Cecha
(Cecha) Przeciążenie Osłony (koszt many: N/D, czas odnowienia: 20 sekund) – Gdy punkty zdrowia Artanisa spadną poniżej pułapu 50%, zyskuje on tarczę o wartości 186 (42 na poziom) punktów na pięć sekund. Po aktywowaniu się tarczy, ataki podstawowe Artanisa zmniejszają czas odnowienia tarczy o cztery sekundy.
Umiejętności podstawowe
(Q) Świst Ostrzy (koszt many: 65, czas odnowienia: 10 sekund) – Artanis szarżuje naprzód oraz zadaje 30 (+5 na poziom) obrażeń wrogom, następnie wraca i zadaje 90(+15 na poziom) obrażeń.
(W) Bliźniacze Ostrza (koszt many: 25, czas odnowienia: 4 sekundy) – Następny atak podstawowy Artanisa błyskawicznie uderzy dwa razy.
(E) Pryzmat Fazowy (koszt many: 70, czas odnowienia: 14 sekund) – Wystrzeliwuje Pryzmatyczną Cząstkę, która zadaje 50 (+5 na poziom) obrażeń bohaterom, zamieniając miejscami Artanisa oraz trafionych wrogów.
Umiejętności Bohaterskie
(R) Promień Oczyszczenia (koszt many: 80, czas odnowienia: 80 sekund) – Namierza wrogiego bohatera Orbitalną Wiązką z Włóczni Adun, zadając 96 (+16 na poziom) obrażeń na sekundę przez 8 sekund. Umiejętność ta ma nieograniczony zasięg.
(R) Impuls Zaporowy (koszt many: 40, czas odnowienia: 50 sekund) – Wystrzeliwuje puls o dużym zasięgu wprost z Włóczni Adun, zadając 60 (+10 na poziom) obrażeń oraz oślepiając przeciwników na cztery sekundy. Umiejętność ta ma nieograniczony zasięg.
Talenty
POZIOM 1
Khaydarian Resonance – Jeżeli Pryzmat Fazowy spudłuje, jej czas odnowienia zostanie zredukowany o 8 sekund oraz zwróci się 100% kosztów many.
Reactive Parry – Bliźniacze Ostrza redukują obrażenia otrzymane od dwóch następnych ataków podstawowych wrogich bohaterów o 50%. Może gromadzić do dwóch ładunków.
Amateur Opponent – Bliźniacze Ostrza zadają 100% dodatkowych obrażeń wszystkim celom, które nie są bohaterami.
Seasoned Marksman – Za każde sześć stronników wroga nasz bohater otrzymuje premię 1 do punktów obrażeń od ataku podstawowego. Zabicie wrogiego bohatera liczy się jako trzech zabitych stronników.
POZIOM 4
Shield Battery – Redukuje czas odnowienia Przeciążenia Osłony o 6 sekund, jeżeli osłona nie zostanie doszczętnie zniszczona.
Lethal Alacrity – Zwiększa zasięg oraz prędkość szarży o 30%.
Chrono Surge – Uderzenie wrogiego bohatera przy pomocy Pryzmatu Fazowego zapewnia 25% do prędkości ataku na cztery sekundy.
Templar’s Zeal – Czas odnowienia Szarży ładuje się o 75% szybciej w chwili, gdy Artanis jest poniżej 50% punktów zdrowia.
POZIOM 7
Solarite Reaper – Zwiększa obrażenia pierwszej szarży o 150%.
Psionic Synergy – Za każdym razem, gdy Szarża uderza wrogiego bohatera, zmniejsza się czas odnowienia Tarczy Wyładowania o 4 sekundy.
Follow Through – Po wykorzystaniu umiejętności, kolejny atak podstawowy Artanisa w przeciągu 6 sekund zada 40% dodatkowych obrażeń.
POZIOM 10
(R) Promień Oczyszczenia (koszt many: 80, czas odnowienia: 80 sekund) – Namierza wrogiego bohatera Orbitalną Wiązką z Włóczni Adun, zadając 96 (+16 na poziom) obrażeń na sekundę przez 8 sekund. Umiejętność ta ma nieograniczony zasięg.
(R) Impuls Zaporowy (koszt many: 40, czas odnowienia: 50 sekund) – Wystrzeliwuje puls o dużym zasięgu wprost z Włóczni Adun, zadając 60 (+10 na poziom) obrażeń oraz oślepiając przeciwników na cztery sekundy. Umiejętność ta ma nieograniczony zasięg.
POZIOM 13
Tripple Strike – Zwiększa liczbę uderzeń Bliźniaczych Ostrzy z dwóch do trzech ataków.
Graviton Vortex – Pryzmatyczna Cząstki pulsuje oraz zadaje obrażenia dodatkowemu bohaterowi w pobliżu celu.
POZIOM 16
Shield Surge – Zwiększa Tarczę wyładowań o 50%, ale skraca jej czas działania do trzech sekund.
Zealot Charge – W trakcie działania Bliźniaczych Ostrzy, Artanis może doskoczyć z niewielkiego dystansu do wroga.
Titan Killer – Ataki wykonane przy pomocy Bliźniaczych Ostrzy przeciwko bohaterom zadają dodatkowe obrażenia o wartości 2.5% maksymalnego zdrowia celu.
Psionic Wound – Ostatni cios Bliźniaczych Ostrzy sprawia, że cel staje się wrażliwy i odnosi 25% więcej obrażeń ze wszystkich źródeł.
POZIOM 20
Orbital Bombardment – Tłumiący Puls zyskuje dodatkowy ładunek. Artanis może wykorzystać drugi ładunek dopiero po upływie dziesięciu sekund.
Target Purified – Jeżeli cel namierzany Orbitalną Wiązką zginie, umiejętność ta automatycznie aktywuje się na najbliższym przeciwniku.
Force of Will – Przez następne sześć sekund (Talent zapewnia dodatkowe dwie sekundy) ataki podstawowe będą skracać czas odnowienia Tarczy Wyładowań.
Nexus Blades – Ataki podstawowe zadają o 20% więcej obrażeń i spowalniają cel na jedną sekundę.
Co myślicie? Zapowiada się na silnego wojownika, choć trochę przypomina zabójcę. Co WY sądzicie? Piszcie w komentarzach!