Tichondrius miałby pełnić rolę zabójcy! Teraz czas na umiejętności!
Pasyw: Łamacz Zaklęć – Kiedy przeciwnik da mu jakikolwiek efekt negatywny, trwa on 15% krócej.
Q: Uśpienie – Usypia danego przeciwnika na dwie sekundy, co sprawia, że nie może atakować i używać umiejętności. Koszt: 50 many. Czas odnowienia: 12 sekund.
W: Fala Mocy -Wysyła falę mocy w wybrane miejsce, która zadaje 100 obrażeń i spowalnia przeciwników o 20%. Koszt: 90 many. Czas odnowienia: 8 sekund.
E: Przemieszczenie – Przemieszcza się w wybrane miejsce swoimi skrzydłami i po przemieszczeniu jego atak jest o 50% silniejszy. Koszt: 75 many. Czas odnowienia: 9 sekund.
R1: Infernus -Przyzywa Infernusa który ma 1000 zdrowia i spada w wybrane miejsce ogłuszając przy tym niedalekich przeciwników na 1 sekundę i zadając 200 obrażeń. Żyje przez 35 sekund. Koszt: 150 many. Czas odnowienia: 80 sekund.
R2: Siła Nathrezimów – 75% obrażeń, które zadadzą mu przeciwnicy, przekształca się w jego zdrowie. Zadaje 50% obrażeń więcej i porusza się o 15% szybciej. Trwa 12 sekund.
Koszt: 175 many. Czas odnowienia: 65 sekund.
Początkowe Życie: 835
Regeneracja życia: 4/sek.
Początkowa mana: 525
Regeneracja many: 3/sek
Początkowe obrażenia: 40
Szybkość ataku: 1,58/sek.
Co o tym sądzicie? Podoba się, czy nie? Odpowiedzi piszcie w komentarzach!
[latest_posts category=”heroesofthestorm” count=”6″]