Patch 9.14 zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim znaczące zmiany na TFT (w końcu na serwery live trafią rankedy!). Jakie zmiany są planowane na tę aktualizację?
Zobacz też:
- TFT: Guardian Angel zwiększałby poziom postaci? Wprowadzenie poziomów 0 i 4?
- Teamfight Tactics: jak będzie wyglądał system rankingowy?
- TFT: Co w kolejnych patchach (rankedy, zmiany UI, nowy zestaw bohaterów i pochodzenia)? Czy dostaniemy NE/XP za granie?
Nowa postać: Twisted Fate
Teamfight Tactics (TFT) 9.13: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
- Bohater numer 51.
- Kosztuje dwie sztuki złota.
- Pochodzenie: Pirate.
- Klasa: Sorcerer.
- Umiejętność: losowo wybiera kartę:
- czerwona – zadaje rozpryskujące się obrażenia dookoła celu,
- żółta – stunuje,
- niebieska – zwraca manę Twisted Fate’owi i pobliskim sojuszniczym jednostkom.
Zmiany balansu
Postacie
Elise
- Kosztuje 1 sztukę złota.
Pochodzenie
Demon
- Procentowa szansa na wypalenie całej posiadanej many celu; zadaje nieuchronne obrażenia równe wypalonej manie w zależności od liczby demonów na mapie…
- 2: 100% szans,
- 4: 200% szans,
- 6: 300% szans.
Przedmioty
[Zaktualizowane] Teamfight Tactics (Potyczki Taktyczne): dostępne przedmioty
(uwzględniliśmy zmiany planowane na patch 9.14)
Cursed Blade
- Ataki mają szansę na skurczenie (zmniejszenie tieru wrogiego bohatera o 1). Możliwe jest skurczenie bohatera na 1. poziomie do poziomu 0.
Frozen Heart
- Teraz zmniejsza prędkość ataku o 25% (zamiast 20%).
Guardian Angel
- Wskrzesza jednostkę z 500 HP i dodatkowym poziomem (pozwala przekroczyć limit trzech gwiazdek).
Guinsoo’s Rageblade
- Prędkość ataku za stack zwiększona z 3% do 4%.
Hextech Gunblade
- Teraz uzdrawia o 33% zadanych obrażeń (zamiast 25%).
Locket of the Iron Solari
- Działa tylko na jednostki w jednym rzędzie (nie wszystkie otaczające).
Morellonomicon
- Teraz zadaje obrażenia w wysokości 13% maksymalnego zdrowia celu w ciągu 5 sekund.
Red Buff
- Teraz zadaje obrażenia w wysokości 13% maksymalnego zdrowia celu w ciągu 5 sekund.
Runaan’s Hurricane
- Przyzywa ducha, który klonuje Twoje ataki, zadając 25% obrażeń.
Przedmioty tworzone ze Spatuli
- Podwaja statystyki przedmiotu, z którym jest połączona.
Warmog’s Armor
- Regeneracja zwiększona z 3% do 6% maksymalnego zdrowia na sekundę.
Zeke’s Herald
- Prędkość ataku zwiększona z 10% do 15%.
- Działa tylko na jednostki w jednym rzędzie (nie wszystkie otaczające).
Losowość wypadania przedmiotów
- Każda runda PvE (zaczynając od drugiej) będzie miała stwora, którego zabicie da gwarantowany losowy przedmiot.
- Stwór ten będzie trudniejszy do zabicia przez specjalne buffy (np. odporność na magię).
Rankedy
Teamfight Tactics: jak będzie wyglądał system rankingowy?
Podstawowe informacje:
- W TFT będą obowiązywać takie same kręgi i dywizje jak w innych trybach rankingowych
- Pod koniec każdej gry będziemy tracić (miejsca 5-8) lub otrzymywać (miejsca 1-4) LP. Liczba LP będzie zależna od miejsca – na pierwszym miejscu otrzymamy więcej LP niż na kolejnych.
- Nie będzie serii o awans. Kiedy osiągniemy 100 LP, po prostu awansujemy. Jednocześnie jednak nie będzie tak dużej ochrony przed degradacją – co oznacza, że nasza ranga może się zmieniać szybciej.
Liczba możliwych osób w premade zależy od naszej rangi:
- możemy być premade w łącznie sześć osób, jeśli wszyscy mają Złoto lub niższy krąg;
- możemy być premade w łącznie trzy osoby, jeśli ktokolwiek znajduje się w Platynie lub wyższym kręgu.
Poniższy obrazek przedstawia, z kim możemy być w premade’owanej grupie:
Zmiany interfejsu
- Licznik obrażeń – po każdej rundzie gracze zobaczą liczbę obrażeń zadanych przez poszczególne jednostki (również wrogie).
- Będziemy mogli najeżdżać jednymi przedmiotami na inne, by zobaczyć, jaki efekt uzyskamy po ich połączeniu.