Ekran ładowania gry to nieodłączna część każdej rozgrywki w Paladins. Często widzimy go bardzo krótko, czasem z niecierpliwością odliczamy kolejne sekundy, nie mogąc doczekać się właściwej rozgrywki.
Według wielu taki ekran powinien sporo mówić o nadchodzącym meczu. Poza oczywistym wyświetleniem bohaterów, jakich wybraliśmy, po nicki sojuszników i wrogów dobrze byłoby, gdyby w czasie ładowania gry pojawiła się również informacja na temat poziomu bohatera czy – jak twierdzi wiele osób – skina, jaki posiada każda osoba.
W tym artykule przedstawimy Wam różne pomysły na ekrany ładowania. Te fanowskie, jak i oficjalny.
Od tego się zaczęło
Źródło: klik.
Kilkanaście dni temu na Reddicie pojawił się koncept takiego oto ekranu ładowania. Odzew społeczności był pozytywny (szczególnie że pomysł kojarzył się z tym w Paladins Strike). Koncept ten dodano krótko po ogłoszeniu zmian w systemie skórek (zobacz), które powodowały, że perspektywa splashów widocznych na loading screenie stała się prawdopodobna – przed ogłoszeniem tej aktualizacji ekran ładowania z rysunkami skórek nie byłby możliwy do zrealizowania – w końcu jak przedstawiono by mieszane skiny, w których np. każda część pochodzi z innego stroju?
Oficjalny projekt ekranu ładowania
Rezygnacja Hi-Rezu z miksowania skinów na rzecz pełnych, udoskonalonych zestawów dla nowszych skórek sprawiła, że pokazywanie posiadanych skinów na ekranie ładowania stało się o wiele prostsze. Nadszedł więc czas na zmiany i pokazanie społeczności tego, na co od dawna czekała – oficjalnych zmian w loading screenie. Taki właśnie ekran ładowania gry mamy otrzymać z patchem Open Beta 68.
Nie przewiduje on dynamicznie zmieniających się ramek z aktualną dywizją gracza, co jest związane ze zmianami w sezonie drugim. Przedstawiać ma taką ramkę, jaką uzyskamy w poprzednim sezonie (najwyższą zdobytą dywizję). Hi-Rez wprowadził również nowy rodzaj ramek, które możemy odblokowywać jako nagrody (w tym przypadku jest to obramówka związana z eventem i nowym trybem).
Nie wszystkim jednak spodobała się zaprezentowana grafika. Dosyć szybko pojawił się kolejny fanowski projekt.
Kolejne udoskonalenia w wersji fanowskiej
Źródło: klik.
Oto projekt autorstwa Julii-CS. Autorka opisała wprowadzone przez siebie zmiany w następujący sposób:
Widziałam loading screen z patcha OB68, ale nie spodobał mi się zbytnio, więc przerobiłam go według własnego pomysłu:
– zmniejszyłam ilość cienia/”czerni” wokół splashów bohaterów,
– usunęłam nazwy skinów,
– powiększyłam obrazki z championami,
– zmieniłam kolorowe cienie (niebieski z lewej i czerwony z prawej) na pionowe (niebieski na górze i czerwony na dole),
– umieściłam poziom mistrzostwa bohaterów na górze.
Jak podobają Wam się powyższe koncepty? Który z nich uważacie za najlepszy? Czy fanowskie projekty przebiły ten oficjalny? A może uważacie, że zmiana w ogóle nie była potrzebna i znana każdemu poprzednia wersja powinna zostać na dłużej? Podzielcie się opiniami w komentarzach.