Opis patcha Open Beta 68 – Siege of Ascension Peak
W tym opisie patcha możemy zaznajomić się z wieloma zmianami balansu związanymi z sezonem drugim oraz szeregiem aktualizacji na różnych mapach. Otrzymamy także m.in. nową mapę, event, nowe skiny czy odnowiony wygląd menu w kliencie.
W OB68 usuwamy system dzielący skiny na części w ramach ważnego kroku naprzód w kierunku poprawy ogólnej jakości Paladins. Pozwoli nam to na tworzenie skinów wyższej jakości, które nie będą już mieć ograniczonych dla nas parametrów. Wytyczne dotyczące tej zmiany możecie przeczytać we wpisie Koniec z podziałem skinów na części i mieszaniem ich.
Gracze posiadający element kosmetyczny danego skina otrzymają pełną skórkę
Wszystkie recolory typu Common i Uncommon oprócz niżej wymienionych zostały usunięte z gry. Gracze otrzymają następujące zwroty za usunięte skórki:
7 125 golda za każdy usunięty element kosmetyczny typu Common
11 250 golda za każde usunięte akcesorium lub część ciała typu Uncommon
14 250 golda za każdą usuniętą broń typu Uncommon
Bohater
Skórka
Androxus
Wraith
Ash
Hellion
Barik
Foreman
Bomb King
Monarch
Buck
Summit
Cassie
Coral
Drogoz
Tyrant
Evie
Evocation
Fernando
Daring
Grohk
Beast
Grover
Autumn
Inara
Sunstone
Jenos
Millennium
Kinessa
Atomic
Lex
Lawbringer
Lian
Dusk
Maeve
Vagrant
Makoa
Montego
Mal'Damba
Cursed
Moji
Plum
Pip
Sulfur
Ruckus
Sprocket
Seris
Taboo
Sha Lin
Bravado
Skye
Pilot Suit
Strix
Phoenix
Talus
Geist
Terminus
Monolith
Torvald
Arcanist
Tyra
Alluvial
Viktor
Khaki
Willo
Bluebell
Ying
Seer
Zhin
Nomad
Bohaterowie będą posiadać 1 możliwy do kupienia recolor typu Common/Uncommon
Rekolory Common są teraz dostępne za 30 000 golda lub 160 kryształów
Rekolory Uncommon są teraz dostępne za 40 000 golda lub 200 kryształów
Pakiety mowy są teraz związane z pojedynczym kupnem na bohatera
Posiadanie domyślnego pakietu mowy danego bohatera umożliwia dostęp do jakiegokolwiek pakietu mowy pochodzącego od skinów, które posiadasz, lub kupisz w przyszłości dla tej postaci
Gracze posiadający pakiet mowy dla danego bohatera otrzymają domyślny pakiet mowy dla tego championa
Rotacja VIP
Clockwork Torvald i Steam Demon Androxus opuszczają rotację VIP
Oni Talus zostanie dodany do rotacji VIP
Sezon drugi rankedów
Open Beta 68 będzie oznaczać koniec naszego sezonu 1 i początek sezonu 2! W nowym sezonie wprowadziliśmy sporo ekscytujących zmian, zaczynając od zmiany nazwy Competetive na Ranked. Gracze podczas sezonu rankedów będą teraz kompletować kilka splitów, zdobywając unikatowe nagrody za każdy z cyklów.
Splity
Sezon drugi zostanie podzielony na 3 splity z pozostałą częścią sezonu
Nowe podziały związane są z odświeżeniem nagród za splity oraz z “miękkim resetem” wartości związanych z matchmakingiem
Sezon drugi będzie się kończyć blisko początku roku 2019
Nagrody za sezon drugi
Osiągnij Gold V
Full Throttle Vivian – limitowana skórka
Wygraj 100 gier
Warbound – tytuł
Wygraj 200 gier
Ramka na ekranie ładowania End of Season – wkrótce
Pokazuje Twój najwyższy tier osiągnięty podczas tego sezonu
Sezon drugi – nagrody za splity
Pierwszy split
Zagraj 25 gier
Town Crier – pakiet lektorski
Ukończ swoje mecze placementowe
Gold Chest
Drugi split
Wkrótce
Trzeci split
Wkrótce
Zmiany w drugim sezonie rankedów
Liczba banów została zwiększona z 2 do 4
Dodano 30 sekund na drafcie rankingowym, aby umożliwić dodatkową koordynację związaną z pickami/banami
Nie będzie już ramek przy portretach bohaterów pokazujących aktualną dywizję gracza
Pod koniec sezonu, jeśli wygrasz 200 rankedów, otrzymasz ramkę na ekran ładowania, która będzie pokazywać Twoją najwyższą dywizję, jaką osiągnąłeś podczas trwania sezonu
W związku z dodatkowymi banami zwiększono minimalną ilość wymaganych bohaterów do rozgrywania rankedów z 12 do 14
Ilość kwalifikujących (placementowych) meczów zmniejszono z 15 do 10
“Miękki reset” wartości związanych z matchmakingiem
Nagrody za sezon pierwszy
Gratulujemy wszystkim graczom za osiągnięcie wysokich miejsc w tabelach wyników danego championa w sezonie pierwszym! Jeśli czytasz ten opis patcha kilka dni wcześniej, wciąż masz jeszcze kilka dni na wspięcie się po rankingu. Jeśli pod koniec sezonu pierwszego jesteś jednym z najlepszych, możesz przyjrzeć się nagrodom w postaci kryształów:
Tabele wyników bohaterów
1 miejsce: 800 kryształów
2 miejsce: 400 kryształów
3 miejsce: 200 kryształów
Tabele wyników Grandmasterów
Top 1-5: 3500 na gracza
Top 6-25: 2500 na gracza
Top 26-50: 1500 na gracza
Top 51-100: 800 na gracza
Mapy
Nowa mapa dla Oblężenia: Ascension Peak
Zmiany
Usunięto trawę zapewniającą ukrycie z map Frozen Guard, Timber Mill i Ice Mines. W niektórych przypadkach trawę tę wymieniono na osłonę
Komentarz deweloperów: Trawa z ukryciem zawsze nieco budziła wątpliwości u nowych graczy, a doświadczonym graczom dawała niewiele, jeśli chodzi o taktykę
Ice Mines
Środkowe bramy są teraz otwarte podczas fazy pchania ładunku. Po zakończeniu rundy bramy są zamknięte. Ogranicza to sposób, w jaki broniąca się drużyna może zone’ować oraz umożliwia atakującym szybszy powrót do ładunku.
Zmniejszono pokryte śniegiem drzewa, aby gracze nie mogli już strzelać przez bazę.
Dodano rampę do drugiego piętra w bazach, dzięki czemu gracze mają łatwiejszy dostęp do wszystkich części swojej bazy podczas bronienia się.
Dodano rampę wzdłuż trasy ładunku, gdzie gracze wcześniej musieli skakać.
Dostosowano oświetlenie, aby lepiej przyciągało uwagę do przestrzeni rozgrywki.
Frozen Guard
Zmniejszono pokryte śniegiem drzewa, aby gracze nie mogli już strzelać przez bazę.
Powrócono do poprzedniego projektu, w którym boczna ściana klifu była otwarta.
Dodano nową rampę w pobliżu bazy, aby umożliwić obrońcom szybszy dostęp do ich spawn roomów.
Dodano osłonę, aby zapewnić walkę podczas pchania ładunku bardziej dynamiczną.
Skorygowano czas na przedpołudnie i dostosowano pozostałe oświetlenie w celu poprawienia czytelności środowiska. Gracze powinni mieć możliwość łatwiejszej oceny możliwości oraz niebezpieczeństw.
Dodano osłonę na platformie lodowej ściany w pobliżu punktu.
Zmieniono lodowe ściany na skały, a drogę ładunku na błoto.
Frog Isle
Poprawiono kolizję na zniszczonym posągu z głową jaguara, tak aby gracze się już z niej nie zsuwali.
Usunięto nieład liści, aby zwiększyć przejrzystość i poprawić wydajność.
Dodano osłonę przy skale blisko baz, aby zmniejszyć długie pole widzenia snajperów.
Zmieniono czas dnia na południe, aby poprawić widoczność.
Usunięto kilka drzew wzdłuż krawędzi klifu.
Timber Mill
Dodano wolnostojące mury wokół snajperskich dachów, aby ograniczyć dominację snajperów.
Zamknięto zbędne pomieszczenia na skrzydłach, aby przywrócić nacisk na walkę o przejęcie punktu.
Zoptymalizowano assety w celu zwiększenia wydajności.
Aby zmniejszyć efektywność agresywnych flankerów, którzy campili przy spawnach, zamknęliśmy domy przylegające do krawędzi i dodaliśmy osłonę na platformie umożliwiającej opuszczenie spawn roomu.
Jaguar Falls
Usunięto drzewo na krawędzi bazy, które niespójnie odpychało wrogów z mapy.
Usunięto małe sadzarki wzdłuż ściany po obu stronach punktu do przejęcia. Element ten był zbyt mały, by zapewniać skuteczną osłonę i często stanowił przeszkodę dla graczy, gdy ci używali swoich umiejętności poruszania się.
Usunięto liście wielkości graczy wzdłuż ścian, by uzyskać lepszą widoczność.
Usunięto barierę z liści po jednej ze stron baz, otwierając trasę umożliwiającą latanie.
Zmniejszono ilość liści na skalnej ścianie, aby zwiększyć widoczność i poprawić wydajność.
Poprawki błędów
Splitstone Quarry
Dodano kolizję, aby wypełnić przerwy między deskami na punkcie oraz na rampach przy bazach. To oznacza mniej broken ścian Inary i mniej zabłąkanych granatów! (Wciąż można strzelać przez przerwy w wybiegach).
Magistrate’s Archive
Poprawiono kolizję dookoła łuków, tak aby gracze już nie mogli się tam zaklinować.
Frog Isle
Poprawiono kolizję w spawn roomie, gdzie gracze mogli wspiąć się po ścianie.
Frozen Guard
Poprawiono kolizję w pobliżu bram do punktu przejęcia.
Mechanika
Redukcja efektów kontroli tłumu
Koszt przedmiotu Resilience (Odporność) zwiększony z 200 do 300
Wszystkie karty związane z redukcją CC teraz skalują się: {14|14}%
Karty redukujące CC wcześniej redukowały czas trwania ogłuszeń. Teraz pracują one w taki sposób jak Odporność, będą więc zmniejszać efektywność podrzuceń, odrzuceń i czas trwania spowolnień. Ta zmiana dotyczy następujących kart:
Ash – Indomitable
Barik – Brave and Bold
Cassie – Tumble
Drogoz – Apex Predator
Fernando – Immovable Object
Inara – Insurmountable
Makoa – Determination
Moji – Will-o-the-Wisp
Sha Lin – Poise
Skye – Twilight Armor
Terminus – Forsaken
Torvald – Glyph of Freedom
Ujawnienie
Już nie sprawia, że gracze ujawnieni lub ci, którzy ujawniają, będą wskazywani jako ci znajdujący się w walce
Teraz zawsze ujawnia przez ściany oraz niewidzialność (stealth)
Ujawnienie na umiejętnościach teraz będzie zawsze ujawniać całą drużynę, o ile nie zaznaczono inaczej
Karty zapewniające ujawnienie będą ujawniać wrogów tylko właścicielowi karty, chyba że zaznaczono inaczej
Powiadomienie o ujawnieniu nad głową championa będzie się teraz pokazywać tylko jeśli jest ujawniony dla całej wrogiej drużyny
Jenos:
Sidereal (karta)
Ujawnia tylko jemu
Usunięto efekt wizualny ujawnienia
Kinessa
Open Season (karta)
Teraz ujawnia wrogów znajdujących się w niewidzialności
Teraz ujawnia tylko jej
Lex
Retribution (Q)
Zmieniono opis umiejętności, aby pasował do zamierzenia, w którym cel będzie widoczny przez ściany, ale nie kiedy znajduje się w niewidzialności
Keen Sight (karta)
Zaktualizowano opis, aby odzwierciedlał zamierzenie Retribution
Lian
Shining Topaz (karta)
Ujawnia tylko jej
Usunięto efekt wizualny ujawnienia
Mal’Damba
Pungent Gourd (karta)
Teraz ujawnia wrogów znajdujących się w niewidzialności
Ujawnia tylko jemu
Moji
Boop (karta)
Teraz ujawnia wrogów znajdujących się w niewidzialności
Ujawnia tylko jej
Usunięto efekt wizualny ujawnienia
Ruckus
At the Ready (karta)
Ujawnia tylko jemu
Usunięto efekt wizualny ujawnienia
Seris
Dark Sight (karta)
Teraz ujawnia wrogów znajdujących się w niewidzialności
Ujawnia tylko jej
Usunięto efekt wizualny ujawnienia
Sha Lin
Skewer (karta)
Ujawnia tylko jemu
Strix
Flare (PPM)
Teraz ujawnia wrogów znajdujących się w niewidzialności
Teraz ujawnia wrogów sojusznikom
Promień zmniejszony z 120 do 45
Dodano efekt wizualny ujawnienia w perspektywie 3-osobowej
Talus
Dark Vision (karta)
Teraz ujawnia wrogów znajdujących się w niewidzialności
Ujawnia tylko jemu
Usunięto efekt wizualny ujawnienia
Terminus
It Watches (karta)
Teraz ujawnia wrogów znajdujących się w niewidzialności
Viktor
Predator (karta)
Teraz ujawnia wrogów znajdujących się w niewidzialności
Ujawnia tylko jemu
Vivian
Sensor Drones (F)
Teraz ujawnia wrogów sojusznikom
Teraz ujawnia wrogów znajdujących się w niewidzialności
Promień zmniejszony z 90 do 45
Dopasowano efekt wizualny tak, aby znajdował się nad głową
Bohaterowie
Pełen spis zmian balansu i poprawek błędów można przeczytać tutaj: zobacz (UWAGA – link przenosi do 16-stronicowego PDF-a).
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies