Paladins r.

Opis patcha Open Beta 68 – Siege of Ascension Peak

W tym opisie patcha możemy zaznajomić się z wieloma zmianami balansu związanymi z sezonem drugim oraz szeregiem aktualizacji na różnych mapach. Otrzymamy także m.in. nową mapę, event, nowe skiny czy odnowiony wygląd menu w kliencie.

Siege of Ascension Peak

opis patcha Open Beta 68 | 28 marca

Zobacz teżNowy event z trybem gry, skiny m.in. dla Skye, Jenosa, Zhina!


Ogólne

  • Dodano nowy event: Siege of Ascension Peak
  • Nowa mapa dla trybu Oblężenia: Ascension Peak

  • Nowy wygląd menu

  • Nowy ekran ładowania ze splash artami bohaterów
    • Możliwość odblokowania nowych ramek na ekranie ładowania
  • Nowy sezon rankedów
  • Nowe lobby championów: nowe tło oraz ulepszenia oświetlenia i prezentacji
  • Pomniejsze ulepszenia sylwetki graczy

Dzienne logowanie

  • Siódmy dzień logowania da nam teraz 35 kryształów  zamiast 25 
  • Szósty dzień logowania da nam teraz 15 kryształów  zamiast golda 

Zadania

  • Ostateczna nagroda za wykonanie 40 zadań dziennych została zmieniona z Diamond Chest na Gold Chest
  • Zadania dzienne nie będą już oferować drobnej ilości kryształów jako nagrody

Ogólne poprawki błędów

  • Naprawiono błąd związany z kupowaniem nagród za mistrzostwo za pomocą gamepada
  • Naprawiono błąd, w którym UI nie wyświetlało się na powtórce śmierci, jeśli pasek z umiejętnościami nie był wyśrodkowany

Event – Siege of Ascension Peak

Zobacz: Zasady eventu Siege of Ascension Peak

Zestawy

Zestaw Demon Slayer

  • Demon Slayer Zhin (skórka Epic)
  • 1x Diamond Chest
  • 1x Crest
  • ekskluzywna poza MVP Zhina (Stance)

Zestaw Academic

  • Academic Skye (skórka Epic)
  • 1x Diamond Chest
  • 1x Crest
  • ekskluzywna poza MVP Skye (Coy)

Zestaw Jade Priestess

  • Jade Pirestess Seris (skórka Epic)
  • 1x Diamond Chest
  • 1x Crest
  • ekskluzywna poza MVP Seris (Offering)

Zestaw Soul Eater Jenos

  • Soul Eater Jenos (skórka Epic)
  • ramka “Ascension” podczas ładowania meczu
  • tytuł “Supreme Senpai”
  • poza MVP (Throne)

Nowe emotki

  • emotka Strixa – Bold Bird
  • emotka Maeve – Cutting Shapes
  • emotka Androxusa – Dab

Modyfikacje

System dzielący skiny na części

W OB68 usuwamy system dzielący skiny na części w ramach ważnego kroku naprzód w kierunku poprawy ogólnej jakości Paladins. Pozwoli nam to na tworzenie skinów wyższej jakości, które nie będą już mieć ograniczonych dla nas parametrów. Wytyczne dotyczące tej zmiany możecie przeczytać we wpisie Koniec z podziałem skinów na części i mieszaniem ich.

  • Gracze posiadający element kosmetyczny danego skina otrzymają pełną skórkę
  • Wszystkie recolory typu Common i Uncommon oprócz niżej wymienionych zostały usunięte z gry. Gracze otrzymają następujące zwroty za usunięte skórki:
    • 7 125 golda  za każdy usunięty element kosmetyczny typu Common
    • 11 250 golda  za każde usunięte akcesorium lub część ciała typu Uncommon
    • 14 250 golda  za każdą usuniętą broń typu Uncommon
BohaterSkórka
AndroxusWraith
AshHellion
BarikForeman
Bomb KingMonarch
BuckSummit
CassieCoral
DrogozTyrant
EvieEvocation
FernandoDaring
GrohkBeast
GroverAutumn
InaraSunstone
JenosMillennium
KinessaAtomic
LexLawbringer
LianDusk
MaeveVagrant
MakoaMontego
Mal'DambaCursed
MojiPlum
PipSulfur
RuckusSprocket
SerisTaboo
Sha LinBravado
SkyePilot Suit
StrixPhoenix
TalusGeist
TerminusMonolith
TorvaldArcanist
TyraAlluvial
ViktorKhaki
WilloBluebell
YingSeer
ZhinNomad
  • Bohaterowie będą posiadać 1 możliwy do kupienia recolor typu Common/Uncommon
  • Rekolory Common są teraz dostępne za 30 000 golda  lub 160 kryształów 
  • Rekolory Uncommon są teraz dostępne za 40 000 golda  lub 200 kryształów 
  • Pakiety mowy są teraz związane z pojedynczym kupnem na bohatera
  • Posiadanie domyślnego pakietu mowy danego bohatera umożliwia dostęp do jakiegokolwiek pakietu mowy pochodzącego od skinów, które posiadasz, lub kupisz w przyszłości dla tej postaci
  • Gracze posiadający pakiet mowy dla danego bohatera otrzymają domyślny pakiet mowy dla tego championa

Rotacja VIP

  • Clockwork Torvald i Steam Demon Androxus opuszczają rotację VIP
  • Oni Talus zostanie dodany do rotacji VIP

Sezon drugi rankedów

Open Beta 68 będzie oznaczać koniec naszego sezonu 1 i początek sezonu 2! W nowym sezonie wprowadziliśmy sporo ekscytujących zmian, zaczynając od zmiany nazwy Competetive na Ranked. Gracze podczas sezonu rankedów będą teraz kompletować kilka splitów, zdobywając unikatowe nagrody za każdy z cyklów.

Splity

  • Sezon drugi zostanie podzielony na 3 splity z pozostałą częścią sezonu
  • Nowe podziały związane są z odświeżeniem nagród za splity oraz z “miękkim resetem” wartości związanych z matchmakingiem
  • Sezon drugi będzie się kończyć blisko początku roku 2019

Nagrody za sezon drugi

  • Osiągnij Gold V
    • Full Throttle Vivian – limitowana skórka
  • Wygraj 100 gier
    • Warbound – tytuł
  • Wygraj 200 gier
    • Ramka na ekranie ładowania End of Season – wkrótce
      • Pokazuje Twój najwyższy tier osiągnięty podczas tego sezonu

Sezon drugi – nagrody za splity

  • Pierwszy split
    • Zagraj 25 gier
      • Town Crier – pakiet lektorski
    • Ukończ swoje mecze placementowe
      • Gold Chest
  • Drugi split
    • Wkrótce
  • Trzeci split
    • Wkrótce

Zmiany w drugim sezonie rankedów

  • Liczba banów została zwiększona z 2 do 4
  • Dodano 30 sekund na drafcie rankingowym, aby umożliwić dodatkową koordynację związaną z pickami/banami
  • Nie będzie już ramek przy portretach bohaterów pokazujących aktualną dywizję gracza
    • Pod koniec sezonu, jeśli wygrasz 200 rankedów, otrzymasz ramkę na ekran ładowania, która będzie pokazywać Twoją najwyższą dywizję, jaką osiągnąłeś podczas trwania sezonu
  • W związku z dodatkowymi banami zwiększono minimalną ilość wymaganych bohaterów do rozgrywania rankedów z 12 do 14
  • Ilość kwalifikujących (placementowych) meczów zmniejszono z 15 do 10
  • “Miękki reset” wartości związanych z matchmakingiem

Nagrody za sezon pierwszy

Gratulujemy wszystkim graczom za osiągnięcie wysokich miejsc w tabelach wyników danego championa w sezonie pierwszym! Jeśli czytasz ten opis patcha kilka dni wcześniej, wciąż masz jeszcze kilka dni na wspięcie się po rankingu. Jeśli pod koniec sezonu pierwszego jesteś jednym z najlepszych, możesz przyjrzeć się nagrodom w postaci kryształów:

  • Tabele wyników bohaterów
    • 1 miejsce: 800 kryształów 
    • 2 miejsce: 400 kryształów 
    • 3 miejsce: 200 kryształów 
  • Tabele wyników Grandmasterów
    • Top 1-5: 3500  na gracza
    • Top 6-25: 2500  na gracza
    • Top 26-50: 1500  na gracza
    • Top 51-100: 800   na gracza

Mapy

Nowa mapa dla Oblężenia: Ascension Peak

Zmiany

  • Usunięto trawę zapewniającą ukrycie z map Frozen Guard, Timber Mill i Ice Mines. W niektórych przypadkach trawę tę wymieniono na osłonę
    • Komentarz deweloperów: Trawa z ukryciem zawsze nieco budziła wątpliwości u nowych graczy, a doświadczonym graczom dawała niewiele, jeśli chodzi o taktykę
  • Ice Mines
    • Środkowe bramy są teraz otwarte podczas fazy pchania ładunku. Po zakończeniu rundy bramy są zamknięte. Ogranicza to sposób, w jaki broniąca się drużyna może zone’ować oraz umożliwia atakującym szybszy powrót do ładunku.
    • Zmniejszono pokryte śniegiem drzewa, aby gracze nie mogli już strzelać przez bazę.
    • Dodano rampę do drugiego piętra w bazach, dzięki czemu gracze mają łatwiejszy dostęp do wszystkich części swojej bazy podczas bronienia się.
    • Dodano rampę wzdłuż trasy ładunku, gdzie gracze wcześniej musieli skakać.
    • Dostosowano oświetlenie, aby lepiej przyciągało uwagę do przestrzeni rozgrywki.
  • Frozen Guard
    • Zmniejszono pokryte śniegiem drzewa, aby gracze nie mogli już strzelać przez bazę.
    • Powrócono do poprzedniego projektu, w którym boczna ściana klifu była otwarta.
    • Dodano nową rampę w pobliżu bazy, aby umożliwić obrońcom szybszy dostęp do ich spawn roomów.
    • Dodano osłonę, aby zapewnić walkę podczas pchania ładunku bardziej dynamiczną.
    • Skorygowano czas na przedpołudnie i dostosowano pozostałe oświetlenie w celu poprawienia czytelności środowiska. Gracze powinni mieć możliwość łatwiejszej oceny możliwości oraz niebezpieczeństw.
    • Dodano osłonę na platformie lodowej ściany w pobliżu punktu.
    • Zmieniono lodowe ściany na skały, a drogę ładunku na błoto.
  • Frog Isle
    • Poprawiono kolizję na zniszczonym posągu z głową jaguara, tak aby gracze się już z niej nie zsuwali.
    • Usunięto nieład liści, aby zwiększyć przejrzystość i poprawić wydajność.
    • Dodano osłonę przy skale blisko baz, aby zmniejszyć długie pole widzenia snajperów.
    • Zmieniono czas dnia na południe, aby poprawić widoczność.
    • Usunięto kilka drzew wzdłuż krawędzi klifu.
  • Timber Mill
    • Dodano wolnostojące mury wokół snajperskich dachów, aby ograniczyć dominację snajperów.
    • Zamknięto zbędne pomieszczenia na skrzydłach, aby przywrócić nacisk na walkę o przejęcie punktu.
    • Zoptymalizowano assety w celu zwiększenia wydajności.
    • Aby zmniejszyć efektywność agresywnych flankerów, którzy campili przy spawnach, zamknęliśmy domy przylegające do krawędzi i dodaliśmy osłonę na platformie umożliwiającej opuszczenie spawn roomu.
  • Jaguar Falls
    • Usunięto drzewo na krawędzi bazy, które niespójnie odpychało wrogów z mapy.
    • Usunięto małe sadzarki wzdłuż ściany po obu stronach punktu do przejęcia. Element ten był zbyt mały, by zapewniać skuteczną osłonę i często stanowił przeszkodę dla graczy, gdy ci używali swoich umiejętności poruszania się.
    • Usunięto liście wielkości graczy wzdłuż ścian, by uzyskać lepszą widoczność.
    • Usunięto barierę z liści po jednej ze stron baz, otwierając trasę umożliwiającą latanie.
    • Zmniejszono ilość liści na skalnej ścianie, aby zwiększyć widoczność i poprawić wydajność.

Poprawki błędów

  • Splitstone Quarry
    • Dodano kolizję, aby wypełnić przerwy między deskami na punkcie oraz na rampach przy bazach. To oznacza mniej broken ścian Inary i mniej zabłąkanych granatów! (Wciąż można strzelać przez przerwy w wybiegach).
  • Magistrate’s Archive
    • Poprawiono kolizję dookoła łuków, tak aby gracze już nie mogli się tam zaklinować.
  • Frog Isle
    • Poprawiono kolizję w spawn roomie, gdzie gracze mogli wspiąć się po ścianie.
  • Frozen Guard
    • Poprawiono kolizję w pobliżu bram do punktu przejęcia.

Mechanika

Redukcja efektów kontroli tłumu

  • Koszt przedmiotu Resilience (Odporność) zwiększony z 200 do 300
  • Wszystkie karty związane z redukcją CC teraz skalują się: {14|14}%
  • Karty redukujące CC wcześniej redukowały czas trwania ogłuszeń. Teraz pracują one w taki sposób jak Odporność, będą więc zmniejszać efektywność podrzuceń, odrzuceń i czas trwania spowolnień. Ta zmiana dotyczy następujących kart:
    • Ash – Indomitable
    • Barik – Brave and Bold
    • Cassie – Tumble
    • Drogoz – Apex Predator
    • Fernando – Immovable Object
    • Inara – Insurmountable
    • Makoa – Determination
    • Moji – Will-o-the-Wisp
    • Sha Lin – Poise
    • Skye – Twilight Armor
    • Terminus – Forsaken
    • Torvald – Glyph of Freedom

Ujawnienie

  • Już nie sprawia, że gracze ujawnieni lub ci, którzy ujawniają, będą wskazywani jako ci znajdujący się w walce
  • Teraz zawsze ujawnia przez ściany oraz niewidzialność (stealth)
  • Ujawnienie na umiejętnościach teraz będzie zawsze ujawniać całą drużynę, o ile nie zaznaczono inaczej
  • Karty zapewniające ujawnienie będą ujawniać wrogów tylko właścicielowi karty, chyba że zaznaczono inaczej
  • Powiadomienie o ujawnieniu nad głową championa będzie się teraz pokazywać tylko jeśli jest ujawniony dla całej wrogiej drużyny
  • Jenos:
    • Sidereal (karta)
      • Ujawnia tylko jemu
      • Usunięto efekt wizualny ujawnienia
  • Kinessa
    • Open Season (karta)
      • Teraz ujawnia wrogów znajdujących się w niewidzialności
      • Teraz ujawnia tylko jej
  • Lex
    • Retribution (Q)
      • Zmieniono opis umiejętności, aby pasował do zamierzenia, w którym cel będzie widoczny przez ściany, ale nie kiedy znajduje się w niewidzialności
    • Keen Sight (karta)
      • Zaktualizowano opis, aby odzwierciedlał zamierzenie Retribution
  • Lian
    • Shining Topaz (karta)
      • Ujawnia tylko jej
      • Usunięto efekt wizualny ujawnienia
  • Mal’Damba
    • Pungent Gourd (karta)
      • Teraz ujawnia wrogów znajdujących się w niewidzialności
      • Ujawnia tylko jemu
  • Moji
    • Boop (karta)
      • Teraz ujawnia wrogów znajdujących się w niewidzialności
      • Ujawnia tylko jej
      • Usunięto efekt wizualny ujawnienia
  • Ruckus
    • At the Ready (karta)
      • Ujawnia tylko jemu
      • Usunięto efekt wizualny ujawnienia
  • Seris
    • Dark Sight (karta)
      • Teraz ujawnia wrogów znajdujących się w niewidzialności
      • Ujawnia tylko jej
      • Usunięto efekt wizualny ujawnienia
  • Sha Lin
    • Skewer (karta)
      • Ujawnia tylko jemu
  • Strix
    • Flare (PPM)
      • Teraz ujawnia wrogów znajdujących się w niewidzialności
      • Teraz ujawnia wrogów sojusznikom
      • Promień zmniejszony z 120 do 45
      • Dodano efekt wizualny ujawnienia w perspektywie 3-osobowej
  • Talus
    • Dark Vision (karta)
      • Teraz ujawnia wrogów znajdujących się w niewidzialności
      • Ujawnia tylko jemu
      • Usunięto efekt wizualny ujawnienia
  • Terminus
    • It Watches (karta)
      • Teraz ujawnia wrogów znajdujących się w niewidzialności
  • Viktor
    • Predator (karta)
      • Teraz ujawnia wrogów znajdujących się w niewidzialności
      • Ujawnia tylko jemu
  • Vivian
    • Sensor Drones (F)
      • Teraz ujawnia wrogów sojusznikom
      • Teraz ujawnia wrogów znajdujących się w niewidzialności
      • Promień zmniejszony z 90 do 45
      • Dopasowano efekt wizualny tak, aby znajdował się nad głową

Bohaterowie

Pełen spis zmian balansu i poprawek błędów można przeczytać tutaj: zobacz (UWAGA – link przenosi do 16-stronicowego PDF-a).