Paladins r.

OB64 na serwerach już dziś! Jak ostatecznie wygląda nowy system kart?

Wyczekiwany OB64 na serwery wejdzie dzisiaj! Jak ostatecznie będzie wyglądać nowy system kart? Jakie poprawki do niego dodali twórcy? Co z pomysłem na dwie kolejki gry?

Data wejścia patcha OB64 na serwery

Będziemy aktualizować Paladins na PC w poniedziałek 18 grudnia 2017 o godzinie 11:00 [czasu polskiego]. Rozpoczęcie jest zaplanowane na godzinę 10:30.

Źródło: klik.

Zmiana kolejek meczów

Po ośmiu aktualizacjach serwera PTS ostatecznie Hi-Rez zdecydował się na podzielenie kolejek w grze w następujący sposób:

“Unbound” jest nazwą oznaczającą nowy system kart.

  • TRYBY ARCADE: Onlaught (Szturm) Unbound | Payload (Ładunek) Unbound | Mapy testowe | więcej informacji zostanie opublikowane niedługo
  • OBLĘŻENIE (SIEGE): Siege Unbound | Siege Classic | Siege Ranked
  • Mecze niestandardowe
  • Trening

Kilka ważniejszych informacji od twórców na ten temat (całość do przeczytania w języku angielskim tutaj):

Każdy gracz będzie posiadać od razu każdą kartę. Nowy system wyrównuje każdą kartę do poziomu 4 zarówno dla trybu Siege Classic, jak i Siege Ranked. Gracze mogą grać w kolejce Siege Classic, aby wypróbować system rankedowy (Siege Ranked) w środowisku o mniejszej presji.

To oznacza, że gracze będą mogli grać w trybie Classic zarówno dla rankingowego Siege, jak i nierankingowego Siege. To pozwala na ćwiczenie do rankedów w zwykłej kolejce, która zachowuje się tak samo jak kolejka rankingowa. 

Wraz z wprowadzeniem nowego systemu nasz zespół będzie mógł balansować tryb Siege i e-sportowy, skupiając się wokół kart z poziomu 4. Zdajemy sobie sprawę z tego, że najprawdopodobniej zajmie to chwilę, aby wszystko odpowiednio zbalansować (a pierwsze wydanie systemu w tym patchu prawie na pewno będzie mieć pewne problemy pod względem balansu), ale to daje nam przyzwoite miejsce, z którego możemy zacząć.

Co to oznacza w praktyce?

Ilości duplikatów potrzebnych do levelowania kart ogłoszone jako ostatnie pozostają aktualne (zobacz). Z odpowiedzi udzielonej przez Hi-Rez wynika, że zakres poziomów kart w poszczególnych trybach będzie wyglądać następująco:

  • TRYBY ARCADE:
    • Onlaught (Szturm) Unbound: poziomy 1-10
    • Payload (Ładunek) Unbound: poziomy 1-10
    • Mapy testowe: poziomy 1-10
  • OBLĘŻENIE (SIEGE):
    • Siege Unbound: poziomy 1-10
    • Siege Classic: wszystkie karty na poziomie 4
    • Siege Ranked: wszystkie karty na poziomie 4