Pora na więcej informacji dot. nerfów obrażeń w LoL-u. Wcześniej przekazałem Wam trochę rzeczy o tankach, dzisiaj przyszedł czas na same obrażenia. Burst jest za mocny i zapowiadają się bezpośrednie nerfy niektórych postaci!
Jeżeli ominęła Was pierwsza część przemyśleń o tankach i obrażeniach:
Powrót tanków do mety? Riot potwierdza buffy
Oto wszystkie rzeczy, które przekazał nam Meddler:
Burst
Uśredniając, burst jest za silny (tzn. jest zbyt wyskoki).
Umiejętności postaci
Obrażenia wynikające tylko z umiejętności postaci, na przestrzeni lat, nie zmieniły się za bardzo.
Obrażenia spoza umiejętności postaci
Wzrosły one na przestrzeni lat. Są to (coraz częściej) obrażenia zadawane natychmiastowo, czyli na pierwszym AA czy umiejętności.
Obrażenia z run
Element przedmeczowy, czyli runy, jeszcze bardziej zwiększyły obrażenia dla wielu buildów.
Itemy
Niektóre przedmioty także mają teraz odrobinę za dużo bursta.
Złe skalowanie run?
Meddler potwierdził, że w przypadku niektórych run, osiągnięcie snowballa jest za proste. Tzn. jeżeli uda się zdobyć przewagę, to runy umożliwiają łatwiejszy snowball.
Co Riot planuje?
- Bliska przyszłość = nerfy “problemów” i zmiany balansu (8.16 lub 8.17)
- Przedsezon = dużo zmian obrażeń “nie z umiejętności”, najprawdopodobniej ważną częścią tego będą zmiany obrażeń run i także spojrzenie na defensywę (bazowe statystyki i nie tylko)
Co w 8.16/8.17 się zmieni?
- Nerfy run takich jak Electrocute, Scorch i Cheap Shot (sprawdźcie poniżej, już znamy szczegóły).
- Nerfy obrażeń aktywacji Duskblade.
- Duskblade i Stormrazor będą miały taką samą pasywkę.
Nadchodzą nerfy run z obrażeniami (m.in Electrocute)!