Zobacz też:
- Ponad 140 skinów w 2021 roku! Ujawniono część bohaterów i kolejne skórki Lunar Beast. Ankieta na wybór motywu!
- Wydarzenia w 2021 roku: przynajmniej jeden nowy tryb gry, przebudowa systemu przepustki
- Nowe postacie i reworki w 2021 roku: Viego i trzy postacie związane z Powrotem Zniszczonego Króla
- Viego, Zniszczony Król – cinematic z zapowiedzią nowego bohatera i prezentacja rozgrywki
- Nowa postać: Viego, Zniszczony Król – umiejętności
- Clash zebrał 28 milionów graczy w 2020 roku. Kolejny turniej 16 stycznia
Gdzie głosować?
W kliencie League of Legends (w zakładce Sezon 2021).
Do kiedy można głosować?
Możecie głosować do godziny 8.59 CET 20 stycznia.
Postacie do wyboru
Udyr
Motyw szamańskiego wojownika Udyra jest wyjątkowy w League, ale jego przestarzała oprawa graficzna pozostawia wiele do życzenia. Gdybyśmy mieli go aktualizować, moglibyście spodziewać się znacznych usprawnień w jego wyglądzie i bardziej nowoczesnego spojrzenia na jego motyw.
Na wyższych poziomach Udyr ma jeden z najbardziej interesujących zestawów umiejętności w grze. Mechanika zmieniania stylów Duchowego Wędrowcy jest ikoniczna, a w dodatku to jedyny bohater, którego cały zestaw umiejętności opiera się na modyfikowaniu ataków podstawowych w zwarciu. Chcemy zachować oba te elementy. Rzeczą, którą chcielibyśmy poprawić, jest też to, że jeden ze stylów Udyra zwykle staje się domyślnym wyborem. Naszym celem byłoby stworzenie zestawu umiejętności, w którym każdy styl się liczy i jest użyteczny bez względu na wyważenie.
Shyvana
Chociaż ogólna jakość wyglądu i zestawu Shyvany nie jest tak niska jak w przypadku niektórych bohaterów w tej ankiecie, Shyvana należy do kategorii bohaterek takich jak Irelia lub Akali, które przed przeróbką nie realizowały w pełni założenia swojego motywu.
Gdybyśmy mieli zaktualizować Shyvanę, bardzo chcielibyśmy ożywić koncepcję „wojowniczki, która przemienia się w ziejącego ogniem smoka”. W kwestii rozgrywki zamierzalibyśmy sprawić, by jej smocza postać była groźniejsza i bardziej niszczycielska oraz jednocześnie lepiej odróżniała się od jej ludzkiej postaci.
Nocturne
Nocturne jest interesującym przypadkiem, jeśli chodzi o VGU. Jest jednym z najpopularniejszych bohaterów wśród nowych graczy, ale większość z nich przestaje nim grać wkrótce po jego wypróbowaniu. To wskazuje, że rozgrywka i koncepcja wizualna Nocturne’a są wyraziste, ale bohater nie całkiem „sprawdza się w praniu”.
Gdybyśmy aktualizowali Nocturne’a, chcielibyśmy lepiej wykorzystać jego motyw żyjącego koszmaru, który spowija wrogów nieprzeniknioną ciemnością. Zachowalibyśmy jego charakterystyczną superumiejętność, tworząc uzupełniający ją głębszy i bardziej satysfakcjonujący podstawowy zestaw umiejętności. Ponadto zmodernizowalibyśmy wygląd Nocturne’a, aby naprawdę zasługiwał na miano Wiecznego Koszmaru.
Skarner
Skarner jest jednym z najrzadziej wybieranych bohaterów w League i, prawdę mówiąc, jego przeróbka wymaga sporo pracy. Chcielibyśmy całkowicie zmienić jego zestaw umiejętności i motyw, podobnie do starszych VGU Siona i Urgota. Fantazja kryształowego skorpiona Skarnera jest mało oryginalna, dlatego chcielibyśmy dać mu przejrzystsze, bardziej ekscytujące źródło mocy. To poskutkowałoby sporymi zmianami jego wyglądu i historii.
W przeszłości próbowaliśmy przerobić zestaw umiejętności Skarnera, ale nie wpłynęło to na jego popularność. Wygląda zatem na to, że ma głęboko zakorzenione problemy — Skarner robi trochę wszystkiego, ale nie wyróżnia się w żadnej kategorii. Chcielibyśmy zachować jego możliwość porywania wrogów superumiejętnością w jakiejś formie, ale poza tym przeprojektowalibyśmy go całkowicie.
Quinn
Naszym zdaniem największym problemem Quinn jest to, że jej rozgrywka nie odzwierciedla fantazji o „demaciańskiej zwiadowczyni działającej w idealnej synchronizacji z wyszkolonym jastrzębiem”. Mimo że Valor widnieje na ikonach jej umiejętności, są to w zasadzie tylko pociski w kształcie ptaka.
Jeśli mielibyśmy zaktualizować Quinn, chcielibyśmy przeprojektować jej zestaw umiejętności tak, aby tworzył poczucie współpracy z Valorem. Ponieważ Quinn występowała w tak wielu rolach, bylibyśmy dość otwarci na to, w której z nich miałaby wylądować, ponieważ głównie koncentrowalibyśmy się na dopasowaniu jej zestawu do motywu.