r.

Teamfight Tactics: zmiany w patchu 9.14

Patch 9.14 zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim znaczące zmiany na TFT (w końcu na serwery live trafią rankedy!). Jakie zmiany są planowane na tę aktualizację?

Zobacz też:

Nowa postać: Twisted Fate

Teamfight Tactics (TFT) 9.13: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych

  • Bohater numer 51.
  • Kosztuje dwie sztuki złota.
  • Pochodzenie: Pirate.
  • Klasa: Sorcerer.
  • Umiejętność: losowo wybiera kartę:
    • czerwona – zadaje rozpryskujące się obrażenia dookoła celu,
    • żółta – stunuje,
    • niebieska – zwraca manę Twisted Fate’owi i pobliskim sojuszniczym jednostkom.

Zmiany balansu

Postacie

Elise

  • Kosztuje 1 sztukę złota.

Pochodzenie

Demon

  • Procentowa szansa na wypalenie całej posiadanej many celu; zadaje nieuchronne obrażenia równe wypalonej manie w zależności od liczby demonów na mapie…
    • 2: 100% szans,
    • 4: 200% szans,
    • 6: 300% szans.

Przedmioty

[Zaktualizowane] Teamfight Tactics (Potyczki Taktyczne): dostępne przedmioty
(uwzględniliśmy zmiany planowane na patch 9.14)

Cursed Blade

  • Ataki mają szansę na skurczenie (zmniejszenie tieru wrogiego bohatera o 1). Możliwe jest skurczenie bohatera na 1. poziomie do poziomu 0.

Frozen Heart

  • Teraz zmniejsza prędkość ataku o 25% (zamiast 20%).

Guardian Angel

[Zobacz szczegóły]

  • Wskrzesza jednostkę z 500 HP i dodatkowym poziomem (pozwala przekroczyć limit trzech gwiazdek).

Guinsoo’s Rageblade

  • Prędkość ataku za stack zwiększona z 3% do 4%.

Hextech Gunblade

  • Teraz uzdrawia o 33% zadanych obrażeń (zamiast 25%).

Locket of the Iron Solari

  • Działa tylko na jednostki w jednym rzędzie (nie wszystkie otaczające).

Morellonomicon

  • Teraz zadaje obrażenia w wysokości 13% maksymalnego zdrowia celu w ciągu 5 sekund.

Red Buff

  • Teraz zadaje obrażenia w wysokości 13% maksymalnego zdrowia celu w ciągu 5 sekund.

Runaan’s Hurricane

  • Przyzywa ducha, który klonuje Twoje ataki, zadając 25% obrażeń.

Przedmioty tworzone ze Spatuli

  • Podwaja statystyki przedmiotu, z którym jest połączona.

Warmog’s Armor

  • Regeneracja zwiększona z 3% do 6% maksymalnego zdrowia na sekundę.

Zeke’s Herald

  • Prędkość ataku zwiększona z 10% do 15%.
  • Działa tylko na jednostki w jednym rzędzie (nie wszystkie otaczające).

Losowość wypadania przedmiotów

  • Każda runda PvE (zaczynając od drugiej) będzie miała stwora, którego zabicie da gwarantowany losowy przedmiot.
  • Stwór ten będzie trudniejszy do zabicia przez specjalne buffy (np. odporność na magię).

Rankedy

Teamfight Tactics: jak będzie wyglądał system rankingowy?

Podstawowe informacje:

  • W TFT będą obowiązywać takie same kręgi i dywizje jak w innych trybach rankingowych
  •  Pod koniec każdej gry będziemy tracić (miejsca 5-8) lub otrzymywać (miejsca 1-4) LP. Liczba LP będzie zależna od miejsca – na pierwszym miejscu otrzymamy więcej LP niż na kolejnych.
  •  Nie będzie serii o awans. Kiedy osiągniemy 100 LP, po prostu awansujemy. Jednocześnie jednak nie będzie tak dużej ochrony przed degradacją – co oznacza, że nasza ranga może się zmieniać szybciej.

Liczba możliwych osób w premade zależy od naszej rangi:

  • możemy być premade w łącznie sześć osób, jeśli wszyscy mają Złoto lub niższy krąg;
  • możemy być premade w łącznie trzy osoby, jeśli ktokolwiek znajduje się w Platynie lub wyższym kręgu.

Poniższy obrazek przedstawia, z kim możemy być w premade’owanej grupie:

tft rankedy

Zmiany interfejsu

  • Licznik obrażeń – po każdej rundzie gracze zobaczą liczbę obrażeń zadanych przez poszczególne jednostki (również wrogie).
  • Będziemy mogli najeżdżać jednymi przedmiotami na inne, by zobaczyć, jaki efekt uzyskamy po ich połączeniu.