W tym patchu czeka nas prawie 100 poprawek błędów oraz spore zmiany balansu - m.in. nerfy Grohka czy buffy Ying. Wraz z OB66 na serwery wchodzi też nowy tryb gry battle royale - Paladins: Battlegrounds.
Battlegrounds
opis patcha Open Beta 66 | 21 stycznia
Nowy tryb gry: Battlegrounds
Witajcie w Battlegrounds, naszym najnowszym trybie gry. Nasi nieustraszeni championi polecą zeppelinami na ogromne pole bitwy o zróżnicowanym zestawie środowisk. Gracze będą musieli przeszukiwać teren, szukając wrogów, skrzyni i kart. Wraz z tym, jak śmiertelna mgła zacznie się zbliżać, a bohaterowie będą zmuszeni walczyć na coraz mniejszym obszarze, walka o przetrwanie będzie stawać się coraz bardziej zaciekła. Kto przeżyje jako ostatni – wygra.
Ogólne
- Klucze do skrzyń (Chest Keys) zostały usunięte z gry.
- Ktokolwiek posiada klucze w swoim inwentarzu, otrzyma zwrot w postaci kryształów.
- Nowość: Legendarne Skrzynie Bohaterów (Champion Legendary Chests)
- Gwarantują Kartę Legendarną dla danego bohatera.
- Do klienta dodano zakładki z dziennymi zadaniami i zdobytymi Skrzyniami Bohaterów.
- Dodano opcję streamowania przez Facebook Live.
- Użyj menu Esc, aby aktywować streamowanie przez Facebook Live z klienta Paladins.
- Streamowanie przez Facebook Live wymaga, by Twoje konto Hi-Rez było połączone z kontem na Facebooku.
- Zmiany minimalnych specyfikacji:
- Klient Paladins automatycznie uruchomi się w wersji 64-bitowej, jeśli wykryje, że jest to możliwe do wykonania.
- 32-bitowy klient Paladins nie pozwoli graczom dołączyć do kolejki Battlegrounds, pokazując informację, że wymaga to wersji 64-bitowej.
- W wersji 64-bitowej: ‘High’ będzie teraz ustawieniem minimalnym dla różnych ustawień graficznych.
- Dodano opcję do Hirez Launchera ‘Use64’, która będzie mogła włączać lub wyłączać 64-bitową wersję.
- UWAGA: Battlegrounds wymaga wersji 64-bitowej.
- Czas przygotowywania na trybie Team Deathmatch zmieniony z 45 s na 20 s.
- Spore ulepszenia dla perspektywy 3-osobowej. Wiele z nich poruszono w ramach przygotowań do Battlegrounds. Oto najważniejsze z nich:
- Kamera podczas jazdy na wierzchowcu została przemieszczona nieco dalej w tył.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego bohater nie był ustawiony w odpowiednim kierunku podczas strzelania i jazdy na wierzchowcu.
- Zmieniono pozycję kamery podczas używania celowników.
- Podwojone sygnały dźwiękowe zostały naprawione.
- Zadania
- Po prawej stronie pojawia się teraz Champion Quest.
- Klasyczne oblężenie
- Teraz wymagane jest posiadanie 15 poziomu.
- Dodano muzykę podczas odliczania czasu przy czekaniu w kolejce.
Poprawki błędów
Ogólne
- Rozległe poprawki i ulepszenia perspektywy 3-osobowej we wszystkich obszarach, aby poprawić wrażenia ze strzelania.
- Naprawiono błąd, w którym czasami przycisk “Otwórz ponownie” nie odblokowywał się, gdy zniknął timer jego blokady.
- Naprawiono błąd, w którym “całkowita ilość wygranych” w profilu pokazywała niewłaściwą liczbę wygranych.
- Naprawiono błąd, w którym czasami podczas otwierania skrzyni pojawiało się wiele efektów wizualnych i dźwiękowych.
- Naprawiono błąd, w którym liczba elementów wyświetlana przy Diamond i Gold Chest mogła być inna niż na ekranie ze skrzynią lub ekranie z jej szczegółami.
- Naprawiono błąd, w którym podczas bycia w kolejce do Team Deathmatch zegary z kolejki nakładały się na siebie.
- Naprawiono błąd, w którym ekran z wyborem Karty Legendarnej mógł pokazywać się w trybie obserwatora i nigdy nie zniknąć.
- Naprawiono błąd, w którym Rooster Brewster został źle wyrównany na ekranie podglądu broni.
- Naprawiono błąd, w którym poświata wskazująca na niewrażliwość na CC pod pewnymi kątami pokazywała prostokąt.
- Naprawiono błąd związany z wiadomością, która pokazywała się na koniec Champion Quest.
- Naprawiono błąd związany z dziennym zadaniem “Uzyskaj punkty VIP”, które teraz wskazuje, że liczą się punkty VIP pochodzące z jakiegokolwiek źródła.
- Naprawiono błąd związany z pozycją nazwy gracza na zakładce z profilem.
- Naprawiono błąd związany z wyświetlaniem tytułu “The Insane”.
- Naprawiono błąd, w którym przycisk powrotu nie działał na ekranach Competetive i Leaderboard.
- Naprawiono błąd, w którym ikona Karty Legendarnej pokazywała się na tablicy wyników, zanim gracz wybrał legendarkę.
- Naprawiono błąd, w którym tryb Bound kart niewłaściwie wskazywał na to, że karty mogą być w nim w przyszłości dalej levelowane.
- Naprawiono błąd, w którym kurczaki mogły przeładowywać broń, co jest niemożliwe, ponieważ nie posiadają one przeciwstawnych kciuków.
- Naprawiono błąd związany z wyświetlaniem nazwy Golden Weapons Evie i Zhina.
- Naprawiono błąd, w którym wsiadanie na wierzchowca podczas stosowania perspektywy 3-osobowej mogło powodować, że kamera przeskakiwała w przód.
- Naprawiono błąd, w którym czasami ikona z bohaterem mogła się nie pokazywać podczas otrzymywania karty z Radiant Chest.
- Zajęto się problemem, w którym efekty dźwiękowe mogły się zapętlać podczas Mending Spirits, Ancient Rage i Immortal.
- Naprawiono błąd, w którym ruchy innych graczy czasami były “roztrzęsione”.
- Naprawiono błąd, w którym ikony Kart Legendarnych mogły się nie pokazywać na ekranie talii w lobby meczu lub w historii meczów.
- Naprawiono błąd, w którym tytuł bohatera mógł pokazywać się wiele razy jako nagroda za zdobywanie mistrzostwa.
- Naprawiono błąd, w którym gracze mogli wybrać nową talię dzięki rozłączeniu się i ponownemu połączeniu się z meczem.
- Naprawiono błąd, w którym bronie mogły fałszywie strzelać natychmiast po zejściu z wierzchowca.
- Naprawiono błąd, w którym UI czasami pokazywało, że można wielokrotnie zakupić Gold lub Diamond Chests.
- Naprawiono błąd, w którym czasami kamera 1-osobowa mogła być widoczna w perspektywie 3-osobowej.
- Naprawiono błąd, w którym emotki, Ice Block i inne rotacyjnie blokujące zdolności z perspektywy innych osób mogły się obracać, kiedy gracz używający zdolności zmienił swoją kamerę.
- Naprawiono błąd, w którym gdy serwer zatrzymywał gracza przed strzelaniem, gracz był ponownie zdolny do wystrzeliwania.
- Ulepszenia materiałów dla Golden Weapons Androxusa i Tyry.
Bohaterowie
- Ash
- Poprawiono błąd gramatyczny w opisie Rally Here.
- Bomb King
- Poprawiono literówkę w opisie Demolition.
- Buck
- Naprawiono błąd, w którym Buck czasami mógł przybrać T-Pose po uderzeniu w ścianę, używając Heroic Leap.
- Przeredagowano opis Bucking Madness tak, aby był jaśniejszy.
- Cassie
- Poprawiono literówkę w opisie Impulse.
- Drogoz
- Poprawiono błąd gramatyczny w opisie W.Y.R.M. Jets.
- Evie
- Naprawiono niespójne opóźnienie podczas używania Blink.
- Naprawiono błąd, który powodował, że celownik Blink mógł wyświetlać się podczas używania Soar
- Poprawiono sformułowania w Ice Storm.
- Fernando
- Naprawiono błąd, który powodował, że tarcza Fernando nie anulowała się, kiedy Fernando znajdował się pod wpływem umiejętności CC, np. Fear.
- Naprawiono błąd, który powodował, że efekty wizualne tarczy Fernando trwały dłużej niż właściwa tarcza.
- Naprawiono błąd, który powodował, że po wycastowanie Fireball po użyciu tarczy czasami powodowało, że nie mógł on używać swojej broni.
- Grohk
- Naprawiono błąd, który powodował, że celownik totemu Grohka powodował tworzenie czerwonych kwadratów.
- Naprawiono błąd, który powodował, że celownik totemu Grohka mógł się pojawiać podczas używania jego arcyzdolności.
- Zajęto się problemem, w którym Wraith mogło powodować, że Grohk był niezdolny do bycia zabitym, jeśli Ghost Walk był na cooldownie.
- Zajęto się problemem, który powodował, że Grohk był niewrażliwy na śmierć w niezamierzony sposób, kiedy posiadał legendarkę Wraith.
- Przeredagowano opis Wraith tak, aby był jaśniejszy.
- Grover
- Poprawiono literówkę w opisie Efflorescence.
- Jenos
- Naprawiono błąd, w którym Void Grip Jenosa nie wyłączało się przez polimorfizm.
- Naprawiono błąd dotyczący Binary Star, gdzie opis karty wskazywał, że zadaje ona mniej obrażeń niż w rzeczywistości.
- Lian
- Naprawiono błąd, w którym przerwanie przeładowywania broni Lian użyciem umiejętności Valor mogło powodować, że Lian nie przeładowywała, ale wciąż mogła strzelać.
- Maeve
- Naprawiono błąd, w którym Maeve czasami mogła się zrespawnować w powietrzu.
- Makoa
- Naprawiono błąd, w którym Makoa mógł fałszywie strzelać po użyciu Dredge Anchor, jeśli wystrzelił pomiędzy 0,3 a 0,4 s po przyciągnięciu kogoś.
- Naprawiono błąd związany z kartą Ancient Resolve, który powodował, że jego Shell Shield trwała krócej niż było to zamierzone.
- Przeredagowano opis Leviathan tak, aby był jaśniejszy.
- Mal’Damba
- Poprawiono literówkę w opisie Ripened Gourd.
- Moji
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli stworzyć talii Moji od razu po odblokowaniu jej.
- Przeredagowano opis Snack Attack tak, aby był jaśniejszy.
- Ruckus
- Naprawiono błąd, w którym karta Ruckusa Metal March mogła stackować się sama ze sobą.
- Naprawiono błąd, w którym karta Ruckusa Proximity mogła stackować się sama ze sobą.
- Naprawiono błąd, w którym Missiles Ruckusa mogły spowodować, że jego broń przestała strzelać.
- Naprawiono błąd, w którym Ruckus mógł trzymać swoje miniguny odwrócone podczas przeładowania.
- Naprawiono błąd, w którym próba strzelania jako Ruckus podczas przeładowywania mogła powodować spowolnienie samego siebie.
- Seris
- Przeredagowano opis Soul Collector tak, aby był jaśniejszy.
- Skye
- Przeredagowano opis Preparation tak, aby był jaśniejszy.
- Talus
- Naprawiono błąd związany z Karta Legendarną Raging Demon, w którym wydłużenie czasu trwania było dłuższe niż zamierzano.
- Terminus
- Naprawiono błąd, w którym Terminus mógł być niewidzialny, jeśli zginął od strzału z Golden Weapon, mając dostępną arcyzdolność pod koniec rundy.
- Naprawiono błąd związany z tym, że części ciała Terminusa mogły unosić się, jeśli zginął, mając swoją arcyzdolność dostępną.
- Viktor
- Załatano rozdarcie w spodniach w skórce V1KT0R.
- Vivian
- Naprawiono błąd, w którym drony Vivian mogły przemieścić się w złym kierunku, bazując na jej wycelowaniu.
- Naprawiono błąd, w którym drony Vivian naruszały przestrzeń podczas używania perspektywy 3-osobowej.
- Ying
- Naprawiono błąd, w którym Mystic skin Ying mógł powodować, że jej iluzje były niewidzialne.
- Naprawiono błąd, w którym Convention skin Ying nie był oznaczony jako Limited.
- Naprawiono błąd, w którym iluzje Ying mogły mieć domyślne akcesorium zamiast akcesorium Ying.
- Poprawiono sformułowania w Replicant’s Filaments.
- Zhin
- Przeredagowano opis Spite tak, aby był jaśniejszy.
Modyfikacje i pakiety
Pakiet Infiltratora Strixa – 600 kryształów lub 95 000 VIP
- Infiltrator (skin bohatera, skin broni, pakiet mowy, spray)
- 20 Skrzyń Bohatera
- 10 Legendarnych Skrzyń Bohatera
Pakiet Jotunn Terminusa – 500 kryształów
- Jotunn (skin bohatera, skin broni, pakiet mowy, spray)
- 10 Skrzyń Bohatera
- 5 Legendarnych Skrzyń Bohatera
Kinessa
- Nowy podstawowy wygląd broni
- Stara podstawowa broń “Buster Rifle”: dostępna przez ograniczony czas za 1 golda
Lex
- Rekt Stingers: dostępne w Rekt Chest
Makoa
- Kolekcja Plushy Makoa: dostępna w aktualnej rotacji w Sklepie VIP
Viktor
- Kolekcja Reaver
- Dostępna w Gold Chest
- Zawiera: skin bohatera, skin broni, pakiet mowy (V1-KTOR), spray
Bohaterowie
- Revolver [LPM]
- Skorygowano odrzut podczas strzałów.
- Reversal [Q]
- Cooldown zmniejszony z 16 s do 14 s.
- Zdrowie zwiększone z 2000 do 2100.
- Recovery [Q]
- Czas animacji zwiększony o 0,5 s.
- Zdrowie zwiększone z 2200 do 2300.
- Crossbow [LPM]
- Obrażenia zwiększone z 650 do 680.
- Blast Shot [Q]
- Zwiększono prędkość pocisku.
- Już nie redukuje leczenia celu.
- Karty Legendarne
- Just Breathe
- Dodano próg 70 jednostek, zanim obrażenia zaczną się skalować.
- Obrażenia na poziomie 1 zmniejszone z 42,5% do 22%.
- Obrażenia na poziomie 4 zmniejszone z 50% do 30%.
- Obrażenia na poziomie 10 zmniejszone z 65% do 40%.
- Just Breathe
- Karty
- Kinetics
- Teraz redukuje leczenie o 9% na poziom.
- Kinetics
- Ogólne
- Teraz w lobby wygląda piękniej niż kiedykolwiek.
- Immortal [E]
- Nie wymaga już pola widzenia.
- Zdrowie zmniejszone z 2500 do 2400.
- Healing Totem [Q]
- Zdrowie zmniejszone z 1500 do 1000.
- Karty Legendarne
- Totemic Ward
- Wzmocnienie leczenia przez totem zmniejszone o 10%.
- Wraith
- Wewnętrzny cooldown zwiększony o 15 s.
- Totemic Ward
- Throwing Axe [LPM]
- Obrażenia zmniejszone z 330 do 300.
- Karty Legendarne
- Efflorescence
- Promień pasywnego leczenia nie skaluje się już z poziomem.
- Teraz zwiększa promień pasywnego leczenia o 50%.
- Efflorescence
- Sniper Rifle [LPM]
- Zmniejszono spadek podczas używania karabinku.
- Zwiększono początkową celność podczas używania karabinku.
- Ilość amunicji zwiększona z 20 do 24.
- Oppressor Mine [Q]
- Usunięto bonusowe obrażenia z karabinku za trafianie wrogów będących pod wpływem min.
- Już nie spowalnia wrogów.
- Obrażenia zwiększone z 20 na sekundę do 100 na sekundę.
- Prędkość miny podczas rzucania została zwiększona.
- Karty Legendarne
- Suppression
- Zmieniono na: “Oppressor Mines mogą teraz wziąć za cel 2 dodatkowych wrogów. Zadają {22|2}% więcej obrażeń, wpływając na cele, kiedy jest się w trybie snajperskim”.
- Wartość na poziomie 4: 30% obrażeń.
- Suppression
- Karty
- Well Stocked
- Zmieniono na: “Wyrzucenie miny generuje 1 ładunek amunicji na każde 0,5 s przez {1|1} s”.
- Wartość na poziomie 4: 4 s.
- Octoppressor
- Zmieniono na: “Wrogowie będący pod wpływem min otrzymują {8|8}% mniej leczenia”.
- Wartość na poziomie 4: 32% redukcji leczenia.
- Amplitude
- Zwiększenie zasięgu min zmniejszone z 15% na poziom do 10% na poziom.
- Well Stocked
- Karty Legendarne
- Wekono’s Curse
- Wartości obrażeń zmniejszone:
- Na poziomie 1 z 595 do 440.
- Na poziomie 4 z 700 do 560.
- Na poziomie 10 z 910 do 800.
- Wartości obrażeń zmniejszone:
- Wekono’s Curse
- Karty
- Escape Artist
- Usunięto zdolność karty do anulowania Weightless [F]
- Zyskuje {3|3}% redukcji obrażeń podczas Weightless.
- Wartość na poziomie 4: 12% redukcji obrażeń.
- Escape Artist
- Withdraw [F]
- Już nie zostawia “iluzji” Sha Lina.
- Heat Haze [E]
- Strzały podczas Heat Haze już nie zostawiają “iluzji” Sha Lina i zamiast tego ujawniają go na 0,5 s.
- Blitz Upper [PPM]
- Cooldown zwiększony z 8 s do 10 s.
- Overcharge [Q]
- Cooldown zwiększony z 8 s do 10 s.
- Frag Grenade [Q]
- Zwiększono prędkość pocisku.
- Ogólne
- W odpowiedzi na opinie graczy Willo otrzymuje nowy głos.
- Naprawiono bug, w którym pocisk Dead Zone nie zadawał prawidłowo obrażeń, jeśli nie trafiał bezpośrednio.
- Naprawiono bug, w którym pocisk Dead Zone nie posiadał spadku obrażeń od trafienia AoE.
- Seedling [Q]
- Naprawiono błąd w opisie, który wskazywał, że Seedling zadaje 500 obrażeń zamiast 400.
- Illusory Mirror [LPM]
- Maksymalny zasięg zwiększony z 100 do 300.
- Obrażenia zaczynają spadać teraz w odległości 100 jednostek.
- Karty Legendarne
- Life Exchange
- Teraz także redukuje cooldown umiejętności Shatter o 1 s.
- Life Exchange