Historie bohaterów są już możliwe do odblokowania w kliencie, wystarczy wykonać zadanie z tym związane: rozegrać jedną grę w trybie oblężenia. Za jeden mecz otrzymamy jedno lore, które pojawi się w zakładce danego championa. Za odblokowanie 34 historii dostaniemy nagrodę w postaci Diamentowej Skrzyni.
Jeśli jednak nie chcecie zdobywać lore na własną rękę, możecie je przeczytać tutaj. Tłumaczenia podane niżej są autorskie i mogą się różnić od wersji z klienta gry.
Pozostałe artykuły z historiami championów:
Lore wszystkich bohaterów w Paladins cz. 2
Jako jedna z niewielu pozostałych Stagalli Inara była niechętna, jednak przysięgła dołączyć do Paladynów, kiedy ci będą tego potrzebować. Kamienni ludzie, pierwotnie stworzeni, żeby pomóc starożytnemu porządkowi w odparciu Pierwszej Plagi goblinów, drzemali przez pokolenia, zanim zostali ponownie wezwani do bitwy. Inara była powolna w działaniu, ale po doświadczeniu okrucieństw popełnionych przez Magistrat rzuciła się do walki w imieniu Ruchu Oporu, ponownie słysząc wezwanie Valery i Paladynów.
Początkowo wspinając się po górach, aby uciec przed spustoszeniem Drugiej Plagi (Second Scourge) wiele pokoleń temu, Jenos był jedynie młodym mnichem poszukującym większej mądrości. Po znalezieniu jej zapisanej w gwiazdach wyniósł się w niebiosa, znikając na lata, ale zostawiając za sobą małą grupę zwolenników oddanych jego spuściźnie. Teraz, gdy Królestwo ponownie wchodzi w wojnę, Jenos zstąpił z gwiazd, aby znów chodzić po ziemi i dołączyć do bitwy w jakimś tajemniczym celu, który rozumie tylko on.
Jako młody rekrut w elitarnej jednostce Sentineli Kinessa uczęszczała na lekcje snajperstwa z zapałem i entuzjazmem, które zaskoczyły jej mentorów. Sfrustrowana rygorem wojskowego życia odeszła, zanim ukończyła szkolenie i zaczęła żyć na własną rękę. Kiedy Królestwo ogarnęły chaos i wojna, nagrody w postaci kontraktów dla samozwańczych stróżów prawa były obfite; przynosiły jej sławę i fortunę, których nie miała, służąc Magistratowi. Nie chce ona jednak wybierać jednej strony konfliktu, ponieważ znacznie bardziej opłaca jej się podpisywać kontrakty z obiema stronami niż zobowiązywać się tylko do jednej.
Zewnętrzny Trybunał składa się z bezlitosnych, przysięgłych sędziów, nie bardziej poświęconych niż Lex. On i jego partner, Androxus, podróżowali razem na granicach Królestwa, tropiąc haniebnych przestępców i walcząc z potwornościami w imieniu Magistratu. Jednakże po napotkaniu złowrogiej bogini Androxus porzucił swoje obowiązki i szybko awansował na szczyt listy najbardziej poszukiwanych. Lex, nie będąc w stanie odwrócić się od prawa lub Magistratu, przysiągł, że pewnego dnia sprowadzi swojego byłego partnera, żywego lub martwego.
Po spisku, aby ustanowić siebie prawowitą dziedziczką Rubinowego Tronu (Ruby Throne), nic już nie stało na drodze Lian. Szczere oddanie dziedzictwu swojej rodziny mogło jej przynieść tytuł Scion, ale to jej umiejętności związane z posługiwaniem się karabinem były tym, co zapewniło jej szacunek wśród Królewskich Strażników (Royal Guard) jej rodziny. Kiedy Magistrat wezwał wszystkie lojalne domy do zjednoczenia przeciwko Ruchowi Oporu, była honorowo zobowiązana do przyjęcia tego wezwania, przybywając z odległej ojczyzny, aby reprezentować Dom Aico (House Aico) razem ze swoim wiernym ochroniarzem i generałem – Khanem.
Maeve, półhybryda lwa i tygrysa, po zyskaniu sławy jako utalentowany złodziej i nożownik postanowiła dołączyć do wojny dla osobistych korzyści, sprzedając swoje usługi temu, kto zaoferował za nie najwyższą cenę. Przeskakuje od cienia do cienia z nienaturalną zwinnością ukrywaną przez jej magiczny płaszcz – pamiątkę po jednym z jej najśmielszych włamań: do twierdzy Magistratu. Choć zleceniodawcy uważają jej talenty za przydatne, często skarżą się na podejrzanie zapodziane przedmioty i utracone monety po tym, gdy dołącza ona do następnych walk.
Niegdyś oddany obrońca domu rasy Ska’drin znajdującego się na wyspach, starożytny Makoa został teraz wezwany do prowadzenia wojny na głównym kontynencie przeciwko Magistratowi. Chociaż ma on nadzieję, że pewnego dnia powróci na wyspy, obawia się, że niezaspokojone wulkany rozedrą je podczas jego nieobecności. W międzyczasie przynosi on zarówno furię oceanu, niezłomną odporność żółwiej duszy, jak i różne okrętowe narzędzia, aby stawić czoła tym, którzy zbezcześcili świat przyrody.
Kiedy Wekono, Matka Smutku i Zemsty, zwróciła swój wzrok na śmiertelny świat, wyznaczyła bohatera. W tym okresie pochodzący z wyspy szaman Mal’Damba został obdarowany jej mocami i wysłany na wojnę, aby rozpowszechniać jej wiarę, niszcząc każdego, kto stanąłby mu na drodze. Jego mistrzostwo we władaniu mroczną magią i jadowitymi truciznami było imponujące już przed tym, jak podstępna bogini nasyciła go jeszcze większymi zdolnościami, czyniąc go jedną z najbardziej śmiercionośnych istot w Królestwie – rozszerzeniem woli Wekono.
W odróżnieniu od innych Vulpinów Pip zdecydował się specjalizować w dziedzinie zbrojeniowych materiałów wybuchowych zamiast w leczniczej alchemii. Opuścił Brightmarsh, swoją ojczyznę, w poszukiwaniu przygód w Królestwie. Teraz dzieli czas pomiędzy warzeniem wszelkiego rodzaju ognistych mikstur, aby używać ich przeciwko siłom Magistratu, a tworzeniem mikstur regenerujących, które mają pomagać jego przyjaciołom. Podczas gdy sprzymierzeńcy docenili jego pomoc i wiedzę, w pełni zrozumieli, że ten mały lis jest równie nieprzewidywalny, jak niebezpieczny.
Podczas trudnej pracy w kopalniach złota szczególnie przebiegły i pomysłowy goblin o imieniu Ruckus natknął się na dawno zaginiony kamień umysłu poległego golema wojennego. Zainstalował ten relikt w swoim mechanicznym kombinezonie do kopania, mając nadzieję, że dostarczy on mu tyle mocy, by wyprzedzić innych górników. Ale był zaskoczony, gdy starożytna świadomość zbudziła się i ożywiła kombinezon. Mimo oburzenia sytuacją, w której się znalazła, swoim pilotem oraz imieniem, które otrzymała – Bolt – zgodziła się na niepewne partnerstwo, które uwolniło ich oboje, pozwalając na udanie się do Królestwa w poszukiwaniu sławy, fortuny i ulepszeń.
Istota pochodząca spoza Pustki – Seris – swoje imię wzięła od nazwy miasta, które całkowicie zniszczyła, kiedy po raz pierwszy postawiła stopę w świecie żywych. Jednak jej umiejętności wydzierania dusz wrogów i okazjonalnego przywracania ich sojusznikom bledną w porównaniu z nienaturalną zdolnością przewidywania, która daje jej możliwość widzenia zarówno przeszłości, jak i przyszłości. Pojawia się w różnych miejscach w czasie i przestrzeni, zawsze w odpowiednim momencie, aby zmienić bieg wydarzeń w kierunku jakiegoś nieznanego, ale pozornie nieuniknionego losu.
Jutro opublikujemy kolejne historie bohaterów. Lore której postaci podoba się Wam na razie najbardziej?