Paladins r.

Paladins: jaki ekran ładowania gier byłby najlepszy?

Każdy gracz Paladins zna na pamięć niedawny ekran ładowania gier. Jednak od dawna pojawiają się opinie, że jest on dość nudny. Twórcy ostatnio zapowiedzieli zmiany. Społeczność również nie próżnowała i pokazała własne projekty. Jaki ekran ładowania byłby najlepszy?

Ekran ładowania gry to nieodłączna część każdej rozgrywki w Paladins. Często widzimy go bardzo krótko, czasem z niecierpliwością odliczamy kolejne sekundy, nie mogąc doczekać się właściwej rozgrywki.

Według wielu taki ekran powinien sporo mówić o nadchodzącym meczu. Poza oczywistym wyświetleniem bohaterów, jakich wybraliśmy, po nicki sojuszników i wrogów dobrze byłoby, gdyby w czasie ładowania gry pojawiła się również informacja na temat poziomu bohatera czy – jak twierdzi wiele osób – skina, jaki posiada każda osoba.

W tym artykule przedstawimy Wam różne pomysły na ekrany ładowania. Te fanowskie, jak i oficjalny.

Od tego się zaczęło

Źródło: klik.

Kilkanaście dni temu na Reddicie pojawił się koncept takiego oto ekranu ładowania. Odzew społeczności był pozytywny (szczególnie że pomysł kojarzył się z tym w Paladins Strike). Koncept ten dodano krótko po ogłoszeniu zmian w systemie skórek (zobacz), które powodowały, że perspektywa splashów widocznych na loading screenie stała się prawdopodobna – przed ogłoszeniem tej aktualizacji ekran ładowania z rysunkami skórek nie byłby możliwy do zrealizowania – w końcu jak przedstawiono by mieszane skiny, w których np. każda część pochodzi z innego stroju?

Oficjalny projekt ekranu ładowania

Rezygnacja Hi-Rezu z miksowania skinów na rzecz pełnych, udoskonalonych zestawów dla nowszych skórek sprawiła, że pokazywanie posiadanych skinów na ekranie ładowania stało się o wiele prostsze. Nadszedł więc czas na zmiany i pokazanie społeczności tego, na co od dawna czekała – oficjalnych zmian w loading screenie. Taki właśnie ekran ładowania gry mamy otrzymać z patchem Open Beta 68.

Nie przewiduje on dynamicznie zmieniających się ramek z aktualną dywizją gracza, co jest związane ze zmianami w sezonie drugim. Przedstawiać ma taką ramkę, jaką uzyskamy w poprzednim sezonie (najwyższą zdobytą dywizję). Hi-Rez wprowadził również nowy rodzaj ramek, które możemy odblokowywać jako nagrody (w tym przypadku jest to obramówka związana z eventem i nowym trybem).

Nie wszystkim jednak spodobała się zaprezentowana grafika. Dosyć szybko pojawił się kolejny fanowski projekt.

Kolejne udoskonalenia w wersji fanowskiej

Źródło: klik.

Oto projekt autorstwa Julii-CS. Autorka opisała wprowadzone przez siebie zmiany w następujący sposób:

Widziałam loading screen z patcha OB68, ale nie spodobał mi się zbytnio, więc przerobiłam go według własnego pomysłu:
– zmniejszyłam ilość cienia/”czerni” wokół splashów bohaterów,
– usunęłam nazwy skinów,
– powiększyłam obrazki z championami,
– zmieniłam kolorowe cienie (niebieski z lewej i czerwony z prawej) na pionowe (niebieski na górze i czerwony na dole),
– umieściłam poziom mistrzostwa bohaterów na górze.


Jak podobają Wam się powyższe koncepty? Który z nich uważacie za najlepszy? Czy fanowskie projekty przebiły ten oficjalny? A może uważacie, że zmiana w ogóle nie była potrzebna i znana każdemu poprzednia wersja powinna zostać na dłużej? Podzielcie się opiniami w komentarzach.