League of Legends r.

Tahm Kench – minirework: slow przy połknięciu sojusznika

Riot pracuje nad Tahmem właściwie od marca - dopiero teraz jednak mamy kolejne informacje.

Marcowe propozycje zmian Tahma objęły następujące poprawki:

  • Zmiany pasywu E: 70% otrzymanych obrażeń (gdy Tahm Kench nie ma żadnej tarczy) oraz 50% wydanych punktów many zamienia się w szare zdrowie. Gdy jest to możliwe, 15% szarego zdrowia przemieni się w zwykłe zdrowie.
  • Zmiana W: Otrzymywanie obrażeń (gdy Tahm Kench nie ma żadnej tarczy) sprawia, że Tahm wypluwa pożartego stwora lub bohatera.

Ostatnio Riot jednak wspomniał, że do jego zmian wrócimy w patchach 9.9-9.10. Wyjaśniono, że ich celem jest zmniejszenie wpływu postaci na zatrzymywanie akcji w rozgrywkach na najwyższym poziomie (i profesjonalnych) oraz uczynienie jej wartościowym wyborem na supporta dla przeciętnego gracza.

Rioter Squad5lol podał szczegółowe zmiany, które dziś wieczorem powinniśmy zobaczyć na PBE:

Tongue Lash (Q)

  • Czas trwania spowolnienia: 1,5 ⇒ 2 sekundy.
  • Cooldown: 5 ⇒ 8/7/6/5/4 sekundy.
  • Zasięg pocisku: 800 ⇒ 850.
  • Spowolnienie: 30/40/50/60/70% ⇒ 50/55/60/65/70%.

Devour (W)

  • Tahm Kench jest teraz spowolniony i uziemiony podczas połykania sojusznika, podobnie jak wtedy, gdy połyka wrogiego bohatera (spowolnienie: 95%).
  • Koszt: 60 ⇒ 100 (mana).
  • Dodatkowo zwraca 50% kosztu many przy połknięciu wroga.
  • Bazowe obrażeniaprzy wypluciu miniona: 100/150/200/250/300 ⇒ 100/135/170/205/240.
  • Obrażenia przy połknięciu: 20/24/28/32/36% maksymalnego HP ⇒ 100/135/170/205/240 + (5/7/9/11/13% maksymalnego HP).

Thick Skin (E)

  • Procent szarego zdrowia zmieniony na uzdrowienie: 15/20/25/30/35% ⇒ 20/25/30/35/40%.
  • Obrażenia zmienione w szare zdrowie: 70/75/80/85/90% ⇒ 80/85/90/95/100%.
  • Koszt: 50 ⇒ 0 (mana).

Abyssal Voyage (R)

  • Zasięg: 4500/5500/6500 ⇒ 2500/5500/8500.
  • Cooldown: 120/110/100 ⇒ 140/130/120 sekund.