejszono z 1100 do 900 sztuk złota
  • Zyskiwane zdrowie zmniejszono z 700 do 500
  • Unikalna umiejętność bierna – Immolate:
    • Bonusowe obrażenia zadawane stworom i potworom zwiększono z 50% do 100%

Enchantment Runic Echos

  • Regenerację many zmniejszono z 18% do 15%

Enchantment Cinderhulk

  • Koszt zmniejszono z 2625 do 2425 sztuk złota
  • Zyskiwane zdrowie zmniejszono z 400 do 325
  • Bonusowe zdrowie zwiększono z 15% do 20%

Adaptive Helm

  • Zdrowie zwiększone z 300 do 350

Sunfire Cape

  • Zmiana przepisu:

Ancient Coin

  • Unikalna umiejętność bierna: FavorMoneta Many:
    • Przywracaną manę zwiększono z 8% do 15%
  • Unikalna umiejętność bierna: FavorZłota Moneta:
    • Zyskiwane złoto zwiększono z 20 do 25

Moneta PBE

  

Nomads Medallion, Eye of the Oasis, Talisman of Ascension

  • Unikalna umiejętność bierna: FavorMoneta Many:
    • Przywracaną manę zwiększono z 8% do 15%
  • Unikalna umiejętność bierna: FavorZłota Moneta:
    • Zyskiwane złoto zwiększono z 30 do 40

Zeke’s Convergence

  • Zaktualizowano ikonę przedmiotu

Summoner’s Rift

 

Rift Herald

  • Nagrodę za zabicie zwiększono z 25 do 100 sztuk złota

Inne

Dawnbringer Riven

  • Zmieniono położenie ozdoby portretu:

 

Nightbringer Yasuo

  • Zmieniono położenie ozdoby portretu: