League of Legends r.

PBE – 13 czerwca – Skórki SKT T1, zapowiedź Star Guardians i zmiany balansu

Kolejna aktualizacja zawitała na serwer testowy. Do gry dodano nowe skórki, ikony i zapowiedź Star Guardians, a także balans bohaterów i przedmiotów.

Nowe skórki

SKT T1 Ekko

1350 RP


SKT T1 Olaf

1350 RP


SKT T1 Zac

1350 RP


SKT T1 Syndra

1350 RP


SKT T1 Jhin

1350 RP


SKT T1 Nami

1350 RP


SKT T1 kkOma Ward

640 RP


Nowe ikony

Rift Rivals

250 RP?

Liga LPL i EU

250 RP

  • JD Gaming,
  • Mysterious Monkeys,
  • Ninjas in Pyjamas.


Zapowiedź Star Guardians

  • Dodano obraz (pod nazwą SG_) wyglądem przypominający poprzedni zapowiadający serię Star Guardians:

  • Teaser serii Star Guardians – 2016:


Zmiany balansu

Bohaterowie

Kha’Zix

  • Taste Their Fear [Q]
    • Bazowe obrażenia zmniejszono z [70/95/120/145/170] do [60/85/110/135/160].
    • Bonusowy przelicznik AD zmniejszono z 120% do 110%.
    • Zwiększono obrażenia przeciwko odizolowanym jednostkom z 50% do 65%.
  • Void Assault [R]
    • Czas trwania aktywu zwiększono z 1,25 do 1,5 sekundy.
    • Czas trwania aktywu ulepszonego kamuflażu zwiększono z 2,5 do 3 sekund.

Galio

  • Bazowy pancerz zmniejszono z 27 do 24.
  • Winds of War [Q]
    • Obrażenia połączonego Q zmniejszono z [45/60/75/90/105] do [30/40/50/60/70].
  • Hero’s Entrance [R]
    • Skalowanie AP zwiększono z 70% do 80%.

Maokai

  • Nature’s Grasp [R]
    • Czas odnowienia zmniejszono z [120/110/100] do [120/100/80].

Kennen

  • Przyrost prędkości ataku zmniejszono z 3,4% do 3%.
  • Electrical Surge [W]
    • Skalowanie AP zwiększono z 55% do 60%.
  • Lightning Rush [E]
    • Skalowanie AP przeciwko bohaterom zwiększono z 60% do 80%.

Shaco

  • Two-Shiv Poison [E]
    • Bazowe obrażenia zwiększono z [5/35/65/95/125] do [50/75/100/125/150].
    • Obrażenia – skalowanie AD zmieniono z 75% całkowitego AD na [60/75/90/105/120%] bonusowego AD.
    • E zadaje teraz obrażenia fizyczne, a nie magiczne.
    • [Nowość!] E zadaje teraz dodatkowe 50% obrażeń, zależnych od brakującego zdrowia celu.
    • [Usunięto] Nie zadaje już 3 ~ 8 obrażeń zależnych od poziomu atakowanego celu.

 

Trundle

  • Chomp [Q]
    • Redukcję AD zmieniono z [-10/-12,5/15/-17,5/-20] na [-20/-25/-30/-35/-40]. Ta wartość teraz łączy się z bonusowym AD.
  • Frozen Domain [W]
    • Zwiększono regenerację zdrowia i leczenie z dostępnych źródeł z 20% do 25%.

Przedmioty

Abyssal Mask

  • [Usunięto] Nie oferuje już 100% bazowej regeneracji zdrowia.
  • Koszt zwiększono z 2800 do 2900.
  • Odporność na magię zmniejszono z 65 do 55.
  • [Nowość!] Przedmiot ten oferuje teraz 300 punktów many.
  • [Nowość!] Unikalna umiejętność bierna – Eternity:
    • 15% obrażeń otrzymanych od wrogich bohaterów zamieniane są na manę. Wydanie punktów many przywraca 20% jej wartości w postaci zdrowia, zwiększając ją do 25 za każde kolejne użyte zaklęcie.
  • Zmiana przepisu: