League of Legends r.

Zmiany Sylasa: brak tarczy na E, zmiany cooldownów R, przywrócenie nerfa Q

Riot Scruffy poinformował dziś, że twórcy planują się zająć Sylasem w patchu 9.13. Jakich zmian możemy się spodziewać?

Zobacz też:

Zmiany Sylasa w 9.12

Sylas otrzymał już zmiany w aktualizacji 9.12. Przypomnijmy je:

Umiejętność bierna – Petrucytowa Eksplozja

  • Teraz przechowuje do 2 ładunków, które zostaną zużyte przez następne ataki podstawowe.
  • Obrażenia podstawowe: 5-47,5 (na poziomach 1-18) ⇒ 9-60 (na poziomach 1-18).
  • Zadaje o 70% mniej obrażeń stworom.

Q – Smagnięcie Łańcuchem

  • Obrażenia wybuchu: 45/70/95/120/145 (+0,6 AP) ⇒ 40/60/80/100/120 (+0,4 AP).
  • Obszar wybuchu: 200 jednostek w przypadku stworów ⇒ 180 jednostek w przypadku stworów.

W – Królobójca

  • Leczenie: 60/80/100/120/140 (+0,4 AP) ⇒ 70/90/110/130/150 (+0,5 AP).

E – Ucieczka/Uprowadzenie

  • Sylas nie osłania się już tarczą na 2 sekundy przy pierwszym użyciu.
  • Czas odnowienia: 18/16/14/12/10 sekund ⇒ 18/17/16/15/14 sekund.
  • Na 2 sekundy przyznaje tarczę o wytrzymałości 80/115/150/185/220 (+1 AP) po trafieniu bohatera lub potwora.

Kontynuacja zmian Sylasa w 9.13

Rioter Squad5lol przedstawił możliwą kontynuację zmian postaci z poprzedniej aktualizacji:

Ogólne

  • Zdrowie na poziom: 85 ⇒ 95.
  • Bazowe AD: 58 ⇒ 61.

Umiejętność bierna – Petrucytowa Eksplozja

  • Zadaje o 50% mniej obrażeń stworom (zamiast 70%).

Q – Smagnięcie Łańcuchem

  • Obrażenia wybuchu: 40/60/80/100/120 (+0,4 AP) ⇒ 45/70/95/120/145 (+0,6 AP).
    • Przywrócono nerf z 9.12.

W – Królobójca

  • Zasięg castowania: 400 ⇒ 325.
  • Obrażenia: 60-180 ⇒ 65-205.

E – Ucieczka/Uprowadzenie

  • Tarcza całkowicie usunięta.
  • Czas odnowienia: 18-14 sekund ⇒ 12-10 sekund.
  • Prędkość pocisku przy drugim użyciu E: 1600 ⇒ 2000.
  • Prędkość dasha przy drugim użyciu E: 1800 ⇒ 1950.
  • Czas trwania podrzucenia z drugiego użycia E: 0,5 sekundy ⇒ 0,35 sekundy.
  • Sylas nie może castować już Q w trakcie lotu pocisku z drugiego użycia E.

R – Przejęcie

  • Nie można ponownie przejąć superumiejętności danego wroga przez: 200% czasu odnowienia ⇒ 300/250/200% czasu odnowienia.
  • Minimalny cooldown wroga: 20 sekund ⇒ 60 sekund.
  • Zasięg castowania: 1050 ⇒ 950.