Paladins r.

Opis patcha Open Beta 66 – Battlegrounds

W tym patchu czeka nas prawie 100 poprawek błędów oraz spore zmiany balansu - m.in. nerfy Grohka czy buffy Ying. Wraz z OB66 na serwery wchodzi też nowy tryb gry battle royale - Paladins: Battlegrounds.

Battlegrounds

opis patcha Open Beta 66 | 21 stycznia


Nowy tryb gry: Battlegrounds

Witajcie w Battlegrounds, naszym najnowszym trybie gry. Nasi nieustraszeni championi polecą zeppelinami na ogromne pole bitwy o zróżnicowanym zestawie środowisk. Gracze będą musieli przeszukiwać teren, szukając wrogów, skrzyni i kart. Wraz z tym, jak śmiertelna mgła zacznie się zbliżać, a bohaterowie będą zmuszeni walczyć na coraz mniejszym obszarze, walka o przetrwanie będzie stawać się coraz bardziej zaciekła. Kto przeżyje jako ostatni – wygra.


Ogólne

  • Klucze do skrzyń (Chest Keys) zostały usunięte z gry.
    • Ktokolwiek posiada klucze w swoim inwentarzu, otrzyma zwrot w postaci kryształów.
  • Nowość: Legendarne Skrzynie Bohaterów (Champion Legendary Chests)
    • Gwarantują Kartę Legendarną dla danego bohatera.
  • Do klienta dodano zakładki z dziennymi zadaniami i zdobytymi Skrzyniami Bohaterów.
  • Dodano opcję streamowania przez Facebook Live.
    • Użyj menu Esc, aby aktywować streamowanie przez Facebook Live z klienta Paladins.
    • Streamowanie przez Facebook Live wymaga, by Twoje konto Hi-Rez było połączone z kontem na Facebooku.
  • Zmiany minimalnych specyfikacji:
    • Klient Paladins automatycznie uruchomi się w wersji 64-bitowej, jeśli wykryje, że jest to możliwe do wykonania.
    • 32-bitowy klient Paladins nie pozwoli graczom dołączyć do kolejki Battlegrounds, pokazując informację, że wymaga to wersji 64-bitowej.
    • W wersji 64-bitowej: ‘High’ będzie teraz ustawieniem minimalnym dla różnych ustawień graficznych.
    • Dodano opcję do Hirez Launchera ‘Use64’, która będzie mogła włączać lub wyłączać 64-bitową wersję.
      • UWAGA: Battlegrounds wymaga wersji 64-bitowej.
  • Czas przygotowywania na trybie Team Deathmatch zmieniony z 45 s na 20 s.
  • Spore ulepszenia dla perspektywy 3-osobowej. Wiele z nich poruszono w ramach przygotowań do Battlegrounds. Oto najważniejsze z nich:
    • Kamera podczas jazdy na wierzchowcu została przemieszczona nieco dalej w tył.
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego bohater nie był ustawiony w odpowiednim kierunku podczas strzelania i jazdy na wierzchowcu.
    • Zmieniono pozycję kamery podczas używania celowników.
    • Podwojone sygnały dźwiękowe zostały naprawione.
  • Zadania
    • Po prawej stronie pojawia się teraz Champion Quest.
  • Klasyczne oblężenie
    • Teraz wymagane jest posiadanie 15 poziomu.
  • Dodano muzykę podczas odliczania czasu przy czekaniu w kolejce.

Poprawki błędów

Ogólne

  • Rozległe poprawki i ulepszenia perspektywy 3-osobowej we wszystkich obszarach, aby poprawić wrażenia ze strzelania.
  • Naprawiono błąd, w którym czasami przycisk “Otwórz ponownie” nie odblokowywał się, gdy zniknął timer jego blokady.
  • Naprawiono błąd, w którym “całkowita ilość wygranych” w profilu pokazywała niewłaściwą liczbę wygranych.
  • Naprawiono błąd, w którym czasami podczas otwierania skrzyni pojawiało się wiele efektów wizualnych i dźwiękowych.
  • Naprawiono błąd, w którym liczba elementów wyświetlana przy Diamond i Gold Chest mogła być inna niż na ekranie ze skrzynią lub ekranie z jej szczegółami.
  • Naprawiono błąd, w którym podczas bycia w kolejce do Team Deathmatch zegary z kolejki nakładały się na siebie.
  • Naprawiono błąd, w którym ekran z wyborem Karty Legendarnej mógł pokazywać się w trybie obserwatora i nigdy nie zniknąć.
  • Naprawiono błąd, w którym Rooster Brewster został źle wyrównany na ekranie podglądu broni.
  • Naprawiono błąd, w którym poświata wskazująca na niewrażliwość na CC pod pewnymi kątami pokazywała prostokąt.
  • Naprawiono błąd związany z wiadomością, która pokazywała się na koniec Champion Quest.
  • Naprawiono błąd związany z dziennym zadaniem “Uzyskaj punkty VIP”, które teraz wskazuje, że liczą się punkty VIP pochodzące z jakiegokolwiek źródła.
  • Naprawiono błąd związany z pozycją nazwy gracza na zakładce z profilem.
  • Naprawiono błąd związany z wyświetlaniem tytułu “The Insane”.
  • Naprawiono błąd, w którym przycisk powrotu nie działał na ekranach Competetive i Leaderboard.
  • Naprawiono błąd, w którym ikona Karty Legendarnej pokazywała się na tablicy wyników, zanim gracz wybrał legendarkę.
  • Naprawiono błąd, w którym tryb Bound kart niewłaściwie wskazywał na to, że karty mogą być w nim w przyszłości dalej levelowane.
  • Naprawiono błąd, w którym kurczaki mogły przeładowywać broń, co jest niemożliwe, ponieważ nie posiadają one przeciwstawnych kciuków.
  • Naprawiono błąd związany z wyświetlaniem nazwy Golden Weapons Evie i Zhina.
  • Naprawiono błąd, w którym wsiadanie na wierzchowca podczas stosowania perspektywy 3-osobowej mogło powodować, że kamera przeskakiwała w przód.
  • Naprawiono błąd, w którym czasami ikona z bohaterem mogła się nie pokazywać podczas otrzymywania karty z Radiant Chest.
  • Zajęto się problemem, w którym efekty dźwiękowe mogły się zapętlać podczas Mending Spirits, Ancient Rage i Immortal.
  • Naprawiono błąd, w którym ruchy innych graczy czasami były “roztrzęsione”.
  • Naprawiono błąd, w którym ikony Kart Legendarnych mogły się nie pokazywać na ekranie talii w lobby meczu lub w historii meczów.
  • Naprawiono błąd, w którym tytuł bohatera mógł pokazywać się wiele razy jako nagroda za zdobywanie mistrzostwa.
  • Naprawiono błąd, w którym gracze mogli wybrać nową talię dzięki rozłączeniu się i ponownemu połączeniu się z meczem.
  • Naprawiono błąd, w którym bronie mogły fałszywie strzelać natychmiast po zejściu z wierzchowca.
  • Naprawiono błąd, w którym UI czasami pokazywało, że można wielokrotnie zakupić Gold lub Diamond Chests.
  • Naprawiono błąd, w którym czasami kamera 1-osobowa mogła być widoczna w perspektywie 3-osobowej.
  • Naprawiono błąd, w którym emotki, Ice Block i inne rotacyjnie blokujące zdolności z perspektywy innych osób mogły się obracać, kiedy gracz używający zdolności zmienił swoją kamerę.
  • Naprawiono błąd, w którym gdy serwer zatrzymywał gracza przed strzelaniem, gracz był ponownie zdolny do wystrzeliwania.
  • Ulepszenia materiałów dla Golden Weapons Androxusa i Tyry.

Bohaterowie

  • Ash
    • Poprawiono błąd gramatyczny w opisie Rally Here.
  • Bomb King
    • Poprawiono literówkę w opisie Demolition.
  • Buck
    • Naprawiono błąd, w którym Buck czasami mógł przybrać T-Pose po uderzeniu w ścianę, używając Heroic Leap.
    • Przeredagowano opis Bucking Madness tak, aby był jaśniejszy.
  • Cassie
    • Poprawiono literówkę w opisie Impulse.
  • Drogoz
    • Poprawiono błąd gramatyczny w opisie W.Y.R.M. Jets.
  • Evie
    • Naprawiono niespójne opóźnienie podczas używania Blink.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że celownik Blink mógł wyświetlać się podczas używania Soar
    • Poprawiono sformułowania w Ice Storm.
  • Fernando
    • Naprawiono błąd, który powodował, że tarcza Fernando nie anulowała się, kiedy Fernando znajdował się pod wpływem umiejętności CC, np. Fear.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że efekty wizualne tarczy Fernando trwały dłużej niż właściwa tarcza.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że po wycastowanie Fireball po użyciu tarczy czasami powodowało, że nie mógł on używać swojej broni.
  • Grohk
    • Naprawiono błąd, który powodował, że celownik totemu Grohka powodował tworzenie czerwonych kwadratów.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że celownik totemu Grohka mógł się pojawiać podczas używania jego arcyzdolności.
    • Zajęto się problemem, w którym Wraith mogło powodować, że Grohk był niezdolny do bycia zabitym, jeśli Ghost Walk był na cooldownie.
    • Zajęto się problemem, który powodował, że Grohk był niewrażliwy na śmierć w niezamierzony sposób, kiedy posiadał legendarkę Wraith.
    • Przeredagowano opis Wraith tak, aby był jaśniejszy.
  • Grover
    • Poprawiono literówkę w opisie Efflorescence.
  • Jenos
    • Naprawiono błąd, w którym Void Grip Jenosa nie wyłączało się przez polimorfizm.
    • Naprawiono błąd dotyczący Binary Star, gdzie opis karty wskazywał, że zadaje ona mniej obrażeń niż w rzeczywistości.
  • Lian
    • Naprawiono błąd, w którym przerwanie przeładowywania broni Lian użyciem umiejętności Valor mogło powodować, że Lian nie przeładowywała, ale wciąż mogła strzelać.
  • Maeve
    • Naprawiono błąd, w którym Maeve czasami mogła się zrespawnować w powietrzu.
  • Makoa
    • Naprawiono błąd, w którym Makoa mógł fałszywie strzelać po użyciu Dredge Anchor, jeśli wystrzelił pomiędzy 0,3 a 0,4 s po przyciągnięciu kogoś.
    • Naprawiono błąd związany z kartą Ancient Resolve, który powodował, że jego Shell Shield trwała krócej niż było to zamierzone.
    • Przeredagowano opis Leviathan tak, aby był jaśniejszy.
  • Mal’Damba
    • Poprawiono literówkę w opisie Ripened Gourd.
  • Moji
    • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli stworzyć talii Moji od razu po odblokowaniu jej.
    • Przeredagowano opis Snack Attack tak, aby był jaśniejszy.
  • Ruckus
    • Naprawiono błąd, w którym karta Ruckusa Metal March mogła stackować się sama ze sobą.
    • Naprawiono błąd, w którym karta Ruckusa Proximity mogła stackować się sama ze sobą.
    • Naprawiono błąd, w którym Missiles Ruckusa mogły spowodować, że jego broń przestała strzelać.
    • Naprawiono błąd, w którym Ruckus mógł trzymać swoje miniguny odwrócone podczas przeładowania.
    • Naprawiono błąd, w którym próba strzelania jako Ruckus podczas przeładowywania mogła powodować spowolnienie samego siebie.
  • Seris
    • Przeredagowano opis Soul Collector tak, aby był jaśniejszy.
  • Skye
    • Przeredagowano opis Preparation tak, aby był jaśniejszy.
  • Talus
    • Naprawiono błąd związany z Karta Legendarną Raging Demon, w którym wydłużenie czasu trwania było dłuższe niż zamierzano.
  • Terminus
    • Naprawiono błąd, w którym Terminus mógł być niewidzialny, jeśli zginął od strzału z Golden Weapon, mając dostępną arcyzdolność pod koniec rundy.
    • Naprawiono błąd związany z tym, że części ciała Terminusa mogły unosić się, jeśli zginął, mając swoją arcyzdolność dostępną.
  • Viktor
    • Załatano rozdarcie w spodniach w skórce V1KT0R.
  • Vivian
    • Naprawiono błąd, w którym drony Vivian mogły przemieścić się w złym kierunku, bazując na jej wycelowaniu.
    • Naprawiono błąd, w którym drony Vivian naruszały przestrzeń podczas używania perspektywy 3-osobowej.
  • Ying
    • Naprawiono błąd, w którym Mystic skin Ying mógł powodować, że jej iluzje były niewidzialne.
    • Naprawiono błąd, w którym Convention skin Ying nie był oznaczony jako Limited.
    • Naprawiono błąd, w którym iluzje Ying mogły mieć domyślne akcesorium zamiast akcesorium Ying.
    • Poprawiono sformułowania w Replicant’s Filaments.
  • Zhin
    • Przeredagowano opis Spite tak, aby był jaśniejszy.

Modyfikacje i pakiety

Pakiet Infiltratora Strixa – 600 kryształów  lub 95 000 VIP 

  • Infiltrator (skin bohatera, skin broni, pakiet mowy, spray)
  • 20 Skrzyń Bohatera
  • 10 Legendarnych Skrzyń Bohatera

Pakiet Jotunn Terminusa – 500 kryształów  lub 80 000 VIP 

  • Jotunn (skin bohatera, skin broni, pakiet mowy, spray)
  • 10 Skrzyń Bohatera
  • 5 Legendarnych Skrzyń Bohatera

Kinessa

  • Nowy podstawowy wygląd broni
  • Stara podstawowa broń “Buster Rifle”: dostępna przez ograniczony czas za 1 golda 

Lex

  • Rekt Stingers: dostępne w Rekt Chest

Makoa

  • Kolekcja Plushy Makoa: dostępna w aktualnej rotacji w Sklepie VIP

Viktor

  • Kolekcja Reaver
    • Dostępna w Gold Chest
    • Zawiera: skin bohatera, skin broni, pakiet mowy (V1-KTOR), spray

Bohaterowie

 Androxus

  • Revolver [LPM]
    • Skorygowano odrzut podczas strzałów.
  • Reversal [Q]
    • Cooldown zmniejszony z 16 s do 14 s.
  • Zdrowie zwiększone z 2000 do 2100.

 Buck

  • Recovery [Q]
    • Czas animacji zwiększony o 0,5 s.

 Cassie

  • Zdrowie zwiększone z 2200 do 2300.
  • Crossbow [LPM]
    • Obrażenia zwiększone z 650 do 680.
  • Blast Shot [Q]
    • Zwiększono prędkość pocisku.
    • Już nie redukuje leczenia celu.
  • Karty Legendarne
    • Just Breathe
      • Dodano próg 70 jednostek, zanim obrażenia zaczną się skalować.
      • Obrażenia na poziomie 1 zmniejszone z 42,5% do 22%.
      • Obrażenia na poziomie 4 zmniejszone z 50% do 30%.
      • Obrażenia na poziomie 10 zmniejszone z 65% do 40%.
  • Karty
    • Kinetics
      • Teraz redukuje leczenie o 9% na poziom.

 Fernando

  • Ogólne
    • Teraz w lobby wygląda piękniej niż kiedykolwiek.
  • Immortal [E]
    • Nie wymaga już pola widzenia.

 Grohk

  • Zdrowie zmniejszone z 2500 do 2400.
  • Healing Totem [Q]
    • Zdrowie zmniejszone z 1500 do 1000.
  • Karty Legendarne
    • Totemic Ward
      • Wzmocnienie leczenia przez totem zmniejszone o 10%.
    • Wraith
      • Wewnętrzny cooldown zwiększony o 15 s.

 Grover

  • Throwing Axe [LPM]
    • Obrażenia zmniejszone z 330 do 300.
  • Karty Legendarne
    • Efflorescence
      • Promień pasywnego leczenia nie skaluje się już z poziomem.
      • Teraz zwiększa promień pasywnego leczenia o 50%.

 Kinessa

  • Sniper Rifle [LPM]
    • Zmniejszono spadek podczas używania karabinku.
    • Zwiększono początkową celność podczas używania karabinku.
    • Ilość amunicji zwiększona z 20 do 24.
  • Oppressor Mine [Q]
    • Usunięto bonusowe obrażenia z karabinku za trafianie wrogów będących pod wpływem min.
    • Już nie spowalnia wrogów.
    • Obrażenia zwiększone z 20 na sekundę do 100 na sekundę.
    • Prędkość miny podczas rzucania została zwiększona.
  • Karty Legendarne
    • Suppression
      • Zmieniono na: “Oppressor Mines mogą teraz wziąć za cel 2 dodatkowych wrogów. Zadają {22|2}% więcej obrażeń, wpływając na cele, kiedy jest się w trybie snajperskim”.
      • Wartość na poziomie 4: 30% obrażeń.
  • Karty
    • Well Stocked
      • Zmieniono na: “Wyrzucenie miny generuje 1 ładunek amunicji na każde 0,5 s przez {1|1} s”.
      • Wartość na poziomie 4: 4 s.
    • Octoppressor
      • Zmieniono na: “Wrogowie będący pod wpływem min otrzymują {8|8}% mniej leczenia”.
      • Wartość na poziomie 4: 32% redukcji leczenia.
    • Amplitude
      • Zwiększenie zasięgu min zmniejszone z 15% na poziom do 10% na poziom.

 Mal’Damba

  • Karty Legendarne
    • Wekono’s Curse
      • Wartości obrażeń zmniejszone:
        • Na poziomie 1 z 595 do 440.
        • Na poziomie 4 z 700 do 560.
        • Na poziomie 10 z 910 do 800.

 Pip

  • Karty
    • Escape Artist
      • Usunięto zdolność karty do anulowania Weightless [F]
      • Zyskuje {3|3}% redukcji obrażeń podczas Weightless.
      • Wartość na poziomie 4: 12% redukcji obrażeń.

 Sha Lin

  • Withdraw [F]
    • Już nie zostawia “iluzji” Sha Lina.
  • Heat Haze [E]
    • Strzały podczas Heat Haze już nie zostawiają “iluzji” Sha Lina i zamiast tego ujawniają go na 0,5 s.

 Talus

  • Blitz Upper [PPM]
    • Cooldown zwiększony z 8 s do 10 s.
  • Overcharge [Q]
    • Cooldown zwiększony z 8 s do 10 s.

 Viktor

  • Frag Grenade [Q]
    • Zwiększono prędkość pocisku.

 Willo

  • Ogólne
    • W odpowiedzi na opinie graczy Willo otrzymuje nowy głos.
    • Naprawiono bug, w którym pocisk Dead Zone nie zadawał prawidłowo obrażeń, jeśli nie trafiał bezpośrednio.
    • Naprawiono bug, w którym pocisk Dead Zone nie posiadał spadku obrażeń od trafienia AoE.
  • Seedling [Q]
    • Naprawiono błąd w opisie, który wskazywał, że Seedling zadaje 500 obrażeń zamiast 400.

 Ying

  • Illusory Mirror [LPM]
    • Maksymalny zasięg zwiększony z 100 do 300.
    • Obrażenia zaczynają spadać teraz w odległości 100 jednostek.
  • Karty Legendarne
    • Life Exchange
      • Teraz także redukuje cooldown umiejętności Shatter o 1 s.