League of Legends r.

Nadchodzą nerfy run z obrażeniami (m.in Electrocute)!

Czy nie denerwuje Was fakt, iż w LoL-u mamy za dużo obrażeń? Bardziej dokładnie: za dużo obrażeń, względem statystyk defensywnych? Riot stawia na solidne nerfy! Na pierwszy ogień idą runy.

Była mowa o tym wcześniej, Riot chce zmniejszyć potencjał zabójców poprzez nerfy obrażeń. Te zmiany także mają sprawić, że tanki powrócą do LoL-a

Powrót tanków do mety? Riot potwierdza buffy

Przeczytajcie o tym więcej powyżej.

Teraz pora na nerfy run – zmiany te znajdą się na PBE dzisiaj wieczorem, aczkolwiek warto jest spojrzeć na te nerfy – to może zaboleć zabójców.

Electrocute

Obrażenia :: 50-220 (+50% bonusowego AD)(+30%AP) >>> 30-180 (+40% bonusowego AD)(+25%AP)
CD :: 50-25 >>> 25-20

Cheap Shot

Obrażenia :: 15-40 >>> 8-40

Sudden Impact

Bonusowe Lethality :: 10 >>> 7
Bonus do MPen :: 8 >>> 6

Celerity

Bonusowy MS przetransformowany na AD :: 9.6% >>> 6%
Bonusowy MS przetransformowany na AP :: 16% >>> 10%

Scorch

Obrażenia :: 20-60 >>> 10-30
CD :: 20 >>> 10

Nie jest to dużo, aczkolwiek wielu zabójców polega na drzewku dominacji, więc te nerfy mogą zaboleć szczególnie ich.

To jak, wolicie nerfy run, czy może nerfy postaci?