Riot Scruffy poinformował dziś, że twórcy planują się zająć Sylasem w patchu 9.13. Jakich zmian możemy się spodziewać?
Zobacz też:
- Zmiany planowane na patch 9.13
- Kolejne zmiany Akali
- Zmiany Swaina: zmniejszenie MR wroga na pasywie, wyssanie zdrowia na R ze wszystkich jednostek
Zmiany Sylasa w 9.12
Sylas otrzymał już zmiany w aktualizacji 9.12. Przypomnijmy je:
Umiejętność bierna – Petrucytowa Eksplozja
- Teraz przechowuje do 2 ładunków, które zostaną zużyte przez następne ataki podstawowe.
- Obrażenia podstawowe: 5-47,5 (na poziomach 1-18) ⇒ 9-60 (na poziomach 1-18).
- Zadaje o 70% mniej obrażeń stworom.
Q – Smagnięcie Łańcuchem
- Obrażenia wybuchu: 45/70/95/120/145 (+0,6 AP) ⇒ 40/60/80/100/120 (+0,4 AP).
- Obszar wybuchu: 200 jednostek w przypadku stworów ⇒ 180 jednostek w przypadku stworów.
W – Królobójca
- Leczenie: 60/80/100/120/140 (+0,4 AP) ⇒ 70/90/110/130/150 (+0,5 AP).
E – Ucieczka/Uprowadzenie
- Sylas nie osłania się już tarczą na 2 sekundy przy pierwszym użyciu.
- Czas odnowienia: 18/16/14/12/10 sekund ⇒ 18/17/16/15/14 sekund.
- Na 2 sekundy przyznaje tarczę o wytrzymałości 80/115/150/185/220 (+1 AP) po trafieniu bohatera lub potwora.
Kontynuacja zmian Sylasa w 9.13
Rioter Squad5lol przedstawił możliwą kontynuację zmian postaci z poprzedniej aktualizacji:
Ogólne
- Zdrowie na poziom: 85 ⇒ 95.
- Bazowe AD: 58 ⇒ 61.
Umiejętność bierna – Petrucytowa Eksplozja
- Zadaje o 50% mniej obrażeń stworom (zamiast 70%).
Q – Smagnięcie Łańcuchem
- Obrażenia wybuchu: 40/60/80/100/120 (+0,4 AP) ⇒ 45/70/95/120/145 (+0,6 AP).
- Przywrócono nerf z 9.12.
W – Królobójca
- Zasięg castowania: 400 ⇒ 325.
- Obrażenia: 60-180 ⇒ 65-205.
E – Ucieczka/Uprowadzenie
- Tarcza całkowicie usunięta.
- Czas odnowienia: 18-14 sekund ⇒ 12-10 sekund.
- Prędkość pocisku przy drugim użyciu E: 1600 ⇒ 2000.
- Prędkość dasha przy drugim użyciu E: 1800 ⇒ 1950.
- Czas trwania podrzucenia z drugiego użycia E: 0,5 sekundy ⇒ 0,35 sekundy.
- Sylas nie może castować już Q w trakcie lotu pocisku z drugiego użycia E.
R – Przejęcie
- Nie można ponownie przejąć superumiejętności danego wroga przez: 200% czasu odnowienia ⇒ 300/250/200% czasu odnowienia.
- Minimalny cooldown wroga: 20 sekund ⇒ 60 sekund.
- Zasięg castowania: 1050 ⇒ 950.