Paladins r.

Koniec z podziałem skinów na części i mieszaniem ich

Hi-Rez usuwa system polegający na rozdzielaniu skinów na poszczególne części, aby polepszyć ich jakość i stworzyć czytelniejszy interfejs. Oznacza to, że nie będzie już możliwe mieszanie poszczególnych fragmentów skórek według uznania.

Części, fragmenty i tworzenie lepszych skinów

Dzisiaj chcielibyśmy odpowiedzieć na bardzo częste pytanie ze strony graczy: Dlaczego nasze skórki nie wyglądają w ten sposób?

Skiny z Paladins Strike, nadchodzącej gry mobilnej z uniwersum Paladins

W dużej mierze jest to spowodowane naszym system dzielącym skiny na części. Pozwala on graczom na mieszanie akcesoriów z częściami ciała, dzięki tworzeniu modelu postaci z kilku oddzielnych fragmentów.

Niestety system ten jest restrykcyjny przy projektowaniu naszych skórek. Każda głowa musi współpracować z każdym ciałem. Plecak nie może przekroczyć pewnych zasad geometrii, będąc z innym skinem. Mamy bardzo, bardzo ograniczone “bezpieczne strefy”, na których możemy pracować, kiedy projektujemy skórki – jak widać na obrazku.

Czasami mamy świetne pomysły, ale one po prostu nie działają. Na przykład ten skin dla Grohka z wczesnej bety nigdy nie został wydany – co bardzo rozczarowało społeczność. To z powodu naszego systemu “dzielącego na części”; nigdy nie zdołalibyśmy oddzielić głowy i ciała od siebie tak, by współgrały one w dobry sposób z innymi skórkami. To ten sam problem, na który natknęliśmy się przy każdym z tych skinów do Paladins Strike.

Im więcej skórek tworzymy, tym więcej napotykamy problemów. Zwykły kołnierz lub wstążka może storpedować całego skina… lub po prostu sprawić, że gotowy produkt wygląda mniej korzystnie.

System ten ma również znaczący wpływ na naszą wydajność. Zamiast ładowania jednej siatki na bohatera, musimy załadować ich kilka. Optymalizując Paladins, wydajność naszego systemu “części i elementów” staje się coraz bardziej widoczna.

I wreszcie, ten system sprawia, że nasz interfejs jest bardzo skomplikowany. Nasz zespół ds. UI musi zajmować się wieloma ekranami, kadrami, filtrami i funkcjami w sklepie, co zajmuje cenny czas i odciąga nas od innych problemów.

Nie jesteśmy zadowoleni z żadnej z tych rzeczy. Chcemy tworzyć lepsze skórki. Chcemy, aby gra działała lepiej. Chcemy, aby nasz interfejs był bardziej przejrzysty, miał mniej bugów i był łatwiejszy do zrozumienia.

Biorąc to wszystko pod uwagę, zdecydowaliśmy się wyeliminować system dzielący na części, efektywnie w patchu OB68. Rozumiemy, że może to być denerwujące dla graczy, którzy naprawdę lubili miksować i dopasowywać do siebie różne skórki bohaterów, ale ostatecznie uważamy, że zalety tego wyjścia przeważają nad wadami. Jest to ważny krok w kierunku poprawy ogólnej jakości gry, jaką jest Paladins.

Co to oznacza dla graczy już posiadających skórki,
kiedy nadejdzie aktualizacja OB68?

  • Wszystkie kolekcje składające się z ciała i akcesorium staną się jednoczęściowymi skinami.
  • Jeśli posiadałeś którąkolwiek część skórki (ciało, akcesorium lub voice pack), automatycznie otrzymasz pełnego skina bez ponoszenia żadnego kosztu.
  • Wszystkie samodzielne akcesoria staną się jednoczęściowymi skórkami, łącząc to akcesorium z podstawowym modelem bohatera.
  • Gracze, który posiadali te akcesoria, otrzymają nowe skórki bez żadnych kosztów.
  • Skiny broni pozostaną niezależne. Gracze nadal będą mogli mieszać ze sobą skórki bohaterów ze skórkami broni.
  • W kilku konkretnych przypadkach z gry usuniemy zbędne części skinów:
    • Genie Ying i Nova Strike Kinessa
      • Skórki te zawierały kilka różnych akcesoriów i każde z nich było połączone z tym samym ciałem.
      • Wybierzemy najlepiej wyglądającą wersję każdego z akcesoriów i połączymy ją z ciałem, aby stworzyć jeden skin.
      • Pozostałe akcesoria zostaną usunięte z gry, a ich właściciele otrzymają rekompensatę.
    • Rekolory typu Common i Uncommon
      • Każdy bohater teraz będzie mieć dostępny tylko jeden rekolor jako skin.
      • Skiny te będą dostępne do kupienia za golda .
      • Gracze otrzymają zwrot złota za każdy rekolor, który posiadają w ekwipunku, a który zostanie usunięty z gry.

Zatem jakiego rodzaju skórki będą możliwe do wydania w nowym systemie? Jesteśmy podekscytowani, że możemy podzielić się z Wami ich niesamowitymi konceptami, nad którymi pracował nasz zespół.

Koniec z rekolorami opasek na włosy. Te skiny są przekształcone, nieograniczone przez nasz system części. Na razie są to po prostu koncepty – skórki, które możemy lub nie musimy stworzyć – ale mamy nadzieję, że jesteście podekscytowani przyszłością tak samo jak my.

Ostatnia uwaga: W ramach naszego przeglądu systemu dzielącego na części zmienimy sposób działania pakietów mowy.

Voice packi

  • Voice packi teraz są powiązane z jednym zakupem: domyślnym pakietem mowy dla każdego z bohaterów.
  • Jeśli posiadasz domyślny voice pack do danego bohatera, możesz uzyskać każdy voice pack danej skórki, którą posiadasz, lub kupić go dla tego bohatera w przyszłości.
  • Gracze, którzy wcześniej posiadali pakiety mowy powiązane ze skinami, ale nie mieli domyślnego voice packa danego championa, automatycznie otrzymają ten domyślny.

Będziemy nadal poprawiać jakość i wydajność naszej gry przez cały rok, a to jest ku temu pierwszy duży krok. Do zobaczenia w Królestwie!

W skrócie:

  • Chcemy poprawić jakość naszych skinów i wydajność w grze, ale nasz system elementów kosmetycznych podzielonych na części jest do bani.
  • Usuwamy ten system, zastępując go nowym, łatwiejszym do zrozumienia: wszystkie części kosmetyczne bohaterów będą teraz pełnymi skinami postaci lub skinami broni.
  • Wszyscy gracze, którzy posiadają dowolną część kolekcji skórki (ciało, akcesorium lub pakiet mowy), otrzymają resztę tej kolekcji. Wszyscy gracze, którzy posiadają akcesoria nieposiadające powiązanej kolekcji, otrzymają nowy pełny skin, który łączy to akcesorium z podstawowym modelem championa.